Hé jij hier!quote:Op donderdag 29 september 2011 06:58 schreef Asics het volgende:
weeha, leuk topic! Hier wordt op 5 december een kleine broer voor grote broer verwacht.
Tot nu toe gaat alles volgens het bouxque, Lekker genieten dus.
Succes dame!quote:Op donderdag 29 september 2011 07:30 schreef Lujaxa het volgende:
hier waarschijnlijk boy op komst al van 5u bloedverlies en weeën komen harder. Sevves richting ziekenhuis.
Welkom!quote:Op donderdag 29 september 2011 06:58 schreef Asics het volgende:
weeha, leuk topic! Hier wordt op 5 december een kleine broer voor grote broer verwacht.
Tot nu toe gaat alles volgens het bouxque, Lekker genieten dus.
Ja dat zou kunnen!! *houdt benen stijf op mekaar*quote:Op donderdag 29 september 2011 09:06 schreef Susie het volgende:
@ Bitterend: er kunnen nog november kindjes voorkruipen natuurlijk
Ik heb ze, bij mij helpt het absoluut helemaal niks tegen de enorme reisziekte die ik heb. En het hielp ook niks tegen zwangerschapsmisselijkheid destijds.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, ze schijnen bij Etos armbandjes tegen reisziekte te verkopen die ook helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Best aan de prijs, 14 euro, maar misschien weet iemand hier of ze daadwerkelijk helpen?
Bij mij werkten ze ook niet, maar mocht je ze willen proberen, kun je ze beter bij de Hema kopen, die zijn volgens mij maar 5 euro.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ze, bij mij helpt het absoluut helemaal niks tegen de enorme reisziekte die ik heb. En het hielp ook niks tegen zwangerschapsmisselijkheid destijds.
De misselijkheid+enorme moeheid waren bij mij na een week of 14 vanzelf over en toen kon ik ook weer normaal eten.
Oeke, i.o met de vk kunnen er ook van die zetpillen tegen misselijkheid worden voorgeschreven
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:
Oja, de hele dag iets eten hielp bij mij ook enigszins
ja, zoiets!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ik heb een aantal weken geleefd op deze dingen![]()
[ afbeelding ]
maar dan cheap van euroshoppermerk
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:36 schreef Argento het volgende:
Van harte gefeliciteerd Kleurdoos.
Wel wil ik bij deze, in afwachting van de bekendmaking van de definitieve naam, in de notulen laten opnemen dat indien en voor zover die (roep)naam dezelfde is als welke wij (Kyara en ik) voornemens zijn aan onze eerstgeborene te geven, wij die naam al zeker twee maanden in goed overleg hebben vastgesteld. Iedere overeenkomst berust dus op toeval.
Helemaal met je eens! Nu ja, from hell is iets overdreven, maar wil graag weer gewoon op mijn buik kunnen slapen enzo! En zooooo nieuwsgierig ook he?? Wordt momenteel ook nog in elkaar gebeukt, ben benieuwd of ze dat straks bij de vk ook weer doet, dat is echt grappig!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:52 schreef Nirak het volgende:
Becky dat is leuk
En ik zie ook dat ik een nieuwe zwangere gemist heb, welkom asics!
Ik heb weer buikpijn, als ik niet beter zou weten zou ik nu denken dat ik mega extreem ongesteld zou zijnMaar dat duurt nog een paar weken geloof ik, voordat ik ongesteld wordt als een malle
Enne Susie... Het gaat nu hard meid, even slikken en weer doorgaanMaar van mij mag het wel hoor, ben blij als deze zwangerschap from hell voorbij is en ik kennks mag maken met Sjovannie
details, gyn, vk, wat maakt het uitquote:Op donderdag 29 september 2011 11:25 schreef Nirak het volgende:
Susie, In "het grote boek" staat dat het de verweking is van de onderkant van je baarmoeder, heb geen vkKan het wel vragen maandag aan de gyn, maar gok dat ik gelijk heb
Succes straks, laat haar maar goed schoppen tegen de vk
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:59 schreef Asyniur het volgende:
oeke, had je bij Ko ook zo'n last?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |