abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102504068
oeke als ik ze nog kan terugvinden wil ik ze wel even naar je opsturen
  donderdag 29 september 2011 @ 09:39:24 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102504071
Gember schijnt te werken.
Veel niet-medicinale middeltjes voor/tegen reisziekte zijn ook op basis van gember.
pi_102504077
oe lujaxa bezig! Succes *O*
pi_102504124
Het is vast zo'n placebo ding, je moet erin geloven ofzo.
Geef mij dan maar liever een pil. ;) :Y)

Ja, gember, dat is waar, ik had laatst gembersnoepjes gekocht, maar die vielen helemaal verkeerd. Misschien eens een stuk gember kopen en er thee van trekken.
Elke keer kijk ik wel naar die wortels maar het staat me zo tegen. Terwijl ik er normaal gek op ben. :?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 29 september 2011 @ 09:43:04 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102504166
In het vliegtuig gaven ze me ginger-ale, zou ook moeten helpen, maar wat een bocht zeg! :o :X :D
pi_102504199
mja het werkt met drukpunten in je polsen. Behalve pijnlijke polsen deed het bij mij verder niets :')
pi_102504514
Ginger ale is juist het enige met gember dat ik lust. :-) Ik vond 14 euro ook veel te veel hoor Oeks, niet normaal meer. Zeker als het niet blijkt te helpen.
pi_102504549
BassMiss gefeliciteerd met je mooie dochter *O* *O*
KD, jij gefeliciteerd met je zoon, ik hoop dat het allemaal goed gaat *O*

Oeke, ik kon de afgelopen weken bijna niets meer doen door de misselijkheid (zelfs hier posten was te veel moeite hahaha). Ik ben gaan googlen en kwam tegen dat veel mensen baad hebben bij een hoge dosis vit b 6. Aangezien ik nog een potje vit b in huis had staan ben ik direct begonnen en of het nu toeval is of niet, ik ben echt heel erg veel minder misselijk, ik kan gewoon functioneren nu!
Ook dit zal voor anderen wel weer niet helpen maar bij mij lijkt het dus nu even de oplossing.

Luxaja, succes vandaag! En Sandous ik hoop heel erg voor je dat jij er dit weekend gewoon achteraan gaat!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_102504575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, ze schijnen bij Etos armbandjes tegen reisziekte te verkopen die ook helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Best aan de prijs, 14 euro, maar misschien weet iemand hier of ze daadwerkelijk helpen?
Ik heb ze, bij mij helpt het absoluut helemaal niks tegen de enorme reisziekte die ik heb. En het hielp ook niks tegen zwangerschapsmisselijkheid destijds.
De misselijkheid+enorme moeheid waren bij mij na een week of 14 vanzelf over en toen kon ik ook weer normaal eten.

Oeke, i.o met de vk kunnen er ook van die zetpillen tegen misselijkheid worden voorgeschreven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 september 2011 @ 09:59:24 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102504643
Ik heb het egste qua misselijkheid nu gehad. Alleen als ik honger heb og moe ben, ben ik misselijk. Verder eigenlijk niet meer...

oeke, had je bij Ko ook zo'n last?
pi_102504826
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb ze, bij mij helpt het absoluut helemaal niks tegen de enorme reisziekte die ik heb. En het hielp ook niks tegen zwangerschapsmisselijkheid destijds.
De misselijkheid+enorme moeheid waren bij mij na een week of 14 vanzelf over en toen kon ik ook weer normaal eten.

Oeke, i.o met de vk kunnen er ook van die zetpillen tegen misselijkheid worden voorgeschreven
Bij mij werkten ze ook niet, maar mocht je ze willen proberen, kun je ze beter bij de Hema kopen, die zijn volgens mij maar 5 euro.
B6 hielp hier ook niet. De hele dag kleine beetjes eten hielp het best. Sterkte..

KD en Bassmiss, feli met de verse kindjes!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102504928
*O* *O* KD gefeliciteerd *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102504947
tegen misselijkheid

hele dag kleine beetjes eten idd (heb nu altijd crackers en tarwekoekjes in mn tas)
en ik gebruik een homeopatisch middel; van A.Vogel; nux vomica D4 ; voor bij overspannenheid en misselijkheid.
paar drupjes bij n slokje water, even in de mond houden en ik voel me daarna een stuk beter.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:11:10 #264
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_102504975
idd, vaak ´iets´ eten, en véél slapen ;) (maarja, dat moet dan ook maar net kunnen natuurlijk......)

en pepermuntjes eten, die wilhelmina pepermunt, die is niet zo sterk, en zoute drop.

Bij mij is de missellijkheid nu ook zo goed als over, alleen 's ochtends nog soms, maar als dat alles is....Gisteren voelde ik trouwens een duidelijke schop oid van de baby, gebeurt alleen maar 's avonds als ik rustig op de bank zit, de rest van de dag voel ik er niks van,vaag
pi_102504985
*O* BassMiss van harte met je dochter, wat een plaatje!

*O* KD gefeliciteerd met je zoon :D

Lujaxa zet m op! :%
pi_102505120
Ik ben niet misselijk gelukkig maar wel allerlei andere kwaaltjes.

Zere borsten, puistjes :( , snel vet haar, en slaapgebrek.

Oooh en nog steeds geen naam en foto van kd? ;(

Lujaxa GOGOGOOOO! :%
  donderdag 29 september 2011 @ 10:19:15 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102505199
Oja, de hele dag iets eten hielp bij mij ook enigszins :Y
pi_102505327
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:
Oja, de hele dag iets eten hielp bij mij ook enigszins :Y
:Y
Ik heb een aantal weken geleefd op deze dingen *;

maar dan cheap van euroshoppermerk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 september 2011 @ 10:27:03 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102505429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:Y
Ik heb een aantal weken geleefd op deze dingen *;
[ afbeelding ]

maar dan cheap van euroshoppermerk
ja, zoiets!
Alleen hielp dat wel bij Harry maar bij Sjeng dus niet. Dus toen ben ik overgestapt op el cheapo tucs, maar dat deed het ook maar een paar dagen...
Daarna ben ik overgestapt op peer, worteltjes, peperkoek etc...
pi_102505700
Van harte gefeliciteerd Kleurdoos.

Wel wil ik bij deze, in afwachting van de bekendmaking van de definitieve naam, in de notulen laten opnemen dat indien en voor zover die (roep)naam dezelfde is als welke wij (Kyara en ik) voornemens zijn aan onze eerstgeborene te geven, wij die naam al zeker twee maanden in goed overleg hebben vastgesteld. Iedere overeenkomst berust dus op toeval.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102505884
Emesafene was t enige wat bij mij hielp. Voorgeschreven door de huisarts na wat aandringen en de mededeling dat ik al 10 kg in 2 weken was verloren.. Heb het 3 weken gebruikt en daarna weer zonder geprobeerd en toen ging het goed :)
  donderdag 29 september 2011 @ 10:43:06 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102505886
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:42 schreef DuBecky het volgende:
Ik krijg een meisje *O*
*O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102505973
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:42 schreef DuBecky het volgende:
Ik krijg een meisje *O*
O+ O+ O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102506070
Ja ik was eerst heel erg aan het twijfelen of ik het wel of niet wou weten, maar had vanmorgen controle en zou eigenlijk pas over 2 weken echo hebben maar ik vroeg of het niet nu al kon en ze waren heel makkelijk en wilden wel even kijken en toen ik ons kindje zag wou ik toch wel heel graag weten of het een meisje of jongen was.
Maar het is dus een meisje en alles was helemaal prima met haar *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')