HC is het zeker, je gaat echt fucking snel dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het net iets te HC voor een NON HC beta... sluipende gasten hoor je ook niet meer om je heen scharrelen zoals in BC2...
Ik heb een Q9550 met 4GB ram, mijn HD6950 nekt hem rond de 40 FPS.
Ik zag dat veel bugs met betrekking tot het menu al weg zijn in de volledige game.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:39 schreef JK het volgende:
Caspian Border, afhankelijk van hoe druk etc rond 20-25fps, soms 30-35.
Die moet eigenlijk op low, maar dan ziet het er nog niet slecht uit.
Caspian Border is een stuk leuker, maar nog steeds snap ik niet alles van het spel.
En dan zijn de minimum specs met een 8800GT... what the hell? Dat ding kan helemaal niets vergeleken met een HD6850 kaartje.
Wel irritant: als iemand chat, kan je je videosettings niet veranderen, omdat de chat-overlay over de setup heen gaat.
Maar heal....quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef benx het volgende:
[..]
HC is het zeker, je gaat echt fucking snel dood.
Zou ik mogen weten wat voor specs jouw pc heeft?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef JK het volgende:
Mooi dat die bugs straks weg zijn, want ik kon voertuiginstellingen ineens niet instellen.
DAMN DAMN DAMN wat is Caspian Border VET!!!!!
Ik had alles op low, behalve texture & shadow op high en ik haalde dus tussen de 25-40fps. In de straaljager haalde ik 45-50fps. Kon alleen geen raketten afvuren en geen flares, maar wellicht denk ik teveel aan BF2.
Supermooie effecten, zelfs op low... zon vol in je bek, explosies van tanks waarbij de omgeving zoals bomen etc. gewoon even de andere kant opzwiepen van de luchtverplaatsing... er kan gigantisch veel kapot. Met een AA-Gun schiet je gerust de wegwijsborden boven de weg kapot.. en uiteraard nog veel meer... bijna alles kan gewoon stuk. Ik mis alleen nog de animatie als je kogels in het water schiet, maar dat zal nog wel komen.
Snap niet dat ze Caspian Border niet meteen vrij geven. Metro vind ik echt niets meer aan, nu ik CB heb gespeeld.
Alleen jammer dat je bij CB er soms gewoon uitgeknikkerd wordt. Zonder foutmelding terug naar de desktop. Heb ik bij Metro niet gehad.
Ik duik m'n bed in. Morgen weer gewoon werken en brak zijn kan ik er even niet bij hebben.
Caspian Border geeft je absoluut het BF2 gevoel terug en met de nieuwe effecten zelfs op low: mindblowing!!!![]()
Staar je nu maar even niet blind op specs.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef steekhond het volgende:
[..]
Zou ik mogen weten wat voor specs jouw pc heeft?
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Ireyon het volgende:
Achja dat mensen het scheldwoord nog steeds niet los van de ziekte kunnen zien... 'k Heb er zelfs als echte kankerlijer geen moeite mee.
Of je kan gewoon niet scheldenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mijn vriendin ook niet.Vindt ze hypocriet.
Dit wil ik alvast wetenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef cerror het volgende:
Hoe komen jullie op een server met caspian border?
Hij staat bij mij niet eens in de serverlijst.
Bf2 gevoel maar ik heb nog geen CB gespeeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:58 schreef JK het volgende:
Benx & Jedi, precies wat? De setup of niet het BF2 gevoel?
Ik heb de keybindings bekeken, je kan niet eens spotten.. WTF? Ik zie vijanden vaak veelste laatMaargoed, wel realistischer. Bij BF2 had je soms een idee dat je iemand zag en dan hup, Q + spotten en dan wist je het zeker.
Ja 14:00 pas, alleen de mensen die een key hebben konden eerderquote:Op donderdag 29 september 2011 08:25 schreef wuuht het volgende:
he is de beta nu al voor iedereen uit ik dacht pas om 14:00
Zoals ik hierboven al tikte:quote:Op donderdag 29 september 2011 08:29 schreef BF3ftw het volgende:
[..]
Ja 14:00 pas, alleen de mensen die een key hebben konden eerder
Dit komt van de global BF3 community manager van DICEquote:no ETA when they will go live. Check your emails later on.
TweetDeck • 29/09/11 04:51
Johquote:Op donderdag 29 september 2011 08:24 schreef BF3ftw het volgende:
Wow ik heb echt lagg man, hoe kan dit?
Zelfs op low settings heb ik nogsteeds lagg
Mijn laptop specs:
Processor: Intel Core i7 (2e generatie)
RAM: 4 GB
Harde schijf 500 GB
Videokaart AMD Radeon HD 6490M 1024 MB
Laptop is 2 weken oud, is deze videokaart nou gewoon ruk of hoe zit het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |