wereld is kleinquote:Op woensdag 28 september 2011 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zusje van mijn collega speelt daar bij
En wat hebben we er nu van geleerd, spelende vrouw?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
spannend verhaal hahaha
vanmiddag was ik lekker aan het poetsen, dweilen etc en buiten ging ik de ramen lappen. komt mn moeder ook naar buiten, valt de deur dicht! sleutels binnen, tel binnen... SHIT, lekker handig haha! ik zag mezelf al naar de buurvrouw lopen, vragen om tel te lenen en de woningbouw laten komen om de deur open te doen..
toen zei mn moeder ineens dat mn slaapkamerraam aan de voorkant nog openstond (omdat mn dekbed en kussens buiten hingen) dus ik naar de kapper (onder me) gelopen, een ladder gevraagd en toen naar boven geklommen.. vond het doodeng, keek ook nog ff naar beneden () maar ik moest het doen. btw, mensen die langsrijden en niemand die zich afvraagt of ik niet aan het inbreken ben ofzo
/heldopsokken
ja mn ouders hebben er één maar die lag dus ook binnen. ik had er al over nagedacht om er één aan de buurvrouw te geven..quote:Op woensdag 28 september 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat hebben we er nu van geleerd, spelende vrouw?
Altijd zorgen dat je ergens een reservesleutel buiten je woning op een plek of bij iemand anders hebt liggen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Danspartner tegen Stereotomy: "RICHT ME AF!!"![]()
Gelukkig gaat het niet slecht met jequote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag vanuit het ziekenhuis.
Gisteravond naar de EHBO, Steer had gelijk. Veel kleine bloedstolsels, dus ik kon niet meer plassen. Gespoeld en weer naar huis. Naar de wc en meteen weer naar de EHBO, het deed nog net zo zeer. Nu ben ik opgenomen en heb een catheter, dus geen pijn meer. Officieel heb ik bedrust, maar nu effe snel in de rolstoel naar de computer voor jullie. Niet meer ongerust zijn he.![]()
Ik verlies nog bloed, maar het is al ouder. Als het helder is, mag ik hopelijk naar huis.
Lief dat jullie zo meeleven, dat helpt!![]()
Ohja, ik heb een verpleger durven vragen of hij getrouwd was, maar hij moest hard lachen.![]()
voor jullie, hopelijk tot later!
whzquote:
Je wil graag eerst bijna dood zijn voor je weer springlevend rondbanjert? En je wil ook graag afgebekt worden door een manke dokter? Overigens wel eentje die ook nog muziek fabriceertquote:Op donderdag 29 september 2011 08:31 schreef krakkemieke het volgende:
Iemand zin om House te spelen?![]()
Nee, dat is Nederlandsquote:
Met dit weer? Pak gewoon het terrasquote:Op donderdag 29 september 2011 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is NederlandsAlleen gebruik je het normaal meer bij huisdieren.
Goedemorgeninspiratie zoeken, moet het nodige afronden vandaag
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Inspirerende gedachte, maar niet helemaal het soort inspiratie dat ik zoek
Lekkahquote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Danspartner tegen Stereotomy: "RICHT ME AF!!"![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef AnneX het volgende:
Vandaag eindelijk de Annies vertelt dat ik ga stoppen met de gym.
Zij waren vooral blij dat er voor een volgende gymjuf is gezorgd.
Dat lijkt me een hele overgang!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je gaat dus stoppen met werken in z'n algemeenheid en niet alleen de praktijk?
Goed nieuws. Thuis is toch altijd wat lekkerder en vertrouwder dan zo'n ziekenhuis.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
Dat lijkt me een hele overgang!
Update: groot stolsel kwijtgeraakt, maar dat helpt niet. Het goede nieuws is dat ik zelf kan catheteriseren, dus ik mag eind van de middag naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu sperciebonen eten.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele overgang!
Update: groot stolsel kwijtgeraakt, maar dat helpt niet. Het goede nieuws is dat ik zelf kan catheteriseren, dus ik mag eind van de middag naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu sperciebonen eten.
Ach. Niks aan de handquote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef AnneX het volgende:
Succes P.: het zal wel meevallen toch?
En daarom is een catheter ook kleiner dan een tampon.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval kan en mag je naar huis, Krakke.
/al lijkt het mij helemaal niks: zelf catheteriseren: kleiner gaatje dan tampon inbrengen.![]()
En hoera voor P.![]()
Salarisverhoging? peroidiek er vast bij? Vind je het nog steeds leuk ?
Nee, nee, jaquote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
En hoera voor P.![]()
Salarisverhoging? peroidiek er vast bij? Vind je het nog steeds leuk ?
Zit er ook aan te denken, zou dan zondag moetenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend toch nog een keer het seizoen afsluiten met een BBQ in de tuin.
lekker handig iddquote:Op donderdag 29 september 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
Ben je eindelijk van de telefoonterreur op het vast nummer af, beginnen ze als een gek naar mijn prive GSM te bellen. Bijzonder irritant want die staat net vandaag doorgeschakeld naar mijn zakelijke nummer.
Belmeniet register dus maar even weer geupdate
Als het voor hen geen rendabele manier van klantenwinning was zouden ze er wel mee stoppen.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker handig iddbegrijpen die mensen nou niet dat als je iets wilt je het zelf wel opzoekt?
Kan het mij voorstellen. Als zo'n vertrouwd iemand het bedrijf verlaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Bah, ben stiekem best een beetje aangedaan. Mijn steun en toeverlaat door de jaren heen was vandaag voor het laatst (pensioen). Doet me meer dan ik dacht geloof ik
Bijna een fatsoenlijk mailtjequote:ABN AMRO is niet in staat om uw account te verifiлren. Uw account moet zo snel mogelijk worden gecontroleerd. Je kunt controleren of uw account heel eenvoudig door te klikken op de volgende link.
[url]
Opmerking: Je zal gecontacteerd worden door medewerkers van ABN AMRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem update voor 2011-2012.
Hoogachtend,
Customer Service,
2011 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Die gedachte houdt me op de beenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen. Als zo'n vertrouwd iemand het bedrijf verlaat.
Maar troost je: op een gegeven moment ben jij de oudste en ga jij ook met pensioen.
Nou, dat is toch heel troostrijk? Je kunt gewoon nu al beginnen met aftellen dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:18 schreef TAV74 het volgende:
Die gedachte houdt me op de beenNog maar een jaar of 30 werken als ik geluk heb
En vieren de achterblijvers feestquote:Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen. Als zo'n vertrouwd iemand het bedrijf verlaat.
Maar troost je: op een gegeven moment ben jij de oudste en ga jij ook met pensioen.
whut?quote:
jaaaaa pensioen, kan niet wachtenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dat is toch heel troostrijk? Je kunt gewoon nu al beginnen met aftellen dus.
Oppassen dat je niet verdwaald, hè?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke polsbandje afknipt
Tsk, die blijven in diepe rouw achterquote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En vieren de achterblijvers feest
Hihihi, zo groot is mijn huis niet!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet verdwaald, hè?
en toen ook nog voor een ander appartement (deze al is al aantrekkelijker)quote:Op donderdag 29 september 2011 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Op #1 voor een appartementje
Nu willen we waarschijnlijk nog niet verhuizen maar dit geeft toch goede hoop voor de toekomst
Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent!
Hier zijn inmiddels klaar:
- zoete aardappelschijfjes met tijm, rozemarijn, knof en olijfolie voor in alufolie
- hamburger gevuld met gorgonzola
- 4 stokjes kipsaté met sambal badjak marinade
- 2 kippenvleugeltjes met harissa
Zo de barbecue maar 's aansteken!
Goedzoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ja gezellig, iedereen met pensioen en maar Fok!ken. Dan kunnen we een nachtploeg organiseren voor de werkers.![]()
* krakkemieke polsbandje afknipt
Wat fijn voor jullie!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en toen ook nog voor een ander appartement (deze al is al aantrekkelijker)
ik ben zo vrolijk
mijn vriend mag vanaf volgende week ook aan een nieuw groter project gaan beginnenhet gaat allemaal zo goed
en vavond lekker bij Le Marron eten
Daar is ie weer, de dt!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker dagje gedraaid.. leuke stagiaire ontmoet
Leuk meiske, wel erg jong, of wordt ik gewoon oud?
![]()
Oh maar evengoed best aan mijn pensioen toe hoor, dus ik doe mee![]()
Wat ik al zei, ik vind het net zo makkelijk als een tampon. En hier zit nog glijmiddel aan ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GoedzoEn welkom thuis.
Jezelf catheteriseren, ik vind het knap
quote:
Ja. Als de radioloog raak geprikt heeft dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Maandag de uitslag toch eerst, Krakke?
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
DTDTDTDTDTDTD![]()
Echt.. boeie!!
Normen en waarden.quote:
Awwquote:Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me een beetje als een kleuter die alvast een ochtend mag proeven op de kleuterschool. Na de operatie kom ik ook op die afdeling.
Ik zou als restaurant juist andersom denken: nu komen er mensen die het waarderen en er anders misschien geen geld voor hebben/ voor over hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww![]()
Is het de volgende keer niet helemaal vreemd![]()
Hier zijn de kriebels weer, heb toch het idee dat zo'n sterrenrestaurant raar kijkt van wat kom jij hier doen
Ik weet dat de restaurantweek hier voor is, maar toch
dat is goedquote:Op donderdag 29 september 2011 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ervaring met Marron in de restaurantweek is op dat gebied iig erg goed: kreeg echt het gevoel welkom te zijn en ze vertelden alles met net zoveel enthousiasme als bij de tafels die duidelijk geen restaurantweekmenu kregen. Zijn er toen als allerlaatste weggegaan en hebben nog een tijdje met het personeel staan praten, ook over de restaurantweek, en ze zeiden het juist super leuk te vinden als relatief jonge mensen voor zo'n prijs eens kennis kunnen maken met hun gerechten en wijnen
Tofquote:Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en toen ook nog voor een ander appartement (deze al is al aantrekkelijker)
ik ben zo vrolijk
mijn vriend mag vanaf volgende week ook aan een nieuw groter project gaan beginnenhet gaat allemaal zo goed
en vavond lekker bij Le Marron eten
quote:
Wraps met gerookte zalm, sla en zure room. Of gerookte kip.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zus en vriend vroegen of ik morgen op Miya wilde passen omdat zij mijn reservering overnemen bij Savelberg. wel heel lief hoormaar ik heb morgen reünie met de meiden van de toerisme opleiding, zin in!
moet een hapje maken, weet iemand iets leuks? quiche kan helaas niet want mijn springvorm ligt nog bij mn ouders thuis.
hele fijne avond!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed MoBlo
Wij gaan zo maar eens mijn beste vriendinnetje ophalenen dan richting Malden
Hebben een reservering voor 8 uur dus zal ook wel laat worden
aaah dat is lekker makkelijk ja! thanksquote:Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wraps met gerookte zalm, sla en zure room. Of gerookte kip.
Nee dat zeg ik idd niet. En nee, ik zie het niet, anders zou ik het wel verbeteren dacht je niet??quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef AnneX het volgende:
En Sun, vind je ik met dt niet storend? het doet pijn aan mijn ogen.
Je zegt toch ook niet "hun hebben" toch? dat doet pijn aan mijn oren.
Normaal gesproken ik ook. Behalve bij deze omdat die klik er toch niet gaat komen als ik even snel iets neer zet en het een tikfout is en geen spelfout want ik wéét dat het fout is.. En 3x er op gewezen worden helpt dan ook niet, wekt alleen maar irritatie bij me op. Straks ga ik het nog gewoon expres ook bij andere werkwoorden doenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd wel blij als mensen me op stupide spelfouten wijzen zodat ik het hopelijk sneller opmerk de volgende keer. Als het steeds weer wordt gezegd maken je hersens misschien straks wel die klik![]()
hoe waren de balletjes? niet veel meer, heb ipv 1 nu 2 maanden salaris ontvangen maar tis ok als het maar netjes afgerond wordt met de afspraken die zijn gemaakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef AnneX het volgende:
Vanavond aten wij de gehaktballetjes met http://www.smulweb.nl/rec(...)an-de-donksesteenweg en aard.stukjes in de oven gegaard met de kruiden vande
carrots van Kay.
En stop je dan een cathetertje in je boodschappentasje, Krakke?
Aan het netwerken FFT.
Heeft de advocaat er nog meer ( financieel) voor je gescore'd? is mijn prangende vraag.
En Sun, vind je ik met dt niet storend? het doet pijn aan mijn ogen.
Je zegt toch ook niet "hun hebben" toch? dat doet pijn aan mijn oren.
hmm morgen kunnen die andere 2 mensen je toch wel helpen met wat je vandaag niet af hebt gekregen? ik ontving vandaag een mail van een collega om 17u terwijl ze altijd tot 16u werkt... verbaasde me niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd wel blij als mensen me op stupide spelfouten wijzen zodat ik het hopelijk sneller opmerk de volgende keer. Als het steeds weer wordt gezegd maken je hersens misschien straks wel die klik![]()
Vandaag was rampzalig op het werk. Waar ik een maand geleden nog werd ingewerkt en een maand niet ben geweest sinds dat inwerken stond ik nu alleen het werk van 3 mensen te doenIk heb het motto 'ik kan maar één ding tegelijk doen' aangehouden en heb stevig doorgewerkt. Geen pauzes gehad en niet alles af gekregen; maar morgen sta ik er weer (nu met z'n drieën
) en dan weet ik in ieder geval wat ik nog moet afmaken van vandaag.
Die lijkt me ook wel leuk jaquote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb 'water for elephants' gehuurd, sta ik straks kijken. hoor er goeie verhalen en lees er goeie recensies over
Waar heb jij het dan over.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef TAV74 het volgende:
De eerste die nog zegt dat hij "iets nog nooit op heeft" moet nu dood om de reacties een beetje in proportie te houden
en andere collega ook. ze hebben beide kinderen en daarmee verplichtingen maar ja.. niet mijn zorgen meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk ja
En jouw collega moet nu jouw werk er bij doen; is ze vast niet blij mee.
Over 3 pagina's discussie over een tquote:
heb ik weleens gezegd. maar moet ik daarom dood?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef TAV74 het volgende:
De eerste die nog zegt dat hij "iets nog nooit op heeft" moet nu dood om de reacties een beetje in proportie te houden
Dat zegt ie inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik weleens gezegd. maar moet ik daarom dood?
Je reactie slaat nergens op.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Over 3 pagina's discussie over een t
Vond hem wel grappig eigenlijk, maar of hij komt niet over of mijn gevoel voor humor wijkt wat af.quote:
Ik denk dat laatstequote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef TAV74 het volgende:
Vond hem wel grappig eigenlijk, maar of hij komt niet over of mijn gevoel voor humor wijkt wat af.
Vermoedelijk wel, maar het wentquote:
Ja ach, zo'n landelijk standaard pakket hequote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Da's hard werken Isa, goed dat je het hoofd koel gehouden hebt!![]()
Borisz, dan maak je toch lekker een nieuwe site.![]()
AnneX, het is een dingetje zo groot als een pen, dus dat kan in de broekzak.
Juh, had na 5 minuten al 2-0 moeten staan.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef borisz het volgende:
Een slordig Twente staat 4-1 voor. Zegt veel over de ploeg van Roberto Maaskant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Mijn god, als je nu Willem Ruis ziet is het toch wel heel erg gedateerd
Ik dacht al, wie is dà?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was gewoon al dood toen jij geboren bentquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij was gewoon al dood toen jij geboren bent
Bloestrechtquote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
Nou 15 oktober naar Bloestrecht. Heb daar een D66 website training
. Ik weet nu een beetje hoe het achter de schermen in elkaar zit
. Training is handig en het is gratis en leuk om andere partijgenoten te ontmoeten
.
Overigens vind ik de D66 website vreselijk
Beide gecheckt, die van de SP is ergerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bloestrecht![]()
Ik vind die van de SP ook heul lelijk en schreeuwerig eigenlijk
Nieuw beleid Beveiliging en Privacy meneer, niets aan te doenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zat net nog met onze directeur te mailenDie was niet helemaal "amused" omdat-ie inmiddels niks meer kan op het netwerk vanaf thuis
Oh, heel vaak!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo blij dat anderen ook gewoon thuis even werkmail checken en soms vanuit huis mailen
Er zijn bij mij ook collega's die niet eens weten hoe het moet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik kan werkmail lezen via iPhone. Heeft wat gepruts gekost, maar soms wel praktisch. Ik reageer bijna nooit 's avonds, maar directie moet je een beetje te vriend houdenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo blij dat anderen ook gewoon thuis even werkmail checken en soms vanuit huis mailen
Er zijn bij mij ook collega's die niet eens weten hoe het moet
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:20 schreef TAV74 het volgende:
Niet alles onthouden wat je hier leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hendy!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan werkmail lezen via iPhone. Heeft wat gepruts gekost, maar soms wel praktisch. Ik reageer bijna nooit 's avonds, maar directie moet je een beetje te vriend houden
En mijn agenda voor overdag zit er ook in op die manier. Heerlijk en makkelijk. Tenminste overzicht en zo!
Wie wint en mag naar binnen of naar buiten?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Bellefleur aan het ene kant van het kattenluikje en de kleine aan de andere kant.
Humor
Mag naar de kamer/bijkeukenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie wint en mag naar binnen of naar buiten?
Leukquote:Op donderdag 29 september 2011 23:34 schreef Sarabi het volgende:
Nog onderweg naar huis
Maar het was een erg fijne avond bij Le Marron, goed eten, lekkere wijnen en het personeel is ook super.
Na afloop ook nog in de keuken mogen kijken en de chefkok gesproken
review review review review review reviewquote:Op donderdag 29 september 2011 23:34 schreef Sarabi het volgende:
Nog onderweg naar huis
Maar het was een erg fijne avond bij Le Marron, goed eten, lekkere wijnen en het personeel is ook super.
Na afloop ook nog in de keuken mogen kijken en de chefkok gesproken
Onze liefdesbaby ga ik ook Tigerlily noemenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
We kijken naar de film Gooische Vrouwen en ik moet soms zelfs lachen.
haha bij mij lukt dat niet en denk niet dat dat ooit gaat lukken want als dit maatje gaat hangen is het ook niet veelquote:Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
De potloodtest ook al een keer gedaan dames?
ik dacht dat je de overgang al had gehadquote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze liefdesbaby ga ik ook Tigerlily noemen
Ik wil met de dame van het plaatje wel een weddenschap aangaan dat ik 2 bezems kan laten hangenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
haha bij mij lukt dat niet en denk niet dat dat ooit gaat lukken want als dit maatje gaat hangen is het ook niet veel
Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je de overgang al had gehad
haha je kunt die test ook op je kont doen btw. heb het nu niet speciaal tegen jou haha maar denk zo ineens aan dat plaatje.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil met de dame van het plaatje wel een weddenschap aangaan dat ik 2 bezems kan laten hangen
nou nou, valt echt wel mee. je hoeft toch nog geen bh te kopen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Die potloodtest kan ik ook zo maar doen.
Ehhh ff denken hoe ik dat precies moet zien danquote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
haha je kunt die test ook op je kont doen btw. heb het nu niet speciaal tegen jou haha maar denk zo ineens aan dat plaatje.
nou, als je kont dik genoeg is blijft er een bezem op liggen.. heel simpelquote:Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehhh ff denken hoe ik dat precies moet zien dan
We hebben even een kleine pauze in de film GV, zo weer snel verder en dan snel slapen en dan weer om kwart voor 7 de wekker.... weer een dagje werken en dan heb ik lekker 3 dagen vrijquote:
lekker dat je maandag ook vrij hebt, lang weekend! en dinsdag is er weer kans op regen dus goede tijd om weer te werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben even een kleine pauze in de film GV, zo weer snel verder en dan snel slapen en dan weer om kwart voor 7 de wekker.... weer een dagje werken en dan heb ik lekker 3 dagen vrij
Nee naar deze held.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit je nou naar K3 te kijken Borisz?
Kabouter Plopquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee naar deze held.
[ afbeelding ]
Mijn wekker staat op 7.30. 10u op de VU om aan een paper te werken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben even een kleine pauze in de film GV, zo weer snel verder en dan snel slapen en dan weer om kwart voor 7 de wekker.... weer een dagje werken en dan heb ik lekker 3 dagen vrij
Daar ben ik nooit zo goed in maar heb de menukaart meegenomen dus zal mijn best down morgenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
review review review review review review
oh top, hoeft ook niet lang hoor maar is wel leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit zo goed in maar heb de menukaart meegenomen dus zal mijn best down morgen
Ik vond die Guy briljant goed en laat me morgen graag weer verrassen door nieuwe ontdekingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; wat vonden jullie vorige week de beste act van 'The Voice'? Ik vond Charlie Luske echt geweldig!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:41 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
IK KAN WEER PLASSEN!![]()
![]()
Sinds gisteravond.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:41 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
IK KAN WEER PLASSEN!![]()
![]()
Sinds gisteravond.
Ah ok! nou ook niet vervelendquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
DE, ik moet nog naar Milaan. Vandaag hopelijk. Zit nu nog bij het Como-meer
heb door wat topics gescrolldquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
woow DE jij hebt veel teruggelezen![]()
![]()
hoe gaat het met jou? en hoest met je schoonzus?
nou dan nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
DE: gisteravond kwam het stolsel wat de zaak blokkeerde los en ik kan nu weer plassen. En het is geen catheter met een zak, maar gewoon erin en eruit als je aandrang hebt. Doet ook geen zeer, die met een zak is vervelender.
Hopelijk maandag, de radioloog wist niet of hij genoeg weefsel te pakken had. Zoniet, dan zou het nog een keer moeten, maar dat vertik ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dan nog.
en fijn dat je weer gewoon kan plassen zegVolgende week de uitslag?
snap ik. (believe me I doquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hopelijk maandag, de radioloog wist niet of hij genoeg weefsel te pakken had. Zoniet, dan zou het nog een keer moeten, maar dat vertik ik.
Ik geloof het onmiddelijk!quote:
ja t duurt wel lang zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof het onmiddelijk!![]()
Maar het gaat er mij vooral om dat de operatie dan weer uitgesteld wordt.
ze zou volgens dokters nu toch eigenlijk heel erg achteruit gaan (omdat jullie deze zomer voor haar mooi wilden hebben) of heb ik dat mis?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb door wat topics gescrolldMet mij is t prima en met schone zus is het naar omstandigheden wel redelijkjes..
Dat heb je misquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zou volgens dokters nu toch eigenlijk heel erg achteruit gaan (omdat jullie deze zomer voor haar mooi wilden hebben) of heb ik dat mis?
Eehhh... ff googlenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:24 schreef borisz het volgende:
Steer, wat heb je met de brandstof gedaan?
Er staat: een feestjurk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:37 schreef AnneX het volgende:
Eenvoor Krakke.
Nu wachten op goede uitslagen.
Alsof Hella Haasse het eeuwige leven had. RIP.
En een LLMP voor TAV.![]()
Vanavond gaan wij naar het theater http://www.theateraandeslinger.nl/agenda/burlesque-glamour-night/
De eerste van het theaterseizoen.
Ik doe een Lie-tje: wat trek ik aan?
Ze hadden mooie kabeljauwhaas, maar ook prachtige kabeljauwwangetjes. Dus allebei maar gekocht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef golfer het volgende:
Als mijn visstal mooie verse kabeljauwhaas of -filet heeft wordt dat het hier vanavond.
quote:Likeschouwer-Googelaar-Viruskenner- Cookiebakker-Houthacker-iPadvinder-Hyvenier-Tijdlijnrechter-Ebookhouder".
Gratis reclame, slim gedaan weer van dat cafeetje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef golfer het volgende:
Dat er nog maar vele zaken dit voorbeeld mogen volgen:
http://www.nu.nl/games/2629485/zwols-cafe-verbiedt-wordfeud.html
Nu al?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:23 schreef borisz het volgende:
Jeuj kan maandag mijn bachelordiploma ophalen.
Maandje valt mee gezien de puinhoop op de VU qua administratiequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef golfer het volgende:
Fok!ken, dat zou pas verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef golfer het volgende:
Configuratiescherm>programfiles>uninstall?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
welke nerd kan mij helpen, sinds ik een nieuw toetsenbord jheb, heb ik opeens mediaget, met geen mogelijkheid van mn pc af te krijgen
nope staat ie niet tussen en zoekend vindt ie t programma niet, begreep wel dat ik in taakbeheer proces kon stoppen en zodoende gevonden waar de map zou moeten staan en weggeflikkerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Configuratiescherm>programfiles>uninstall?
Iets jurkerigs?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:37 schreef AnneX het volgende:
Eenvoor Krakke.
Nu wachten op goede uitslagen.
Alsof Hella Haasse het eeuwige leven had. RIP.
En een LLMP voor TAV.![]()
Vanavond gaan wij naar het theater http://www.theateraandeslinger.nl/agenda/burlesque-glamour-night/
De eerste van het theaterseizoen.
Ik doe een Lie-tje: wat trek ik aan?
ja dat werkte dus niet zo omdat ik in eerste instantie dat hele programma nergens kan vinde maar voor nu lijkt t gelukt..quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
Memo: http://answers.microsoft.(...)11-8dfc-68b599b31bf5
Ha! Je bent Belangrijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Goed productief gezellig megadruk dagje gehad op het werk.
Deze nerd krijgt als key user vlg week een eigen mobiele nr om goed en snel bereikbaar te zijn bij calamiteiten en vragen
Klopt, ik laat dat maar eens op een T-Shirt drukken denk ik.quote:
Ik zou het doen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, ik laat dat maar eens op een T-Shirt drukken denk ik.
Helaas zijn niet alle gays mooi, slim en aardig, wat dat betreft zijn het gewoon mannen.quote:
Ik ken anders best wel een paar heel erge valse nichten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas zijn niet alle gays mooi, slim en aardig, wat dat betreft zijn het gewoon mannen.
Maar zo vals en gemeen als vrouwen kunnen zijn heb ik nog nooit een man meegemaakt.
Jup mail maarquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn hier mensen vanaf 40+ die mij willen helpen emt n studieonderzoekje?
ik mail n filmpje, die kijk je 1x! en vult dan n formulier in
TAVquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Kom maar op. Kijk later wel even.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken anders best wel een paar heel erge valse nichten.
Nu zit ik me toch af te vragen he, die verpleger van dinsdag.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helaas zijn niet alle gays mooi, slim en aardig, wat dat betreft zijn het gewoon mannen.
Maar zo vals en gemeen als vrouwen kunnen zijn heb ik nog nooit een man meegemaakt.
Nog 3 jaartjesquote:
Ha een telefoon van de zaak!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Goed productief gezellig megadruk dagje gehad op het werk.
Deze nerd krijgt als key user vlg week een eigen mobiele nr om goed en snel bereikbaar te zijn bij calamiteiten en vragen
Wat zou Sun normaal doen als ze naast je op de bank zou zittenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Trouwens: met het vooruitzicht op mijn "nieuwe" functie en doordat ik er nu al meer bij gekregen heb door het vertrek van mijn collega (die ik wel erg ga missen) merk ik dat ik weer een stuk beter in mijn vel zit @work. Ik vind het zelfs leuk dat ik vanaf nu iedere vrijdag in Nijmegen zal zitten. Heb die nieuwe impulsen toch nodig blijkbaar. Sinds een paar weken zelfs weer een akelig gestructureerde (en volle) to-do list waar ik me aan hou (voor een chaoot als ik is dat een bijzondere ontwikkeling).
/dagboek![]()
(bij gebrek aan Sun op de bank moest ik het even hier kwijt)
Luisteren naar wat ik kwijt moetquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zou Sun normaal doen als ze naast je op de bank zou zitten
Ik geniet van het weer en heb veel zin in dit weekendquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geniet van het weer en heb veel zin in dit weekend
Niks bijzonders; gewoon geen werk
Vandaag stond er in een dossier bij een hartruisje: dubieus, zacht maar onschuldig.
De arts die het las: hey, dat is precies een beschrijving van mijn vrouw!
Je kon me opvegen
Kunnen wij ookquote:
Hangt er natuurlijk vanaf of het een digitaal lijstje isquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
En Tav, to do lijstjes afstrepen is zo ontzettend leukVooral als je net zo'n chaoot bent als ik.
oh heerlijk en boffen idd met dit weer he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Vandaag stond er in een dossier bij een hartruisje: dubieus, zacht maar onschuldig.
Je kon me opvegen
Vinkjes ervoor of erachter.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf of het een digitaal lijstje is
Vinkjes zijn goedquote:
Je bent nu al onmisbaar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag binnenkort bij de directeur thuis In Bloemendaal op audientieZijn PC werkt niet naar behoren
Ja de tel moet wel óp de zaak blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
Ha een telefoon van de zaak!
Fijn dat t goed gaat.
Hoe is t met t lijf?
Analoog, in zo'n mooi schrift/ planblokquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf of het een digitaal lijstje is
Geen werkquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag stond er in een dossier bij een hartruisje: dubieus, zacht maar onschuldig.
Je kon me opvegen
Zal ik bij gebrek aan Sun jou dan mijn nieuwe kleren laten zien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Trouwens: met het vooruitzicht op mijn "nieuwe" functie en doordat ik er nu al meer bij gekregen heb door het vertrek van mijn collega (die ik wel erg ga missen) merk ik dat ik weer een stuk beter in mijn vel zit @work. Ik vind het zelfs leuk dat ik vanaf nu iedere vrijdag in Nijmegen zal zitten. Heb die nieuwe impulsen toch nodig blijkbaar. Sinds een paar weken zelfs weer een akelig gestructureerde (en volle) to-do list waar ik me aan hou (voor een chaoot als ik is dat een bijzondere ontwikkeling).
/dagboek![]()
(bij gebrek aan Sun op de bank moest ik het even hier kwijt)
ja ja maar toch klinkt t leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja de tel moet wel óp de zaak blijven natuurlijk
zo'n burdinges kan toch ook lang duren?quote:Lijf gaat redelijk, ik merk wel veel verschil met werken en die 3 weken vakantie qua artroseplekken.
De arm is nog nie goe.
Dat deed die van mij ook. Werd ik opgebeld door de buurvrouw, ja ik weet niet wie u bent, maar uw kat zit bij mij.... Hoi buurvrouw! Zet hem maar buiten als je hem zat bent!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef DarkElf het volgende:
schaamteloze Pollewop hebben wij toch.
De buurman belt aan en terwijl ik met hem sta te praten banjert Pollewop zo langs ons zijn huis in, op zijn gemakje even rondkijken in de woonkamer en keuken
Goed afgericht dus. Net als Sam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |