Maar die valt ook niet onder een burkaverbod...jij had het over burkaverbod icm terroristen...... niet gaan draaien hequote:Op vrijdag 30 september 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om een bom te verstoppen. Naar mijn weten is het nog niet verboden om een overjas te dragen.
Onwerkelijk idd, en eng ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
Afgezien van het artikel :
Wat denken jullie bij het zien van de foto bij het hoofdartikel?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-boerkaverbod.dhtml
Ik bezie het tafereel met een gevoel dat begint met gevoel van onwerkelijkheid en dan al snel omslaat naar walging.
Een mengeling van walging en medelijden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
Afgezien van het artikel: Wat denken jullie bij het zien van de foto bij het hoofdartikel?
Ik bezie het tafereel met een gevoel dat begint met gevoel van onwerkelijkheid en dan al snel omslaat naar walging.
Please......... ga nog even door met jezelf belachelijk te maken. Ik geniet met volle teugen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zullen we mensen anders maar verbieden hun baard te laten staan. Is immers een goede manier om je identiteit te verbergen. Haar kleuren? Ook verbieden.
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Als je je plezier moet halen uit reacties op een forumpje, dan is het wel droevig met je gesteld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Please......... ga nog even door met jezelf belachelijk te maken. Ik geniet met volle teugen.
En sommigen kiezen er wel voor en als ze er niet voor kiezen en hun man ze helemaal verrot slaat dan kun je die man ook daar op pakken. Vanuit praktisch oogpunt heb ik nooit begrepen waarom vrouwen en meisjes 15 cm hoge hakken dragen en toch probeer ik ze niet te verbieden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onwerkelijk idd, en eng ook.
Kan me niet voorstellen dat een vrouw daar voor kiest. Zeker niet als ze in Europa verblijft.
Ook uit praktisch oogpunt is het toch niet te doen? Hoe eet je? Hoe kun je goed om je heen kijken? Echt hoor, je verstand staat er bij stil.
huuhuhu ik kan niet met een antwoord komen maar jij bent stom huuhuhuh. Weet je al op welke manier deze agenten de rol van hulpverlener speelden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Please......... ga nog even door met jezelf belachelijk te maken. Ik geniet met volle teugen.
Wat vindt je dan van het verbod op naaktlopen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En sommigen kiezen er wel voor en als ze er niet voor kiezen en hun man ze helemaal verrot slaat dan kun je die man ook daar op pakken. Vanuit praktisch oogpunt heb ik nooit begrepen waarom vrouwen en meisjes 15 cm hoge hakken dragen en toch probeer ik ze niet te verbieden.
Dus eigenlijk zeg je nu dat je met tegenzin op een forumpje je frustraties zit te kanaliseren. Nou Koos, op zijn minst noem ik dat een hang naar SM of eigenlijk wat grover gezegd nogal een ziekelijke afwijking.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je je plezier moet halen uit reacties op een forumpje, dan is het wel droevig met je gesteld.
Lezen is nogal moeilijk en nog veel moeilijker zijn interpretaties vooral als een zin begint met 'Ook..............'.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:21 schreef Glazenmaker het volgende:
huuhuhu ik kan niet met een antwoord komen maar jij bent stom huuhuhuh. Weet je al op welke manier deze agenten de rol van hulpverlener speelden?
Dat vraag je toch niet aan iemand die zijn leven gesleten heeft in een kraakpand, nooit gewerkt en zich alleen heeft afgezet tegen de maatschappij met een paarse hanekam, een volgevreten bek van gemeenschapgeld roeptoeterend hoe gemeen wel de wereld is als men iemand recht in het gezicht wil kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat vindt je dan van het verbod op naaktlopen?
Of met een peniskoker rondlopen?
Of met alleen een rieten jurkje aan in de stad?
Heb je het wel gelezen?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nederlander met geweld, je verwacht het niet.
etc.
Moeilijk te geloven dat die vent een komiek was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef DrMabuse het volgende:
Duidelijk en krachtig betoog:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pat_Condell
Die vent zit met zaadvragende ogen naar de achterkant van een vuilniszak te kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
Afgezien van het artikel :
Wat denken jullie bij het zien van de foto bij het hoofdartikel?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die vent zit met zaadvragende ogen naar de achterkant van een vuilniszak te kijken![]()
Kom net terug van me werk en woon nog bij mama danku.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan iemand die zijn leven gesleten heeft in een kraakpand, nooit gewerkt en zich alleen heeft afgezet tegen de maatschappij met een paarse hanekam, een volgevreten bek van gemeenschapgeld roeptoeterend hoe gemeen wel de wereld is als men iemand recht in het gezicht wil kijken.
Allemaal afschaffen. Als iedereen in zijn naakte reed over straat zou gaan dan zou dat de norm worden en niemand meer opkijken. Waar ik een probleem mee zou hebben als alle naaktlopers en peniskokers hun wereldvisie op de mensen met kleren aan zouden opdringen met wetten. Bijvoorbeeld door kleren in het openbaar verboden te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat vindt je dan van het verbod op naaktlopen?
Of met een peniskoker rondlopen?
Of met alleen een rieten jurkje aan in de stad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |