abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102481683
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 29-09-2011 09:43:00 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102481743
Vaiz, je hebt geen flauw idee hoeveel mijn orderts gemiddeld zijn :+ Kabeltje erbij doet het 'm niet zeg maar :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102481792
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 28 september 2011 @ 16:56:28 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102481821
Net een paar uitslagen thuis gekregen van Lifelines:
Bloeddruk iets te laag
BMI 19.35
Goede cholesterol: uitstekend!
Bloedsuiker en HB helemaal goed
Bloed in urine dus moet naar de huisarts.. hmmmm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102481822
Twee kabeltjes? :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102482768
:W naar huis!
pi_102483531
Wie heeft het huishoudboekje Tim? Onder welke post valt het aanvragen van een nieuw paspoort?

En is mijn betaling voor de sportschool 'contributie' of 'sport'?
Worry is a misuse of imagination
pi_102483575
mmm...Ik wil online inchecken, maar nu herkent het systeem m'n naam niet. Hoop niet dat m'n boeking weggevallen is ofzo!
pi_102483645
Ik ben echt in de hemel met deze toepassing :o :D
pi_102483953
godver, vlucht gecancelled.... -O-
pi_102484178
huh?
Ja doei.
pi_102484297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
huh?
m'n vlucht van morgen om 15.00 is gecancelled. Nu ga ik om 17.30, en ik baal want dat betekend dat de duutser en ik waarschijnlijk niet meer samen eten, etc. Stom stom stom stom stom stom. Elke keer als ik met een fatsoenlijke maatschappij vlieg heb ik problemen. Ik hou het maar bij ryanair...
pi_102484414
Wat stom jag -O- .

Aurum, dat restaurant ken ik wel ja :Y . Al een keer of 4 gegeten, alles biologisch en deels uit eigen tuin. Weinig vlees ook in hun verrassingsmenu ^O^ (niets voor vaaiz hihi). De eigenaar is wel aardig, komt altijd even een praatje maken. En op fietsafstand O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102485050
1. Oi!

2. Nogmaals: Babykonijntjes O+ :@

3. 10 km verder weg en één dienst = 100 euro netto extra, zie ik.

4. Dames, check eens de post, er zit mogelijk wat leuks en hebberigmakends in :P
pi_102485463
@1: :W
@2: O+ :Y
@3: B-) :7
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_102485686
Oeeeei jaaa!!!
  Vis een optie? woensdag 28 september 2011 @ 19:08:29 #17
70532 loveli
N
pi_102485730
Balen Jag!

Dag shoppen en de buit is een paar slippers. Hm.. En dat op een goed ontbijt en wat slechte tussendoortjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 28 september 2011 @ 19:09:59 #18
70532 loveli
N
pi_102485782
If it ain't shoes or dresses, I ain't interested :P
crap in = crap out
pi_102485825
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen :')
pi_102485897
quote:
6s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
@1: :W
@2: O+ :Y
@3: B-) :7
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen? :)
^^ behalve punt 4, want ik had alleen een rekening in de bus ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 28 september 2011 @ 19:14:15 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102485924
Jeager, wat stom!

Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?

Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.

Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102485975
Lief Uit... is echt zo leuk!!
pi_102486042
jullie praten echt in geheimtaal!

Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola.... :')
pi_102486080
Io Voglio:
Vino
Penne Lisce
Carciofi
Cipolline
Pecorino
Olio all'oliva
Miele
pi_102486100
Jagar ik heb ook een extra stuk chocolade *O*

en straks sporten *O*

Kut van je vlucht wel :*
pi_102486227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
jullie praten echt in geheimtaal!

Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola.... :')
Ik kan je de hand schudden. Ik ben zo slecht in meerdere pannen tegelijk in de gaten houden + ondertussen dingen snijden. Hier bleef het gelukkig beperkt tot zwarte randjes en stukjes, dus heb wel gewoon kunnen eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102486312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen :')
welk wijnpakket?
pi_102486317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, wat stom!

Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?

Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.

Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk :')
Geniale Belg :7

D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk :)
pi_102486591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geniale Belg :7

D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk :)
alleen wel een die in australië woont.
Maar de spinningles begint. Ik ga even zweten! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102486794
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt
T: stukje frittata met prei, paprika en knoflook
L: sla met rode ui, feta, olijven, olijfolie en oregano geen tijd gehad het op te eten, wilde het onderweg naar een werkafspraak in de auto eten maar toen was mijn eten nogal warm geworden door de brandende zon
T: stukje frittata
D: biefstuk met spinazie, ui, paprika, champignons brood en champignons, ik ben over mijn honger heen en heb geen zin meer om te koken.
T: smoothie yoghurt, banaan, mango, ijs
S: buikspieroefeningen, opdrukken, aan klimrek hangen vroeg naar bed
Morgen hopelijk een betere dag. Planning:
O: griekse yoghurt
T: banaan
T: gekookt ei
L: 2 volkoren boterhammen rosbief, erbij salade
T: salade caprese
S: 5 km hardlopen, buikspieroefeningen
D: varkenshaas met spinazie, peultjes, ui, champs, eventueel mihoen erbij
T: amandelen
pi_102487169
Anderhalf uur file op de terugweg is niet grappig. En m'n onderste helft voelt gemangeld, ik plas wat bloed bij mn urine (is niet gek) en als ik plas, voelt het alsof ze naalden in me steken.

Maar thuis, op de bank O+.

Eindelijk.

Wat een dag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102487222
aaahw XM :*
pi_102487302
Bedankt voor alle support vandaag slankies O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102487877
Fijn dat je weer thuis bent XM :* !!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102488643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent XM :* !!
^^

Ik heb de post gecheckt en ik word er blij van *D Iemand zei groepsbestelling? O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102488674
fijn dat je thuis bent !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 28 september 2011 @ 20:23:31 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102488891
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102489561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
:Y
pi_102491420

B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102494939
Ahh XM. Sterkte! Morgen lekker uitrusten, en je laten verwennen ;)

En Balen Jagar! Stom!

En Uniek, dat klinkt niet echt gezond nee. Sterkte...

Lily is nog steeds niet gevonden. Ze is iig niet in ons huis. Heb buiten lopen roepen & gekeken. Nu maar op de portiek een schaaltje eten neergezet, voor het geval dat.... En een foto in de aankomst hal, en een foto op de bouwkeet geplakt...

Ohh :{

Truste iedereen!
~ Bonito La Risa ~
pi_102495305
Ohai!

Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen :')
pi_102495477
M-M, wat naar. Hopelijk komt ze snel weer aangelopen :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102495564
Lijstje, douchen en naar bed!

O: 3 bth kaas
L: 250 gr rauwkostsalade, 2 bth (pindakaas, jam)
T: banaan, notenreepje
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous met amandelen en walnoten, 4 plakjes gebakken halloumi (kaas), gebakken courgette
T: 6 blokjes chocolade
S: bodypump en buikspieren
T: 200 gr turkse yoghurt met 1 vijg en een beetje honing

M.u.v. de chocolade heel tevreden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 28-09-2011 22:55:05 ]
pi_102495922
29 minuten fietsen? :D
En die bodypump ga je voelen. :P

Ik moest net wel lachen om mijn sportkleding die ik uit mn tas haalde. Werkelijk helemaal volledig doorweekt! :D Ik blijf me er over verbazen hoeveel zweet ik kan produceren in een uur. :P
Doe wat je niet durft.
pi_102496269
Ja vies he! Ik heb dat bij de combat, bah bah. Die pump ga ik inderdaad voelen :'). 46 lunges per been!!!

En de 0 en de 9 zitten vlak naast elkaar enzo :')

Slapen!!
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 00:37:01 #46
70532 loveli
N
pi_102500334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen :')
Hoeveel gewicht pak jij?
crap in = crap out
pi_102501749
O+ ook als je niet naar elk feest gaat en tot 3 uur in de nacht danst kun je super leuke mensen ontmoeten en geweldige avonden hebben O+

Heerlijke avond gehad, ook met Wolve, en zeker voor herhaling vatbaar *) _O_
Ja doei.
  donderdag 29 september 2011 @ 05:03:29 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102501926
Wat ben jij sociaal aan het doen Mo :D

Bijna weekend *O*
pi_102502323
Mogge !!

XM hoe is het ? Goede nacht gehad ?

Lijst je van hier :

O : 2 roggecrackers met jam en gestampte muisje, beker karnemelk en thee
S: boodschappen doen in 5 winkels op de fiets
T : 1/2 shake
L: 2 geroosterde boterhammen met boter en kipfilet, ijsergsalade met augurk en tomaat
T: 1/2 shake
D : zuurkoolschotel met shoarmagehakt (tartaar met shoarmakruiden :9 )
S: uurtje cardio (als ik nog tijd overhoud)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102502361
Bodypump is conditioneel ook heel goed, lekker veel herhalingen :9

Lijstje gister:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kip
L: rijst, groente en kalkoenfilet
T: kwark, blauwe bessen, havermout en nootjes
D: 2 drumstick gemarineerd in bbq saus, zoete aardappel, tomatensalade en guacamole
T: kwark

Gisteraaf om 2200 al naar bed gegaan, was niet meer vooruit te branden :X Hopelijk gaat vandaag beter :) Wordt iig lekker weer *O*
pi_102502414
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!

En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!

Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
pi_102502417
Goedemorgen!
pi_102502454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!

En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!

Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
pi_102502689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
Geen verrassing? -O-

@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
pi_102502693
:W naar onze zuiderburen!
pi_102502890
:W Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers :X ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102503061
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
:W Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers :X ).
googlen of goochelen? :P Of ik snap het niet helemaal. Oh wacht, staan er termen in die niet te berijpen zijn? Dat zou wel wat verklaren! Succes...

Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind :') . Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo :{ . Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

googlen of goochelen? :P Of ik snap het niet helemaal.

Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind :') . Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo :{ . Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt :) .
Goochelen :P het is Jip en Janneke taal gelukkig.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102503218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goochelen :P het is Jip en Janneke taal gelukkig.

[..]

Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
Ah zo. Wel heel vervelend idd, en wat sneu ook wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503271
Ik snap er niks van :').

Voor mijn doen goede nacht gehad :Y. 1x wakker door moeten plassen (auw) en hoofdpijn. Kon heel goed door de ruggenprik komen.Daarna lekker doorgeslapen totdat ze om half 8 ergens met een klopboor aan de gang gingen. Oh well.

Net ff wat in huis gerommeld, maar merk dat up and about zijn nog niet zo plezierig is. Dus, rustig aan vandaag. M'n ouders komen vanmiddag. Duvel is gewoon naar z'n werk.

/egopost
pi_102503318
Mooi, XM :) . En je ouders komen! It's a miracle ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102503328
Ja! Je moet er wel wat voor doen, maar dan komen ze ook wel :').
pi_102503432
O, fijn XM dat je de nacht redelijk heb doorgekomen!
& Je ouders komen! Zozo haha, laat je maar lekker verwennen door hun!
~ Bonito La Risa ~
pi_102503433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Geen verrassing? -O-

@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
nee, helaas. Iets voor z'n werk. Ik zat al te denken aan exotische tripjes....

Maar goed, vandaag zien we elkaar weer, zin in! *O* *O* *O* *O*
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 09:11:51 #65
70532 loveli
N
pi_102503485
Geel geplast? Neem de tijd on bij te komen (als je weet welke buren boren, vraag gerust of ze het kort houden).

Volgens mij ben ik wat prikkelbaar. Man komt ontbijtzaal in, opent raam, snuit luidruchtig z'n neus en stinkt naar aftershave. Dat laatste maakt het wel weer verdedigbaar dat het raam open staat. Helaas wordt daardoor het luchtje van man 2 naar me toegewaaid.
crap in = crap out
pi_102503531
Fijn dat het donderdag is he XM? :* Goed te lezen dat je er goed doorgekomen bent.

Jagar veel plezier vandaag en de komende dagen *O*

en mogge

vanmiddag ha bellen voor een deel van de uitslagen.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 09:40:34 #67
70532 loveli
N
pi_102504103
Is het nog een beetje vol te houden, Mar?
crap in = crap out
pi_102504304
Over dat La Vialla hè, hoe lang duurde het bij jullie voor het boekje binnen was? Ik heb er net ook maar eentje besteld, voor mijn moeder want die had er ook al over gehoord dus dan kunnen we mooi samen bestellen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102504372
Nu maar lekker opknappen, XM!

Hier nog lots of drama, maar mijn Baard is wel de allerallerliefste.

Kan het trouwens kloppen dat sigme al een paar dagen niet langs is geweest?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 september 2011 @ 09:52:01 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102504426
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
pi_102504430
Mogguh!
quote:

Zie mijn samenvatting, Sigme is op vakaaansie :D
pi_102504466
quote:

Dat horen we graag :* . Sigme idd al een tijdje niet gezien, Vik ook niet. Druk met werk denk ik? Oh ja, vakantie! Voor sigme dan.

Mar, ik duim voor je. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102504767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
^^
pi_102504906
Oh ja, vakantie

En ik vind het ook fijn dat 'ie zo lief is. :+.
pi_102504998
Spannend Mar, ik hoop dat de uitslagen goed zullen zijn. :*

Hier heb ik de hele dag geen afspraken, wat ideaal is omdat ik heel veel moet studeren. Nu moet ik het alleen nog ook echt gaan doen, wat niet mijn sterkste punt is als ik zo alleen thuis zit. Dan zijn alle andere dingen opeens veel leuker/belangrijker. :') Achja, het huis kon toch wel weer eens een grote schoonmaak gebruiken..
pi_102505054
:'( de gemeente wil de huishoudelijke hulp niet voorzetten...
De overbelasting van mijn man is nu eindelijk bewezen, maar nu vinden ze mij op papier niet ziek genoeg.. Ze ZIEN wel dat ik ziek ben, daar gaat het ook niet om, maar het is op papier niet bewezen genoeg dus WEG hulp. (dat is ongeveer de letterlijke boodschap)

Ik weet het even niet meer :( ik wil zo graag alles doen om beter te worden, gvd ik DOE er alles aan.. 45 kg afvallen in de hoop minder last van gewrichten te hebben... Ik wil heel graag revalideren maar ben er te ziek voor en ik vind het doodeng dat ik zo snel steeds zieker word, maar daar heeft de gemeente geen boodschap aan...

Ik heb net huilend de wethouder op zijn mobiel gebeld.. hopelijk dringt het tot hem door...
pi_102505129
Oh lieve Mar toch...
  donderdag 29 september 2011 @ 10:17:58 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102505162
De duivel schijt duidelijk weer op een grote hoop. Kut mar.
pi_102505204
Hey slankies,

Ik ben weer terug van vakantie. Kom binnen in het nare nieuws geloof ik.
Wat ontzettend erg Mar, geen woorden voor.
Be someone that makes you happy
pi_102505248
Oh, wat klote MarMar! :( Die wethouder moet toch wel naar je luisteren, wat voor mens ben je anders...
Everything has changed
pi_102505284
Wat een ellende Mar -O-. Ik duim voor je dat de wethouder ingrijpt.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:23:11 #82
70532 loveli
N
pi_102505305
Kan je nieuwe arts misschien iets betekenen?
crap in = crap out
pi_102505376
Ach jeetje Mar wat ontzettend naar!

Is er echt geen enkele andere manier dat je geld kunt krijgen voor hulp? Want ik weet dat bij mijn moeder haar budget voor schoonmaken ook was stop gezet, maar in plaatst daarvan hebben ze nu een budget voor persoonlijke verzorging en begeleiding. Daar kon ze dan ineens wel weer geld voor krijgen. En dat geld krijgt mijn vader dan officieel, maar vervolgens huren ze er gewoon zelf een schoonmaakster van. :+
Of zou dat bij jou ook allemaal niet werken omdat het niet genoeg bewezen is dat je ziek bent? ;(
pi_102505399
Kunnen we niet een tv programma inschakelen? In je recht ofzo?
pi_102505413
Jezus mar wat een gekloot en wat een bureaucratie! En wat li zegt;kan je dokter niets betekenen?
pi_102505486
Pff, sterkte Mar!
pi_102505564
Blegh, bah, *grmbl*! And that's all I have to say about that...
:*
pi_102505638
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:35:07 #89
70532 loveli
N
pi_102505646
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 september 2011 @ 10:37:01 #90
70532 loveli
N
pi_102505709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
Ook bagger. Geen telefonisch spreekuur mogelijk of tussendoor een belletje met de assistente?
crap in = crap out
pi_102505741
Nee, dit is onze uitspraak en daar kunt u het mee doen :'). Maar goed, ik bel wel als ik pijn houd.
pi_102505806
Boh, dat schiet ook allemaal niet op XM. :{ Inderdaad gewoon aan de bel trekken ja...
Everything has changed
pi_102505843
Dat doe ik ook écht wel.
pi_102506191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
Ik denk dat het een probleem is dat Mar geen 'bestaande' / 'bewezen' ziekte heeft. De lichamelijke klachten zijn er wel, maar er kan geen labeltje aan gehangen worden. Dus ben je theoretisch ook niet ziek :{ -O- . Zo lees ik het iig, misschien heb ik het mis.

Onbegrijpelijk, ze zouden verdorie van hun eigen waarnemingen uit moeten gaan. Alsof je zomaar een scootmobiel krijgt, alsof je het volhoudt om jarenlang pijn te faken alleen maar voor huishoudelijke hulp. Echt ongelofelijk klote Mar :* .

XM, ook niet fijn. Je wil gewoon snel weten waar je aan toe bent... Ik zou gewoon over een week of twee eens bellen, ook als je klachten verminderen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102507261
Positief berichtje dan maar?

Ik heb een echte gezond slank vakantie gehad :) Was met mn gezondheidsfreak vriendinnetje namelijk! Elke ochtend veel fruit met yoghurt, 's middags salade met zelfgemaakt brood en 's avonds meestal vis met salade. Onze guilty pleasures waren bananenchips, tortillachips met guacemole (zelfgemaakt uiteraard) en cocktails :)

Verder elke dag veel chillen en zwemmen en snorkelen als sport. Ik ben totaal relaxed en ondanks toen dagen niet sporten vrijwel niet aangekomen :)
En voor het eerst was ik op mn gemak in bikini!
pi_102507453
Ik ga denk ik ook weer het zwemmen oppakken, mis het eigenlijk best wel...
Zo vroeg eruit is alleen minder :{ :')

Props trouwens Nallie ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 11:48:45 #97
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102508077
Getver Mar, stomme bureaucratie! En vooral zo frustrerend dat mensen die het niet zo nodig hebben het dan wel krijgen (of dat is enkel in Belgie zo, misschien moet je dan maar verhuizen...)

XM, als je echt nog pijn hebt, moet de uroloog je maar tussendoor zien! Ergens een afspraak ertussen kan altijd. Desnoods laat je je huisarts bellen dat gaat gemakkelijker...

Nallie, sounds perfect!

Lijstje van gisteren:
O: 1 boterham smeerkaas
O2: 1 boterham speculoospasta
T: 10 snoepjes en 2 chocolaatjes
T: 3 wortels
S: slapen!
T: 5 kaasjes en 2 wortels
D: spagetti met spinazie, champignons, mascarpone en spekjes
T: Irish coffee maar met weinig slagroom

Lijstje voor vandaag:
O: appel met 200 ml magere yogurt en musli
T: chocoladetruffel
L: broodje met kaas en groot bord groentjes
T: pruim, worteltjes, komkommer, heel erg verlengde cup-a-soup
D: fruitsalade met yogurt/kwark met musli en een beetje frosties
S: lopen indien tijd
T: portie kwark met honing
Indien drukke nacht: paar boterhammen met smeerkaas of confituur tussendoor
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102508315
Oh ja lijstjes :)

Gisteren:

O: cracker met appelstroop (mn nieuwe verslaving), mandarijn en appel (vliegtuig was mn lactosevrije shizzle vergeten)
T: 2 stukjes rijstmelkchocola (viel niet tegen)
L: grote speltcracker met bieslook-mierikswortel spread en 2 rijstewafels met sesampasta
T: twee handjes rozijnen
S: boodschappen/markt en fietsen door de stad
D: zelfgemaakte pizza met artisjok, tomaat, courgette en ui
T: stukje choco

Vandaag:

O: nectarine en kiwi met muesli en yoghurt
T: appel en koffie verkeerd
L: tomaat, halve komkommer, 2 fruitcrackers met appelstroop en nog 2 met pindakaas denk ik
T: Nakd bar
S: hardlopen (wordt zwaar, ff kijken hoever ik kom met mn nog aanwezige jetlag en dag werken)
D: kikkererwten/tomaat/courgette prutje met tofureepjes
T: geen idee chocola? :)
pi_102508364
Dat is mooi klote Mar }:|

:*
Ja doei.
pi_102508484
Kwark *O* i.p.v. platte kaas :P
Lijstjes zijn wel netjes Sjaapje, vind het wel altijd leuk dat je dan 1 slecht moment hebt en de rest netjes :D

Nallie, waar zijn je eiwitten? ;) Wel veel fruit en groente ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')