m'n vlucht van morgen om 15.00 is gecancelled. Nu ga ik om 17.30, en ik baal want dat betekend dat de duutser en ik waarschijnlijk niet meer samen eten, etc. Stom stom stom stom stom stom. Elke keer als ik met een fatsoenlijke maatschappij vlieg heb ik problemen. Ik hou het maar bij ryanair...quote:
^^ behalve punt 4, want ik had alleen een rekening in de busquote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
@1:
@2:![]()
@3:![]()
![]()
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen?
Ik kan je de hand schudden. Ik ben zo slecht in meerdere pannen tegelijk in de gaten houden + ondertussen dingen snijden. Hier bleef het gelukkig beperkt tot zwarte randjes en stukjes, dus heb wel gewoon kunnen eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
jullie praten echt in geheimtaal!
Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola....
welk wijnpakket?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen
Geniale Belgquote:Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, wat stom!
Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?
Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.
Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk
alleen wel een die in australië woont.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniale Belg![]()
D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk
Morgen hopelijk een betere dag. Planning:quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt
T: stukje frittata met prei, paprika en knoflook
L: sla met rode ui, feta, olijven, olijfolie en oregano geen tijd gehad het op te eten, wilde het onderweg naar een werkafspraak in de auto eten maar toen was mijn eten nogal warm geworden door de brandende zon
T: stukje frittata
D: biefstuk met spinazie, ui, paprika, champignons brood en champignons, ik ben over mijn honger heen en heb geen zin meer om te koken.
T: smoothie yoghurt, banaan, mango, ijs
S: buikspieroefeningen, opdrukken, aan klimrek hangen vroeg naar bed
^^quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
Hoeveel gewicht pak jij?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...quote:Op donderdag 29 september 2011 07:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!
En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!
Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
Geen verrassing?quote:Op donderdag 29 september 2011 07:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
googlen of goochelen?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers).
Goochelenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
googlen of goochelen?Of ik snap het niet helemaal.
Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind. Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo
. Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt
.
quote:Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staatBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah zo. Wel heel vervelend idd, en wat sneu ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goochelenhet is Jip en Janneke taal gelukkig.
[..]
Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
nee, helaas. Iets voor z'n werk. Ik zat al te denken aan exotische tripjes....quote:Op donderdag 29 september 2011 08:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen verrassing?![]()
@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
Sigme is op vakantie volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu maar lekker opknappen, XM!
Hier nog lots of drama, maar mijn Baard is wel de allerallerliefste.
Kan het trouwens kloppen dat sigme al een paar dagen niet langs is geweest?
Zie mijn samenvatting, Sigme is op vakaaansiequote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat horen we graagquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^quote:Op donderdag 29 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
Ook bagger. Geen telefonisch spreekuur mogelijk of tussendoor een belletje met de assistente?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
Ik denk dat het een probleem is dat Mar geen 'bestaande' / 'bewezen' ziekte heeft. De lichamelijke klachten zijn er wel, maar er kan geen labeltje aan gehangen worden. Dus ben je theoretisch ook niet ziekquote:Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
Aah goed punt... Ja ik mag dus geen zuivel ivm koemelkallergie.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Kwarki.p.v. platte kaas
Lijstjes zijn wel netjes Sjaapje, vind het wel altijd leuk dat je dan 1 slecht moment hebt en de rest netjes
Nallie, waar zijn je eiwitten?Wel veel fruit en groente
Sommige mensen houden het juist vol door gecontroleerd te zondigen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Lijstjes zijn wel netjes Sjaapje, vind het wel altijd leuk dat je dan 1 slecht moment hebt en de rest netjes
Gezien het feit dat je tofu eet, is rundvlees voorstellen geen goed plan zeker?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Aah goed punt... Ja ik mag dus geen zuivel ivm koemelkallergie.
En dat zit in heel veel dingen. Heb geen nootjes meer, ff halen.
Wel eieren, doe ik morgen gekookt eitje erbij. En gooi ik wat zaden en pitten door de prut vanavond, goed?
Ik supplementeer momenteel alleen calcium magnesium zink, vitamine b en probiotica. Zorg wel dat ik ijzerrijke groenten eet zoals dus bijvoorbeeld kikkererwten en spinazie. En appelstroop!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je tofu eet, is rundvlees voorstellen geen goed plan zeker?![]()
Jij supplementeert wel een boel neem ik aan? Ijzer, selenium, magnesium en zink en zo?
I know Mini, maar die van Sjaapje zijn zo leuk gedetailleerdWaar de meesten dan neerzetten 'paar blokjes chocolade' is het bij haar het precieze aantal
ijzer uit groente neem je minder goed op dan uit dierlijke producten (meen ik me te herinneren). daarnaast zit er niet enorm veel ijzer in spinazie (evenveel als in andere groene bladgroenten). misschien toch een beetje bloedarmoede ook?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik supplementeer momenteel alleen calcium magnesium zink, vitamine b en probiotica. Zorg wel dat ik ijzerrijke groenten eet zoals dus bijvoorbeeld kikkererwten en spinazie. En appelstroop!
Maar ga volgende week weer naar de huisarts voor de allergie (heb m pas kort) en zij gaat me dan doorverwijzen naar een dietiste waarschijnlijk om een goed en volledig voedingspatroon vast te stellen!
Drachten. Is dat reisbaar of kwam je uit limbo-land? Als reiskosten aan de orde zijn mag je gillen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:12 schreef Muks het volgende:
Mar ik weet niet waar je woont maar ben in staat om te komen helpen, baal zo van die bureaucratie hier in NL..![]()
De laatste keer was mn bloed prima. Ik eet af en toe wel vlees, maar vind t niet heel lekker.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ijzer uit groente neem je minder goed op dan uit dierlijke producten (meen ik me te herinneren). daarnaast zit er niet enorm veel ijzer in spinazie (evenveel als in andere groene bladgroenten). misschien toch een beetje bloedarmoede ook?
Zoiets dacht ik ook al ja, dat de Slankies samen toch iets moeten kunnen doen. Er zijn er onderhand zoveel van.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Drachten. Is dat reisbaar of kwam je uit limbo-land? Als reiskosten aan de orde zijn mag je gillen.
Uit ervaring weet ik dat mensen écht bereid zijn om te helpen, maar er is hulp op structurele basis nodig. Eén keer in de zoveel tijd naar Drachten of waar dan ook afreizen: prima. Maar veel mensen haken af als de hulp elke week nodig is...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al ja, dat de Slankies samen toch iets moeten kunnen doen. Er zijn er onderhand zoveel van.
Ik bedoel ook niet zozeer dat wij fysiek moeten gaan helpen, want de meesten van ons hebben al weinig tijd en wij zijn natuurlijk ook geen professionals, maar ik zou net als loveli best willen bijdragen zodat MarMar gewoon zelf de hulp kan inschakelen die ze nodig heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat mensen écht bereid zijn om te helpen, maar er is hulp op structurele basis nodig. Eén keer in de zoveel tijd naar Drachten of waar dan ook afreizen: prima. Maar veel mensen haken af als de hulp elke week nodig is...
Ja inderdaad, een soort fonds!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zozeer dat wij fysiek moeten gaan helpen, want de meesten van ons hebben al weinig tijd en wij zijn natuurlijk ook geen professionals, maar ik zou net als loveli best willen bijdragen zodat MarMar gewoon zelf de hulp kan inschakelen die ze nodig heeft.
Ah op die manier. Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op donderdag 29 september 2011 13:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zozeer dat wij fysiek moeten gaan helpen, want de meesten van ons hebben al weinig tijd en wij zijn natuurlijk ook geen professionals, maar ik zou net als loveli best willen bijdragen zodat MarMar gewoon zelf de hulp kan inschakelen die ze nodig heeft.
Grote pannekoekenbak ten voordele van MarMar...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat zou wel mooi zijn ja.
Kop van NH dus helaas....ik wou dat het anders was.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Drachten. Is dat reisbaar of kwam je uit limbo-land? Als reiskosten aan de orde zijn mag je gillen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik supplementeer momenteel alleen calcium magnesium zink, vitamine b en probiotica. Zorg wel dat ik ijzerrijke groenten eet zoals dus bijvoorbeeld kikkererwten en spinazie. En appelstroop!
Maar ga volgende week weer naar de huisarts voor de allergie (heb m pas kort) en zij gaat me dan doorverwijzen naar een dietiste waarschijnlijk om een goed en volledig voedingspatroon vast te stellen!
Volgens mij kun je daar ook tegen betaling van 250 dollar ofzo, knuffelen met een baby panda.quote:Giant panda cubs lie in a crib at Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding in Chengdu, Sichuan province September 26, 2011. (REUTERS/China Daily)
Laat t Maria maar niet horen!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar ook tegen betaling van 250 dollar ofzo, knuffelen met een baby panda.
Is de apenheul ook goed? Ik was er vandaag en er kwamen allemaal Meneer Nielsons (ook kleintjesquote:
misschien is het henk wel! Ha, mn vlucht gaat bijna boarden....quote:Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Henk er zit iemand in de trein die op jou lijkt!
Jeej, goeie reis!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is het henk wel! Ha, mn vlucht gaat bijna boarden....
het lijken wel knuffeltjesquote:
Hehe, wat grappig!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Henk er zit iemand in de trein die op jou lijkt!
Ga lekker een stukje wandelen in het zonnetje ofzo. Ga ik zo wel sporten.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef _aurum_ het volgende:
Meh, ik heb kiespijn van de behandeling van gister. Ze had me er al voor gewaarschuwd, maar dat was ik ff vergeten
Dus ik wilde gaan trainen....en nu zit ik thuis op de bank
Dacht iets van 'eerste slankie bij ongemakken', even wat ademruimte maken terwijl een (of de) ElisaB wat effectief rondbelt.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat we Mar beter kunnen helpen door het gevecht met de gemeente aan te gaan. Er is structureel geld en hulp nodig, ik denk niet dat je dat met een fonds kunt garanderen.
Een bezwaarschrift indienen. Daarna gaat een commissie daar naar kijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef MarMar het volgende:
Nog even snel gebeld met de vervangende huisarts, ze wilde niet veel kwijt; dat moet de eigen huisarts maar doen, maar ik kreeg wel het advies om alle rust te pakken die ik pakken kan.
Dat is ernstig gefaald vandaag...
Jullie zijn liefmaar ik ben het met DaD eens.. het gaat hier om een structureel probleem en iets waar niet alleen ik tegenaanloop, maar zoveel mensen. Zovaak zit er geen enkele logica in bureaucratie en toch wordt die bureaucratie gevolgd alsof het heilig is en vinden mensen dat nog heel goed van zichzelf ook... Ik snap vaak niets van deze wereld.
Been there done that, meer dan eens.. elke keer krijg ik zes maanden (of drie) en begint het hele circus daarna weer opnieuw. "Ontmoediginsbeleid" noemt men dat en idd.. ik heb er simpelweg de energie niet meer voor, dus dat werkt wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een bezwaarschrift indienen. Daarna gaat een commissie daar naar kijken.
En anders de Ombudsman
http://www.nationaleombud(...)HxwqsCFUKHDgoddE5Luw
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht iets van 'eerste slankie bij ongemakken', even wat ademruimte maken terwijl een (of de) ElisaB wat effectief rondbelt.
T: kasekuche om de supplementjes weg te krijgen
Schrijf graag een bezwaarschrift voor je hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Been there done that, meer dan eens.. elke keer krijg ik zes maanden (of drie) en begint het hele circus daarna weer opnieuw. "Ontmoediginsbeleid" noemt men dat en idd.. ik heb er simpelweg de energie niet meer voor, dus dat werkt wel.
Mijn blogs vertellen er eea over.. http://marritanne.wordpre(...)-slepende-procedure/ bijvoorbeeld.
Heb wel wat budgethulpjes (in word) ? 1x invullen en je weet wat je iedere maand overhoudt enz. dan kan je meteen als je salaris binnenkomt alles plannen en invullen.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik lig al de hele dag op de bank. wel eindelijk rekeningen betaald en m'n uitgaven van september ingevoerd. dat was even schrikken. ik ben nu eigenlijk al blut voor de rest van de maand. bah.
als er twee dingen waren die ik anders/beter had willen aanleren zijn het financiele zaken en eten. het is echt moeilijk om dat nu nog mezelf goed aan te leren...
gisteren met koorts voor de klas gestaan (eigenlijk de hele week al, maar ja, ik moest zoveel inhalen van dat ik eerder drie dagen ziek was, twee weken geleden). Saldo: weer ziek. Ik ga wel echt morgen gewoon weer werken. Dagje onder de dekens met paracetamol moet genoeg geweest zijn om de koorts en m'n ontplofhoofd te temmen... dit weekend moet er immers ook gezongen worden!
dikke knuffel nog even voor marmar, voor de stomme bureaucratiegedoedingesen, en eenvoor XM omdat ze stoer is en het donderdag is
Is goed! Gemeentes zijn niet mijn specialiteit maar met wat leesvoer/voorgeschiedenis moet het lukken.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef MarMar het volgende:
Thx, kga je daar nog een uitgebreide pm over sturen dan Mi, morgen ofzo.
Ondertussen is mijn wasmachine net ook nog kapot gegaanffs alsof de dag niet klote genoeg was.
when it rains it poursquote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is goed! Gemeentes zijn niet mijn specialiteit maar met wat leesvoer/voorgeschiedenis moet het lukken.
Hmm alles lijkt ineens te komen
Meer pijn?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet zo best. Maar het is even not about me vandaag.
MarMar, wat een pech zeg. Wat een onrechtvaardigheid.
Als we toch bezig zijn, ik heb ergens nog een carmen set om krullen te maken. één keer gebruikt, maar ik ben er te lui voorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog leesvoer (ik ben aan het ruimen).
Veni, Vidi, Gucci in het Duits van Maria Beaumont.
A rogue of my own van Johanna Lindsey (engels)
The dearest and the best van Leslie Thomas (engels)
Geen literatuurdat blijft in de kast. Dit zijn op vakantie boeken.
Dat heb jij toch niet nodig?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, ik heb ergens nog een carmen set om krullen te maken. één keer gebruikt, maar ik ben er te lui voor
Precies. daaromn staat ie ook ongebruikt in de kast ergensquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, ik heb ergens nog een carmen set om krullen te maken. één keer gebruikt, maar ik ben er te lui voor
Ik krijg kriebels van die Alain ETEN met PASSIEquote:Op donderdag 29 september 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
Masterchef NL is heul niet zo leuk als de AUS
Ohh ik zoek er eentje...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Heb het niet meer gezien gister maar iemand die hem wil hebben?
[ afbeelding ]
Hij doet het prima, je kunt er brood, cake enz. mee maken maar hij heeft ook een kneed functie/rijs functie enz.
oh dat is wel heel fijn! ik gebruik ook the birdie, dan mail je elke dag je uitgaven met een "tag" erachter en dan ordent ie ze op categorie. ook heel fijn. maar budgetteren is wel handiger om problemen te voorkómen...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb wel wat budgethulpjes (in word) ? 1x invullen en je weet wat je iedere maand overhoudt enz. dan kan je meteen als je salaris binnenkomt alles plannen en invullen.
Hij is al vergeven aan een slankie helaas.quote:
Zal hem sturenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh dat is wel heel fijn! ik gebruik ook the birdie, dan mail je elke dag je uitgaven met een "tag" erachter en dan ordent ie ze op categorie. ook heel fijn. maar budgetteren is wel handiger om problemen te voorkómen...
ik pm je m'n mailadres wel
Er zijn veel mensen die ze via MP aanbieden en je ziet ook vaak leuke aanbiedingen bij oa Aldi.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef Muks het volgende:
Jammer, nou ja mocht er nog iemand zijn die er een heeft staan te verstoffen dan hou ik mij aanbevolen en ik wil er best een stukje voor rijden !
Het is een word docquote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef Mixende_match het volgende:
MI. Mag ik ook een pm pls? Het budgeteren lukt ook nietik ga maandag naar primark met 70.- maar dan is de rest van de maand ook echt alles op
![]()
En marmar.. Wat een gezeik! Als je wat nodig heb?? Laat het weten hè? Las pas je blog ja. Echt onterecht. Wat een gezeik & gedoe. Fijn dat je een lieve man & kinderen heb die voor je zorgen!
En als we bezig zijn met ruilen etc. Heb nog een vouwgordijntje, blokker spaarmunten (dukaten) en oude nostalgie spaarmunten van Douwe Egberts (van Nelle is het officieel)
Ow en heb zojuist mijn haar in de fik gezet.. Gelukkig maar een klein stukkie... Maar die lucht!!! ;'(
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ml-etje, even zo
[Enquete] Wisselen van elektriciteitsleveranciers door consumenten
hebben?
Weinig T's voor jouw doen, maar je hebt het wel naar je zin volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!
Lijstje vandaag:
O: Griekse Yoghurt met branflakes
T: reepje kaas
L: 2 kommen groentensoep
D: barbecue: 2 stokjes kipsate, 1 kippenvleugeltje, wat zoete aardappel en een broodje hamburger gevuld met gorgonzola
En nu slapen!Morgenochtend drukke ochtend en daarna naar de
Yorkshire Dales
rond een uurtje of 1
Bijenkorf 3dd heeft ze ook!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
* Perruche wil een le creuset grillpan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dankjoe!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, enthousiasteling!
Was gisteren bij dr TK-Max waar ze stenen ovenschalen van dat merk hadden, niet gekeken of er pannen waren. Als ik er morgen nog kom kijk ik even, minimaal 60% korting op normale prijs.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Perruche het volgende:
Niemand een Le Creuset pan te koop?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Was gisteren bij dr TK-Max waar ze stenen ovenschalen van dat merk hadden, niet gekeken of er pannen waren. Als ik er morgen nog kom kijk ik even, minimaal 60% korting op normale prijs.
Hoop dat die keten ook snel in NL komt.
twijfel, twijfel.. wel erg leuk!!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je mag 'm zo hebben pief! op te halen of via de postquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:21 schreef Probability het volgende:
[..]
twijfel, twijfel.. wel erg leuk!!
Leuk!! Dan kom ik hem halen!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je mag 'm zo hebben pief! op te halen of via de post
Leuk!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Leuk!! Dan kom ik hem halen!!
ik heb de galaxy en die is prima! die lijkt er wel een beetje op geloof ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier ervaring met de Samsung Galaxy Gio? Ik ben aan het kijken naar een nieuwe foon (+ abo voor minder dan 2 jaar aangezien ik over 1.5 jaar in het buitenland hoop te zitten, maar dat is sim only) en die komt er tot nu toe wel goed uit ...
Ik zou voor deze gaan: http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.htmlquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier ervaring met de Samsung Galaxy Gio? Ik ben aan het kijken naar een nieuwe foon (+ abo voor minder dan 2 jaar aangezien ik over 1.5 jaar in het buitenland hoop te zitten, maar dat is sim only) en die komt er tot nu toe wel goed uit ...
Die is bijzonder tof, en ik laat mijn telefoon ook regelmatig stuiteren, maar is wel een tikkie boven budgetquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan: http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.html
Kun je tenminste nog een beetje laten stuiteren ook.
Zolang jij maar overtuigd bent van je eigen awesomeness, dan maakt he niets uit wat anderen ervan vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh!
Ik heb vandaag zo'n dag waarop ik me afvraag of mensen me niet allemaal heel stom vinden
Ach ja. Gelukkig schijnt de zon
Truste me, er zijn meer telefoons die stuiterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die is bijzonder tof, en ik laat mijn telefoon ook regelmatig stuiteren, maar is wel een tikkie boven budget. Voor uitgaan/concerten/pretparken doe ik gewoon mn simkaart in mn oude telefoon.
Ik was na de nokia 3310 ook helemaal verbaasd dat mijn nieuwe (ondertussen 5 jaar oud zo'n beetje) niet stuk ging als ik hem liet vallenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Truste me, er zijn meer telefoons die stuiteren![]()
Ik heb de galaxy spica gehad en die was het net niet zeg maar..quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Chicolate het volgende:
Gil maar als je hem hebt gevondenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Leuk!!
Laat maar even via pm/facebook/whatsapp/rooksignalen weten wanneer je langs wil komen! (ehh niet vandaag want ik vrees dat ik eerst 13 dagen moet zoeken waar ik dat ding in godesnaam heb opgeborgen toen ik ging verhuizen,...
Ik ben er erg blij mee iig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die is bijzonder tof, en ik laat mijn telefoon ook regelmatig stuiteren, maar is wel een tikkie boven budget. Voor uitgaan/concerten/pretparken doe ik gewoon mn simkaart in mn oude telefoon.
Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen naar huisarts/assistente/ziekenhuis he?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..
Overgestapt op de zwaardere pijnstillers, maar ook die krijgen de pijn er niet volledig onder. En sinds vannacht bloed bij de urine. Dat kon, maar wel raar dat ik dat gister niet had. Maar gister met mn moeder even naar de supermarkt geweest, dat was misschien toch al wat teveel van het goede.
Ik hoop wel dat de pijn snel wat minder gaat worden.
Nah ze hadden gezegd dat dit kon en moest pas bellen als het meer bloed dan urine was. Dus tja. Ik kijk het nog wel ff aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen naar huisarts/assistente/ziekenhuis he?!
Dat vinden ze echt niet raar. Dat hoort erbij!
Verder sterkte!
dat zijn goede dromenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gedroomd dat Baardmans een heel groot huis kocht..
Nice!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gedroomd dat Baardmans een heel groot huis kocht..
Wandelze!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, sterkte meid.
Werk ze iedereen.
Wij gaan 25 km wandelen en vanavond hutspot eten(of pizzaria)
Belasting kan na een paar jaar ook nog komen incasseren. Optie drie is veiligste. Bestaat er geen internetnotaris die goedkoop is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte XM!
Ben bezig met uitzoeken wat de bron is van lipoedeem, in het kader van je kunt het wel behandelen maar het lijkt me leuk als je weet waar het vandaan komt.
En mijn Mr is erfgenaam.. en dan staat er niet of het positief of negatief is:
- optie 1: aanvaarden (dus ook evt schulden)
- 2: verwerpen
- 3: benificiair aanvaarden (alleen bij positief saldo)
Bel je de betreffende notaris, ja optie 2 en 3 kosten meer dan 1 dus ik zou 1 kiezen.
Je bent hier ook in de aap gelogeerd zeg als je erfgenaam bent..het kost dus hoe dan ook geld
Het gaat om 20.000 euro dat eerst gedeeld wordt door 4 en dan gedeeld wordt door 5.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Belasting kan na een paar jaar ook nog komen incasseren. Optie drie is veiligste. Bestaat er geen internetnotaris die goedkoop is?
Mar... sterkte!
Sterkte MarMar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:
haivoor XM
Ik wacht nu op de huisarts, gaat niet goed hier en ik heb zelfs de noodlijn gebeld, doe ik anders nooit. Durf ik zelfs nauwelijks
Mijn Mr heeft geen contact met diegenen en de notaris had een standaardbrief gestuurd blijkt nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt geen globale kijk op hoe de financiële situatie van hem of haar was Ml-etje? (Vind het altijd leuk dat sommigen nog altijd een i doen i.p.v. l![]()
)
Veel plezier uniek! Hebt er prachtig weer bijPizza
nu helemaal zin in, zal ik?...
![]()
Netjes hoor Muks! 2000 is niet zoveel hoor3400
![]()
Sterkte met alles opbouwen
Ik vinnem netties Nallie!
wat wil je nou precies weten hieroverquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte XM!
Ben bezig met uitzoeken wat de bron is van lipoedeem, in het kader van je kunt het wel behandelen maar het lijkt me leuk als je weet waar het vandaan komt.
En mijn Mr is erfgenaam.. en dan staat er niet of het positief of negatief is:
- optie 1: aanvaarden (dus ook evt schulden)
- 2: verwerpen
- 3: benificiair aanvaarden (alleen bij positief saldo)
Bel je de betreffende notaris, ja optie 2 en 3 kosten meer dan 1 dus ik zou 1 kiezen.
Je bent hier ook in de aap gelogeerd zeg als je erfgenaam bent..het kost dus hoe dan ook geld
Ehm, I smell bullcrapquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Muks het volgende:
Bij de consulente geweest :
De cijfertjes (tussenhaakjes is van de vorige keer)
Gewicht : 73.5 (74.6)
vetpercentage 29.7 (32.2)
spiermassa 49.1 (48)
vochtpercentage 49.8 (48)
Metabolische leeftijd : 35 (41)
BMR : 1539 (1518) (dat wat je nodig hebt als je alleen op bed zou liggen) maar omdat ik 5x per week minimaal een uur beweeg moet je dat met 1,3 vermenigvuldigen en kom je uit op 2000 kcal om gelijk te blijven. Gelijkt te blijven dus....mijn hemel wat moet ik straks veel gaan eten *help*
Vandaag ritueel mijn laatste cambridge reep gegeten, vanaf nu dus geen CB producten meer maar gewone voeding ! Eerst 1 week 1000 kcal om te kijken hoe het gaat, val ik nog steeds af dan ga ik gelijk door naar 1250 kcal en dan weer kijken. Spannend dus
XM balen van de pijn en het bloed, als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor en die lijstjes zou ik nu gewoon even voor lief nemen, je bent ziek en dan is het al fijn als je iets binnen krijgt in mijn opinie. Hou je taai !
nallie net lijstje
Mi kijk uit met het klakkeloos aanvaarden !! Je hebt volgens mij recht om in te zien wat het is en dan afstand te doen
Niks het was meer een constatering dat je hoe dan ook de pineut bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat wil je nou precies weten hierover![]()
volgens mij wordt spierpercentage uitgedrukt als percentage van de vetvrije massa dat spier is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat wil je nou precies weten hierover![]()
[..]
Ehm, I smell bullcrap
Dit klopt voor geen meter:
Gewicht : 73.5 (74.6)
spiermassa 49.1 (48)
vochtpercentage 49.8 (48)
Hoe kan je spiermassa en vochtpercentage hetzelfde zijn?
ik haat die elektrische crapdingen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/boek/2629423/hella-haasse-overleden.html
dat klopt idd en op de sportschool meten ze met een of ander knijpding en dan komt er nagenoeg het zelfde uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij wordt spierpercentage uitgedrukt als percentage van de vetvrije massa dat spier is?
Sowieso zit er vocht in vet en spieren (meer in spieren dan in vet), dus kun je op meer dan 100% totaal uitkomen.
iedere dag verse eitjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kippen van mijn vrienden hebben net eieren gelegd![]()
volgens mij is het altijd het meest gunstig als de persoon nog net voor hij overlijdt zijn geld naar de famlie overmaakt....quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niks het was meer een constatering dat je hoe dan ook de pineut bent.
Oh en Li http://www.belastingdienst.nl/reken/erfbelasting/
Oe!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kippen van mijn vrienden hebben net eieren gelegd![]()
Het is ook te mooi weer om binnen te zittenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Boneless chickendinner!
Ben de topickiller v/d dag!
Kloptquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij is het altijd het meest gunstig als de persoon nog net voor hij overlijdt zijn geld naar de famlie overmaakt....
Dan is het een gift
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is ook te mooi weer om binnen te zitten
quote:
Yupquote:
Ik had al een paar jaar daarvoor de wortelkanaalbehandelingen gehad. Dat scheelt vast wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:30 schreef Ewelina het volgende:
Het in model slijpen en hakken en zagen is op het moment zelf niet pijnlijk, dankzij de verdoving. Toen die uitgewerkt was wel. Maar mijn tand was dan ook afgebroken op een halve milimeter van de zenuw, dus het was sowieso enorm gevoelig.
Ik geloof je gelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Ewelina het volgende:
De wortelkanaalbehandeling heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn zenuw is ook nog intact, maar slijpen bij de zenuw is niet zo heel fijn na afloop kan ik je verzekeren. En tandvlees wegbranden zonder verdoving ook nietGelukkig doet een goede dosis ibuprofen wonderen.
Dat had ik ook! Alleen was de tandarts hardhandig te werk gegaan en is de tand nu blijkbaar gespleten... Maar goed, dan zal het dus wel meevallen, mooi. Maandag afspraak maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had de laatste keer zo'n pijn aan mijn wortelen, dat ik juist blij was dat ik een wortelkanaalbehandeling kreeg![]()
De pijn was in 1 keer weg.
Die stralende lach van mij heeft ook een flinke bak geld gekost, maar ik durf nu wel weer te lachen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
De voortand bovenin, pontificaal in het zicht dus. Maar het ziet er nu prachtig uit.
Het was de combinatie apfelkorn en palmbier! Echt niet mijn schuld!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Net zoals ik een harde smak gemaakt zeker?
Haha, ja, hij had het zelf ook al gezienquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, dit boek lijkt me nu echt wat voor jouw meneer:
http://wateetons.com/category/over-worst/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |