abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102541625
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken eerlijk gezegd geen belangengroep die pleit voor het recht om overal in je blote reet rond te lopen. Voor zo ver ik weet nemen nudisten genoeg met campings e.d. Maar goed, op zich heb ik geen problemen met het legaliseren van naaktlopen. Zelf heb ik er weinig trek in, gezien de onvriendelijke weersomstandigheden in Nederland, maar be my guest.

Persoonlijk ben ik voorstander van zo min mogelijk verboden.
Dat laatste is het probleem, in een maatschappij heb je regels nodig, hou je je daar niet aan, krijg je problemen. Jij en iedereen heeft het recht om naar een ander land te emigreren, waar je je wel vrij kan voelen.
pi_102541627
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

_O-

Kom op. Er zijn honderden manieren om je gezicht te verbergen, maar we moeten vooral de boerka aanpakken. Haha, als ik een malle terrorist was, denk je dat ik mij dan liet tegenhouden door een boerkaverbod. Haha, oh geweldig.
Exact, en door het verbod direct te herkennen. Dus weet men direct dat je kwade bedoelingen hebt. Bedankt voor het aantonen van het nut van het verbod. ^O^
pi_102541677
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:16 schreef samvirus het volgende:

[..]

Dan heb jij 1/3 van de alle boerkadraagsters gezien, weet jij zeker dat jij niet dezelfde vrouw keer op keer heb gezien.
Ik bedoel dus dat ik meer mensen op de naatstranden en campings ziet bij wijze van spreken dan er boerkadragers zijn in Nederland. En KoosVogels maakt zich erg druk over deze mensen terwijl er een heleboel mensen zijn in Nederland die zich anders willen kleden.
pi_102541686
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Exact, en door het verbod direct te herkennen. Dus weet men direct dat je kwade bedoelingen hebt. Bedankt voor het aantonen van het nut van het verbod. ^O^
Er zijn meer manieren om een bom te verstoppen. Naar mijn weten is het nog niet verboden om een overjas te dragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102541707
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik stel dat het wat mij betreft prima is, en jij beweert vervolgens dat ik naaktlopers belachelijk maak? Ja, het is nu warm, maar het grootste deel van het jaar is het behoorlijk frisjes. Maakt mij verder niet, als iemand in zn blote hol rond wil lopen, dan gaat ie zn gang maar.
opmerkingen als hol en reet zegt mij genoeg. Maar misschien is dat je opvoeding, alhier mijn excuses.
pi_102541713
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat ik meer mensen op de naatstranden en campings ziet bij wijze van spreken dan er boerkadragers zijn in Nederland. En KoosVogels maakt zich erg druk over deze mensen terwijl er een heleboel mensen zijn in Nederland die zich anders willen kleden.
Ik maak juist niet druk om deze mensen, daarom wil ik ze ook lekker hun gang laten gaan. Jij stoort je er blijkbaar dusdanig aan, dat je een verbod nodig vindt.
pi_102541726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn meer manieren om een bom te verstoppen. Naar mijn weten is het nog niet verboden om een overjas te dragen.
nee maar iemand met een overjas kan je identificeren, dus ?
pi_102541757
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik maak juist niet druk om deze mensen, daarom wil ik ze ook lekker hun gang laten gaan. Jij stoort je er blijkbaar dusdanig aan, dat je een verbod nodig vindt.
Oh de omdraai truc haha.

Kijken of ze ook naakt mogen lopen in een islamitisch land.....
pi_102541766
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat laatste is het probleem, in een maatschappij heb je regels nodig, hou je je daar niet aan, krijg je problemen. Jij en iedereen heeft het recht om naar een ander land te emigreren, waar je je wel vrij kan voelen.
Uiteraard zijn regels nodig. Ik pleit echter voor zo min mogelijk regels. Dat betekent echter niet dat ik Nederland om wil vormen tot een anarchistische staat.
pi_102541779
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

Oh de omdraai truc haha.

Kijken of ze ook naakt mogen lopen in een islamitisch land.....
Wat hebben wij te maken met wat er in een islamitisch land gebeurt?
pi_102541787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee maar iemand met een overjas kan je identificeren, dus ?
Net of een terrorist het ene reet kan schelen of hij wordt herkend.
pi_102541828
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of een terrorist het ene reet kan schelen of hij wordt herkend.
Nee niet omdraaien, hoe kan een politieagent kijken of een boerkadraagster geen terrorist of andere crimineel is (bv hooligan).
pi_102542134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee niet omdraaien, hoe kan een politieagent kijken of een boerkadraagster geen terrorist of andere crimineel is (bv hooligan).
Hoe kan een agent uberhaupt een terrorist herkennen? Of kan hij aan diens kopen zien dat hij snode plannen heeft?
pi_102542317
pi_102542410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe kan een agent uberhaupt een terrorist herkennen? Of kan hij aan diens kopen zien dat hij snode plannen heeft?
onzinargument, aan de hand van foto's bv of gezichtskenmerken.
Of simpel genoeg aan zijn paspoort/naam.
pi_102542450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

hoe kan een agent controleren of boerkadraagster wel bevoegd is om auto te rjden zonder gezichtscontrole ?

Ik maak het wat simpeler voor je.
pi_102542505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

onzinargument, aan de hand van foto's bv of gezichtskenmerken.
Of simpel genoeg aan zijn paspoort/naam.
Kom op, wees nou gewoon eens eerlijk. Het is allereerst al de vraag hoeveel terroristen zich in een boerka steken. Ik heb nou niet het idee dat dat zo enorm vaak gebeurt. Daarnaast is een beetje gezochte terrorist natuurlijk wel slim genoeg om zichzelf een andere identiteit aan te meten, een baard laten staan of een bril te dragen. Weet ik het wat.

Terroristen pak je door de veiligheidsdiensten hun werk te laten doen, niet door een boerkaverbod in te voeren.
pi_102542590
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op, wees nou gewoon eens eerlijk. Het is allereerst al de vraag hoeveel terroristen zich in een boerka steken. Ik heb nou niet het idee dat dat zo enorm vaak gebeurt. Daarnaast is een beetje gezochte terrorist natuurlijk wel slim genoeg om zichzelf een andere identiteit aan te meten, een baard laten staan of een bril te dragen. Weet ik het wat.

Terroristen pak je door de veiligheidsdiensten hun werk te laten doen, niet door een boerkaverbod in te voeren.
nee maar jij zeurt alleen maar over terroristen en boerkadragers. Boerkadragers kunnen namelijk van alles zijn.

Dus nogmaals de vraag : hoe kan een politieagent een boerkadrager identificeren ?
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:49:23 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_102542600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

hoe kan een agent controleren of boerkadraagster wel bevoegd is om auto te rjden zonder gezichtscontrole ?

Ik maak het wat simpeler voor je.
Boerkadraagsters mogen sowieso geen auto rijden van hun man :P
pi_102542640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

en je praat weer onzin want met een boerka KAN een terrorist veel gemakkelijker een andere identiteit aannemen. Een crimineel KAN dat ook veel makkelijker en je KAN zelf veel makkelijker de wet overtreden want ze kunnen je toch niet identificeren.
pi_102542659
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Boerkadraagsters mogen sowieso geen auto rijden van hun man :P
Dat is het punt niet.
pi_102542689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

en je praat weer onzin want met een boerka KAN een terrorist veel gemakkelijker een andere identiteit aannemen. Een crimineel KAN dat ook veel makkelijker en je KAN zelf veel makkelijker de wet overtreden want ze kunnen je toch niet identificeren.
Zullen we mensen anders maar verbieden hun baard te laten staan. Is immers een goede manier om je identiteit te verbergen. Haar kleuren? Ook verbieden.

En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
pi_102542699
Ik ga lekker van het mooie weer genieten want een antwoord zal ik wel niet krijgen.
pi_102542721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zullen we mensen anders maar verbieden hun baard te laten staan. Is immers een goede manier om je identiteit te verbergen. Haar kleuren? Ook verbieden.

En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
_O_
pi_102542731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee maar jij zeurt alleen maar over terroristen en boerkadragers. Boerkadragers kunnen namelijk van alles zijn.

Dus nogmaals de vraag : hoe kan een politieagent een boerkadrager identificeren ?
Die vrouw heeft een rijbewijs moeten halen dus een pasfoto hebben moeten laten maken zonder boerka. Nu kan het natuurlijk zijn dat de paspoort van een bekende gebruikt. Maar ik vind dat de politie in dit soort gevallen wel het recht om een kijkje onder de boerka te nemen. Indien de boerkadraagster tenminste een overtreding heeft gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')