Meen je niet, pleuris dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Een issued vliegticket kan NIET op een andere naam gezet worden.
Ik heb een ticket Amsterdam > Bangkok voor 3 December en moet ook maar afwachten. Heb geen annuleringsverzekering genomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Meen je niet, pleuris dan.
Daar baal ik wel van.
Ik gok dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Ik heb een ticket Amsterdam > Bangkok voor 3 December en moet ook maar afwachten. Heb geen annuleringsverzekering genomen.
Mag hopen van welquote:
En ze blijft doodleuk thuis zitten afwachten ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Bij een kennis van me (buitenwijk van Bangkok) staat het al vol met water. M'n vriendin woont bij Mo Chit in de buurt. Dat is binnenkort aan de beurt vrees ik
Ze (m'n vriendin en haar ouders) hebben water ingekocht en ze wonen niet op de onderste verdieping.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef oink_oink het volgende:
[..]
En ze blijft doodleuk thuis zitten afwachten ?
bron:quote:Prison inmates to sandbag airport
Published: 20/10/2011 at 05:16 PM
Online news:
About 300 prison inmates will be sent to help soldiers build up the sandbag embankments around Suvarnabhumi airport tomorrow, the Correction Department deputy chief said on Thursday.
Thanis Sriyaphan said he will take 300 well behaved inmates from prisons in Bangkok and surrounding provinces to help put up sandbags around Suvarnabhumi airport in Samut Prakan province on Friday.
Earlier, the department sent 500 prisoners to help troops and officials build flood dyes in areas at risk of flooding.
The department deputy chief said none of the inmates selected to do work outside jails ever escaped and each had only a few months left to serve in jail.
All prisons in flood-hit Pathum Thani province were still dry as the floodwater flowed to Khlong 8 canal. As part of precautions, inmate evacuation plans were in place if needed, he said.
Inmates at Khlong Prem Central Prison, Bangkok Special Prison and Central Women Correctional Institute, which are located near Bangkok's Khlong Prem Prachakorn, may have to be moved to the second floor of the prison buildings if the flood enters the area.
Bang Kwang Prison and Nonthaburi Provincial Prison near Nonthaburi pier had adequate flood prevention measures and inmate evacuations would not be necessary, said Mr Thanis.
Klopt. Deze net gemaakt met behulp van een transparante layover van satelliet map. De rode lijnen is de exacte lokatie van het vliegveld en de witte lijnen zijn de toevoerwegen. Geen wonder dat ze daar met zandzakjes in de weer zijn ! Dus of het vliegveld of de binnenstad krijgen de volle laag, en die massa water laat zich waarschijnlijk niet door Thaise stijl zandzak dijkjes tegenhouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Lemans24 het volgende:
Eén ding valt op aan dit artikel (dat oink_oink eerder postte):
http://www.bangkokpost.co(...)ices-eastern-bangkok
Waarom hebben ze het niet over het vliegveld? Het woord 'airport' wordt niet één keer genoemd. Het vliegveld staat niet eens aangegeven op de tekening. Dit terwijl het echt direct ten zuiden van het oranje gebied ligt (onder 'Khlong Prawet Burirom').
Zelfs al overstroomt het vliegveld niet, dat geeft je het toch wel aan als referentie op een tekening waarop een enorme hoeveelheid water staat ingetekend? Zeker om te laten zien dat je het water er omheen wilt leiden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat al die Thai die daar wonen het ook niet erg vinden als ze het enigzins droog etc. houden hoor....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 04:55 schreef Marvelous het volgende:
Jongens, doe eens normaal!! As. maandag vertrek ik naar Bangkok!! Wil wel van mijn 4 weekse vakantie kunnen genieten!
Hangt die niet aan de Chinese munt vast?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:32 schreef oink_oink het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de ThB nog steeds hoog staat terwijl de lokale economie vrijwel op z'n reet ligt ?
[ afbeelding ]
Tnx for askingquote:Gaoxing, gaat alles nog goed daar? Laatste berichten zijn niet hoopgevend nu er een nieuwe bak water verwacht wordt vanuit het noorden ri Bangkok.
Wat is je route dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef galbrecht het volgende:
Volgende week zaterdag begin ik aan een backpackvakantie van een half jaar door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Ik kom aan in Bangkok, wat ik nu lees over de overstromingen is niet erg fraai zeg. Helemaal erg voor de bewoners die niet zo één, twee, drie alles achter kunnen laten.
Wat is verstandig om te doen? Eerst een paar dagen in Bangkok blijven of toch maar direct door naar het zuiden? En dan per trein of binnenlandse vlucht?
Als je voor de cultuur en leuke mensen gaat kun je Thailand beter over slaan en direct doorvliegen naar Luangprabang, Laos. De enige cultuur in Thailand zijn de bergvolkeren in het noorden wat eigenlijk geen Thaien zijn, tenzij je eten, Walt Disney tempels, olifanten martelen, domme TV soaps kijken, buitenlanders oplichten en dure auto's en smartphones op afbetaling kopen ook als cultuur ziet. Laotianen zijn lief, open en bijzonder gastvrij, Burma is ook een te gek land waar veel lokale cultuur is, ben in beide heel vaak geweest. Thailand daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee dat vage volk met hun plastic glimlach, maar voor een toerist zal het wel OK zijn, in de oostelijke regio (Isan) zijn de mensen wel vriendelijk. Cambodianen zijn ook heel plezierig in de omgang en het land is nog redelijk zoals het vroeger was en je waant je er echt in een andere wereld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef galbrecht het volgende:
Volgende week zaterdag begin ik aan een backpackvakantie van een half jaar door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Ik kom aan in Bangkok, wat ik nu lees over de overstromingen is niet erg fraai zeg. Helemaal erg voor de bewoners die niet zo één, twee, drie alles achter kunnen laten.
Wat is verstandig om te doen? Eerst een paar dagen in Bangkok blijven of toch maar direct door naar het zuiden? En dan per trein of binnenlandse vlucht?
Ja, Vang Vieng is geen kermis en Siem Reap is ook erg authentiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Als je voor de cultuur en leuke mensen gaat kun je Thailand beter over slaan en direct doorvliegen naar Luangprabang, Laos. De enige cultuur in Thailand zijn de bergvolkeren in het noorden wat eigenlijk geen Thaien zijn, tenzij je eten, Walt Disney tempels, olifanten martelen, domme TV soaps kijken, buitenlanders oplichten en dure auto's en smartphones op afbetaling kopen ook als cultuur ziet. Laotianen zijn lief en bijzonder gastvrij, Burma is ook een te gek land, ben in beide heel vaak geweest. Thailand daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee dat vage volk met hun plastic glimlach, maar voor een toerist zal het wel OK zijn, in de oostelijke regio (Isan) zijn de mensen wel vriendelijke. Cambodianen zijn ook heel plezierig in de omgang en het land is nog redelijk zoals het vroeger was en je waant je er echt in een andere wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |