abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102481683
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 29-09-2011 09:43:00 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102481743
Vaiz, je hebt geen flauw idee hoeveel mijn orderts gemiddeld zijn :+ Kabeltje erbij doet het 'm niet zeg maar :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102481792
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 28 september 2011 @ 16:56:28 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102481821
Net een paar uitslagen thuis gekregen van Lifelines:
Bloeddruk iets te laag
BMI 19.35
Goede cholesterol: uitstekend!
Bloedsuiker en HB helemaal goed
Bloed in urine dus moet naar de huisarts.. hmmmm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102481822
Twee kabeltjes? :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102482768
:W naar huis!
pi_102483531
Wie heeft het huishoudboekje Tim? Onder welke post valt het aanvragen van een nieuw paspoort?

En is mijn betaling voor de sportschool 'contributie' of 'sport'?
Worry is a misuse of imagination
pi_102483575
mmm...Ik wil online inchecken, maar nu herkent het systeem m'n naam niet. Hoop niet dat m'n boeking weggevallen is ofzo!
pi_102483645
Ik ben echt in de hemel met deze toepassing :o :D
pi_102483953
godver, vlucht gecancelled.... -O-
pi_102484178
huh?
Ja doei.
pi_102484297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
huh?
m'n vlucht van morgen om 15.00 is gecancelled. Nu ga ik om 17.30, en ik baal want dat betekend dat de duutser en ik waarschijnlijk niet meer samen eten, etc. Stom stom stom stom stom stom. Elke keer als ik met een fatsoenlijke maatschappij vlieg heb ik problemen. Ik hou het maar bij ryanair...
pi_102484414
Wat stom jag -O- .

Aurum, dat restaurant ken ik wel ja :Y . Al een keer of 4 gegeten, alles biologisch en deels uit eigen tuin. Weinig vlees ook in hun verrassingsmenu ^O^ (niets voor vaaiz hihi). De eigenaar is wel aardig, komt altijd even een praatje maken. En op fietsafstand O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102485050
1. Oi!

2. Nogmaals: Babykonijntjes O+ :@

3. 10 km verder weg en één dienst = 100 euro netto extra, zie ik.

4. Dames, check eens de post, er zit mogelijk wat leuks en hebberigmakends in :P
pi_102485463
@1: :W
@2: O+ :Y
@3: B-) :7
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_102485686
Oeeeei jaaa!!!
  Vis een optie? woensdag 28 september 2011 @ 19:08:29 #17
70532 loveli
N
pi_102485730
Balen Jag!

Dag shoppen en de buit is een paar slippers. Hm.. En dat op een goed ontbijt en wat slechte tussendoortjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 28 september 2011 @ 19:09:59 #18
70532 loveli
N
pi_102485782
If it ain't shoes or dresses, I ain't interested :P
crap in = crap out
pi_102485825
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen :')
pi_102485897
quote:
6s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
@1: :W
@2: O+ :Y
@3: B-) :7
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen? :)
^^ behalve punt 4, want ik had alleen een rekening in de bus ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 28 september 2011 @ 19:14:15 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102485924
Jeager, wat stom!

Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?

Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.

Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102485975
Lief Uit... is echt zo leuk!!
pi_102486042
jullie praten echt in geheimtaal!

Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola.... :')
pi_102486080
Io Voglio:
Vino
Penne Lisce
Carciofi
Cipolline
Pecorino
Olio all'oliva
Miele
pi_102486100
Jagar ik heb ook een extra stuk chocolade *O*

en straks sporten *O*

Kut van je vlucht wel :*
pi_102486227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
jullie praten echt in geheimtaal!

Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola.... :')
Ik kan je de hand schudden. Ik ben zo slecht in meerdere pannen tegelijk in de gaten houden + ondertussen dingen snijden. Hier bleef het gelukkig beperkt tot zwarte randjes en stukjes, dus heb wel gewoon kunnen eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102486312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen :')
welk wijnpakket?
pi_102486317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, wat stom!

Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?

Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.

Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk :')
Geniale Belg :7

D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk :)
pi_102486591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geniale Belg :7

D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk :)
alleen wel een die in australië woont.
Maar de spinningles begint. Ik ga even zweten! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102486794
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt
T: stukje frittata met prei, paprika en knoflook
L: sla met rode ui, feta, olijven, olijfolie en oregano geen tijd gehad het op te eten, wilde het onderweg naar een werkafspraak in de auto eten maar toen was mijn eten nogal warm geworden door de brandende zon
T: stukje frittata
D: biefstuk met spinazie, ui, paprika, champignons brood en champignons, ik ben over mijn honger heen en heb geen zin meer om te koken.
T: smoothie yoghurt, banaan, mango, ijs
S: buikspieroefeningen, opdrukken, aan klimrek hangen vroeg naar bed
Morgen hopelijk een betere dag. Planning:
O: griekse yoghurt
T: banaan
T: gekookt ei
L: 2 volkoren boterhammen rosbief, erbij salade
T: salade caprese
S: 5 km hardlopen, buikspieroefeningen
D: varkenshaas met spinazie, peultjes, ui, champs, eventueel mihoen erbij
T: amandelen
pi_102487169
Anderhalf uur file op de terugweg is niet grappig. En m'n onderste helft voelt gemangeld, ik plas wat bloed bij mn urine (is niet gek) en als ik plas, voelt het alsof ze naalden in me steken.

Maar thuis, op de bank O+.

Eindelijk.

Wat een dag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102487222
aaahw XM :*
pi_102487302
Bedankt voor alle support vandaag slankies O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102487877
Fijn dat je weer thuis bent XM :* !!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102488643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent XM :* !!
^^

Ik heb de post gecheckt en ik word er blij van *D Iemand zei groepsbestelling? O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102488674
fijn dat je thuis bent !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 28 september 2011 @ 20:23:31 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102488891
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102489561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
:Y
pi_102491420

B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102494939
Ahh XM. Sterkte! Morgen lekker uitrusten, en je laten verwennen ;)

En Balen Jagar! Stom!

En Uniek, dat klinkt niet echt gezond nee. Sterkte...

Lily is nog steeds niet gevonden. Ze is iig niet in ons huis. Heb buiten lopen roepen & gekeken. Nu maar op de portiek een schaaltje eten neergezet, voor het geval dat.... En een foto in de aankomst hal, en een foto op de bouwkeet geplakt...

Ohh :{

Truste iedereen!
~ Bonito La Risa ~
pi_102495305
Ohai!

Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen :')
pi_102495477
M-M, wat naar. Hopelijk komt ze snel weer aangelopen :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102495564
Lijstje, douchen en naar bed!

O: 3 bth kaas
L: 250 gr rauwkostsalade, 2 bth (pindakaas, jam)
T: banaan, notenreepje
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous met amandelen en walnoten, 4 plakjes gebakken halloumi (kaas), gebakken courgette
T: 6 blokjes chocolade
S: bodypump en buikspieren
T: 200 gr turkse yoghurt met 1 vijg en een beetje honing

M.u.v. de chocolade heel tevreden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 28-09-2011 22:55:05 ]
pi_102495922
29 minuten fietsen? :D
En die bodypump ga je voelen. :P

Ik moest net wel lachen om mijn sportkleding die ik uit mn tas haalde. Werkelijk helemaal volledig doorweekt! :D Ik blijf me er over verbazen hoeveel zweet ik kan produceren in een uur. :P
Doe wat je niet durft.
pi_102496269
Ja vies he! Ik heb dat bij de combat, bah bah. Die pump ga ik inderdaad voelen :'). 46 lunges per been!!!

En de 0 en de 9 zitten vlak naast elkaar enzo :')

Slapen!!
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 00:37:01 #46
70532 loveli
N
pi_102500334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen :')
Hoeveel gewicht pak jij?
crap in = crap out
pi_102501749
O+ ook als je niet naar elk feest gaat en tot 3 uur in de nacht danst kun je super leuke mensen ontmoeten en geweldige avonden hebben O+

Heerlijke avond gehad, ook met Wolve, en zeker voor herhaling vatbaar *) _O_
Ja doei.
  donderdag 29 september 2011 @ 05:03:29 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102501926
Wat ben jij sociaal aan het doen Mo :D

Bijna weekend *O*
pi_102502323
Mogge !!

XM hoe is het ? Goede nacht gehad ?

Lijst je van hier :

O : 2 roggecrackers met jam en gestampte muisje, beker karnemelk en thee
S: boodschappen doen in 5 winkels op de fiets
T : 1/2 shake
L: 2 geroosterde boterhammen met boter en kipfilet, ijsergsalade met augurk en tomaat
T: 1/2 shake
D : zuurkoolschotel met shoarmagehakt (tartaar met shoarmakruiden :9 )
S: uurtje cardio (als ik nog tijd overhoud)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102502361
Bodypump is conditioneel ook heel goed, lekker veel herhalingen :9

Lijstje gister:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kip
L: rijst, groente en kalkoenfilet
T: kwark, blauwe bessen, havermout en nootjes
D: 2 drumstick gemarineerd in bbq saus, zoete aardappel, tomatensalade en guacamole
T: kwark

Gisteraaf om 2200 al naar bed gegaan, was niet meer vooruit te branden :X Hopelijk gaat vandaag beter :) Wordt iig lekker weer *O*
pi_102502414
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!

En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!

Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
pi_102502417
Goedemorgen!
pi_102502454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!

En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!

Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
pi_102502689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
Geen verrassing? -O-

@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
pi_102502693
:W naar onze zuiderburen!
pi_102502890
:W Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers :X ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102503061
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
:W Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers :X ).
googlen of goochelen? :P Of ik snap het niet helemaal. Oh wacht, staan er termen in die niet te berijpen zijn? Dat zou wel wat verklaren! Succes...

Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind :') . Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo :{ . Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

googlen of goochelen? :P Of ik snap het niet helemaal.

Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind :') . Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo :{ . Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt :) .
Goochelen :P het is Jip en Janneke taal gelukkig.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
pi_102503218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goochelen :P het is Jip en Janneke taal gelukkig.

[..]

Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
Ah zo. Wel heel vervelend idd, en wat sneu ook wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503271
Ik snap er niks van :').

Voor mijn doen goede nacht gehad :Y. 1x wakker door moeten plassen (auw) en hoofdpijn. Kon heel goed door de ruggenprik komen.Daarna lekker doorgeslapen totdat ze om half 8 ergens met een klopboor aan de gang gingen. Oh well.

Net ff wat in huis gerommeld, maar merk dat up and about zijn nog niet zo plezierig is. Dus, rustig aan vandaag. M'n ouders komen vanmiddag. Duvel is gewoon naar z'n werk.

/egopost
pi_102503318
Mooi, XM :) . En je ouders komen! It's a miracle ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503328
Ja! Je moet er wel wat voor doen, maar dan komen ze ook wel :').
pi_102503432
O, fijn XM dat je de nacht redelijk heb doorgekomen!
& Je ouders komen! Zozo haha, laat je maar lekker verwennen door hun!
~ Bonito La Risa ~
pi_102503433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Geen verrassing? -O-

@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
nee, helaas. Iets voor z'n werk. Ik zat al te denken aan exotische tripjes....

Maar goed, vandaag zien we elkaar weer, zin in! *O* *O* *O* *O*
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 09:11:51 #65
70532 loveli
N
pi_102503485
Geel geplast? Neem de tijd on bij te komen (als je weet welke buren boren, vraag gerust of ze het kort houden).

Volgens mij ben ik wat prikkelbaar. Man komt ontbijtzaal in, opent raam, snuit luidruchtig z'n neus en stinkt naar aftershave. Dat laatste maakt het wel weer verdedigbaar dat het raam open staat. Helaas wordt daardoor het luchtje van man 2 naar me toegewaaid.
crap in = crap out
pi_102503531
Fijn dat het donderdag is he XM? :* Goed te lezen dat je er goed doorgekomen bent.

Jagar veel plezier vandaag en de komende dagen *O*

en mogge

vanmiddag ha bellen voor een deel van de uitslagen.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 09:40:34 #67
70532 loveli
N
pi_102504103
Is het nog een beetje vol te houden, Mar?
crap in = crap out
pi_102504304
Over dat La Vialla hè, hoe lang duurde het bij jullie voor het boekje binnen was? Ik heb er net ook maar eentje besteld, voor mijn moeder want die had er ook al over gehoord dus dan kunnen we mooi samen bestellen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102504372
Nu maar lekker opknappen, XM!

Hier nog lots of drama, maar mijn Baard is wel de allerallerliefste.

Kan het trouwens kloppen dat sigme al een paar dagen niet langs is geweest?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 september 2011 @ 09:52:01 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102504426
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
pi_102504430
Mogguh!
quote:

Zie mijn samenvatting, Sigme is op vakaaansie :D
pi_102504466
quote:

Dat horen we graag :* . Sigme idd al een tijdje niet gezien, Vik ook niet. Druk met werk denk ik? Oh ja, vakantie! Voor sigme dan.

Mar, ik duim voor je. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102504767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
^^
pi_102504906
Oh ja, vakantie

En ik vind het ook fijn dat 'ie zo lief is. :+.
pi_102504998
Spannend Mar, ik hoop dat de uitslagen goed zullen zijn. :*

Hier heb ik de hele dag geen afspraken, wat ideaal is omdat ik heel veel moet studeren. Nu moet ik het alleen nog ook echt gaan doen, wat niet mijn sterkste punt is als ik zo alleen thuis zit. Dan zijn alle andere dingen opeens veel leuker/belangrijker. :') Achja, het huis kon toch wel weer eens een grote schoonmaak gebruiken..
pi_102505054
:'( de gemeente wil de huishoudelijke hulp niet voorzetten...
De overbelasting van mijn man is nu eindelijk bewezen, maar nu vinden ze mij op papier niet ziek genoeg.. Ze ZIEN wel dat ik ziek ben, daar gaat het ook niet om, maar het is op papier niet bewezen genoeg dus WEG hulp. (dat is ongeveer de letterlijke boodschap)

Ik weet het even niet meer :( ik wil zo graag alles doen om beter te worden, gvd ik DOE er alles aan.. 45 kg afvallen in de hoop minder last van gewrichten te hebben... Ik wil heel graag revalideren maar ben er te ziek voor en ik vind het doodeng dat ik zo snel steeds zieker word, maar daar heeft de gemeente geen boodschap aan...

Ik heb net huilend de wethouder op zijn mobiel gebeld.. hopelijk dringt het tot hem door...
pi_102505129
Oh lieve Mar toch...
  donderdag 29 september 2011 @ 10:17:58 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102505162
De duivel schijt duidelijk weer op een grote hoop. Kut mar.
pi_102505204
Hey slankies,

Ik ben weer terug van vakantie. Kom binnen in het nare nieuws geloof ik.
Wat ontzettend erg Mar, geen woorden voor.
Be someone that makes you happy
pi_102505248
Oh, wat klote MarMar! :( Die wethouder moet toch wel naar je luisteren, wat voor mens ben je anders...
Everything has changed
pi_102505284
Wat een ellende Mar -O-. Ik duim voor je dat de wethouder ingrijpt.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:23:11 #82
70532 loveli
N
pi_102505305
Kan je nieuwe arts misschien iets betekenen?
crap in = crap out
pi_102505376
Ach jeetje Mar wat ontzettend naar!

Is er echt geen enkele andere manier dat je geld kunt krijgen voor hulp? Want ik weet dat bij mijn moeder haar budget voor schoonmaken ook was stop gezet, maar in plaatst daarvan hebben ze nu een budget voor persoonlijke verzorging en begeleiding. Daar kon ze dan ineens wel weer geld voor krijgen. En dat geld krijgt mijn vader dan officieel, maar vervolgens huren ze er gewoon zelf een schoonmaakster van. :+
Of zou dat bij jou ook allemaal niet werken omdat het niet genoeg bewezen is dat je ziek bent? ;(
pi_102505399
Kunnen we niet een tv programma inschakelen? In je recht ofzo?
pi_102505413
Jezus mar wat een gekloot en wat een bureaucratie! En wat li zegt;kan je dokter niets betekenen?
pi_102505486
Pff, sterkte Mar!
pi_102505564
Blegh, bah, *grmbl*! And that's all I have to say about that...
:*
pi_102505638
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:35:07 #89
70532 loveli
N
pi_102505646
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:37:01 #90
70532 loveli
N
pi_102505709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
Ook bagger. Geen telefonisch spreekuur mogelijk of tussendoor een belletje met de assistente?
crap in = crap out
pi_102505741
Nee, dit is onze uitspraak en daar kunt u het mee doen :'). Maar goed, ik bel wel als ik pijn houd.
pi_102505806
Boh, dat schiet ook allemaal niet op XM. :{ Inderdaad gewoon aan de bel trekken ja...
Everything has changed
pi_102505843
Dat doe ik ook écht wel.
pi_102506191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
Ik denk dat het een probleem is dat Mar geen 'bestaande' / 'bewezen' ziekte heeft. De lichamelijke klachten zijn er wel, maar er kan geen labeltje aan gehangen worden. Dus ben je theoretisch ook niet ziek :{ -O- . Zo lees ik het iig, misschien heb ik het mis.

Onbegrijpelijk, ze zouden verdorie van hun eigen waarnemingen uit moeten gaan. Alsof je zomaar een scootmobiel krijgt, alsof je het volhoudt om jarenlang pijn te faken alleen maar voor huishoudelijke hulp. Echt ongelofelijk klote Mar :* .

XM, ook niet fijn. Je wil gewoon snel weten waar je aan toe bent... Ik zou gewoon over een week of twee eens bellen, ook als je klachten verminderen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102507261
Positief berichtje dan maar?

Ik heb een echte gezond slank vakantie gehad :) Was met mn gezondheidsfreak vriendinnetje namelijk! Elke ochtend veel fruit met yoghurt, 's middags salade met zelfgemaakt brood en 's avonds meestal vis met salade. Onze guilty pleasures waren bananenchips, tortillachips met guacemole (zelfgemaakt uiteraard) en cocktails :)

Verder elke dag veel chillen en zwemmen en snorkelen als sport. Ik ben totaal relaxed en ondanks toen dagen niet sporten vrijwel niet aangekomen :)
En voor het eerst was ik op mn gemak in bikini!
pi_102507453
Ik ga denk ik ook weer het zwemmen oppakken, mis het eigenlijk best wel...
Zo vroeg eruit is alleen minder :{ :')

Props trouwens Nallie ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 11:48:45 #97
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102508077
Getver Mar, stomme bureaucratie! En vooral zo frustrerend dat mensen die het niet zo nodig hebben het dan wel krijgen (of dat is enkel in Belgie zo, misschien moet je dan maar verhuizen...)

XM, als je echt nog pijn hebt, moet de uroloog je maar tussendoor zien! Ergens een afspraak ertussen kan altijd. Desnoods laat je je huisarts bellen dat gaat gemakkelijker...

Nallie, sounds perfect!

Lijstje van gisteren:
O: 1 boterham smeerkaas
O2: 1 boterham speculoospasta
T: 10 snoepjes en 2 chocolaatjes
T: 3 wortels
S: slapen!
T: 5 kaasjes en 2 wortels
D: spagetti met spinazie, champignons, mascarpone en spekjes
T: Irish coffee maar met weinig slagroom

Lijstje voor vandaag:
O: appel met 200 ml magere yogurt en musli
T: chocoladetruffel
L: broodje met kaas en groot bord groentjes
T: pruim, worteltjes, komkommer, heel erg verlengde cup-a-soup
D: fruitsalade met yogurt/kwark met musli en een beetje frosties
S: lopen indien tijd
T: portie kwark met honing
Indien drukke nacht: paar boterhammen met smeerkaas of confituur tussendoor
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102508315
Oh ja lijstjes :)

Gisteren:

O: cracker met appelstroop (mn nieuwe verslaving), mandarijn en appel (vliegtuig was mn lactosevrije shizzle vergeten)
T: 2 stukjes rijstmelkchocola (viel niet tegen)
L: grote speltcracker met bieslook-mierikswortel spread en 2 rijstewafels met sesampasta
T: twee handjes rozijnen
S: boodschappen/markt en fietsen door de stad
D: zelfgemaakte pizza met artisjok, tomaat, courgette en ui
T: stukje choco

Vandaag:

O: nectarine en kiwi met muesli en yoghurt
T: appel en koffie verkeerd
L: tomaat, halve komkommer, 2 fruitcrackers met appelstroop en nog 2 met pindakaas denk ik
T: Nakd bar
S: hardlopen (wordt zwaar, ff kijken hoever ik kom met mn nog aanwezige jetlag en dag werken)
D: kikkererwten/tomaat/courgette prutje met tofureepjes
T: geen idee chocola? :)
pi_102508364
Dat is mooi klote Mar }:|

Ja doei.
pi_102508484
Kwark *O* i.p.v. platte kaas :P
Lijstjes zijn wel netjes Sjaapje, vind het wel altijd leuk dat je dan 1 slecht moment hebt en de rest netjes :D

Nallie, waar zijn je eiwitten? ;) Wel veel fruit en groente ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 12:02:36 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102508541
Gister:

O: -
T: -
L: 2 pistoletjes, 1x jonge kaas, 1x jam, beker karnemelk, portiebakje kwark
D: 1/4e lasagne
pi_102508624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Kwark *O* i.p.v. platte kaas :P
Lijstjes zijn wel netjes Sjaapje, vind het wel altijd leuk dat je dan 1 slecht moment hebt en de rest netjes :D

Nallie, waar zijn je eiwitten? ;) Wel veel fruit en groente ^O^
Aah goed punt... Ja ik mag dus geen zuivel ivm koemelkallergie.
En dat zit in heel veel dingen. Heb geen nootjes meer, ff halen.
Wel eieren, doe ik morgen gekookt eitje erbij. En gooi ik wat zaden en pitten door de prut vanavond, goed?
pi_102508647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:

Sommige mensen houden het juist vol door gecontroleerd te zondigen. :)

Speaking of which... Ik had mijn lijstje nog niet eens gepost en het is alweer veranderd want er was iemand jarig, dus er was vlaai. Meteen de geüpdatete versie dan maar:
O: yoghurt (denk volle, 75kcal/100ml) met een beetje cruesli, koffie met melk
T: stuk aardbeienvlaai met slagroom (meteen mijn suikers voor de hele dag binnen :X)
L: 2x brood met kaas
T: 1 of misschien 2 sneetjes brood met een salade
D: wraps met tomaat, paprika, broccoli, kidneybonen en knoflooksaus
T: glaasje wijn, paar van die superlichte ovenzoutjes (best verantwoord als je dan toch wilt snacken) en/of een koekje

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini. op 29-09-2011 12:11:18 ]
Everything has changed
pi_102508828
Mar ik weet niet waar je woont maar ben in staat om te komen helpen, baal zo van die bureaucratie hier in NL.. }:| :X
pi_102508952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Aah goed punt... Ja ik mag dus geen zuivel ivm koemelkallergie.
En dat zit in heel veel dingen. Heb geen nootjes meer, ff halen.
Wel eieren, doe ik morgen gekookt eitje erbij. En gooi ik wat zaden en pitten door de prut vanavond, goed?
Gezien het feit dat je tofu eet, is rundvlees voorstellen geen goed plan zeker? :') :P
Jij supplementeert wel een boel neem ik aan? Ijzer, selenium, magnesium en zink en zo?

I know Mini, maar die van Sjaapje zijn zo leuk gedetailleerd :D Waar de meesten dan neerzetten 'paar blokjes chocolade' is het bij haar het precieze aantal :)
pi_102509272
Hoi! Heerlijk weer! Ben op een terrasje in de zon :) en zo eerste afspraak.
Lijstje:

O: 3 beschuit volkoren (2x kaas 1x jam)
L: stuk tomaten/mozarella quiche, rauwkost van biet en wortel
T: tarte au riz
D: salade ofzo sandwich in de trein
T: thee en een bonbon thuis
pi_102509369
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gezien het feit dat je tofu eet, is rundvlees voorstellen geen goed plan zeker? :') :P
Jij supplementeert wel een boel neem ik aan? Ijzer, selenium, magnesium en zink en zo?

I know Mini, maar die van Sjaapje zijn zo leuk gedetailleerd :D Waar de meesten dan neerzetten 'paar blokjes chocolade' is het bij haar het precieze aantal :)
Ik supplementeer momenteel alleen calcium magnesium zink, vitamine b en probiotica. Zorg wel dat ik ijzerrijke groenten eet zoals dus bijvoorbeeld kikkererwten en spinazie. En appelstroop!
Maar ga volgende week weer naar de huisarts voor de allergie (heb m pas kort) en zij gaat me dan doorverwijzen naar een dietiste waarschijnlijk om een goed en volledig voedingspatroon vast te stellen!
pi_102509489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik supplementeer momenteel alleen calcium magnesium zink, vitamine b en probiotica. Zorg wel dat ik ijzerrijke groenten eet zoals dus bijvoorbeeld kikkererwten en spinazie. En appelstroop!
Maar ga volgende week weer naar de huisarts voor de allergie (heb m pas kort) en zij gaat me dan doorverwijzen naar een dietiste waarschijnlijk om een goed en volledig voedingspatroon vast te stellen!
ijzer uit groente neem je minder goed op dan uit dierlijke producten (meen ik me te herinneren). daarnaast zit er niet enorm veel ijzer in spinazie (evenveel als in andere groene bladgroenten). misschien toch een beetje bloedarmoede ook?
Kwak
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 12:43:42 #109
70532 loveli
N
pi_102509741
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:12 schreef Muks het volgende:
Mar ik weet niet waar je woont maar ben in staat om te komen helpen, baal zo van die bureaucratie hier in NL.. }:| :X
Drachten. Is dat reisbaar of kwam je uit limbo-land? Als reiskosten aan de orde zijn mag je gillen.
crap in = crap out
pi_102510211
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ijzer uit groente neem je minder goed op dan uit dierlijke producten (meen ik me te herinneren). daarnaast zit er niet enorm veel ijzer in spinazie (evenveel als in andere groene bladgroenten). misschien toch een beetje bloedarmoede ook?
De laatste keer was mn bloed prima. Ik eet af en toe wel vlees, maar vind t niet heel lekker.
Wacht wel af wat zij zegt! De allergie heeft te maken met mn darmen...
pi_102510409
Praktijk van de huisarts is vanmiddag gesloten en ik moest bellen tijdens het telefonisch spreekuur wat nú is..
Verdomme!
pi_102510487
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Drachten. Is dat reisbaar of kwam je uit limbo-land? Als reiskosten aan de orde zijn mag je gillen.
Zoiets dacht ik ook al ja, dat de Slankies samen toch iets moeten kunnen doen. Er zijn er onderhand zoveel van. :P
Everything has changed
pi_102511178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook al ja, dat de Slankies samen toch iets moeten kunnen doen. Er zijn er onderhand zoveel van. :P
Uit ervaring weet ik dat mensen écht bereid zijn om te helpen, maar er is hulp op structurele basis nodig. Eén keer in de zoveel tijd naar Drachten of waar dan ook afreizen: prima. Maar veel mensen haken af als de hulp elke week nodig is...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102511293
MarMar: wat een kutzooi. Dikke smakkerd :*
pi_102511331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik dat mensen écht bereid zijn om te helpen, maar er is hulp op structurele basis nodig. Eén keer in de zoveel tijd naar Drachten of waar dan ook afreizen: prima. Maar veel mensen haken af als de hulp elke week nodig is...
Ik bedoel ook niet zozeer dat wij fysiek moeten gaan helpen, want de meesten van ons hebben al weinig tijd en wij zijn natuurlijk ook geen professionals, maar ik zou net als loveli best willen bijdragen zodat MarMar gewoon zelf de hulp kan inschakelen die ze nodig heeft.
Everything has changed
pi_102511340
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet zozeer dat wij fysiek moeten gaan helpen, want de meesten van ons hebben al weinig tijd en wij zijn natuurlijk ook geen professionals, maar ik zou net als loveli best willen bijdragen zodat MarMar gewoon zelf de hulp kan inschakelen die ze nodig heeft.
Ja inderdaad, een soort fonds!
pi_102511572
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ah op die manier. Dat zou wel mooi zijn ja :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 september 2011 @ 14:22:10 #118
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102512738
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah op die manier. Dat zou wel mooi zijn ja :) .
Grote pannekoekenbak ten voordele van MarMar... :)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102512782
Ahh, klote mar!!
Wat een achterlijk land hebben we toch ook he?

Kunnen we idd niet iets gezamenlijk doen? Desnood idd een programma oid.?
~ Bonito La Risa ~
pi_102512832
Vroeger had je Breekijzer die dit soort dingen deed volgens mij. Nu is t meer in de vorm van uitstel van executie en dubbeltje op zn kant, maar dat voldoet niet echt.
En de ombudsman ofzo?

We kunnen een Marmar fonds opstarten. Een giro ofzo, waar mensen geld op kunnen storten. Gewoon zelf of inderdaad vanuit inzamelingsacties :Y
pi_102514575
Op het dakterras in de zon liggen. Dat doet een mens goed. O+ .
pi_102514759
Ik denk dat we Mar beter kunnen helpen door het gevecht met de gemeente aan te gaan. Er is structureel geld en hulp nodig, ik denk niet dat je dat met een fonds kunt garanderen.
pi_102515556
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Kop van NH dus helaas....ik wou dat het anders was.
pi_102516906

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
pi_102517104
Awesome! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

^O^
pi_102517208
quote:
Aww! O+ Waar is dat?
Everything has changed
pi_102517261
Mini, "Giant panda cubs lie in a crib at Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding in Chengdu, Sichuan province September 26, 2011."
pi_102517267
quote:
Giant panda cubs lie in a crib at Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding in Chengdu, Sichuan province September 26, 2011. (REUTERS/China Daily)
Volgens mij kun je daar ook tegen betaling van 250 dollar ofzo, knuffelen met een baby panda. O+
Doe wat je niet durft.
pi_102517371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar ook tegen betaling van 250 dollar ofzo, knuffelen met een baby panda. O+
Laat t Maria maar niet horen!
pi_102517575
Slank-meet in Chengdu! *O*
pi_102517992
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Slank-meet in Chengdu! *O*
Is de apenheul ook goed? Ik was er vandaag en er kwamen allemaal Meneer Nielsons (ook kleintjes O+ ) op schoot :s)
pi_102518105
Oh wat lief!

Ik Ben in de trein terug, goede dag gehad ondanks wat tegenslagen. Wat een heerlijk weer! Maar het stinkt in de trein :')
pi_102518234
Henk er zit iemand in de trein die op jou lijkt!
pi_102518320
En er zit een heel stom iemand tgenover mij :') die lijkt niet op hpkw!
pi_102518325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
misschien is het henk wel! Ha, mn vlucht gaat bijna boarden....
pi_102518465
Dagje vrij, wat heerlijk met dit weer O+

O: boterham pindakaas
S: 50 min. fitness
L: pistoletje tonijnsalade, rivella, groot glas verse jus (terras B-) )
B: 2 uur shoppen
T: bitter lemon (terras B-) )
T: handje nootjes
D: afhaal van de toko, waarschijnlijk rijst, rendang en hete boontjes :9~
T: bakje perzik kwark
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102518481
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

misschien is het henk wel! Ha, mn vlucht gaat bijna boarden....
Jeej, goeie reis! *O* Veel plezier met de Duutser!
Everything has changed
  donderdag 29 september 2011 @ 17:11:30 #138
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102518607
Er zijn 5 hele stoute snoepjes gewoon in mijn mond gesprongen!

Veel plezier Jagär!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102518740
quote:
het lijken wel knuffeltjes
pi_102518777
Meh, ik heb kiespijn van de behandeling van gister. Ze had me er al voor gewaarschuwd, maar dat was ik ff vergeten O-)

Dus ik wilde gaan trainen....en nu zit ik thuis op de bank -O-
pi_102518975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hehe, wat grappig! :D
Ik was het overigens niet. Ik zat 10 minuten later pas in de trein. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102519018
ik lig al de hele dag op de bank. wel eindelijk rekeningen betaald en m'n uitgaven van september ingevoerd. dat was even schrikken. ik ben nu eigenlijk al blut voor de rest van de maand. bah.

als er twee dingen waren die ik anders/beter had willen aanleren zijn het financiele zaken en eten. het is echt moeilijk om dat nu nog mezelf goed aan te leren...

gisteren met koorts voor de klas gestaan (eigenlijk de hele week al, maar ja, ik moest zoveel inhalen van dat ik eerder drie dagen ziek was, twee weken geleden). Saldo: weer ziek. Ik ga wel echt morgen gewoon weer werken. Dagje onder de dekens met paracetamol moet genoeg geweest zijn om de koorts en m'n ontplofhoofd te temmen... dit weekend moet er immers ook gezongen worden!

dikke knuffel nog even voor marmar, voor de stomme bureaucratiegedoedingesen, en een *O* voor XM omdat ze stoer is en het donderdag is
Kwak
pi_102519055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef _aurum_ het volgende:
Meh, ik heb kiespijn van de behandeling van gister. Ze had me er al voor gewaarschuwd, maar dat was ik ff vergeten O-)

Dus ik wilde gaan trainen....en nu zit ik thuis op de bank -O-
Ga lekker een stukje wandelen in het zonnetje ofzo. Ga ik zo wel sporten. :P
Kiespijn sucks echt big time. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_102519193
Boudewijn de groot O+
pi_102519284
Nog even snel gebeld met de vervangende huisarts, ze wilde niet veel kwijt; dat moet de eigen huisarts maar doen, maar ik kreeg wel het advies om alle rust te pakken die ik pakken kan.
Dat is ernstig gefaald vandaag...

Jullie zijn lief :* maar ik ben het met DaD eens.. het gaat hier om een structureel probleem en iets waar niet alleen ik tegenaanloop, maar zoveel mensen. Zovaak zit er geen enkele logica in bureaucratie en toch wordt die bureaucratie gevolgd alsof het heilig is en vinden mensen dat nog heel goed van zichzelf ook... Ik snap vaak niets van deze wereld.
pi_102520720
Wat een dag. Nu pas op weg naar huis, maar wel productief geweest. En helaas wat gebak en koekjes op...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102520827
Oh heb een knuffeltje gekocht van een doodshoofdaapje O+
Strakjes eten bij opium in utrecht, via de restaurantweek. Ben benieuwd :)
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 18:30:53 #148
70532 loveli
N
pi_102521003
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat we Mar beter kunnen helpen door het gevecht met de gemeente aan te gaan. Er is structureel geld en hulp nodig, ik denk niet dat je dat met een fonds kunt garanderen.
Dacht iets van 'eerste slankie bij ongemakken', even wat ademruimte maken terwijl een (of de) ElisaB wat effectief rondbelt.

T: kasekuche om de supplementjes weg te krijgen ;)
crap in = crap out
pi_102521091
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:32 schreef MarMar het volgende:
Nog even snel gebeld met de vervangende huisarts, ze wilde niet veel kwijt; dat moet de eigen huisarts maar doen, maar ik kreeg wel het advies om alle rust te pakken die ik pakken kan.
Dat is ernstig gefaald vandaag...

Jullie zijn lief :* maar ik ben het met DaD eens.. het gaat hier om een structureel probleem en iets waar niet alleen ik tegenaanloop, maar zoveel mensen. Zovaak zit er geen enkele logica in bureaucratie en toch wordt die bureaucratie gevolgd alsof het heilig is en vinden mensen dat nog heel goed van zichzelf ook... Ik snap vaak niets van deze wereld.
Een bezwaarschrift indienen. Daarna gaat een commissie daar naar kijken.
En anders de Ombudsman
http://www.nationaleombud(...)HxwqsCFUKHDgoddE5Luw
pi_102521094
Mijn D wordt aardappels uit de oven met salade met komkommer, tomaat, pitjes en gekookt ei!
pi_102521139
Ik had ook naar de restaurant week gewild maar ja het kwam er weer eens niet van :D
pi_102521156
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een bezwaarschrift indienen. Daarna gaat een commissie daar naar kijken.
En anders de Ombudsman
http://www.nationaleombud(...)HxwqsCFUKHDgoddE5Luw
Been there done that, meer dan eens.. elke keer krijg ik zes maanden (of drie) en begint het hele circus daarna weer opnieuw. "Ontmoediginsbeleid" noemt men dat en idd.. ik heb er simpelweg de energie niet meer voor, dus dat werkt wel.

Mijn blogs vertellen er eea over.. http://marritanne.wordpre(...)-slepende-procedure/ bijvoorbeeld.
pi_102521248
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dacht iets van 'eerste slankie bij ongemakken', even wat ademruimte maken terwijl een (of de) ElisaB wat effectief rondbelt.

T: kasekuche om de supplementjes weg te krijgen ;)

Ben echt een labielo atm, steeds als een van jullie wat liefs bedenkt zit ik weer te grienen.
pi_102521360
wij eten vanavond papardelle met stukjes worst en knoflook, ik heb al een bak salade (paprika, komkommer, wortel) op en vriendje krijgt lamngzaam gestoofde mini romaatjes erbij. als ie tenminste opschiet met thuiskomen, want hij moet om half acht alweer ergens zijn -O-

en ik kan er maar niet aan wennen om bij hem thuis dingen te delen met huisgenoten, zoals de tv. nu kan ik masterchef niet kijken omdat de ander een stomme comedy op veronica wil kijken (ik dacht: als ik de vorige comedy uitzit kunnen we daarna wel kijken wat ik wil... en hij doet zielig want hij wordt ook ziek, denkt ie }:|
Kwak
pi_102521555
Speklappen liggen in de pan, zo nog de bruine bonen opzetten en dan heerlijk genieten! :9

ai, kiespijn is altijd vervelend aurum :{ hoop dat je vanaaf wel lekker kunt slapen! :*

Knuffel voor diegene die het kunnen gebruiken! Omdat het kan :)
pi_102521912
Restjesdag, hier. Van wat er nog in de koelkast lag maak ik gehaktballetjes in tomatensaus, gebakken aardappeltjes, champignons gebakken in roomkaas en gesmoorde andijvie. Wat een combinatie. :').
pi_102522011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Been there done that, meer dan eens.. elke keer krijg ik zes maanden (of drie) en begint het hele circus daarna weer opnieuw. "Ontmoediginsbeleid" noemt men dat en idd.. ik heb er simpelweg de energie niet meer voor, dus dat werkt wel.

Mijn blogs vertellen er eea over.. http://marritanne.wordpre(...)-slepende-procedure/ bijvoorbeeld.
Schrijf graag een bezwaarschrift voor je hoor :Y
Ik vind het zo'n gezeik, terwijl aan de andere kant mensen ervan profiteren. Lang leve de scheefgroei.
pi_102522195
Heb het niet meer gezien gister maar iemand die hem wil hebben?

Hij doet het prima, je kunt er brood, cake enz. mee maken maar hij heeft ook een kneed functie/rijs functie enz.
pi_102522248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik lig al de hele dag op de bank. wel eindelijk rekeningen betaald en m'n uitgaven van september ingevoerd. dat was even schrikken. ik ben nu eigenlijk al blut voor de rest van de maand. bah.

als er twee dingen waren die ik anders/beter had willen aanleren zijn het financiele zaken en eten. het is echt moeilijk om dat nu nog mezelf goed aan te leren...

gisteren met koorts voor de klas gestaan (eigenlijk de hele week al, maar ja, ik moest zoveel inhalen van dat ik eerder drie dagen ziek was, twee weken geleden). Saldo: weer ziek. Ik ga wel echt morgen gewoon weer werken. Dagje onder de dekens met paracetamol moet genoeg geweest zijn om de koorts en m'n ontplofhoofd te temmen... dit weekend moet er immers ook gezongen worden!

dikke knuffel nog even voor marmar, voor de stomme bureaucratiegedoedingesen, en een *O* voor XM omdat ze stoer is en het donderdag is
Heb wel wat budgethulpjes (in word) ? 1x invullen en je weet wat je iedere maand overhoudt enz. dan kan je meteen als je salaris binnenkomt alles plannen en invullen.
pi_102523761
Thx, kga je daar nog een uitgebreide pm over sturen dan Mi, morgen ofzo.

Ondertussen is mijn wasmachine net ook nog kapot gegaan :( ffs alsof de dag niet klote genoeg was.
pi_102523855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef MarMar het volgende:
Thx, kga je daar nog een uitgebreide pm over sturen dan Mi, morgen ofzo.

Ondertussen is mijn wasmachine net ook nog kapot gegaan :( ffs alsof de dag niet klote genoeg was.
Is goed! Gemeentes zijn niet mijn specialiteit maar met wat leesvoer/voorgeschiedenis moet het lukken.
Hmm alles lijkt ineens te komen :{
  donderdag 29 september 2011 @ 19:56:13 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102524164
Mooi klote MarMar, wat moet jij een ongelooflijk sterke persoonlijkheid hebben O+
pi_102525035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is goed! Gemeentes zijn niet mijn specialiteit maar met wat leesvoer/voorgeschiedenis moet het lukken.
Hmm alles lijkt ineens te komen :{
when it rains it pours -O-
  donderdag 29 september 2011 @ 20:23:19 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102525437
XM, hoe is het nu met jou?

Lijstje dan maar?
O: 150 kwark/150 vla
T's:cup a soup champignon, 2 appels, wortels, trosje druiven
L:3 boterhammen rosbief, beker melk, kom aspergesoep met ham en room
T's: 2 pruimen, slagroomtaartje, blokje choco
D: sperziebonen, spinazie a creme, gebakken champignons, gebakken ui, varkenshaas, spaghetti met room en ei
T: Cola-berenburg, popcorn
  donderdag 29 september 2011 @ 20:27:59 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102525653
Niet zo best. Maar het is even not about me vandaag.

MarMar, wat een pech zeg. Wat een onrechtvaardigheid -O-.
pi_102525950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet zo best. Maar het is even not about me vandaag.

MarMar, wat een pech zeg. Wat een onrechtvaardigheid -O-.
Meer pijn?
pi_102526026
Iemand nog leesvoer (ik ben aan het ruimen :') ).
Veni, Vidi, Gucci in het Duits van Maria Beaumont.
A rogue of my own van Johanna Lindsey (engels)
The dearest and the best van Leslie Thomas (engels)

Geen literatuur ;) dat blijft in de kast. Dit zijn op vakantie boeken.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:55:09 #168
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102526875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog leesvoer (ik ben aan het ruimen :') ).
Veni, Vidi, Gucci in het Duits van Maria Beaumont.
A rogue of my own van Johanna Lindsey (engels)
The dearest and the best van Leslie Thomas (engels)

Geen literatuur ;) dat blijft in de kast. Dit zijn op vakantie boeken.
Als we toch bezig zijn, ik heb ergens nog een carmen set om krullen te maken. één keer gebruikt, maar ik ben er te lui voor oO<
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_102527082
Niemand een Le Creuset pan te koop?
pi_102527138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Als we toch bezig zijn, ik heb ergens nog een carmen set om krullen te maken. één keer gebruikt, maar ik ben er te lui voor oO<
Dat heb jij toch niet nodig?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102527180
Oh, en vanaf morgen kan ik weer normaal eten. Het eerste wat ik dan ga doen is een hard broodje eten. :9
  donderdag 29 september 2011 @ 21:02:13 #172
277802 _Calimero_
pi_102527195
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat heb jij toch niet nodig?
Precies. daaromn staat ie ook ongebruikt in de kast ergens :+
pi_102527338
quote:

[..]

_O- volgens mij moet ik die ook hebben :@
En ik heb van drie uur prutsen maar een heel kort eventjes plezier ;( en wat Ewelina zegt!
pi_102527392
Masterchef NL is heul niet zo leuk als de AUS ;(
  donderdag 29 september 2011 @ 21:11:04 #175
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102527644
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
Masterchef NL is heul niet zo leuk als de AUS ;(
Ik krijg kriebels van die Alain ETEN met PASSIE
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_102527926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Heb het niet meer gezien gister maar iemand die hem wil hebben?

[ afbeelding ]

Hij doet het prima, je kunt er brood, cake enz. mee maken maar hij heeft ook een kneed functie/rijs functie enz.
Ohh ik zoek er eentje...
pi_102527988
XM :* ik wil ook graag weten hoe het met jou gaat.

En we krijgen een nieuwe wasmachine van mijn moeder en áls die uitkering nog goedkomt krijgt ze het geld terug, maar anders hoeft het niet O+
pi_102528044
* Perruche wil een le creuset grillpan :9
pi_102528702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb wel wat budgethulpjes (in word) ? 1x invullen en je weet wat je iedere maand overhoudt enz. dan kan je meteen als je salaris binnenkomt alles plannen en invullen.
oh dat is wel heel fijn! ik gebruik ook the birdie, dan mail je elke dag je uitgaven met een "tag" erachter en dan ordent ie ze op categorie. ook heel fijn. maar budgetteren is wel handiger om problemen te voorkómen...

ik pm je m'n mailadres wel
Kwak
  donderdag 29 september 2011 @ 21:32:07 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102528765
BNN is leuk, geen idee wat het is maar wel nostalgie :')
pi_102529555
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Muks het volgende:

[..]

Ohh ik zoek er eentje...
Hij is al vergeven aan een slankie helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh dat is wel heel fijn! ik gebruik ook the birdie, dan mail je elke dag je uitgaven met een "tag" erachter en dan ordent ie ze op categorie. ook heel fijn. maar budgetteren is wel handiger om problemen te voorkómen...

ik pm je m'n mailadres wel
Zal hem sturen :Y
pi_102529669
Jammer, nou ja mocht er nog iemand zijn die er een heeft staan te verstoffen dan hou ik mij aanbevolen en ik wil er best een stukje voor rijden !
pi_102529850
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef Muks het volgende:
Jammer, nou ja mocht er nog iemand zijn die er een heeft staan te verstoffen dan hou ik mij aanbevolen en ik wil er best een stukje voor rijden !
Er zijn veel mensen die ze via MP aanbieden en je ziet ook vaak leuke aanbiedingen bij oa Aldi.
pi_102529854
MI. Mag ik ook een pm pls? Het budgeteren lukt ook niet :( ik ga maandag naar primark met 70.- maar dan is de rest van de maand ook echt alles op ;(

En marmar.. Wat een gezeik! Als je wat nodig heb?? Laat het weten hè? Las pas je blog ja. Echt onterecht. Wat een gezeik & gedoe. Fijn dat je een lieve man & kinderen heb die voor je zorgen!

En als we bezig zijn met ruilen etc. Heb nog een vouwgordijntje, blokker spaarmunten (dukaten) en oude nostalgie spaarmunten van Douwe Egberts (van Nelle is het officieel)

Ow en heb zojuist mijn haar in de fik gezet.. Gelukkig maar een klein stukkie... Maar die lucht!!! ;'(
~ Bonito La Risa ~
pi_102529970
ok, wat probeerde je te doen toen je je haar in de fik stak :?
pi_102530222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef Mixende_match het volgende:
MI. Mag ik ook een pm pls? Het budgeteren lukt ook niet :( ik ga maandag naar primark met 70.- maar dan is de rest van de maand ook echt alles op ;(

En marmar.. Wat een gezeik! Als je wat nodig heb?? Laat het weten hè? Las pas je blog ja. Echt onterecht. Wat een gezeik & gedoe. Fijn dat je een lieve man & kinderen heb die voor je zorgen!

En als we bezig zijn met ruilen etc. Heb nog een vouwgordijntje, blokker spaarmunten (dukaten) en oude nostalgie spaarmunten van Douwe Egberts (van Nelle is het officieel)

Ow en heb zojuist mijn haar in de fik gezet.. Gelukkig maar een klein stukkie... Maar die lucht!!! ;'(
Het is een word doc ;) dus als je een mailadres voor me hebt?
pi_102530520
pi_102530638
O+ thanks!

Lijstje vandaag:

O: Griekse Yoghurt met branflakes
T: reepje kaas
L: 2 kommen groentensoep
D: barbecue: 2 stokjes kipsate, 1 kippenvleugeltje, wat zoete aardappel en een broodje hamburger gevuld met gorgonzola

En nu slapen! O+ Morgenochtend drukke ochtend en daarna naar de O+ Yorkshire Dales O+ rond een uurtje of 1 :)
Ja doei.
pi_102530651
Speaking off grillpannen..

Ik wil deze die hoort bij het fornuis O+

Ffies sparen nog en als ik dan toch aan het sparen ben, the wellbox!

http://www.wellbox.com/EN/wellbox/11-wellbox.html

Babyversie van het apparaat dat me vandaag pijn heeft gedaan.
Ze heeft zelfs mijn achterste meegenomen met die gemene rollers en zuignappen :X
pi_102530658
:W

jeetje wat een drukke week..

Ten eerste, MarMar ik zou willen dat ik dichter bij je in de buurt woonde.
Maar laat even weten hoe het allemaal gaat. Ik heb ook een hele lieve vader die bij je in de buurt woont. Hij doet al veel vrijwilligerswerk. Wie weet kan hij wat voor jullie betekenen af en toe :*

XM :* Ik las dat je operatie goed is gegaan. Hoop dat de pijn snel minder wordt en je snel de uitslag krijgt (of heb je die al gehad? :@)

Ik ben heel erg druk deze week met verbouwen / verhuizen en werken. Dus ik ben totaal niet bij gelezen verder.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102530717
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
O+ thanks!

Lijstje vandaag:

O: Griekse Yoghurt met branflakes
T: reepje kaas
L: 2 kommen groentensoep
D: barbecue: 2 stokjes kipsate, 1 kippenvleugeltje, wat zoete aardappel en een broodje hamburger gevuld met gorgonzola

En nu slapen! O+ Morgenochtend drukke ochtend en daarna naar de O+ Yorkshire Dales O+ rond een uurtje of 1 :)
Weinig T's voor jouw doen, maar je hebt het wel naar je zin volgens mij.
Ritme ;)
pi_102533291
:* Mar, wat rottig al die afhankelijkheid hè.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
* Perruche wil een le creuset grillpan :9
Bijenkorf 3dd heeft ze ook!

Eten was lekker, restaurant zag er mooi uit ook!
Vooraf rosé zalm uit de oven.
Hoofd szechuan eend met rijst
Na parfait met spekkoek en vruchtjes.

Heb ook zulke leuke aapjesfotos O+
  donderdag 29 september 2011 @ 23:02:52 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102533457
Ohaai! O+

Ik ben weer in Holandaaa :7

Vakantie was fijn! O+

Voor geïnteresseerden een kleine samenvatting :+
SPOILER
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 29 september 2011 @ 23:05:28 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102533594
Smiley-overload!
pi_102533874
Welkom terug, enthousiasteling!
  donderdag 29 september 2011 @ 23:12:52 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102533951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Laat t Maria maar niet horen!
:D Eeeeeeeeeee! O+ O+
  donderdag 29 september 2011 @ 23:14:04 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102533995
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, enthousiasteling!
Dankjoe! *; En een hoera voor de fijne Baard! O+

En ik lees dat Mar een Grote Knuffel nodig heeft en nog wel wat meer dingen, zoals iemand die een goed medisch dossier kan opzetten en een gemeente die meewerkt -O-
Bij gebrek aan powahh om de rest te geven: :* :* :* en een welgemeend :( ! Maar vooral :*

En een :* voor onze XMert, die de Stomme Woensdag achter de rug heeft *O* maar helaas nog wel auw heeft :{ Dus :* !
pi_102534506
Zit vast in de trein omdat er rotjochies in de trein zitten.

Klinkt superleuk Maria!
  Vis een optie? vrijdag 30 september 2011 @ 00:30:30 #200
70532 loveli
N
pi_102536794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Perruche het volgende:
Niemand een Le Creuset pan te koop?
Was gisteren bij dr TK-Max waar ze stenen ovenschalen van dat merk hadden, niet gekeken of er pannen waren. Als ik er morgen nog kom kijk ik even, minimaal 60% korting op normale prijs.

Hoop dat die keten ook snel in NL komt.

[ Bericht 21% gewijzigd door loveli op 30-09-2011 00:37:20 ]
crap in = crap out
pi_102537254
Eindelijk thuis!
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Was gisteren bij dr TK-Max waar ze stenen ovenschalen van dat merk hadden, niet gekeken of er pannen waren. Als ik er morgen nog kom kijk ik even, minimaal 60% korting op normale prijs.

Hoop dat die keten ook snel in NL komt.
Klinkt goed.
pi_102537765
quote:

[..]

twijfel, twijfel.. wel erg leuk!!
pi_102539096
WB Maria!

Ik stond weer om kwart over zes naast mijn bed terwijl ik een soort van kon uitslapen :') Naja, de napijn is over dus zo maar koffie zetten :9
pi_102539098
Budgetteren... Ben ik ook zo goed in :')

Mariaaaa O+ Klinkt als een lekker tripje :) Gezellig dat je er weer bent O+ :*

Voor de geinterreseerden: deze boodschap werd u medegedeeld vanuit de douche.

tijdtechnisch gezien moet ik er al uit, maar ik wil niet.. :') tis zo lekker chill O+
pi_102539154
Heb jij een waterproof foon Coco? :D

Maria!!! Klinkt echt fijn, jouw barca-tripje *O* Welkom terug!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102539171
Eigenlijk had ik liever nog in bed gelegen, maar nu ik toch in de trein zit, kan ik net zo goed de catalogus van La Vialla doornemen. B-) :z
Doe wat je niet durft.
pi_102539257
Uitstekend leesvoer voor een onuitgeslapen hoofd!
Doe wat je niet durft.
pi_102539331
Goedemorgen!
Heb weinig geslapen voor iemand die vanavond dienst heeft. Veel koffie zo ^O^
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:21:43 #209
277802 _Calimero_
pi_102539564
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:21 schreef Probability het volgende:

[..]

twijfel, twijfel.. wel erg leuk!!
Je mag 'm zo hebben pief! op te halen of via de post
pi_102539577
Oef, succes ermee Puff!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:24:10 #211
277802 _Calimero_
pi_102539592
Oi, succes jullie werkenden!
Vandaag schaar ik me niet onder jullie. Ik heb lekker een dag vrij, zomaar!
Eerst nuttig aan mijn eigen werk en daarna lekker genieten van de zon:)
pi_102539660
Ik ben ook niet werkend vandaag, wel mantelzorgend :P . En vanmiddag misschien even langs de kappert.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102539768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je mag 'm zo hebben pief! op te halen of via de post
Leuk!! Dan kom ik hem halen!!
pi_102539783
Phaidra, dit boek lijkt me nu echt wat voor jouw meneer:
http://wateetons.com/category/over-worst/
Doe wat je niet durft.
pi_102539859
Iemand hier ervaring met de Samsung Galaxy Gio? Ik ben aan het kijken naar een nieuwe foon (+ abo voor minder dan 2 jaar aangezien ik over 1.5 jaar in het buitenland hoop te zitten, maar dat is sim only) en die komt er tot nu toe wel goed uit ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:45:51 #216
277802 _Calimero_
pi_102539869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk!! Dan kom ik hem halen!!
Leuk!!
Laat maar even via pm/facebook/whatsapp/rooksignalen weten wanneer je langs wil komen! (ehh niet vandaag want ik vrees dat ik eerst 13 dagen moet zoeken waar ik dat ding in godesnaam heb opgeborgen toen ik ging verhuizen,...
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:46:22 #217
277802 _Calimero_
pi_102539877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier ervaring met de Samsung Galaxy Gio? Ik ben aan het kijken naar een nieuwe foon (+ abo voor minder dan 2 jaar aangezien ik over 1.5 jaar in het buitenland hoop te zitten, maar dat is sim only) en die komt er tot nu toe wel goed uit ...
ik heb de galaxy en die is prima! die lijkt er wel een beetje op geloof ik.
pi_102539896
Meh!

Ik heb vandaag zo'n dag waarop ik me afvraag of mensen me niet allemaal heel stom vinden :')

Ach ja. Gelukkig schijnt de zon O+
pi_102539908
quote:
Ik zou voor deze gaan: http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.html
Kun je tenminste nog een beetje laten stuiteren ook. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102539930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zou voor deze gaan: http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.html
Kun je tenminste nog een beetje laten stuiteren ook. B-)
Die is bijzonder tof, en ik laat mijn telefoon ook regelmatig stuiteren, maar is wel een tikkie boven budget :+. Voor uitgaan/concerten/pretparken doe ik gewoon mn simkaart in mn oude telefoon.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:49:45 #221
277802 _Calimero_
pi_102539934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh!

Ik heb vandaag zo'n dag waarop ik me afvraag of mensen me niet allemaal heel stom vinden :')

Ach ja. Gelukkig schijnt de zon O+
Zolang jij maar overtuigd bent van je eigen awesomeness, dan maakt he niets uit wat anderen ervan vinden
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:50:15 #222
277802 _Calimero_
pi_102539940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die is bijzonder tof, en ik laat mijn telefoon ook regelmatig stuiteren, maar is wel een tikkie boven budget :+. Voor uitgaan/concerten/pretparken doe ik gewoon mn simkaart in mn oude telefoon.
Truste me, er zijn meer telefoons die stuiteren :+ :@
pi_102539963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Truste me, er zijn meer telefoons die stuiteren :+ :@
Ik was na de nokia 3310 ook helemaal verbaasd dat mijn nieuwe (ondertussen 5 jaar oud zo'n beetje) niet stuk ging als ik hem liet vallen :P. En die is echt van 2 meter hoogte gevallen enzo.
pi_102540003
Goeiemorrege :) Ik ben echt wel helderziend, dacht vammorgen thuis: het zou me niks verbazen als m'n collega zich ziek meldt vandaag... Kom op het werk: En jawel w/
Ik was te laat, geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb, was wel op tijd op. Naja.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102540050
quote:
Ik heb de galaxy spica gehad en die was het net niet zeg maar..
pi_102540060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Leuk!!
Laat maar even via pm/facebook/whatsapp/rooksignalen weten wanneer je langs wil komen! (ehh niet vandaag want ik vrees dat ik eerst 13 dagen moet zoeken waar ik dat ding in godesnaam heb opgeborgen toen ik ging verhuizen,...
Gil maar als je hem hebt gevonden :P Zal sowieso na dit weekend worden!!
pi_102540065
Morning. Ben benieuwd of ik mijn ogen ga openhouden tot t eind van de dag. Nog steeds beetje jetlag. En opstaan in t donker is stom!
pi_102540116
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben er erg blij mee iig. :) Heb ook wel het idee dat het ding mijn vakantiebestemmingen aankan. Vond ik ook wel een fijn idee. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102540156
Mogguh!

WB Maria :W zag al aan de vele emoticons dat je terug was :D O+
Jij ibexje jij :D

Zo awesome gedroomd vannacht :D Leek wel een speelfilm, en gek genoeg herinner ik me ook nog een boel :@
pi_102540560
Wat een kutdag. Computer vergeten mee te nemen naar werk, naar huis. Sta ik voor de deur, sleutels op werk vergeten. Jezus (sorry). Ik kreeg gewoon een huil aanval in de metro!
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:29:40 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102540565
Mogge..

Overgestapt op de zwaardere pijnstillers, maar ook die krijgen de pijn er niet volledig onder. En sinds vannacht bloed bij de urine. Dat kon, maar wel raar dat ik dat gister niet had. Maar gister met mn moeder even naar de supermarkt geweest, dat was misschien toch al wat teveel van het goede.

Ik hoop wel dat de pijn snel wat minder gaat worden :@.
pi_102540659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..

Overgestapt op de zwaardere pijnstillers, maar ook die krijgen de pijn er niet volledig onder. En sinds vannacht bloed bij de urine. Dat kon, maar wel raar dat ik dat gister niet had. Maar gister met mn moeder even naar de supermarkt geweest, dat was misschien toch al wat teveel van het goede.

Ik hoop wel dat de pijn snel wat minder gaat worden :@.
Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen naar huisarts/assistente/ziekenhuis he?!
Dat vinden ze echt niet raar. Dat hoort erbij!

Verder sterkte!
pi_102540671
Ik heb gedroomd dat Baardmans een heel groot huis kocht. :+ .
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:36:03 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102540699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen naar huisarts/assistente/ziekenhuis he?!
Dat vinden ze echt niet raar. Dat hoort erbij!

Verder sterkte!
Nah ze hadden gezegd dat dit kon en moest pas bellen als het meer bloed dan urine was. Dus tja. Ik kijk het nog wel ff aan.
pi_102540736
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
dat zijn goede dromen ^O^

XM: :* voor de rest weet ik niet zo goed wat te zeggen.
pi_102540782
oh en mag ik even ranten :P

Krijg ik na dagen zeuren een rapportage, klopt er geen ene pepernoot van :') Dus ik heb op zijn allevriendelijkst dat ding uit elkaar zitten plukken zojuist mijn collega nette feedback gestuurd wat er allemaal aan schort. Ben benieuwd.
pi_102540867
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nice! :D
Ik was op een groot festival met een groep kameraden :+

Asociaal niet Aurum? Geen een van die pepernoten kloppen ooit, lopen zo naar binnen :{ :P
^O^ aanpakken die hap!

Lekker rustig aan doen XMert ;)

Oh, en een kusje voor Perr natuurlijk :)

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 30-09-2011 09:58:09 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:22:29 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102541798
XM, sterkte meid.

Werk ze iedereen.

Wij gaan 25 km wandelen en vanavond hutspot eten :D (of pizzaria)
pi_102541852
Ik doe mee met de slechte ochtend-mensen! Of eerder slechte nacht, de hele nacht wakker gelegen van de buikpijn en het hoesten, en toen kon ik mijn bed echt niet uit komen vanochtend. En nu heb ik twee uur belangrijke colleges gemist en als ik nu niet begin op te schieten worden dat er 3. Oeps. :')

Lijstje zal ook wel weer prachtig worden, heb niks meer in huis en ik ga vanavond de stad in. O-)
pi_102541960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, sterkte meid.

Werk ze iedereen.

Wij gaan 25 km wandelen en vanavond hutspot eten :D (of pizzaria)
Wandelze!

XM, klote, hoop dat 't snel beter wordt!

Zo maar 's naar 't centrum fietsen, geld storten, boodschappen doen.. daarna hardlopen en dan de koffers pakken voor 't weekend weg *) Ook zo'n zin in onze wandeling daar _O_
Ja doei.
pi_102542110
Sterkte XM!

Ben bezig met uitzoeken wat de bron is van lipoedeem, in het kader van je kunt het wel behandelen maar het lijkt me leuk als je weet waar het vandaan komt.

En mijn Mr is erfgenaam.. en dan staat er niet of het positief of negatief is:
- optie 1: aanvaarden (dus ook evt schulden)
- 2: verwerpen
- 3: benificiair aanvaarden (alleen bij positief saldo)

Bel je de betreffende notaris, ja optie 2 en 3 kosten meer dan 1 dus ik zou 1 kiezen.

Je bent hier ook in de aap gelogeerd zeg als je erfgenaam bent..het kost dus hoe dan ook geld :o
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:36:35 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102542185
Lijstje van gister, de pijnstillers zet ik er maar niet op!

O: kom Schotse pap (soort havermout)
T: beetje griekse yoghurt met wat honing
T: stukje monchoutaart (had mn moeder meegebracht)
D: 2 vieze prefab wraps met kip

Duvel at niet mee en had zelf geen puf om in de keuken te staan, hence de wraps. Maar ze vielen nogal tegen. Had nog bij de maaltijdsalades gekeken, maar ze hadden alleen nog maar met goornalen.

Vandaag weet ik verder nog niet. Begonnen met banaan bij mn pijnstiller, nu een bakje havermoutpap en vanaaf de spaanse tomatentaart weer, want er moet weer eens een doosje eieren op voor 'ie anders vol de vuilnisbak in kan :').

Oja, lichamelijke activeit: none.
pi_102542331
Best nette lijst voor ziekenhuisdag hoor! En ja die wraps zijn vies... Ook al een keer ingetrapt...

Lijstje:

O: Havermout met nectarine en kiwi
T: koffie verkeerd, druiven
L: restje van gister: kikkererwtenprutje met tomaat/courgette/ui en tofureepjes
T: 2 crackers met appelstroop
T: cherrytomaatjes in de trein
D: eten bij ouders, grote salade
T: koffie verkeerd en blokje choco (heb eindelijk choco gevonden die ik mag en die lekker is :))
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:43:41 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102542434
Ziekenhuisdag was eergister ;).
pi_102542568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziekenhuisdag was eergister ;).
Oh.. excusez :) gister 5 topics bijgelezen ofzo :)
pi_102542656
Bij de consulente geweest :

De cijfertjes (tussenhaakjes is van de vorige keer)

Gewicht : 73.5 (74.6)
vetpercentage 29.7 (32.2)
spiermassa 49.1 (48)
vochtpercentage 49.8 (48)
Metabolische leeftijd : 35 (41)
BMR : 1539 (1518) (dat wat je nodig hebt als je alleen op bed zou liggen) maar omdat ik 5x per week minimaal een uur beweeg moet je dat met 1,3 vermenigvuldigen en kom je uit op 2000 kcal om gelijk te blijven. Gelijkt te blijven dus....mijn hemel wat moet ik straks veel gaan eten *help*

Vandaag ritueel mijn laatste cambridge reep gegeten, vanaf nu dus geen CB producten meer maar gewone voeding ! Eerst 1 week 1000 kcal om te kijken hoe het gaat, val ik nog steeds af dan ga ik gelijk door naar 1250 kcal en dan weer kijken. Spannend dus

XM balen van de pijn en het bloed, als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor en die lijstjes zou ik nu gewoon even voor lief nemen, je bent ziek en dan is het al fijn als je iets binnen krijgt in mijn opinie. Hou je taai !

nallie net lijstje

Mi kijk uit met het klakkeloos aanvaarden !! Je hebt volgens mij recht om in te zien wat het is en dan afstand te doen
pi_102542848
Je hebt geen globale kijk op hoe de financiële situatie van hem of haar was Ml-etje? (Vind het altijd leuk dat sommigen nog altijd een i doen i.p.v. l :D :'))

Veel plezier uniek! Hebt er prachtig weer bij :Y Pizza :9~ nu helemaal zin in, zal ik?... :X

Netjes hoor Muks! 2000 is niet zoveel hoor :P 3400 O-)
Sterkte met alles opbouwen ^O^

Ik vinnem netties Nallie!
pi_102542875
Dank u *)
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:30:36 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102543953
Good meuning! Ibex meldt 8-)
pi_102544015
hai
:* voor XM

Ik wacht nu op de huisarts, gaat niet goed hier en ik heb zelfs de noodlijn gebeld, doe ik anders nooit. Durf ik zelfs nauwelijks :@
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:36:16 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102544121
Zoveel pijn Mar? -O- Sterkte!!!
pi_102544343
-O- ba Mar, hou je taai
pi_102544370
Mar,sterkte! :*

Hier een mond met een bbq-smaak :') en een pijnlijke tand, maar die kroon zit er wel mooi op nu. Kan ik weer fatsoenlijk brood eten. 8-)
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:45:31 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102544391
Crisis, Mar -O- Hopelijk kan de huisarts snel iets voor je betekenen :*
  Vis een optie? vrijdag 30 september 2011 @ 11:46:13 #255
70532 loveli
N
pi_102544410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte XM!

Ben bezig met uitzoeken wat de bron is van lipoedeem, in het kader van je kunt het wel behandelen maar het lijkt me leuk als je weet waar het vandaan komt.

Bel je de betreffende notaris, ja optie 2 en 3 kosten meer dan 1 dus ik zou 1 kiezen.

Je bent hier ook in de aap gelogeerd zeg als je erfgenaam bent..het kost dus hoe dan ook geld :o
Belasting kan na een paar jaar ook nog komen incasseren. Optie drie is veiligste. Bestaat er geen internetnotaris die goedkoop is?

Mar... sterkte!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 september 2011 @ 11:47:44 #256
70532 loveli
N
pi_102544450
bij de weg, pan gaat het niet worden ivm te veel gewicht en te volle tas.
crap in = crap out
pi_102544914
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Belasting kan na een paar jaar ook nog komen incasseren. Optie drie is veiligste. Bestaat er geen internetnotaris die goedkoop is?

Mar... sterkte!
Het gaat om 20.000 euro dat eerst gedeeld wordt door 4 en dan gedeeld wordt door 5.
Als er dan 200 euro overblijft is het veel, daar komt de belastingdienst vast niet voor opdagen ;)
pi_102544926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:
hai
:* voor XM

Ik wacht nu op de huisarts, gaat niet goed hier en ik heb zelfs de noodlijn gebeld, doe ik anders nooit. Durf ik zelfs nauwelijks :@
Sterkte MarMar!
pi_102544961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt geen globale kijk op hoe de financiële situatie van hem of haar was Ml-etje? (Vind het altijd leuk dat sommigen nog altijd een i doen i.p.v. l :D :'))

Veel plezier uniek! Hebt er prachtig weer bij :Y Pizza :9~ nu helemaal zin in, zal ik?... :X

Netjes hoor Muks! 2000 is niet zoveel hoor :P 3400 O-)
Sterkte met alles opbouwen ^O^

Ik vinnem netties Nallie!
Mijn Mr heeft geen contact met diegenen en de notaris had een standaardbrief gestuurd blijkt nu.
Die wist het exacte bedrag te noemen en gaat dat op schrift stellen.

Wil je geen erfenis moet je wel :')
pi_102545066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte XM!

wat wil je nou precies weten hierover :? :P

quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Muks het volgende:
Bij de consulente geweest :

De cijfertjes (tussenhaakjes is van de vorige keer)

vetpercentage 29.7 (32.2)
spiermassa 49.1 (48)
Metabolische leeftijd : 35 (41)
BMR : 1539 (1518) (dat wat je nodig hebt als je alleen op bed zou liggen) maar omdat ik 5x per week minimaal een uur beweeg moet je dat met 1,3 vermenigvuldigen en kom je uit op 2000 kcal om gelijk te blijven. Gelijkt te blijven dus....mijn hemel wat moet ik straks veel gaan eten *help*

Vandaag ritueel mijn laatste cambridge reep gegeten, vanaf nu dus geen CB producten meer maar gewone voeding ! Eerst 1 week 1000 kcal om te kijken hoe het gaat, val ik nog steeds af dan ga ik gelijk door naar 1250 kcal en dan weer kijken. Spannend dus

XM balen van de pijn en het bloed, als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor en die lijstjes zou ik nu gewoon even voor lief nemen, je bent ziek en dan is het al fijn als je iets binnen krijgt in mijn opinie. Hou je taai !

nallie net lijstje

Mi kijk uit met het klakkeloos aanvaarden !! Je hebt volgens mij recht om in te zien wat het is en dan afstand te doen
Ehm, I smell bullcrap :X

Dit klopt voor geen meter:

spiermassa 49.1 (48)

Hoe kan je spiermassa en vochtpercentage hetzelfde zijn?

ik haat die elektrische crapdingen :')
pi_102545190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Niks het was meer een constatering dat je hoe dan ook de pineut bent.

Oh en Li http://www.belastingdienst.nl/reken/erfbelasting/
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:15:55 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102545367
pi_102545932
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

[..]

Ehm, I smell bullcrap :X

Dit klopt voor geen meter:

spiermassa 49.1 (48)

Hoe kan je spiermassa en vochtpercentage hetzelfde zijn?

ik haat die elektrische crapdingen :')
volgens mij wordt spierpercentage uitgedrukt als percentage van de vetvrije massa dat spier is?
Sowieso zit er vocht in vet en spieren (meer in spieren dan in vet), dus kun je op meer dan 100% totaal uitkomen.
Kwak
pi_102545979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij wordt spierpercentage uitgedrukt als percentage van de vetvrije massa dat spier is?
Sowieso zit er vocht in vet en spieren (meer in spieren dan in vet), dus kun je op meer dan 100% totaal uitkomen.
dat klopt idd en op de sportschool meten ze met een of ander knijpding en dan komt er nagenoeg het zelfde uit
pi_102546524
De kippen van mijn vrienden hebben net eieren gelegd :D O+
pi_102546656
Boodschapjes binnen, zo maar douchen zonder te hebben hardgelopen.
Bij het fietsen speelde de knie (waar ik toen zo hard op gevallen ben) weer op, en wil liever morgen een prachtige wandeling maken dan nu 6km over bekend terrein rennen ;)

Heb alvast broodjes en beleg gehaald voor morgen (zitten op 5m van een winkel af daar :') ), appeltjes en water voor onderweg!

Wandeling die we gaan doen is 9m (14.6km) met wat stijgingen en dalingen, dus komt qua beweging ook wel in orde morgen dus ;)

*O* zin in! En het is hier strakblauw, de lucht! Zo héérlijk! En vanaf maandag weer ritme, eindelijk. ga maandagochtend om 9 uur naar de uni, tot 6. Gewoon weer een fulltime werkweek ;) :P
Ja doei.
pi_102547297
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
iedere dag verse eitjes :9
pi_102547325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niks het was meer een constatering dat je hoe dan ook de pineut bent.

Oh en Li http://www.belastingdienst.nl/reken/erfbelasting/
volgens mij is het altijd het meest gunstig als de persoon nog net voor hij overlijdt zijn geld naar de famlie overmaakt....

Dan is het een gift
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:33 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102547330
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oe! O+ Voor kuikentjes of ontbijt? :D
pi_102547359
Boneless chickendinner!

Ben de topickiller v/d dag! *O*

[ Bericht 75% gewijzigd door V1z0R op 30-09-2011 13:45:43 ]
pi_102548437
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Boneless chickendinner!

Ben de topickiller v/d dag! *O*
Het is ook te mooi weer om binnen te zitten ;)

Al blijkt dat het buitenbad hier al dicht is ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

volgens mij is het altijd het meest gunstig als de persoon nog net voor hij overlijdt zijn geld naar de famlie overmaakt....

Dan is het een gift
Klopt :Y maar onder een bepaald bedrag is het ook belastingvrij.
Mijn Mr hoeft zich daarover gelukkig geen zorgen te maken volgens site belastingdienst :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:15 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102548574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is ook te mooi weer om binnen te zitten ;)
;(
pi_102548884
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;(
:* ter compensatie ben ik druk met boomschors kruien en moet ik vandaag nog zwemmen (binnen brrr) en fietsen ;)
pi_102549085
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;(
Yup :{
pi_102549220
Ohai!

Lijstje:

O: 1 bth pindakaad
T: mueslireepje
L: 3 bth hummus + halve komkommer
T: appel + koffie
B: 4x20 minuten fisten :') heen en weer van werk naar kantoor
S: bodybalance
D: chili!
pi_102549237
XM, kun je niet op een stretcher op het balkon gaan zitten?
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:15:57 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102549339
Dat zou kunnen, maar het slepen en opzetten van zo'n ding is wat lastig. Maar, any minute now kan er een vriendinnetje voor de deur staan O+.
pi_102549348
Oh ewe, kan je iets meer info over kroon dingen geven? Pijnlijk? kosten? Ik moet binnenkort ook ;(
pi_102549567
Pijnlijk: het in model hakken en zagen van het stompje tand deed best pijn nadat de verdoving uitgewerkt was. Het wegbranden van tandvlees was ook geen pretje, en de verdovingsprik ook niet.

Qua kosten kan ik je niet echt een realistisch beeld geven, mijn tandarts is een vriend van me en zijn werk was gratis. De kroon zelf krijg ik voor kostprijs. Ik geloof dat ze meestal 700-800 euro kosten.
pi_102549591
Kan het vriendinnetje in kwestie niet even een stretcher voor je opzetten? O+
pi_102549650
Het goede nieuws: ik mag thuis zijn dit weekend.

Het mindere nieuws: blijkbaar ouwehoert mijn hart ook mee en ik krijg betablokkers. Zou me wel een stuk beter moeten gaan voelen als mijn hartritme wat op orde komt.
Ondertussen gaan de huisartsen (zijn er twee, vandaag was de vrouwlijke) nadenken over de lange termijn, want zo achteruit blijven gaan is geen goed plan.
pi_102549682
Bij mij is er geen tandvlees weggebrand en ik heb vooral toen ik de noodkronen had, een ontzettend gevoelige mond gehad.
Het in model slijpen/boren/hakken/zagen van het stompje kan ik me niet herinneren als bijzonder pijnlijjk. Maar afijn, ik heb mijn kronen al 7 jaar ofzo. B-)

Prijs heb ik verdrongen. Ben nog steeds wel heeeeeel erg blij met het resultaat!
Doe wat je niet durft.
pi_102549718
Het in model slijpen en hakken en zagen is op het moment zelf niet pijnlijk, dankzij de verdoving. Toen die uitgewerkt was wel. Maar mijn tand was dan ook afgebroken op een halve milimeter van de zenuw, dus het was sowieso enorm gevoelig.
pi_102549822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:30 schreef Ewelina het volgende:
Het in model slijpen en hakken en zagen is op het moment zelf niet pijnlijk, dankzij de verdoving. Toen die uitgewerkt was wel. Maar mijn tand was dan ook afgebroken op een halve milimeter van de zenuw, dus het was sowieso enorm gevoelig.
Ik had al een paar jaar daarvoor de wortelkanaalbehandelingen gehad. Dat scheelt vast wel. :P
Die vond ik overigens ook lang niet zo dramatisch als andere mensen.
Misschien heb ik wel een hoge prijngrens ofzo?! :?
Doe wat je niet durft.
pi_102549893
Hè Marmar dat klinkt vervelend, ook nog problemen op ander gebied...
Hoop dat het bij een tijdelijke ontregeling blijft en dat t niet bij je vaste arsenaal hoeft.
pi_102549904
De wortelkanaalbehandeling heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn zenuw is ook nog intact, maar slijpen bij de zenuw is niet zo heel fijn na afloop kan ik je verzekeren. En tandvlees wegbranden zonder verdoving ook niet :X Gelukkig doet een goede dosis ibuprofen wonderen.
pi_102550130
ik had de laatste keer zo'n pijn aan mijn wortelen, dat ik juist blij was dat ik een wortelkanaalbehandeling kreeg :')

De pijn was in 1 keer weg.
pi_102550131
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Ewelina het volgende:
De wortelkanaalbehandeling heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn zenuw is ook nog intact, maar slijpen bij de zenuw is niet zo heel fijn na afloop kan ik je verzekeren. En tandvlees wegbranden zonder verdoving ook niet :X Gelukkig doet een goede dosis ibuprofen wonderen.
Ik geloof je gelijk! *)
Welke tand was afgebroken?
Doe wat je niet durft.
pi_102550180
De voortand bovenin, pontificaal in het zicht dus. Maar het ziet er nu prachtig uit. O+
pi_102550189
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had de laatste keer zo'n pijn aan mijn wortelen, dat ik juist blij was dat ik een wortelkanaalbehandeling kreeg :')

De pijn was in 1 keer weg.
Dat had ik ook! Alleen was de tandarts hardhandig te werk gegaan en is de tand nu blijkbaar gespleten... Maar goed, dan zal het dus wel meevallen, mooi. Maandag afspraak maken.
pi_102550247
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
De voortand bovenin, pontificaal in het zicht dus. Maar het ziet er nu prachtig uit. O+
Die stralende lach van mij heeft ook een flinke bak geld gekost, maar ik durf nu wel weer te lachen. *)
bij mij zijn het dus mijn beide voortanden

Durf je nog terug naar diezelfde tandarts Perr?
En is je humeur al wat opgeklaard?
Doe wat je niet durft.
pi_102550362
Net zoals ik een harde smak gemaakt zeker? _O-
pi_102550378
Oh en Perr: ik kan je wel helpen aan een goede tandtechnieker en tandarts?
pi_102550403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Net zoals ik een harde smak gemaakt zeker? _O-
Het was de combinatie apfelkorn en palmbier! Echt niet mijn schuld! :'(
>:O
Doe wat je niet durft.
pi_102550544
Bij mij had één of andere oetlul zijn fiets zo neergezet dat het stuur over het fietspad hing. Een salto, een gehavend gebit en een kapotte kin waren het gevolg. ;( :(

Als ik had geweten van die die fiets was, had hij de rekening mogen betalen.
pi_102550608
Dat is echt mijn grootste horror, vallen op mijn bakkes en dat er dan tanden stuk zijn :X Ik kan best tegen bloed & spuiten, maar niet in mijn mond :')

Getsie Mar, dat je hart nu ook lekker meedoet :{ hoop dat het snel overgaat met de betablokkers.
Jammer ook dat er geen echte "House" bestaat waar je heen kan en die niet ophoudt met zoeken wat er is tot ie een oplossing heeft O+
pi_102551196
*klacht* Ik haat het reviewen van slecht geschreven en slecht gestructureerde stukken! }:|
Doe wat je niet durft.
pi_102551461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, dit boek lijkt me nu echt wat voor jouw meneer:
http://wateetons.com/category/over-worst/
Haha, ja, hij had het zelf ook al gezien :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102551518
Hm Ewe, als 'ie echt goed is & ook om kan gaan met mensen die bang zijn sta ik daar zeker voor open! Want nee Henk, naar mn oude durf ik niet terug :')
pi_102551525
Boem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')