wereld is kleinquote:Op woensdag 28 september 2011 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zusje van mijn collega speelt daar bij
En wat hebben we er nu van geleerd, spelende vrouw?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
spannend verhaal hahaha
vanmiddag was ik lekker aan het poetsen, dweilen etc en buiten ging ik de ramen lappen. komt mn moeder ook naar buiten, valt de deur dicht! sleutels binnen, tel binnen... SHIT, lekker handig haha! ik zag mezelf al naar de buurvrouw lopen, vragen om tel te lenen en de woningbouw laten komen om de deur open te doen..
toen zei mn moeder ineens dat mn slaapkamerraam aan de voorkant nog openstond (omdat mn dekbed en kussens buiten hingen) dus ik naar de kapper (onder me) gelopen, een ladder gevraagd en toen naar boven geklommen.. vond het doodeng, keek ook nog ff naar beneden () maar ik moest het doen. btw, mensen die langsrijden en niemand die zich afvraagt of ik niet aan het inbreken ben ofzo
/heldopsokken
ja mn ouders hebben er één maar die lag dus ook binnen. ik had er al over nagedacht om er één aan de buurvrouw te geven..quote:Op woensdag 28 september 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat hebben we er nu van geleerd, spelende vrouw?
Altijd zorgen dat je ergens een reservesleutel buiten je woning op een plek of bij iemand anders hebt liggen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Danspartner tegen Stereotomy: "RICHT ME AF!!"![]()
Gelukkig gaat het niet slecht met jequote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag vanuit het ziekenhuis.
Gisteravond naar de EHBO, Steer had gelijk. Veel kleine bloedstolsels, dus ik kon niet meer plassen. Gespoeld en weer naar huis. Naar de wc en meteen weer naar de EHBO, het deed nog net zo zeer. Nu ben ik opgenomen en heb een catheter, dus geen pijn meer. Officieel heb ik bedrust, maar nu effe snel in de rolstoel naar de computer voor jullie. Niet meer ongerust zijn he.![]()
Ik verlies nog bloed, maar het is al ouder. Als het helder is, mag ik hopelijk naar huis.
Lief dat jullie zo meeleven, dat helpt!![]()
Ohja, ik heb een verpleger durven vragen of hij getrouwd was, maar hij moest hard lachen.![]()
voor jullie, hopelijk tot later!
whzquote:
Je wil graag eerst bijna dood zijn voor je weer springlevend rondbanjert? En je wil ook graag afgebekt worden door een manke dokter? Overigens wel eentje die ook nog muziek fabriceertquote:Op donderdag 29 september 2011 08:31 schreef krakkemieke het volgende:
Iemand zin om House te spelen?![]()
Nee, dat is Nederlandsquote:
Met dit weer? Pak gewoon het terrasquote:Op donderdag 29 september 2011 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is NederlandsAlleen gebruik je het normaal meer bij huisdieren.
Goedemorgeninspiratie zoeken, moet het nodige afronden vandaag
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Inspirerende gedachte, maar niet helemaal het soort inspiratie dat ik zoek
Lekkahquote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Danspartner tegen Stereotomy: "RICHT ME AF!!"![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef AnneX het volgende:
Vandaag eindelijk de Annies vertelt dat ik ga stoppen met de gym.
Zij waren vooral blij dat er voor een volgende gymjuf is gezorgd.
Dat lijkt me een hele overgang!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je gaat dus stoppen met werken in z'n algemeenheid en niet alleen de praktijk?
Goed nieuws. Thuis is toch altijd wat lekkerder en vertrouwder dan zo'n ziekenhuis.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
Dat lijkt me een hele overgang!
Update: groot stolsel kwijtgeraakt, maar dat helpt niet. Het goede nieuws is dat ik zelf kan catheteriseren, dus ik mag eind van de middag naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu sperciebonen eten.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele overgang!
Update: groot stolsel kwijtgeraakt, maar dat helpt niet. Het goede nieuws is dat ik zelf kan catheteriseren, dus ik mag eind van de middag naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu sperciebonen eten.
Ach. Niks aan de handquote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef AnneX het volgende:
Succes P.: het zal wel meevallen toch?
En daarom is een catheter ook kleiner dan een tampon.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval kan en mag je naar huis, Krakke.
/al lijkt het mij helemaal niks: zelf catheteriseren: kleiner gaatje dan tampon inbrengen.![]()
En hoera voor P.![]()
Salarisverhoging? peroidiek er vast bij? Vind je het nog steeds leuk ?
Nee, nee, jaquote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
En hoera voor P.![]()
Salarisverhoging? peroidiek er vast bij? Vind je het nog steeds leuk ?
Zit er ook aan te denken, zou dan zondag moetenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend toch nog een keer het seizoen afsluiten met een BBQ in de tuin.
lekker handig iddquote:Op donderdag 29 september 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
Ben je eindelijk van de telefoonterreur op het vast nummer af, beginnen ze als een gek naar mijn prive GSM te bellen. Bijzonder irritant want die staat net vandaag doorgeschakeld naar mijn zakelijke nummer.
Belmeniet register dus maar even weer geupdate
Als het voor hen geen rendabele manier van klantenwinning was zouden ze er wel mee stoppen.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker handig iddbegrijpen die mensen nou niet dat als je iets wilt je het zelf wel opzoekt?
Kan het mij voorstellen. Als zo'n vertrouwd iemand het bedrijf verlaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Bah, ben stiekem best een beetje aangedaan. Mijn steun en toeverlaat door de jaren heen was vandaag voor het laatst (pensioen). Doet me meer dan ik dacht geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |