m'n vlucht van morgen om 15.00 is gecancelled. Nu ga ik om 17.30, en ik baal want dat betekend dat de duutser en ik waarschijnlijk niet meer samen eten, etc. Stom stom stom stom stom stom. Elke keer als ik met een fatsoenlijke maatschappij vlieg heb ik problemen. Ik hou het maar bij ryanair...quote:
^^ behalve punt 4, want ik had alleen een rekening in de busquote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
@1:
@2:![]()
@3:![]()
![]()
@4: eens kijken of we gezamelijk een bestelling kunnen plaatsen?
Ik kan je de hand schudden. Ik ben zo slecht in meerdere pannen tegelijk in de gaten houden + ondertussen dingen snijden. Hier bleef het gelukkig beperkt tot zwarte randjes en stukjes, dus heb wel gewoon kunnen eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
jullie praten echt in geheimtaal!
Behalve de stomme vlucht heb ik ook nog eens m'n wortels laten aanbranden. Geen groente dus. Zo maar een extra stuk chocola....
welk wijnpakket?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik wil denk ik dat wijn pakket bestellen
Geniale Belgquote:Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, wat stom!
Goyte heeft echt mooie muziek, net zoals Hurts...
Wat voor genre is dit eiks?
Vol van spruitjes en rode kool enzo.. wel lekker though.
Nog even bankhangen met aanstaande, die heeft nachtdienst.. daarna ga ik gelijk slapen, dan zie ik hem morgenochtend nog even op het werk
alleen wel een die in australië woont.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniale Belg![]()
D: spruitjes en rijst met wat ketjap. Simpel doch smakelijk
Morgen hopelijk een betere dag. Planning:quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt
T: stukje frittata met prei, paprika en knoflook
L: sla met rode ui, feta, olijven, olijfolie en oregano geen tijd gehad het op te eten, wilde het onderweg naar een werkafspraak in de auto eten maar toen was mijn eten nogal warm geworden door de brandende zon
T: stukje frittata
D: biefstuk met spinazie, ui, paprika, champignons brood en champignons, ik ben over mijn honger heen en heb geen zin meer om te koken.
T: smoothie yoghurt, banaan, mango, ijs
S: buikspieroefeningen, opdrukken, aan klimrek hangen vroeg naar bed
^^quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de rest zegt xm. Ik hoop voor je dat het toch nog meeviel en dat je eindelijk lekker slaapt vannacht.
Hoeveel gewicht pak jij?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Bodypump = killing na het 2 maanden niet te doen
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...quote:Op donderdag 29 september 2011 07:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Yay, vandaag dan eindelijk naar Amsterdam!
En Xcuz_Me, het is eindelijk donderdag!
Waarom zouden duutsers mijn paspoortnummers nodig hebben? Ik zit me van alles te bedenken, maar snap het nog niet zo goed...
Geen verrassing?quote:Op donderdag 29 september 2011 07:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, nevermind. Het is helemaal niets spannends...
googlen of goochelen?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge.
Zit te googlen met 2 té dikke dossiers goffer waarom zijn sommige mensen zo vaak ziek (niks ten nadele van die persoon maar die dossiers).
Goochelenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
googlen of goochelen?Of ik snap het niet helemaal.
Hier ook werkprut. Allemaal commentaar op m'n projectplan, terwijl veel dingen er wél in zitten. Óf men heeft een oude versie besproken, óf ze hebben met hun neus zitten lezen. Ik weet niet wat ik erger vind. Maar sowieso was het nogal stom commentaar, de toon ook. Zal wel komen omdat ik verder geen leidinggevende ben. Gezellig zo
. Mijn eigen leidinggevende vond het ook onzin, dat scheelt
.
quote:Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staatBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah zo. Wel heel vervelend idd, en wat sneu ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goochelenhet is Jip en Janneke taal gelukkig.
[..]
Denk dat je hetgeen je leidinggevende zegt aan kunt houden?
Tevens zou ik hun punten gewoon puntsgewijs terugkoppelen als je dat wil.
- u bent *&^* vergeten en dan in een andere kleur erachter waar het dan wel staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
nee, helaas. Iets voor z'n werk. Ik zat al te denken aan exotische tripjes....quote:Op donderdag 29 september 2011 08:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen verrassing?![]()
@li: gisteren superweinig; bij squat/lunge 5kg per kant. Voorheen was dat 20. Maar goed, toen was de routine ook minder "zwaar"...
Sigme is op vakantie volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu maar lekker opknappen, XM!
Hier nog lots of drama, maar mijn Baard is wel de allerallerliefste.
Kan het trouwens kloppen dat sigme al een paar dagen niet langs is geweest?
Zie mijn samenvatting, Sigme is op vakaaansiequote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat horen we graagquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^quote:Op donderdag 29 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sigme is op vakantie volgens mij.
Fijn trouwens dat Baard zo lief voor je is.
Ook bagger. Geen telefonisch spreekuur mogelijk of tussendoor een belletje met de assistente?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuk minder heftig nieuws, maar desondanks niet zo leuk, kan pas de 26e terecht bij de uroloog voor de uitslag. Naja, de verpleegster zei gister dat ik zou worden gebeld als de kweken slecht nieuws waren, dus geen nieuws goed nieuws maar tot die tijd. Hoop wel dat de pijn minder wordt de komende tijd, anders trek ik wel aan de bel. Geen zin in nóg een maand met pijn.
Ik denk dat het een probleem is dat Mar geen 'bestaande' / 'bewezen' ziekte heeft. De lichamelijke klachten zijn er wel, maar er kan geen labeltje aan gehangen worden. Dus ben je theoretisch ook niet ziekquote:Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Als op papier niet duidelijk genoeg is dat je ziek bent, klopt dat papier niet met de werkelijkheid. Of degene die het rapport heeft gemaakt heeft geblunderd, of degene die het heeft gelezen. Kortste weg om het alsnog recht te breien zou een van deze mensen moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |