Staar je nu maar even niet blind op specs.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef steekhond het volgende:
[..]
Zou ik mogen weten wat voor specs jouw pc heeft?
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Ireyon het volgende:
Achja dat mensen het scheldwoord nog steeds niet los van de ziekte kunnen zien... 'k Heb er zelfs als echte kankerlijer geen moeite mee.
Of je kan gewoon niet scheldenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mijn vriendin ook niet.Vindt ze hypocriet.
Dit wil ik alvast wetenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef cerror het volgende:
Hoe komen jullie op een server met caspian border?
Hij staat bij mij niet eens in de serverlijst.
Bf2 gevoel maar ik heb nog geen CB gespeeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:58 schreef JK het volgende:
Benx & Jedi, precies wat? De setup of niet het BF2 gevoel?
Ik heb de keybindings bekeken, je kan niet eens spotten.. WTF? Ik zie vijanden vaak veelste laatMaargoed, wel realistischer. Bij BF2 had je soms een idee dat je iemand zag en dan hup, Q + spotten en dan wist je het zeker.
Ja 14:00 pas, alleen de mensen die een key hebben konden eerderquote:Op donderdag 29 september 2011 08:25 schreef wuuht het volgende:
he is de beta nu al voor iedereen uit ik dacht pas om 14:00
Zoals ik hierboven al tikte:quote:Op donderdag 29 september 2011 08:29 schreef BF3ftw het volgende:
[..]
Ja 14:00 pas, alleen de mensen die een key hebben konden eerder
Dit komt van de global BF3 community manager van DICEquote:no ETA when they will go live. Check your emails later on.
TweetDeck • 29/09/11 04:51
Johquote:Op donderdag 29 september 2011 08:24 schreef BF3ftw het volgende:
Wow ik heb echt lagg man, hoe kan dit?
Zelfs op low settings heb ik nogsteeds lagg
Mijn laptop specs:
Processor: Intel Core i7 (2e generatie)
RAM: 4 GB
Harde schijf 500 GB
Videokaart AMD Radeon HD 6490M 1024 MB
Laptop is 2 weken oud, is deze videokaart nou gewoon ruk of hoe zit het?
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat komt hij vandaag uit voor de Ps3 pc?
Gekke vraag, maar op welk power schema staat je laptop? Windows heeft de neiging om je CPU op 1/3 van de max te zetten als je een laptop hebt. Daar ligt het bij jou aan denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:24 schreef BF3ftw het volgende:
Wow ik heb echt lagg man, hoe kan dit?
Zelfs op low settings heb ik nogsteeds lagg
Mijn laptop specs:
Processor: Intel Core i7 (2e generatie)
RAM: 4 GB
Harde schijf 500 GB
Videokaart AMD Radeon HD 6490M 1024 MB
Laptop is 2 weken oud, is deze videokaart nou gewoon ruk of hoe zit het?
Hmm over de PS3 wordt dus niks gezegd ?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:19 schreef corkydiggles het volgende:
open beta is live op xbox360
dus zal niet lang duren voor pc.
tweet
BATTLEFIELDO Battlefieldo.com
Open beta is now live on the #xbox360. Go go go #BF3 Beta!
denk dat dat wel aangepast word.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:
Dice heeft weer een grote misser gemaakt met de heli's en jetsDe besturing van heli's is nog achterlijker dan in BC2 en jets lijken net vliegende hovercrafts
Had net 18-0 in een jet omdat je gewoon stil kan hangen in de lucht en van een afstandje helikopters "sniped"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |