abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102472247
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2011:
• zatoichi (10 januari)
• karton (11 januari)
• -_Guitarist_- (12 januari)
• Jappe90 (13 januari)
• MJay1 (17 januari)
• SBM22 (24 januari)
• Made-In-Holland (25 januari)
• Yuri_Boyka (4 februari)
• DombohetOlifantje1 (7 februari)
• Zjefke (10 februari)
• Robinml (2 maart)
• stefannetjuh (3 maart)
• misslady83 (4 maart)
• Sokz (12 maart)
• -tape- (14 maart)
• HalvinCarris (22 maart)
• LovelyLady (24 maart)
• FruitenCo (11 april)
• eriksd (13 april)
• ftpfreak (15 april)
• Jetfly (20 april)
• honkhonk (27 april)
• HerrFl1ck (3 mei)
• NatteBever (4 mei)
• .Neovo. (9 mei)
• Krimpen (9 mei)
• waj1 (11 mei)
• bokkepoot (11 mei)
• OomBrouwer (12 mei)
• Cortax (12 mei)
• Janeiros (16 mei)
• Yaku (17 mei)
• Fukjoeman (19 mei)
• WinnieWana (25 mei)
• blingbling11 (31 mei)
• t.coenraad (22 juni)
• Jochemz (27 juni)
• 2xuq773pps (28 juni)
• ZuidGrens (29 juni)
• Warrick21 (11 juli)
• Hitomi (14 juli)
• yosander (15 juli)
• Eva4Evah (19 juli)
• Megaman (30 juli)
• Spies (2 augustus)
• Mountman (5 augustus)
• Frontrow (10 augustus)
• Dale__Cooper (12 augustus)
• Soempie (15 augustus)
• GevaarOpDeWeg (18 augustus)
• caffeinjunk (25 augustus)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.
pi_102472274
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben geslaagd! *O*

Heb vannacht op m'n kop in bed gestaan van de koppijn dus dat was bagger en ik zag het al helemaal definitief de mist ingaan toen ik vanochtend weer pijnstillers stond te vreten als waren het Smarties.

Enfin, met een kloppende knar en knikkende knieën die auto in, half uurtje inrijden (ging perfect) en toen richting CBR. Een hele aardige examinator getroffen gelukkig, vroeg letterlijk aan me of hij me nog iets kon helpen met die zenuwen, babbelde gezellig door met zowel mij als mijn instructeur.

Hij reageerde ontzettend relaxed toen ik even vergat de goede rijbaan te kiezen ("Ik gaf ook wel laat aan dat ik naar links wilde, doe maar gewoon rechtdoor nu joh...weet ik het ook, ik rij deze week voor het eerst in Zwolle..." _O- ) .

Even later maakte ik een slippertje doordat ik een fietser moest kruisen bij het afslaan naar rechts en ik haar snelheid te hoog had ingeschat zodat we elkaar toch troffen en ik moest remmen. Hij liet me de auto even aan de kant zetten om dat geval te bespreken en vond dat ik het tijdig en rustig had opgelost.

Daarna het pronkstuk van de ochtend: de $()#*&-kruising richting WRZV-hallen (kaartje) waar ik altijd met klotsende oksels overheen kom. In stukjes gedaan, maar net op het laatst kwam er een vrachtwagen van rechts, ik zag dat deze ook ging afslaan dus ik bedacht "Ah, daar kan ik nog wel snel voorlangs, eitje!") Auto: ZRRRRMM *bonk* afgeslagen. Ik: "Ahaha, slaat ie af, no problemo!" *hengst op de startknop*. Auto: ZRRRRMM *bonk* afgeslagen. Ik: "Hahaha alweer he?" *hengst*. En toen dus alsnog overgestoken.

Achteraf was dat een gelukje, want de examinator had anders op dat moment op de rem getrapt zei hij later omdat er achter die vrachtwagen langs geen zicht was op het kruispunt en ik dus beter niet had moeten beslissen om over te steken. Ik heb dus geluk gehad dat ie afsloeg _O-

Later nog wat gehannes bij een rotonde, maar voor ik het wist zat ik alweer achter dat tafeltje en kreeg ik te horen dat ik geslaagd was omdat ik zo rustig bleef bij foutjes ("Mag best, en je zat zo heerlijk relaxed rond te kijken en dat wordt alleen maar beter als ik er niet naast zit." )

tl;dr:
[ afbeelding ]
pi_102472372
Mwana *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 september 2011 @ 12:17:30 #4
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_102473119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*.
pi_102479493
@ Mwanatabu: mooi verhaal :D Feli *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_102479775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben geslaagd! *O*
*knip*
Gefeliciteerd! *O* Rijbewijs al aangevraagd?
pi_102482692
Gefeliciteerd, echt goed, Mwanatabu! Een last van je schouders af, of niet? :)

Ik ben helaas gezakt vandaag omdat ik niet milieubewust genoeg reed volgens de examinator. Overigens zakte een vriendin van mij ook om precies die reden uit mijn omgeving. Ik baal ontzettend aangezien ik verder netjes reed en één fout heb gemaakt met parkeren maar die fout corrigeerde ik meteen door het overnieuw te doen. En ik was zo zenuwachtig (van te voren pillen geslikt van de dokter) en dan krijg je zo'n hork met een kutkop die om zoiets kleins zeurt. Mijn rijinstructeur dacht ook: :') :') :') :') :') :') .

Ik ga er nu nog 5 lessen bij nemen ofzo (zit nu op de 20). Balen, echt balen.
pi_102482899
Kut examinator. Is vast zo'n kerel die het thuis niet voor het zeggen heeft en even wilt laten zien wie hier nou de macht heeft.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 september 2011 @ 17:55:19 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_102483521
Wut, hoe reed je dan waardoor dat niet milieubewust was?
Het fucking CBR gaat bijna failliet denk ik, ze laten je zakken om de kutste reden :')
pi_102483715
quote:
13s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Wut, hoe reed je dan waardoor dat niet milieubewust was?
Het fucking CBR gaat bijna failliet denk ik, ze laten je zakken om de kutste reden :')
Dit vraag ik me ook af inderdaad, als je voor de rest veilig hebt gereden vind ik het toch wel raar als ze je hier voor laten zakken.
pi_102483771
Inderdaad, wat een zure vent. Mijn rijinstructeur vond het ook belachelijk, liet hij ook duidelijk merken.

Dit, gaat voornamelijk om het schakelen (dus zo vroeg mogelijk schakelen):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102483838
quote:
8s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad, wat een zure vent. Mijn rijinstructeur vond het ook belachelijk, liet hij ook duidelijk merken.

Dit, gaat voornamelijk om het schakelen (dus zo vroeg mogelijk schakelen):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wat heb jij verkeerd gedaan dan dat de examinator het niet goed vond? Heb je constant 4000+ toeren gereden of zo?
pi_102483921
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Ja, maar wat heb jij verkeerd gedaan dan dat de examinator het niet goed vond? Heb je constant 4000+ toeren gereden of zo?
Nee. Ik schakel gewoon op dat geluid en natuurlijk houd ik de teller ook wel in de gaten maar over het algemeen weet ik gewoon wanneer ik moet schakelen. Weet niet hoe jullie het doen? Volgens mij rijinstructeur was het gewoon goed en ik heb ook wel eens met mijn broer gereden, ook geen aanmerkingen.
pi_102484119
Ik schakel meestal bij de 2000 toeren en volgens de instructeur moet dat op de snelweg pas bij 3000 toeren.. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102484467
Ik schakel meestal rond de 2500 :) (Als ik later ga dan mekkert instructeur dat ik moet schakelen. }:| )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 september 2011 @ 18:36:44 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_102484694
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik schakel meestal bij de 2000 toeren en volgens de instructeur moet dat op de snelweg pas bij 3000 toeren.. :o
Bij snelweg oprijden wel ja, lekker geluid maken :9.
pi_102484706
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef Tamashii het volgende:
Op de snelweg moet ik hem doortrekken tot 4500RPM, maar jij zult wel een 6 bak hebben dan?
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_102487491
Met rijles altijd met optrekken tot de 3000 toeren, maar nu zijn het er ook wel eens meer.
Maar van die paar meter met optrekken zul je echt niet veel zuiniger rijden, het gaat er natuurlijk om dat je als je op snelheid bent niet constant meer dan 2500 toeren gaat rijden want dan is het wel minder zuinig natuurlijk.
pi_102488699
Ik schakel ongeveer op snelheid.
Starten in z'n 1, direct naar z'n 2.
Met 30km/h naar 3
met 50 km/h naar 4
met 70 km/h naar 5.
Dan schakel je meestal tussen de 2000 en 2500 toeren. Bij snelweg inderdaad wat minder snel, heb hem een keer braaf bij 70 naar z'n 5 gezet, dan duurt het erg lang voor je bij 100 bent :').

Maar ik moet wel zeggen dat iedereen die al even rijdt me met ogen als schoteltjes aankijkt als ik dat vertel. Heb wel eens met iemand in de auto gezeten die een heel stuk 100 reed in de 3 :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102489104
Dat de mensen die langer rijden je raar aankijken heeft vooral te maken met dat het eigenlijk nogal onzinnig is om zo snel te schakelen. Ik doe het ook echt alleen omdat het mķet. Zodra ik dat stomme pasje heb ga ik mooi schakelen naar hoe m'n toekomstige auto gaat zijn. En als die bij 3500 aangeeft dat 'ie door wil, dan schakel ik dan. :)

Sterker nog, helemaal als je een wat oudere auto hebt is het helemaal niet zo goed voor de motor om zo vroeg te schakelen, want dat ding raakt ontzettend vervuild.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102489569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:55 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* Rijbewijs al aangevraagd?
Dank u! :* Ik heb morgenochtend een afspraak (had vandaag een haast- en vliegdag verder) en dan heb ik de keus tussen:
-met spoed, waardoor het ding er maandag zéker en heeeeel misschien vrijdagmiddag al is (en ik werk fulltime dus dat wordt toch niks)
-zonder spoed, waardoor mijn stuurpapier er misschien dinsdag, waarschijnlijk woensdag en zeker donderdag is.

Het wordt dus sowieso het weekend over en dientengevolge blijft er een euro of 35 heerlijk in mijn knip :Y Woensdag ben ik ook nog vrij, dus ik denk dat ik dan lekker een petje opzet, in ons Volkswagentje stap en wat rotondes rechtdoor ga nemen met hardcore over de speakers

SPOILER
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 28 september 2011 @ 20:43:06 #22
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_102489773
Nu kan je de hele wereld aan he :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_102490108
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef bokkepoot het volgende:
Nu kan je de hele wereld aan he :P
Whehehe vandaag voelt het wel even zo ja :Y
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102492068
Jij was toch ook al even bezig Mwanatabu?

Gefeliciteerd! *O*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102492521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jij was toch ook al even bezig Mwanatabu?

Gefeliciteerd! *O*
Yup, lesje of 75 ā 80. Krijg van de week de "eindafrekening", zal de totaalscore nog wel even melden :@
En bedankt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')