Bedankt!quote:
Ah, juiste keuze denk ik. Met 'groene stroom' wordt inderdaad dergelijke duurzame stroom bedoeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil hem wel even invullen, ik mis trouwens de optie "Natuurstroom", ik zal daarom wel kiezen voor "Groene stroom".
Ik vind het prima!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Is het een idee als ik de mods van K&W vraag om dit topic te adopteren? Daar krijg je wellicht iets meer antwoorden?
Komt goed, bedankt!quote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
We zien de krat bier wel tegemoet
Deze toelichting is helemaal correct. Maar wat jij omschrijft weet dus niet iedereen, dat is een van de punten die onderzocht worden. Vandaar ook de vraag van 'wie er verantwoordelijk is bij stroomuitval' etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
een paar opmerkingen:
je kan altijd overstappen als je een vast contract hebt
de leverzekeringsheid is niet van toepassing op je keuze omdat dat op het bordje komt van de netbeheerder.
Je moet je vragen dus beter stellen of deze weglaten. Omdat je hier geen antwoord op kan geven.
Het is niet volledig inderdaad maar het volstaat.quote:Er is ook nog een andere manier om informatie te krijgen over leveranciers, namelijk zelf zoeken. Deze staat niet in de lijst.
Er wordt niet direct naar gevraagd nee, dat is een bewuste keuze: indirect vragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ja dat klopt wel, maar je kan dus niet aangeven dat je dta wel weet.
Daarvoor kan gecorrigeerd worden of anderszins maatregelen worden genomen om uit die resultaten toch wat zinnigs te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap het niet.
Je moet een nummer geven of je dta belangrijk vind, terwijl uiteraard dat super belangrijk is omdat je niet zomaar zonder elektra wilt zitten, maar als je daar 10 invult dan komt er dus onzin uit omdat je dan denkt dat de leverancier dat moet oden, terwijl dat niet zo is. En als ik 1 invul, dan lijkt het dat het mij geen ruk interesseert, wat je uiteraard niet kunt geloven.
Die zou wel onder 'Weet niet/Anders' kunnen geloof ik.quote:En ik mis iets over acties, omdat dat het allerbelangrijkste is voor overstappen voor heel veel mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |