Dat maak jij ervan. Als je aan dit soort opmerkingen al aanstoot neemt dan stel ik voor dat je uitwijkt naar het libelleforum. Wellicht dat je daar meer gelijkgestemden vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.
Kan ik je verblijden met een zakdoekje? Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef Snuwerd het volgende:
Ok, misschien had ik niet moeten verwachten dat alle mods professioneel en neutraal zijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?
Hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey lekkere jongens,
Waar is het banmeldtopic van het forum gebleven?
Geile kussens,
Bowa
Is je moeder niet thuis?quote:
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef destrovel het volgende:
Dit "Gratis" poffertjespan lijkt me een niet geheel terecht slotje. De actie meldt "spaar voor een poffertjespan" en "gratis verzending", maar vreemd genoeg mag je toch 4 euro betalen.
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.quote:Lijkt me nogal misplaatst, temeer omdat het ook geen baggertopic is.
Je spaart zegels voor een pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.
Je spaart voor korting op een pan die normaliter meer kost, je spaart niet voor een gratis pan, Dat wordt ook nergens aangegeven. Gaat dus nergens over, je hebt het niet goed gelezen; zie ook de reacties.
[..]
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.
Voor die pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je spaart zegels voor een pan.
Je krijgt gratis verzending.
Waar betaal ik 3,99 voor?
Denk je dat die pan normaliter 3,99 kost? Kom op, gebruik je hersenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar spaar ik dan zegels voor?
Al vind ik het in dat topic allemaal wel meevallen is het ons inderdaad opgevallen dat het TSje bashen weer toenam. Willen we niet en modereren we dus strenger op. Als we users het vaak zien doen in meerdere topics dan gaat het ook de notes in. Ik zal het topic wat opschonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het nou aan mij of begint het trieste 'laten we TS bashen, ongeacht de inhoud van de klacht' weer een beetje in de mode te raken?
Het gaat ons vooral om de, bijna standaard, eerste 10 reacties die we vaak tegenkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Top, was dus niet de enige die het opviel.
Nu bash ik zelf ook vaak genoeg, maar dat gaat dan over de inhoud van de OP. Ben het ook net zo vaak wel eens met de klacht, en dan ga ik de TS niet aanvallen.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu even een serieuze reactie aub.
Weet het echt niet. Is er wat veranderd?
Mwah. Staat mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Rectum het volgende:
[WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Wellicht iets voor ONZ
Ik ga het niet eens vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Mag Kababzaken waar weinig vlees in broodje zit [PICS] op de een of andere manier naar CUL ?
Mjah, tis slowchat. Daar hebben we hier genoeg van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
Onz users alleen nog maar in udowu komen.
Kon toch wel open blijven? Op zich wel een terechte klacht, mits de nutteloze bullshit achterwege blijft natuurlijk.
De mensen die posten hebben ook wel een dikke huid, dus het zal ze een worst wezen. (ik bedoel, ik post er ook mee, dus ze kunnen wel wat hebben)
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ah, dat had ik niet helemaal door blijkbaar (laatste paar pagina's niet gelezen), zonde wel. Vond het wel een geslaagde klacht.
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zal ik het anders meenemen naar ONZ? Een klacht is het niet echt.
Wat mij betreft een prima idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste,
Bij deze pleit ik voor een heropening van de SC-reeks, gebaseerd op het serieuze eerste topic Fernandes. , met deel 2 Fernandes. en 3 Fernandes. als vervolg. Zoals men wellicht heeft opgemerkt zijn lekker eten, multiculturaliteit (), muziek en humor de hoofdzaken in deze topics waarin voor het overgrote deel jong-volwassenen hebben gepost.
De animo voor deze nieuw te creëren niche is er in ieder geval al, tussen dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:04 en woensdag 19 oktober 2011 @ 18:12:24 zijn er om precies te zijn 615 posts geplaatst door verscheidene mensen met verschillende culturele achtergronden.
Deze 3 topics zijn te breed van stof voor een plek in CUL, Surinamers op FOK! is te afgebakend en niet dynamisch genoeg, met de mensen in de reguliere KLB SC heeft men niet veel gemeen en daarnaast is KLB inmiddels volgens mij groter dan ooit, dus moet er toch wel ruimte zijn voor dit soort mensen met dezelfde interesses/hobby's/voorliefdes?
Voor de duidelijkheid, de nieuw te openen reeks is voor iedereen toegankelijk, zo lang je maar een passie hebt voor de Surinaamse (dus de Creoolse, maar natuurlijk ook de Chinese, Indonesische, Hindoestaanse) keuken, cultuur, muziek, you name it.
Mocht het na een tijdje geen succes (meer) zijn o.i.d., dan kan 'ie toch gewoon doodbloeden? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Zo, dit was mijn betoog omdat het moest van GGMM, omdat het slotje op het 3e (en tot nu toe laatste) deel mijns inziens onterecht is, alleen omdat "reeksen in KLB niet gewenst zijn en het inmiddels een SC was geworden".
Wat deze bazin zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef yvonne het volgende:
Zo'n betoog honoreer je toch?
Fernandespineapple
Schaafijs ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een zaaltje, houseband, een tafel vol met eten en lekkere dranken, en een kotomesi voor Yvonne.
[..]
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nog.
Goed idee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima idee.
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef krioro het volgende:
Ik zeg noem het AA SC en we gaan op de oude voet verder!
Voorbeeldtopic uit die immer gezellige reeks: [AA SC] Allochtonen zijn geil.
Als het moet huur ik zo'n heel wagentjequote:
dWc's levenssap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Okiedokie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Hmmm, veeg me op, ja nu heb ik daar trek inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen schaafijs, wel heerlijke, ijskoude dawet
Het is mij om het even hoor, gezellig is het toch wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aan.
Remlof 4 Presidentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Remlof is al bezig. Ik zie de boel ineens gereekst worden.
Dat was het ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Zoiets gingen ze ook maken bij Spuiten & Slikken ooit, nastyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband staat nu in ONZ en is weer open.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat je er nu nog mee zit dat je zo finaal op je plek gezet bent. Eerst de stoere jongen uithangen en nu als een onderkruipsel de laffe snitch uithangen. Wat moet jij jezelf haten. Trek maar snel een zak over je hoofd en laat het lichtje uitgaan, dit is teveel voor je. Dit verlies kan jij namelijk niet verdragen, dat blijkt wel weer. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je niets meer te bieden hebt, geef het gewoon op en druip af. Ik ben duidelijk teveel voor je, je kan nog als laatste poging de FA's proberen te mailen, helaas voor jou kunnen ook zij het topic gewoon teruglezen. Ook als je het nu nog probeert te editen, het is gedaan met je. Je bent op je plaats gezet en volledig begraven. Je oogst wat je zaait. Je kan nog meer gaan schelden via direct message maar daar zal ik niet op reageren, het is gewoon aandoenlijk hoe jij met deze afgang in de knoop zit. Neem het mee naar bed vanavond en leer er wat van.
Hehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?
Waarom is dat topic over mij dicht??quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is dat topic over mij dicht??
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.quote:
Hee moppie, waarom dicht?quote:
Terecht complimentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.
Deze.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zijn die posts van Hyperviper echt belachelijk vet
Opgeschoond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Vergeten wat je ging doen...
TS'je bashen weer in volle gang.
Vreemd figuur ja. We gaan hem even doorlichten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef andreas612 het volgende:
matige kloon:
http://forum.fok.nl/user/history/358742
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Paralectic het volgende:
Ik durft het niet met zekerheid te zeggen maar het geopende topic van sex-ezeltje
"politie denkt leuk te zijn"
Dat moet wel een troll zijn want heb dit eerder gelezen maanden terug.
Iniedergeval excuus als ik je tijd verdoe maartoch, kan trouwens link niet plaatsen ivm ipad
Groet para
Politie denkt leuk te zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.
Laatste topic gesloten met een verwijzing naar de eerste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef daruk het volgende:
VI wint de ring
VI wint de Ring
Merge die topics o.i.d, twee topics met dezelfde naam is nogal vervelend.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.quote:
ok, maar 'k dacht plaats ff de linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.
Waarvoor dank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef andreas612 het volgende:
ok, maar 'k dacht plaats ff de link
ben trouwens al weer weg hier
Fijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:46 schreef utopie het volgende:
lekker lullig... ik was met pietkanarie ofzo en o.us on-topic aan het praten over mijn koksopleiding wat ze beiden interesseerden, en iedereen was voor de rest on-topic aan het postten.
Klopt, aan haar manier van reageren en de tig spelfouten denk ik dat het een kind van 12/13 isquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word gek van DolfijntjesLovekickt tig topics omhoog en is onbeschrijflijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |