Dat wordt al sinds wedstrijd 1 gezegd, maar ik zie het hem nog niet doen. Zet hem 30 meter naar voren en je hebt een wereldspeler. Dit Ajax zou zo goed gebruik kunnen maken van zo'n speler...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat het wel goed komt. Hij moet even zijn draai vinden, FdB moet even doorhebben dat de Jong weg moet en er een goede controleur moet komen.
Het is een complot.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:17 schreef Martijn85 het volgende:
Ik denk dat hij werd verkocht om Ajax dwars te zitten
3 Theo-passes gezien, waarvan er 1 veel te hard was en 1 uit ging. Dat is niet des Theo's.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:36 schreef blup het volgende:
Ik zat gister Real - Ajax te kijken werd plots Theo gewisseld. Ik had niet eens door dattie al 45 minuten in het veld stond. Hij was zelf duidelijk not amused met zijn wissel.
Hij is inderdaad niet aangekocht door Frank de Boer, eigenlijk was het een laatste dolksteek van van den Boog!!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Frank de Boer helemaal niet op Janssen zat te wachten. Hij laat hem aankloten op een positie die hem niet ligt en waar hij ook helemaal geen zin in heeft, na 10 wedstrijden kan hij zeggen 'zie je wel, hij past gewoon niet bij Ajax en hij wil er niet voor werken en hij gaat weer in de friettent zitten' en dan kan hij linea recta El Ham achterna richting Ajax 2.
Zie je wel!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, dit gerucht gaat al heel lang door de rondte in Amsterdam. We hebben een potje met 'concurrentie gelden' hierin schaffen wij alle sterkhouders van concurrenten of mogelijke concurrenten aan om ervoor te zorgen dat ze in een gat vallen. Dat de desbetreffende speler dan niet functioneert is ingecalculeerd en daarom staat hij dikwijls in de basis.
klopt, die 2 ton die hij extra verdient gedurende 2 jaar gaat hem echt miljonair maken!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
Theo wil gewoon lekker cashen, en dat kan bij ajax!
Theo verdient meer dan het dubbele van wat hij bij Twente opstreek. 6 ton -> 1.3 miljoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
klopt, die 2 ton die hij extra verdient gedurende 2 jaar gaat hem echt miljonair maken!!!
Bron.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Theo verdient meer dan het dubbele van wat hij bij Twente opstreek. 6 ton -> 1.3 miljoen.
FdB had het wel eerder kunnen zien maar nee, Wss gaat hij vrolijk verder met Janssen te vernietigenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat het wel goed komt. Hij moet even zijn draai vinden, FdB moet even doorhebben dat de Jong weg moet en er een goede controleur moet komen.
Door Janssen te kopen hebben ze een extra middenvelder en 4,5mln extra doordat Twente niet aan de CL meedoet. Dusja, het kan wel uit.
Prestigeproject van FdB, alsof Theo op wonderbaarlijke wijze ineens een wedstrijd lang geconcentreerd kan verdedigen, opbouwen en meevoetballen op de CDM.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
FdB had het wel eerder kunnen zien maar nee, Wss gaat hij vrolijk verder met Janssen te vernietigen
allemaal kenmerken van een beginnende trainer die denkt dat ie het heeft uitgevondenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prestigeproject van FdB, alsof Theo op wonderbaarlijke wijze ineens een wedstrijd lang geconcentreerd kan verdedigen, opbouwen en meevoetballen op de CDM.
klopt, spijtig maar waarquote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
allemaal kenmerken van een beginnende trainer die denkt dat ie het heeft uitgevonden
Ja, ik was al aan het zoeken. Die salarissen van spelers van Ajax zijn toch openbaar i.v.m. beursgenoteerd?quote:
Waarom zetten ze em dan op de verkeerde plek.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef Apekoek het volgende:
Om Twente dwars te zitten, jezus hoe bekrompen kun je zijn.Theo is gewoon een zeer complete ervaren middenvelder, dat kon Ajax goed gebruiken. Veel moeilijker is het niet.
Geen idee, maar ik vind het geen excuus om dan maar ook geen vrije trappen en fatsoenlijke corners te kunnen nemen. Dat ie niet helemaal op de juiste plek staat ok, maar dan kan je opeens gewoon helemaal niets meer?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zetten ze em dan op de verkeerde plek..
Als je er zo uitziet:quote:Op donderdag 29 september 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het geen excuus om dan maar ook geen vrije trappen en fatsoenlijke corners te kunnen nemen. Dat ie niet helemaal op de juiste plek staat ok, maar dan kan je opeens gewoon helemaal niets meer?
Hij heeft daar gewoon zin in een peuk.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dan zit er in het koppie iets niet goed.
Ik ook, maar ik zie er fantastisch uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij heeft daar gewoon zin in een peuk.
Maar jij kan ook niet voetballenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie er fantastisch uit.
Ik ben beter dan Messi maar ik heb geen motivatie.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar jij kan ook niet voetballen.
Momenteel is het: Twente -1, Ajax -2 (de Boer krijgt ook een -1 voor z'n opstelling)quote:Op donderdag 29 september 2011 14:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Antwoord op de TT:
Het mes snijdt aan twee kanten: Ajax +1, Twente -1. Alleen moet die +1 bij Ajax nog gestalte krijgen.
....want de kwaliteit van een speler valt slechts af te lezen aan zijn titels...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie niet zo in waarom hij zo 'heilig' is. Het hoogste wat hij heeft bereikt is 1 landstitel en 1 beker. Het is geen Van Bronckhorst, Van Bommel, Stam, Cocu ofzo.
Ze willen nu nogal geforceerd een leider van hem maken.
Aan een loopbaan valt veel af te leiden inderdaad. Een jaartje kampioen worden in Nederland staat natuurlijk niet gelijk aan de CL winnen of iig op Europees topniveau spelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
....want de kwaliteit van een speler valt slechts af te lezen aan zijn titels...
Kennelijk heb je Twente nooit zien spelen.
Jawel en hij heeft 2 topjaren gehad. En ik heb het ook niet over zijn voetballende kwaliteiten maar meer over zijn leiderschap. Ik vraag me af of hij wel echt de status heeft van een leider.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
....want de kwaliteit van een speler valt slechts af te lezen aan zijn titels...
Kennelijk heb je Twente nooit zien spelen.
Begrijpend lezen is een vak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan een loopbaan valt veel af te leiden inderdaad. Een jaartje kampioen worden in Nederland staat natuurlijk niet gelijk aan de CL winnen of iig op Europees topniveau spelen.
Begrijpend schrijven ook.quote:
Voetballend is de stap Twente naar Ajax natuurlijk niet zo groot; ze voetballen immers al een jaar of 3 op hetzelfde niveau. Het grote verschil zit 'm in de sfeer, de cultuur bij Ajax. Die is vrij kil en zakelijk; voornamelijk gericht op presteren, perfectie, dominantie en dergelijke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nog steeds zo dat Ajax een stap omhoog is tov Twente, ook hij zal zich dus moeten aanpassen lijkt me.
En dan wordt 'ie ook nog eens compleet verkracht door De Boer en wordt ook Janssen een jaartje ouder, die verslavingen van hem beginnen dan toch zijn tol te eisen.
De stap is voetballend ook gewoon groot. Elke wedstrijd verplicht om te winnen, verplicht om kampioen te worden, enorme mediadruk. Zo'n enorm verschil vergeleken met Twente waar alles mag. Ook dat valt onder niveauverschil, want daar moet je als speler maar mee om kunnen gaan. Janssen kan dat vooralsnog niet, maar dat heeft er ook voor een groot deel mee te maken dat De Boer en de buitenwacht hem én te belangrijk maakt én hem verkeerd gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voetballend is de stap Twente naar Ajax natuurlijk niet zo groot; ze voetballen immers al een jaar of 3 op hetzelfde niveau. Het grote verschil zit 'm in de sfeer, de cultuur bij Ajax. Die is vrij kil en zakelijk; voornamelijk gericht op presteren, perfectie, dominantie en dergelijke.
Theo heeft denk ik baat bij een warme, gezellige club waar hij af een toe een biertje kan drinken met de mensen. Volgens mij kijkt Theo angstig over zijn schouder als hij in de ArenA een plekje zoekt om een sjekkie te draaien. Voor je het weet zeuren ze dáár weer over...
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat Vertonghen en Janssen elkaar totaal niet liggen. Theo moet zich soms écht inhouden om die Belg niet voor zijn arrogante harses te pompen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef blup het volgende:
Zag toevallig laatst bij 90 minutes heel veel voorbeelden waar Theo mijlen vrij staat maar gewoon niet aangespeeld krijgt door zn medespelers, sterker nog, de bal gaat gewoon terug.. Frustratie en cynische applausjes waren het gevolg.. Komt niet goed zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |