Mahahahaha.quote:Op vrijdag 30 december 2011 05:11 schreef 9611Niels het volgende:
Hadden bier besteld met wat maten dus er staat nog een stuk of 10 pils op de bar, probeert zo'n kkslet gewoon ons bier te jattenw8 maar ik vind uit waar je woont we sgoppe je
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:01 schreef 9611Niels het volgende:
net 'vind ik leuk' aangeklikt op facebook ipv 'lees meer' bij iemand die ik nauwelijks ken, nu word ik aangezien voor stalkergr
Gewoon niet meer leuk vinden... "Vind ik niet meer leuk"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:01 schreef 9611Niels het volgende:
net 'vind ik leuk' aangeklikt op facebook ipv 'lees meer' bij iemand die ik nauwelijks ken, nu word ik aangezien voor stalkergr
Direct gedaan, maar volgens mij krijgt ze die melding dan nog welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon niet meer leuk vinden... "Vind ik niet meer leuk"
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:26 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Direct gedaan, maar volgens mij krijgt ze die melding dan nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
quote:
quote:
Stomme moeders ook altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Rip je was een goede bril
Dan was ie vast niet kapot geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had die bril tegen haar aan moeten gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |