quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik ben wel erg toe aan veel nieuws voor de winter, maar dan gewone kledingquote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
ditdan zou je wel minimaal een paar schoenen kunnen kopen
Ze keek érg moeilijk al toen ze die beha stond te passen en ook op straat, wat een mimiek... Droevig of lachen, niks er tussenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef MissJ het volgende:
die meid kijkt wel heel angstig naar die kipfiletdingen![]()
Amerikaans hequote:Op woensdag 28 september 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht effe heur, is Michael J. Fox ook Engels, net als die hele rits vorige week?
Ja die echte grapjasquote:
quote:
oh ok, mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Het was nog geen reeks, dus ik had er ook eentje geopendgereekst nu.
Mwah ze doet ook niks met ondergoed, dus op geen enkel vlak genequote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Dat die vrouwen allemaal in hun onderbroek op tv gaan snap ik niet.
Ik zat al in mijn MAT te wachten, maar toen bleek het idd geen reeks te zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Het was nog geen reeks, dus ik had er ook eentje geopendgereekst nu.
Vandaar dat die kleren altijd zo strak zitten, dat doet zij!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef MissJ het volgende:
wtf, ze koopt jasjes graag 1 maat te klein.
WHY? Dat ziet er niet uit mens!
Shit, ik pak net drinken... welke dame was dat? Die met die grote kont?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef MissJ het volgende:
wtf, ze koopt jasjes graag 1 maat te klein.
WHY? Dat ziet er niet uit mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |