Als je maar niet besluit dat je de rest van de dagen het ook wel een goed idee vindt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Cheeseburger Kingdeal
2 euro, dus een vaste gewoonte geworden voor de treinreis op woensdag..
Gelukkig zit ik maar één keer per week op dit traject, dus heb ook maar één keer de kans!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je maar niet besluit dat je de rest van de dagen het ook wel een goed idee vindt.
Dat klinkt heel goed!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Asociaal inkopen gedaan op Haagse markt
Vanavond geroerbakte spinazie met lente-ui, taugé en knoflook.
Daarbij kabeljouwfilet lekker in de roomboter gebakken. En stokbrood met kruidenboter.
Daarna fruisalade met meloen,ananas, frambozen,aardbeien, appel, druiven en mango
Geen broodje ei?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Even wat dingern regelen, en dan vlinderpasta met gehakt en courgette.
Iets van aardappeltjes of rijst lijkt me een logische keus voor bij de kip of kalkoen? Je kan ook van die champignons, paprika, ui een wat meer saus-achtig geheel maken. Voor wat smeuïgheid voor bij de rijst of zo?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ok, zondag wordt het dus dus kipfilet of kalkoenfilet, gemarineerd in cajun kruiden. Met een mix van champignons, paprika, uitje. Alleen nog geen idee wat ik erbij serveer (voor 2)! Iemand ideetjes?
Zometeen een simpele lunch met brood en vanavond eten we ook gewoon brood (want begrafenis). Geen zin om iets speciaals te eten vanavond dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |