Sssht, dat weet jij dat, weet ik maar de rest hier nog niet...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:20 schreef Cooki het volgende:
[..]heeyy... ik dacht dat je m lucas zou gaan noemen
wat moet ik dan met t badjasje doen
![]()
correct me if i'm wrong.. maar volgens mij lach jij altijd?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
update..ik lach nog teveel volgens de zusters
Even een ontzettende lurker-inbraak:quote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef innepin het volgende:
Wel confronterend om te weten dat ik bij een eventuele volgende kinderwens éérst naar de gynaecoloog en internist moet voordat ik uberhaupt ga proberen zwanger te raken, en dat het een medische zwangerschap wordt tenzij de diabetes helemaal wegblijft, maar er is een kans van meer dan 90% dat ie wel terugkomtBest heftig.
KD wat zeggen ze over je eigen bevallingstopic openen?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
update..ik lach nog teveel volgens de zusters
Ik had ergens rond de 20ste week al een intaken... ongeveer, weet niet precies meer. Als het goed is, nemen ze een dezer dagen weer contact op.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef Kyara het volgende:
Deepfreeze, volgens mij heb jij dan al best wel vroeg je intake.
NTS, hoe was het walvissen? Ik mag rond week 28 voor het eerst. Wacht nog op een oproep.
Het staat nog in de quote.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok dan haal ik het wel weg...![]()
zo goed?![]()
Op een barkruk lijkt me dat toch wat ongemakkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
Dames, zeg het eens, hebben jullie op een barkruk geperst? bij de bevallingsvoorlichting zeiden ze dat het best natuurlijker voelde dan op je rug
Ik poep niet liggend omdat dat niet op de wc kan... misschien is dat wel heel fijn?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef bitterend het volgende:
Kuukske...ja dacht ik ook maar de vlos zei dat poepen doe je ook niet liggen op je rugdus dat het best lekker kon zijn om te zitten persen....
Ik voel ineens een idee voor een paint opkomenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op een barkruk lijkt me dat toch wat ongemakkelijk..
Lieve schat, je bedoelt een baarkruk. Dat is iets heel anders dan een barkrukquote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef bitterend het volgende:
Kuukske...ja dacht ik ook maar de vlos zei dat poepen doe je ook niet liggen op je rugdus dat het best lekker kon zijn om te zitten persen....
Het is BAARkrukquote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef bitterend het volgende:
Lijnloos : Geen idee, heb geen ervaring... ik herhaal wat ik gehoord heb
Wij gaan het heel gezellig krijgen de komende 25 wekenquote:
Hell yeahquote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij gaan het heel gezellig krijgen de komende 25 weken
Wij hadden het bij Leander ook. Ook zijn buikomtrek was iets te groot. Bij de groeiecho met 30 wk was alles alweer bij getrokken.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:37 schreef klavertje-4 het volgende:
wij hebben vanmiddag de SEO gehad! Heel leuk om te zien, zo'n echt compleet mensje
Alles zag er goed uit, alleen 1 van de niertjes was iets vergroot. Volgens de vk komt dat vaker voor en hoeven we ons niet druk te maken. Wel is het protocol dat er dan bij 32 weken opnieuw gekeken wordt of het niertje nog steeds vergroot is. Aan de ene kant dus supergoed nieuws, aan de andere kant zit dat niertje me toch dwars![]()
Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Hier een baby in de buik met verwijd nierbekken bij 20 weken. Ik heb me er nog geen minuut druk om gemaakt aangezien ze dat in het z'huis ook niet deden. Aanstaande maandag hebben we een groeiecho en mogelijk dat er dan ook nog naar gekeken wordt, ben dan 30 weken. Maak je in ieder geval niet al te ongerust!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:37 schreef klavertje-4 het volgende:
wij hebben vanmiddag de SEO gehad! Heel leuk om te zien, zo'n echt compleet mensje
Alles zag er goed uit, alleen 1 van de niertjes was iets vergroot. Volgens de vk komt dat vaker voor en hoeven we ons niet druk te maken. Wel is het protocol dat er dan bij 32 weken opnieuw gekeken wordt of het niertje nog steeds vergroot is. Aan de ene kant dus supergoed nieuws, aan de andere kant zit dat niertje me toch dwars![]()
Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
dus, leef je uitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voel ineens een idee voor een paint opkomen
Ik ben aan het werk, zit alleen te F5'en voor KDquote:Op woensdag 28 september 2011 16:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
dus, leef je uitLaat je hem snel zien?
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
dus, leef je uitLaat je hem snel zien?
ik vergeet wel eens dat niet iedereen verlof heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, zit alleen te F5'en voor KD
Ik vind het ook wel eens jammer, ach ja, nog pak 'm beet 20 weken werken en dan mag ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 16:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik vergeet wel eens dat niet iedereen verlof heeft
Maar dan ben je nu toch al wel bijna 12 weken? Mijlpaaltjequote:Op woensdag 28 september 2011 16:44 schreef Rixtje het volgende:
![]()
![]()
Die paint!
Oh jah mijn datum mag naar 13 april! Geloof dat Flugeltje wat dagen van mij gejat heeft
Ja vrijdag!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan ben je nu toch al wel bijna 12 weken? Mijlpaaltje
echt?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:04 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Het staat nog in de quote.
Mijn datum mag naar 14 aprilquote:Op woensdag 28 september 2011 16:44 schreef Rixtje het volgende:
![]()
![]()
Die paint!
Oh jah mijn datum mag naar 13 april! Geloof dat Flugeltje wat dagen van mij gejat heeft
Het walvissen was...uhm... vooral gekakel!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef Kyara het volgende:
Deepfreeze, volgens mij heb jij dan al best wel vroeg je intake.
NTS, hoe was het walvissen? Ik mag rond week 28 voor het eerst. Wacht nog op een oproep.
Nirak en ik zijn nog geen llm-ersquote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef bitterend het volgende:
Wie!! er zijn inmiddels 5 llms hier
LOL! Maar daarom met 5 kom je op Nirak en en mij uit, want zelfde datum... geeft niets, scheelt 3 dagenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:33 schreef bitterend het volgende:
Susie ik had Bass-Miss, Lujaxa, Sandous en KD meegeteld...ja het zijn 4...pff vandaag gaat typen niet zo lekker![]()
![]()
Bass-Miss gefeliciteerd!!!
Mag ik een PM met naam??? Rete nieuwsgierig! *kijkt heeeeel lief*quote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef mignonne het volgende:
BM gefeliciteerd!!![]()
Wat een prachtige naam heeft jullie dochter![]()
![]()
Echt heel! Hij stond hier op de lijst en het begint spontaan weer te kriebelen
<3
Ai ai ai ik ben vandaag echt een sponsquote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef Susie het volgende:
[..]
LOL! Maar daarom met 5 kom je op Nirak en en mij uit, want zelfde datum... geeft niets, scheelt 3 dagen
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef mignonne het volgende:
BM gefeliciteerd!!![]()
Wat een prachtige naam heeft jullie dochter![]()
![]()
Echt heel! Hij stond hier op de lijst en het begint spontaan weer te kriebelen
<3
Fons en Elodie, gefeliciteerd met jullie verse zusje <3
KD ik gooi er nog een paar![]()
tegenaan, maar stiekem hoop ik dat je al ligt te genieten.
gewoon even afwachten, ze komt het vanzelf vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |