abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102514429
Met toestemming van motorbloempje zou ik graag de volgende enquete aan jullie willen aanbieden.
Het is bestemd voor mensen die hun eigen elektriciteitsleverancier (kunnen) kiezen. Het doel van het onderzoek is te achterhalen wat mensen beweegt tot het wel of niet wisselen van elektriciteitsleverancier. Invullen duurt ongeveer 10 minuten.

Link naar enquete

Bij voorbaat onwijs bedankt voor het invullen. :)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_102514776
Done. ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_102515557
Ik wil hem wel even invullen, ik mis trouwens de optie "Natuurstroom", ik zal daarom wel kiezen voor "Groene stroom".
pi_102519738
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:25 schreef minkuukel het volgende:
Done. ^O^
Bedankt!
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil hem wel even invullen, ik mis trouwens de optie "Natuurstroom", ik zal daarom wel kiezen voor "Groene stroom".
Ah, juiste keuze denk ik. Met 'groene stroom' wordt inderdaad dergelijke duurzame stroom bedoeld.
pi_102530293
Is het een idee als ik de mods van K&W vraag om dit topic te adopteren? Daar krijg je wellicht iets meer antwoorden? :)
Ja doei.
pi_102530480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Is het een idee als ik de mods van K&W vraag om dit topic te adopteren? Daar krijg je wellicht iets meer antwoorden? :)
Ik vind het prima!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102530541
Dan is het bij deze geregeld! Dat er maar veel goede ingevulde enquêtes mogen komen! :)
Ja doei.
pi_102530560
Veel dank.
pi_102531561
Nette enquete :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102536971
Ingevuld, succes ermee :)
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:33:19 #11
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_102539182
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:08 schreef waht het volgende:
Veel dank.
We zien de krat bier wel tegemoet ;)
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_102541356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:38 schreef pussywillow het volgende:
Ingevuld, succes ermee :)
Komt goed, bedankt!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:33 schreef minkuukel het volgende:

[..]

We zien de krat bier wel tegemoet ;)
Ik ga m'n best doen. ;)
pi_102546101
done
pi_102552069
een paar opmerkingen:

je kan altijd overstappen als je een vast contract hebt
de leverzekeringsheid is niet van toepassing op je keuze omdat dat op het bordje komt van de netbeheerder. Levering is altijd gegarandeerd (indien je betaald) zelf als je leverancier failliet gaat.

Je moet je vragen dus beter stellen of deze weglaten. Omdat je hier geen antwoord op kan geven.

Er is ook nog een andere manier om informatie te krijgen over leveranciers, namelijk zelf zoeken. Deze staat niet in de lijst. Er wordt ook helemaal niks gezegd over acties, terwijl dit eigenlijk de hoofdreden is om over te stappen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_102552160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
een paar opmerkingen:

je kan altijd overstappen als je een vast contract hebt
de leverzekeringsheid is niet van toepassing op je keuze omdat dat op het bordje komt van de netbeheerder.

Je moet je vragen dus beter stellen of deze weglaten. Omdat je hier geen antwoord op kan geven.
Deze toelichting is helemaal correct. Maar wat jij omschrijft weet dus niet iedereen, dat is een van de punten die onderzocht worden. Vandaar ook de vraag van 'wie er verantwoordelijk is bij stroomuitval' etc. :)
quote:
Er is ook nog een andere manier om informatie te krijgen over leveranciers, namelijk zelf zoeken. Deze staat niet in de lijst.
Het is niet volledig inderdaad maar het volstaat.
pi_102552183
Ja dat klopt wel, maar je kan dus niet aangeven dat je dta wel weet. Je moet bijvoorbeeld bij leverzekeringsheid een nummer geven, terwijl dat helemaal niet van toepassing is. Ik heb maar een 5 gegeven.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_102552205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ja dat klopt wel, maar je kan dus niet aangeven dat je dta wel weet.
Er wordt niet direct naar gevraagd nee, dat is een bewuste keuze: indirect vragen.

Overigens ga ik jouw kritiek zeker meenemen in het uiteindelijke rapport, wellicht moeten resultaten dan in een ander licht worden bekeken, dus nogmaals bedankt! :)
pi_102552254
Ik snap het niet.

Je moet een nummer geven of je dta belangrijk vind, terwijl uiteraard dat super belangrijk is omdat je niet zomaar zonder elektra wilt zitten, maar als je daar 10 invult dan komt er dus onzin uit omdat je dan denkt dat de leverancier dat moet oden, terwijl dat niet zo is. En als ik 1 invul, dan lijkt het dat het mij geen ruk interesseert, wat je uiteraard niet kunt geloven.

En ik mis iets over acties, omdat dat het allerbelangrijkste is voor overstappen voor heel veel mensen.
pi_102552352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap het niet.

Je moet een nummer geven of je dta belangrijk vind, terwijl uiteraard dat super belangrijk is omdat je niet zomaar zonder elektra wilt zitten, maar als je daar 10 invult dan komt er dus onzin uit omdat je dan denkt dat de leverancier dat moet oden, terwijl dat niet zo is. En als ik 1 invul, dan lijkt het dat het mij geen ruk interesseert, wat je uiteraard niet kunt geloven.
Daarvoor kan gecorrigeerd worden of anderszins maatregelen worden genomen om uit die resultaten toch wat zinnigs te krijgen.
quote:
En ik mis iets over acties, omdat dat het allerbelangrijkste is voor overstappen voor heel veel mensen.
Die zou wel onder 'Weet niet/Anders' kunnen geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')