Geen idee wta ik zo ga eten. Tosti en een soepje of pasta met courgette/olijven?
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Sperziebonen, aardappelkroketjes, koolvisfilet uit de oven met kaas/wortel/bosui
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Frietjes! ( ). Bij gebrek aan zin in koken een restant zelf gesneden friet uit de diepvries gehaald. Even snel een salade capresse erbij en een kroketje.
Wilde eigenlijk bastilla met konijn maken, maar heb onverwacht geen mogelijkheid om naar de Sligro te gaan voor benodigdheden, dus het blijft vandaag bij keukenkastjesvoorraad- en koelkastrestjesavondeten!
Pizza van naandeeg, met zongedroogde tomatensaus met kappertjes, olijven, tonijn en parmezaan. Ernaast een salade van radijsjes, venkel en sinaasappel.
Had voor vanavond spruitjes en kippenlevers maar heb net ruim 31 km gewandeld en nu geen zin meer Aangezien lief en ik morgen vrij zijn gaan we lekker naar een steakhouse.. Denk dat ik een ordinaire shoarmapizza doe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla