SPOILER: boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel nog tot hoever:SPOILER: Boek: t/m Feast for CrowsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler="Boek: t/m Feast for Crows"]Dit is een boekenspoiler[/spoiler] ![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef .aeon het volgende:
Of je zet gewoon serie/boek in de titel van je spoiler:Was die er nog niet dan? En zo niet, moeten die irritante boeknerds het maar aanmaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Rahl het volgende:
Misschien maar een aparte topicreeks maken hier in TVR: USA GoT met boekspoilersPresident Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Druk je eens wat subtieler uit, oppervlakkige TV-kijker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef pberends het volgende:
Was die er nog niet dan? En zo niet, moeten die irritante boeknerds het maar aanmaken.![]()
![]()
Normale mensen kijken de serie voor hun plezier, WoW-nerds zitten de hele dag in GoT-boeken te neuzelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Druk je eens wat subtieler uit, oppervlakkige TV-kijker.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik heb zo'n hekel aan mensen die dat op donderdagmorgen al roepenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:43 schreef Danielle83 het volgende:
Rustig aan mensen het is bijna weekend!
![]()
Moet dat nieuwe topic er nou komen of niet?![]()
Als je bijv. vrijdagmiddag vrij hebt dan mag dat nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die dat op donderdagmorgen al roepen![]()
![]()
Haha, het was meer als positief iets bedoeld. Maar als we toch zo beginnen. Morgen heb ik weekend jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:49 schreef Gwywen het volgende:
Ik riep het zelf graag op woensdag, ik werkte toen parttime![]()
Ontopic:
hier, hier en hier wat foto's van de opnames van seizoen 2.
Niet op klikken als je geen spoilers wilt, natuurlijk![]()
![]()
Nog meer hekel aan de mensen die dat vroeg op de Maandag morgen flikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar top serie indeed, maar de tv serie gaat mij te lang duren dus heb ook de boeken gekocht en het leest lekker vlot door.
Die hele Lannister familie is top in het verhaal trouwens, net als de Starks overigens![]()
Doen! Ik had het ook al eens voorgesteld, maar met weinig respons.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Moet dat nieuwe topic er nou komen of niet?
Maar het is voor beide "partijen" wel zo fijn denk ik.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Zo, dit topic ook maar eens volgen. Ik word al jaren bestookt door een goede vriend dat ik de boeken toch écht zou moeten lezen, maar was er nooit aan begonnen. De serie heb ik in 2 dagen gezien, en nu inmiddels bijna het derde boek uit. Het blijft je vasthouden, die shizzle.
Overigens, wat heeft die Joffrey toch een ontzettende rotkop in de serie, de tering.![]()
Net begonnen. Vond de eerste aflevering, op de eerste 10 minuten na, wel saai
Het ging alleen maar over trouwen en neuken leek het wel. Wordt het beter dan dit?![]()
Het is veel meer een serie over intrige en machtsverhouding, daar zit 'm (voor mij) de spanning ook vooral in.
Als je hoopt op een serie met alleen maar actie en horror en fantasy-elementen, dan verwacht je iets wat het niet is.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zeker, en het trouwen en neuken is waar het eindelijk allemaal om draait en ervoor zorgt dat er een totale oorlog uitbreekt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het ging alleen maar over trouwen en neuken leek het wel. Wordt het beter dan dit?![]()
Als je andere afleveringen gaat kijken, wordt het verhaal steeds verder uitgediept.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het ging alleen maar over trouwen en neuken leek het wel. Wordt het beter dan dit?
Dus kijk echt verder![]()
![]()
Perfecte castquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, dit topic ook maar eens volgen. Ik word al jaren bestookt door een goede vriend dat ik de boeken toch écht zou moeten lezen, maar was er nooit aan begonnen. De serie heb ik in 2 dagen gezien, en nu inmiddels bijna het derde boek uit. Het blijft je vasthouden, die shizzle.
Overigens, wat heeft die Joffrey toch een ontzettende rotkop in de serie, de tering.
Beneath the gold, bitter steel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |