Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Is er nog iemand aanwezig?
edit: laat maar, GGMM![]()
Valt tegen, sorry dat ik het zeg
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Internepper het volgende:
Wat is KLB eigenlijk rustig geworden, in tegenstelling tot (zelfs nog) een paar maanden geleden. Hoe is dat zo gekomen? Flink wat users weg of bans?
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstipquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
[..]
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.
forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Jadusable het volgende:
zou ik even jullie mail adress mogen?
Zou kunnen. Dat soort posts mis ik sowieso niet zo snel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstip.
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.
Ik had vanmorgen nog een serieuze discussie in een apple-topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.
Opgeschoond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:52 schreef magneetstrip het volgende:
Bristol Leiden (modewinkel)
Wordt verbaggerd door mensen die off topic gaan
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.quote:
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.
Oh, zeg dát dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.
Dank. Verwijderd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pharkus het volgende:
doder jennefer van oostende staat nog een link in naar facebook account van de vermoedelijke dader, lijkt me niet handig om te laten staan.
Schelden, bashen, nutteloze plaatjes, nutteloze offtopic reacties, topics verstieren, etc etc. Kortom vervelend gedrag.quote:
Het is meer een dossier wat bijgehouden wordt over een user. En nee er is geen vast aantal voor een ban.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef OverRated het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met notes?Krijg je na elke 10 notes een ban of zo?
Neem een abo, zie je het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
Verdomme, dus dan weet je nooit of je je te goed of te slecht hebt gedragen.
Positieve notes krijg je dus als je slijmt?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef appje het volgende:
Wat een kk ouders heb jij!!
Toen ik drie was mocht ik al uit!!!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef appje het volgende:
Deze topic is speciaal voor mensen die op vadsige vrouwen vallen!!!!
Dikke troll dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:18 schreef appje het volgende:
Draag de hele dag een zak over je lelijke kk hoofd
Alleen mongolen hebben puistjes.
SUKKEL!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |