Wat moeten we ons dan voorstellen bij hun visie op Mars ... de god van oorlog ?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Nietvandezewereld het volgende:
Nog meer oude kennis:
De Romeinen beschouwden Jupiter als beschermer van het leven.
Laat Jupiter door zijn massa, en hierdoor het afvangen van meteoren, en hierdoor het mogelijk maken van langere periodes van betrekkelijke meteorologische rust op aarde hebben gezorgd voor de mogelijkheid voor de mens om zich te ontwikkelen.
In gewone taal: zonder Jupiter, meer grote inslagen op aard en geen mensen.
Ik heb geen idee?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat moeten we ons dan voorstellen bij hun visie op Mars ... de god van oorlog ?
Zoals het mij is verteld komen we daar vandaan. Alleen is het leven daar door een grote oorlog onmogelijk gemaakt. Vandaar misschien god van de Oorlog.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat moeten we ons dan voorstellen bij hun visie op Mars ... de god van oorlog ?
Waarom zou het kennisniveau van oudere volken hoger liggen dat het huidige kennisniveau?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wij als hedendaagse mens zijn waarschijnlijk nogal vervreemd van de natuur (tenminste velen onder ons). De oudere volken stonden neem ik aan veel dichter bij de natuur en bezaten waarschijnlijk kennis die wij nu niet meer bezitten of weggeëbd is.
Andere kennis.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom zou het kennisniveau van oudere volken hoger liggen dat het huidige kennisniveau?
Misschien omdat ze met veel minder middelen dan wij ter beschikking hebben zelf vindingrijker moesten zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom zou het kennisniveau van oudere volken hoger liggen dat het huidige kennisniveau?
Ik acht de kans groter dat wij al die middelen hebben juist omdat we vindingrijker zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat ze met veel minder middelen dan wij ter beschikking hebben zelf vindingrijker moesten zijn?
Aha, en wat voor kennis hadden die volken dan wel niet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |