abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103039711
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als showbizzbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

Het is mooi als er bepaalde dingen ook ontkracht kunnen worden door mensen die hier komen posten. Ik heb nooit beweerd de waarheid in pacht te hebben en post hier dingen die ik heel opmerkelijk vind. Vooraf google ik heel wat af en als ik het dan zelf niet kan ontkrachten dan post ik het hier voor de mensen die graag meelezen en/of meeposten.

De felle toon staat mij ook tegen, zelf formuleer ik graag anders.

Zelf zou ik in dit topic nooit eerder gaan posten voordat ik uitgebreid alle vorige topics in deze reeks serieus heb doorgelezen.

Wat mij altijd wel opvalt is dat er soms dingen worden ontkracht die ook inderdaad bij voldoende kennis van zaken te ontkrachten kunnen zijn. Niet iedere aanwijzing is even sterk natuurlijk.
Maar zaken die nooit iemand hier heeft kunnen ontkrachten wordt nooit op gereageerd, zoals het dodo-verhaal bijvoorbeeld om er zomaar even een te noemen.

Wat betreft het ontkrachten van Joseph versus Joe ben ik het trouwens nog steeds niet eens.
Zo makkelijk ga in niet om in dit verhaal.
Het overgrote deel van de mensen op micheljacksondeathhoax.com zijn afkomstig uit de VS en daar zitten ook heel intelligente mensen tussen.
Mijn mijn boerenverstand kan ik dus nog steeds niet rijmen dat in officiële stukken een afkorting van zijn naam wordt gebruikt. Bij de rechtszaak in 2005 was het Joe, op zijn rijbewijzen was het Joe etc.
Verder kan ik melden dat op dat grote engelstalige forum ook enorm veel onzinverhalen staan die ik zelf ook naar het rijk der fabelen verwijs. Ik pik er wel dingen uit die ik opmerkelijk en erg toevallig vind en die plaats ik hier.

Ik las ook over dat zegel van Los Angeles dat nog steeds gebruikt wordt door de coronor's office.
Oké, daar kan ik dan wel in meegaan, zou kunnen.
Maar dan wordt er weer niet gereageerd op het zegel van Californië met 32 sterren, terwijl heter 31 moeten zijn. Dat bedoel ik dus. Er wordt alleen gereageerd op dingen die nog wel te ontkrachten zijn, maar als het moeilijker wordt dan is het stil.

Tijd om mijn hondjes uit te laten .... :W
Als je hondjes zijn uitgelaten zou je de zaken die niet ontkracht kunnen worden eens op een rijtje kunnen zetten met iets meer info erbij. Ik ben zeer benieuwd daarna (en ja ik zal natuurlijk een poging doen om die te ontkrachten ;))
pi_103039924
Als ik de hondjes heb uitgelaten wachten er weer andere dingen op mij, dus je zult even geduld moeten hebben. Ik zou dit topic dus maar even in de gaten blijven houden, want ik kom er binnenkort wel een keer mee.
pi_103040037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:38 schreef Janena het volgende:
Ik zie i.d.d. iemand die wel op MJ lijkt, maar het zegt mij verder niet zoveel...alle lichamen liggen tijdens een autopsie op die manier en Michael was dun, dat was algemeen bekend denk ik?
Wat ik bedoelde Janena is niet hoe het lichaam daar lag, maar dat het lichaam een kopie lijkt van het lichaam van Michael. Snap je?

En voor de duidelijkheid, ik vroeg gewoon om reacties en wil hiermee niet beweren dat het lichaam uit dat filmpje hetzelfde is als op de autopsiefoto van de echte Michael. Ik vond slechts de gelijkenis erg frappant.
pi_103040166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Tot 1 dag geleden was dit topic eigenlijk niets meer dan een verzamel bak van allerlei theorien die inderdaad besproken werden alleen het probleem was dat het besproken werd door mensen die er allemaal in geloofden.

Geen onwaarheden verspreiden he o|O
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103040204
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde Janena is niet hoe het lichaam daar lag, maar dat het lichaam een kopie lijkt van het lichaam van Michael. Snap je?

En voor de duidelijkheid, ik vroeg gewoon om reacties en wil hiermee niet beweren dat het lichaam uit dat filmpje hetzelfde is als op de autopsiefoto van de echte Michael. Ik vond slechts de gelijkenis erg frappant.
Wie is eigenlijk de acteur in dat filmpje? Eén of andere impersonator?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103040929
[quote]99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als sideshowbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

Het is mooi als er bepaalde dingen ook ontkracht kunnen worden door mensen die hier komen posten. Ik heb nooit beweerd de waarheid in pacht te hebben en post hier dingen die ik heel opmerkelijk vind. Vooraf google ik heel wat af en als ik het dan zelf niet kan ontkrachten dan post ik het hier voor de mensen die graag meelezen en/of meeposten.

[/quote/]

Grappig dat het meteen FEL is als er een keer tegengas wordt gegeven. Dan heb ik nog een vraag voor Piepie en Moonwalk.

over die sterren in het logo van Californië inplaats van 31 dat het er 32 zijn, wat is precies dan het punt wat je wilt maken? Een ster te veel...waar duit het volgens jullie dan op? Dat MJ nog leeft? door die ene ster te veel?

Graag wil ik daar eens wat meer van weten!

bedankt!
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 16:43:28 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103041444
Ik denk dat mensen daardoor denken dat het niet echt is, een schijnzaak. Dat was toch ook de conclusie die mensen trokken uit het hele dieren en taxi's in de rechtzaal verhaal?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103041656
Dus door een ster teveel is het een schijnzaak...als je gewoon logisch nadenkt kunnen al die mensen die daaraan meewerken in een complot zitten?!
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 16:51:39 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103041749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef GGGeneraal het volgende:
Dus door een ster teveel is het een schijnzaak...als je gewoon logisch nadenkt kunnen al die mensen die daaraan meewerken in een complot zitten?!
Ik denk dat dat de waarde is die mensen er aan toekennen. Die ster te veel is het bewijs dat dat hele seal/logo niet echt is en in een echte rechtzaak zouden ze een goed logo gebruiken dus is blijkbaar de hele rechtzaak fake. Tenminste, ik denk dat het dat zou moeten bewijzen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:52:27 #260
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103041773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef GGGeneraal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als sideshowbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

[/quote/]

Grappig dat het meteen FEL is als er een keer tegengas wordt gegeven. Dan heb ik nog een vraag voor Piepie en Moonwalk.

over die sterren in het logo van Californië inplaats van 31 dat het er 32 zijn, wat is precies dan het punt wat je wilt maken? Een ster te veel...waar duit het volgens jullie dan op? Dat MJ nog leeft? door die ene ster te veel?

Graag wil ik daar eens wat meer van weten!

bedankt!
Blijkbaar wil jij gewoon niet snappen wat ik post. Ik heb het over de manier waar op en niet over de tegengas, alsjeblieft zeg dus hou eens op met dat getrol. Dat van die zegels heb ik niet eens gepost. Leg me geen woorden in de mond.

Ik stop nu met het volgen van dit topic en wens jullie veel plezier met trollen, als iemand de OP wil hebben stuur je me maar een DM ofzo

Ik ga niet met mensen in gesprek die gewoon niet willen snappen wat ik zeg :W
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103042049
Oke bij deze mijn excuses dat ik je woorden in de mond had gelegd, Maar om weg te lopen als het iets te heet onder je schoenen wordt vind ik beetje laf en getuigd meteen van het feit dat je niet normaal kan discusieren met mensen die anders denken dan jou ''gedachtegangetje''.

Wat is er voor jou zo FEL aan mijn toon? Want als je je daar eens over nadenkt zul je zelf zien dat ik niet fel ben maar gewoon rechtstreeks.Waarom zou ik om een vraag heen draaien als dat niet nodig is!

Voor de rest kunnen we gewoon rustig discusieren hoor.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:25:48 #262
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103044820
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geen onwaarheden verspreiden he o|O
Dit klopt inderdaad niet.

Ik heb nooit geloofd dat hij nog leeft.
Ik geloof alleen dat er vreemde dingen zijn gebeurd tijdens zijn leven en rondom zijn dood.
Dat er meer aan de hand is dan wat de instanties ons willen laten geloven.
Die vreemde dingen passen prima binnen BNW en daarom schrijf ik hier af en toe mee...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103047288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de waarde is die mensen er aan toekennen. Die ster te veel is het bewijs dat dat hele seal/logo niet echt is en in een echte rechtzaak zouden ze een goed logo gebruiken dus is blijkbaar de hele rechtzaak fake. Tenminste, ik denk dat het dat zou moeten bewijzen.
Jij snapt het goed Senesta ... ;)

Het is natuurlijk te simpel voor woorden als iemand daarop reageert met dat hieruit de conclusie getrokken kan worden dat Michael nog leeft. Nee, dit is het zoveelste iets wat vraagtekens oproept in dit enorme lange verhaal van toevalligheden, versprekingen en tegenstrijdigheden.

