Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
Doe normaal zeg, het is een internetforum.
Wat is jouw probleem precies?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
Doe normaal zeg, het is een internetforum.
Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten. Ik beweer ook niet dat ik alles weet. Ik ga ook niet zeggen dat er geen rare dingen omtrent zijn leven waren. Die waren er namelijk wel (hoe die tot stand zijn gekomen en door wie is altijd interesant om te weten). Ik zal ook proberen wat minder hard te zijn (dat is hier gegroeid in sommige topics waar ik nu niet verder op in zal gaan).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Piepie, blijf doorposten over de rare dingetjes, toevalligheden(!) en soms absurde gang van zaken die niemand kan ontkennen. User Weerwachtwoordvergeten oid heeft gelijk dat het af en toe doorslaat naar para hoax believers maar zolang je dat in de gaten houdt plaats je hier verrekte interessante berichtjes.
Oké gezellig ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten. Ik beweer ook niet dat ik alles weet. Ik ga ook niet zeggen dat er geen rare dingen omtrent zijn leven waren. Die waren er namelijk wel (hoe die tot stand zijn gekomen en door wie is altijd interesant om te weten). Ik zal ook proberen wat minder hard te zijn (dat is hier gegroeid in sommige topics waar ik nu niet verder op in zal gaan).
Zie edit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou?
Mensen die 20x moeten horen dat ze écht niet weg moeten gaan omdat er een beetje tegengas gegeven wordt.quote:
Gezien, maar het gaat hier om de vreemde zaken rondom zijn dood. De vraag dus of hij wellicht nog leeft.quote:
Jou bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Hilde3 het volgende:
@ WeerWachtWoordVergeten: Het is leuk als je hier post, dingen noemt die niet kloppen, mag je van mij blijven doen maar je toon kan mij inziens wel op een andere manier doen. Hoe je nu overkomt is nogal denigrerend, op een andere manier zou ik heel fijn vinden.
Leuk Hilde dat je die film gaat kijken. Doe het vooral met je hoaxbril op, dan zul je verstelt staan ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Hilde3 het volgende:
@ Piepie, ik kijk heb een klein stukje gezien van die autopsy film. Kijk later nog wel goed en dan geef ik wel een reactie.
Dit weekend ga ik ook even de flim V for Vendetta bekjiken
Van wat ik begrepen heb is de seal die je ziet niet de seal in de rechtzaal maar is deze gemaakt door het netwerk dat de streams uitzendt. Het kan zomaar zijn dat ze er een ster teveel in hebben gezet. Als je goed kijkt naar die seal kun je ook zien dat het een stuk CGI is en niet een echte sealquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef piepie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die vage dingen die je niet bij een serieuze rechtszaak verwacht.
Naast die ster te veel (Californië is de 31e staat en niet de 32e)
Graag!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Graag!
Het zorgt er voor dat het niet doorslaat. Geen zin om namen te noemen maar sommige users maken het spannender dan het is waardoor de posts van Piepie & co met een korreltje zout genomen worden. Onterecht want zij hebben echt heel opmerkelijke dingen te melden! (mijn ogen zijn geopend)
Een frisse nuchtere kijk van jou is een aanwinst voor deze reeks.
Oké dit klinkt geloofwaardig ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is de seal die je ziet niet de seal in de rechtzaal maar is deze gemaakt door het netwerk dat de streams uitzendt. Het kan zomaar zijn dat ze er een ster teveel in hebben gezet. Als je goed kijkt naar die seal kun je ook zien dat het een stuk CGI is en niet een echte seal
Volgens mij heeft het ermee te maken dat als de jury niet in de rechtzaal is dat er dan geen live beelden mogen worden vertoond ivm beinvloeding die dan mogelijk zou kunnen zijn.
Hier wat leesvoer over CGI http://en.wikipedia.org/wiki/Computer-generated_imageryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Oké dit klinkt geloofwaardig ...![]()
Ik had nog nooit van CGI gehoord.
(Wordt zo'n seal dan niet gewoon gekopieerd van een origineel? Misschien stomme vraag, maar hoe dat CGI werkt weet ik gewoonweg niet.)
Ja ik weet niet precies hoelang ik al mee lees maar zeker wel een jaar, en wat mij in het algemeen altijd al opvalt is dat bij elke grote artiest hetzelfde complot verhaal tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je vandaag hebt geregistreerd hier op FOK, dus vraag ik me af hoeveel je al hebt gelezen over deze zaak. Gewoon even uit nieuwsgierigheid, heb je al vaker over dit hoax-verhaal gelezen op internet? De zaak zit namelijk heel gecompliceerd in elkaar en als je niet echt goed bent ingelezen dan wordt het een hele kluif om dit nu nog te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |