Volgens mij is dat de kern van fundaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct door, maar het introduceert een rondgang door het huis. En toont meteen wat over het onderhoud.
Ik word altijd nerveus van die witte huizen...ik vind het koud, kil en zielloos. Zijn geen huizen om in te leven ala blanket stylequote:En toen was er alleen nog genoeg geld over voor een matras, geen lattenbodem of andere ombouw. En niets om de TV op te zetten.
[ afbeelding ]
Wat vies: de open trap boven de tafel;quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Maak het dan ff schoon!!! En haal die asbak weg![]()
In het kringloophuis zijn ze het volgens mij niet altijd eens over de televisie, dus maar 2 naast elkaar?!quote:Help!
Is best een aardige woning...alleen lijkt al het meubilair bij de kringloop vandaan te komen. Ook niets mis mee..maar het ziet er wel heel armoedig uit.
O, ik dacht dat die sleutels je het gevoel moesten geven van "stel dat die sleutels van jou zijn en jij deze deur zelf elke dag kunt openmaken".quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct door, maar het introduceert een rondgang door het huis. En toont meteen wat over het onderhoud.
Dat meubilair is toch totaal misplaatst? Snap echt niets van de inrichting.quote:Op maandag 10 oktober 2011 06:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
In het kringloophuis zijn ze het volgens mij niet altijd eens over de televisie, dus maar 2 naast elkaar?!![]()
[ afbeelding ]
Als de tegels 30 cm zijn, is het zitbad 1,50m. Vrij normale lengte.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt vooral een heel klein bad?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is natuurlijk expres gedaan. Dan blijft de laptop mooi liggen, zodat tijdens het badderen ook ge-fokt kan worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef moeftie het volgende:
[..]
[edit] de wand is mega dik... zie funda linkje
Toen ik de foto zag dacht ik eerst dat het een wastafel was. Maar het is toch echt een bad...maar tis zo klein...en dan de verhoudingen met dat raam.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Maar je hebt die andere foto's toch ook gezien?
Preciesquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt vooral een heel klein bad?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |