Aha! Klinkt goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Tja, ik wilde me bezighouden met Engels, maar Amerikanistiek leek me veel leuker omdat het veel meer gericht is op cultuur. Ik heb natuurlijk de nodige kritiek op Amerika, maar het is wel een super interessant land/continent (we leren alleen over Noord-Amerika, is wel jammer).
Tja, wat verwacht je dan, als zelfs de professoren bij medische studies nog kinderachtige -d/-t fouten maken?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dit is absoluut waar. Mensen vragen zich bijvoorbeeld af waarom de ondertiteling vaak zo slecht is, maar dat komt dus gewoon doordat debielen als de mensen in mijn OP uiteindelijk de arbeidsmarkt op komen met een papiertje waarop staat dat ze heule welles Engels kunnen.
Nu zeg ik niet dat ik een Mensa-lid ben, maar het opleidingsniveau op zich valt ook heel erg tegen (kijk alleen maar naar hoe makkelijk het voor idioten is om een diploma te krijgen).
Tja...quote:Op donderdag 29 september 2011 10:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan, als zelfs de professoren bij medische studies nog kinderachtige -d/-t fouten maken?
have much luck by making you're houseworkquote:Op donderdag 29 september 2011 10:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Tja...
Bedankt voor het luisteren iedereen, ik ga huiswerk (geen vertaling) maken
![]()
gr gr
Sowieso samenwerken op schoolquote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef knight-errant het volgende:
Heb net een mail van mijn lerares gekregen dat ze al niet begreep hoe ik zoiets slechts in kon leveren terwijl ik normaal hard werk en goed werk inleverIk mag de laatste opdracht alleen maken, en die falers moeten samen aanmodderen
___!
Dit. Ze zetten ook altijd de Melvins samen met de harde falers. Nu ben ik zelf ook geen topstudent, en er zijn er zeker die veel en veel harder werken dan ik. Daarom is dit ook extra triestquote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[..]
Sowieso samenwerken op schoolBeetje zitten falen met een paar anderen die er niet over peinzen om ook maar iets fatsoenlijks te fabriceren en jouw behoefte om een goed cijfer te halen gaan misbruiken. Waarom zou ik afhankelijk zijn van het werk van anderen voor een goed cijfer?
Aha, en jij hebt haar duidelijk gemaakt dat het door de falers komt?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef knight-errant het volgende:
Heb net een mail van mijn lerares gekregen dat ze al niet begreep hoe ik zoiets slechts in kon leveren terwijl ik normaal hard werk en goed werk inleverIk mag de laatste opdracht alleen maken, en die falers moeten samen aanmodderen
___!
Zozo en zelf geen assertiviteit getoond toen je door had dat je je werk met falers moest maken?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef knight-errant het volgende:
___!
Nou, probleem opgelost dus. Slotje?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef knight-errant het volgende:
___!
Dat werk wordt tegenwoordig ook zo miserabel betaald, dat een ondertitelaar het zich niet meer kan permitteren nog iets op te zoeken of te corrigeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:09 schreef knight-errant het volgende:
(...) Mensen vragen zich bijvoorbeeld af waarom de ondertiteling vaak zo slecht is, maar dat komt dus gewoon doordat debielen als de mensen in mijn OP uiteindelijk de arbeidsmarkt op komen met een papiertje waarop staat dat ze heule welles Engels kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |