Heb jij die weleens gehad dan?quote:
quote:
Hopelijk weet je wel dat ik dit niet ben, maar dat dit een of andere kutkloon is.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:41 schreef Miniem het volgende:
Kut op met je topics.
Sowieso Madame_Poan topics
Van wie?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:41 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Flikker eens op met die tyfustopics.
ik zie het nuquote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopelijk weet je wel dat ik dit niet ben, maar dat dit een of andere kutkloon is.
Dat snap ik maar van wie is ze kloonquote:
kut voor je, als het waar isquote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopelijk weet je wel dat ik dit niet ben, maar dat dit een of andere kutkloon is.
Vrolijk Dimens even op.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb jij die weleens gehad dan?
* SpermaDonor is jaloers, zal er zelf wel nooit 1 krijgenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrolijk Dimens even op.
Dimens
Dimens is een aarslikker
Dimens
Dimens en Floxcie: Bazen in De Game
Dimens naamtopic
WELKOM TERUG, Dimens
Nachtbagger #6 Dimens, MarokkaanseKip en speedking. Illuminati?
Dimens
LompeHork & Dimens
UDOWU deel 308: SVRagboer
Dimens
TWP
Kippetje
Dimens stuurt mij DM's
Dimens stuurt mij DM's
Ah, verwarrend zegquote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen idee. Doe een IP check.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat snap ik maar van wie is ze kloon
Ik ken helaas genoeg trieste users die dit zouden doen.quote:
En dan staan de topics waar ik in de OP sta niet eens bij.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
* SpermaDonor is jaloers, zal er zelf wel nooit 1 krijgen
Samen staan we sterker, help je me meequote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Geen idee. Doe een IP check.
Ga in een busje zitten voor haar/zijn huis en run WireShark.
Decrypt de pakketgegevens en hossel alle persoonlijke gegevens.
Chanteer deze persoon vervolgens met deze gegevens in ruil voor losgeld.
?????
PROFIT!
Nou, ze kunnen het achterhalen met IPcheckquote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken helaas genoeg trieste users die dit zouden doen.
Heb jij een busje?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Samen staan we sterker, help je me mee?
Dimens is populairquote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan staan de topics waar ik in de OP sta niet eens bij.
Ik hoop dat ze het mij laten weten. Weet ik meteen wie er zo triest is om dit te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen het achterhalen met IPcheckzal wel niet lang duren
Maar jij bent ook gewoon toppiequote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan staan de topics waar ik in de OP sta niet eens bij.
Ja toevallig welquote:
Ruzie met iemand?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het mij laten weten. Weet ik meteen wie er zo triest is om dit te doen.
komt omdat je zo'n schatje bentquote:
Ik ook nietquote:
ist waar?quote:
quote:
Probeer je nu in mijn broekje te komen?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
komt omdat je zo'n schatje bent
Met genoeg mensen. Maar ik had gehoopt dat ze niet zó triest zouden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |