Oh ja... want het staat op WIKI natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Dus de Mexicaanse en Guatemalaanse ministers van tourisme werken samen om de economie wat op te krikken door oude verhalen verzonnen door bewezen oplichter te recyclen ?
Leuke logica ook. Ik ben ooit gearresteerd voor vernieling. DUS ben ik niet te vertrouwen wat al mijn andere info betreft, en zal ik altijd een vernieler blijven en altijd een vernieler zijn geweest.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Dus de Mexicaanse en Guatemalaanse ministers van tourisme werken samen om de economie wat op te krikken door oude verhalen verzonnen door bewezen oplichter te recyclen ?
Ik kijk eerst wel waar ze mee komen .quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Dat idd. Hoewel ik kritisch ben, blijf ik altijd nieuwsgierig naar nieuwe bewijzen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wel waar ze mee komen .
ik hoop voor 21-12quote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat gewoon in OP. Eind 2012.
... en dan staan ook de 2 gezichtjes aan de linkerzijde gewoon rechtop, wat er op duidt dat rechtop (dus 90 graden gedraaid) de juiste positie is i.p.v. zoals nu afgebeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je die afbeelding van die Maya op zijn ruimtescooter 90 graden draait is hij veel logischer, dan zit ie gewoon relaxed op een troon een beetje te chillen
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Summers het volgende:
Ik kijk eerst wel waar ze mee komen .
Niemand die eerder even zijn boerenverstand heeft gebruikt.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en dan staan ook de 2 gezichtjes aan de linkerzijde gewoon rechtop, wat er op duidt dat rechtop (dus 90 graden gedraaid) de juiste positie is i.p.v. zoals nu afgebeeld.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je die afbeelding van die Maya op zijn ruimtescooter 90 graden draait is hij veel logischer, dan zit ie gewoon relaxed op een troon een beetje te chillen
dat dusquote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en dan staan ook de 2 gezichtjes aan de linkerzijde gewoon rechtop, wat er op duidt dat rechtop (dus 90 graden gedraaid) de juiste positie is i.p.v. zoals nu afgebeeld.
Hoe dan ook:
[..]
Zo zitten astronauten anders wel in hun stoel bij lancering van een raket.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |