abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102504968
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:07 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Tja, ik wilde me bezighouden met Engels, maar Amerikanistiek leek me veel leuker omdat het veel meer gericht is op cultuur. Ik heb natuurlijk de nodige kritiek op Amerika, maar het is wel een super interessant land/continent (we leren alleen over Noord-Amerika, is wel jammer).
Aha! Klinkt goed.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 september 2011 @ 10:18:37 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102505180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:09 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Dit is absoluut waar. Mensen vragen zich bijvoorbeeld af waarom de ondertiteling vaak zo slecht is, maar dat komt dus gewoon doordat debielen als de mensen in mijn OP uiteindelijk de arbeidsmarkt op komen met een papiertje waarop staat dat ze heule welles Engels kunnen.

Nu zeg ik niet dat ik een Mensa-lid ben, maar het opleidingsniveau op zich valt ook heel erg tegen (kijk alleen maar naar hoe makkelijk het voor idioten is om een diploma te krijgen).
Tja, wat verwacht je dan, als zelfs de professoren bij medische studies nog kinderachtige -d/-t fouten maken?
This isn't even my final form.
pi_102505247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Tja, wat verwacht je dan, als zelfs de professoren bij medische studies nog kinderachtige -d/-t fouten maken?
Tja...

Bedankt voor het luisteren iedereen, ik ga huiswerk ( :') geen vertaling) maken :*
gr gr
Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
  donderdag 29 september 2011 @ 10:23:15 #54
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102505306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:20 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Tja...

Bedankt voor het luisteren iedereen, ik ga huiswerk ( :') geen vertaling) maken :*
gr gr
have much luck by making you're housework

gr gr
This isn't even my final form.
pi_102507189
TS heeft MS Office niet gekocht :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_102509833
Heb net een mail van mijn lerares gekregen dat ze al niet begreep hoe ik zoiets slechts in kon leveren terwijl ik normaal hard werk en goed werk inlever :') Ik mag de laatste opdracht alleen maken, en die falers moeten samen aanmodderen :')___!
pi_102509964
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef knight-errant het volgende:
Heb net een mail van mijn lerares gekregen dat ze al niet begreep hoe ik zoiets slechts in kon leveren terwijl ik normaal hard werk en goed werk inlever :') Ik mag de laatste opdracht alleen maken, en die falers moeten samen aanmodderen :')___!
Sowieso samenwerken op school :') Beetje zitten falen met een paar anderen die er niet over peinzen om ook maar iets fatsoenlijks te fabriceren en jouw behoefte om een goed cijfer te halen gaan misbruiken. Waarom zou ik afhankelijk zijn van het werk van anderen voor een goed cijfer? :')
pi_102510218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef Ikmoestlachen het volgende:

[..]

Sowieso samenwerken op school :') Beetje zitten falen met een paar anderen die er niet over peinzen om ook maar iets fatsoenlijks te fabriceren en jouw behoefte om een goed cijfer te halen gaan misbruiken. Waarom zou ik afhankelijk zijn van het werk van anderen voor een goed cijfer? :')
Dit. Ze zetten ook altijd de Melvins samen met de harde falers. Nu ben ik zelf ook geen topstudent, en er zijn er zeker die veel en veel harder werken dan ik. Daarom is dit ook extra triest :')
pi_102512939
quote:
Aha, en jij hebt haar duidelijk gemaakt dat het door de falers komt?
*O* Dat is dan wel weer lekker.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_102515078
quote:
Zozo en zelf geen assertiviteit getoond toen je door had dat je je werk met falers moest maken?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 29 september 2011 @ 16:12:52 #61
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_102516450
quote:
Nou, probleem opgelost dus. Slotje?
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_102516677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:09 schreef knight-errant het volgende:
(...) Mensen vragen zich bijvoorbeeld af waarom de ondertiteling vaak zo slecht is, maar dat komt dus gewoon doordat debielen als de mensen in mijn OP uiteindelijk de arbeidsmarkt op komen met een papiertje waarop staat dat ze heule welles Engels kunnen.
Dat werk wordt tegenwoordig ook zo miserabel betaald, dat een ondertitelaar het zich niet meer kan permitteren nog iets op te zoeken of te corrigeren.
Het is net als bij de posterijen: Pay peanuts, get monkeys.
Farts are jazz to assholes
pi_102521242
Ts is een nerd :')
Jij maakt zeker ook alle verslagen en het huiswerk van de klas.
Ik ben een 14 jarige puber die met zijn matties met pet op broek laag naar gangsterrap gaat luisteren.
En jij hebt geen gevoel voor sarcarme:-).
  donderdag 29 september 2011 @ 20:14:48 #64
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_102525055
Soms zijn er wel degelijk goede ondertitels; helaas gaat het ondertitelen via-via zodat je nooit weet wie de ondertitels eigenlijk geschreven heeft. Vaak, inderdaad, zijn ze SLECHT; soms zijn ze echt goed (een Engels taalgrapje door een Nederlands taalgrapje vervangen). Maar ja, ondertitels ..... zeker met Engelse of Amerikaanse programma's zijn ondertitels toch alleen voor paupers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')