Het zijn allemaal van die vage dingen die je niet bij een serieuze rechtszaak verwacht.
Naast die ster te veel (Californië is de 31e staat en niet de 32e) begon de rechtszaak ook al met de naam van Michael als Micheal te schrijven op de flipover van de aanklager en de foute geboortedatum 28 i.p.v. 29 augustus 1958. Dan ook nog 2 olifantjes in de rechtszaal, wat bij deze zaak aan de karige kant is ( :+ ) , maar toch ...
Bij eerdere hoorzittingen was het een compleet circus in de rechtszaal.
En geloof me, ik heb heel wat gegoogled, veel filmpjes gekeken, maar nergens rechtszaken gezien waar overal pluche beestjes, speelgoed etc. stonden.
Dus als iemand dit kan ontkrachten, heel graag!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 13-10-2011 19:50:12 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:37:17 #264
33350 Janena
pi_103047350
Ik zou het DaveDave verhaal wel graag ontkracht zien. Dat vind ik toch we'n zo'n raar gedoe....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103047422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:37 schreef Janena het volgende:
Ik zou het DaveDave verhaal wel graag ontkracht zien. Dat vind ik toch we'n zo'n raar gedoe....
Dit is heel makkelijk te ontkrachten Janena. Je gelooft namelijk dat hij het is of je gelooft het niet.
Er zijn andere dingen die veel lastiger zijn dan deze.
Bij Dave Dave ben ik zelf ook niet 100% overtuigd, al zou het mij zeker niet verbazen ... ;)
pi_103047584
Moonwalk ik hoop toch echt dat jij dit niet meent zeg! :'(

Ik twijfel nu ook om hiermee door te gaan als jij hier niet meer komt.
Wij zijn met tussenpozen al zo'n 2 jaar met dit onderwerp bezig, dus ik beschouw jou echt als goed ingelezen in dit geheel en heel waardevol in de discussies ben je ook voor mij.

Mij raakt het waarschijnlijk minder, omdat ik inmiddels een huid als een olifant heb opgebouwd (toepasselijk in dit verhaal ... :) ).

Laat het maar even bezinken ... ;)
pi_103048250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik zie dat jij je vandaag hebt geregistreerd hier op FOK, dus vraag ik me af hoeveel je al hebt gelezen over deze zaak. Gewoon even uit nieuwsgierigheid, heb je al vaker over dit hoax-verhaal gelezen op internet? De zaak zit namelijk heel gecompliceerd in elkaar en als je niet echt goed bent ingelezen dan wordt het een hele kluif om dit nu nog te doen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:18:17 #268
33350 Janena
pi_103049297
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef piepie het volgende:

[..]

Dit is heel makkelijk te ontkrachten Janena. Je gelooft namelijk dat hij het is of je gelooft het niet.
Er zijn andere dingen die veel lastiger zijn dan deze.
Bij Dave Dave ben ik zelf ook niet 100% overtuigd, al zou het mij zeker niet verbazen ... ;)
Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden:

voor 25-6-2009 was het simpel: 1 davedave en 1 michael jackson

na 25-6-2009:

1 echte dave dave + een dode michael
1 echte dave dave + een neppe(dit zou dan michael zijn)
1 echte davedave die michael na zit te doen met oogkleur, stem & maniertjes + een dode michael

Ik gok zelf op de laatste optie maar vraag me dan af WAAROM hij het nodig vindt om Michael na te doen. Het gaat veel verder dan perongeluk opgepakte trekjes omdat ze met elkaar omgingen.
pi_103050142
Dat zijn inderdaad de 3 opties Janena.
Ik ga voor optie 2 (maar wel met een voorbehoud, omdat dit gewoon niet 100% te krijgen is).
pi_103051257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wie is eigenlijk de acteur in dat filmpje? Eén of andere impersonator?
Ja, maar wie het was weet ik helaas niet (meer) ... ;)
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 21:33:00 #271
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103053350
Piepie, blijf doorposten over de rare dingetjes, toevalligheden(!) en soms absurde gang van zaken die niemand kan ontkennen. User Weerwachtwoordvergeten oid heeft gelijk dat het af en toe doorslaat naar para hoax believers maar zolang je dat in de gaten houdt plaats je hier verrekte interessante berichtjes.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_103053603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Piepie, blijf doorposten over de rare dingetjes, toevalligheden(!) en soms absurde gang van zaken die niemand kan ontkennen. User Weerwachtwoordvergeten oid heeft gelijk dat het af en toe doorslaat naar para hoax believers maar zolang je dat in de gaten houdt plaats je hier verrekte interessante berichtjes.
Dank je wel Ratelslangetje.
Door mensen zoals jij die dit topic waarderen zal ik zeker blijven posten hoor ... ;)

Ik hoop wel dat Moonwalk er dan ook zo over zal gaan denken, want dat vind ik echt heel erg als zij niet meer komt hier.
Moonwalk ... w/
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 22:34:19 #273
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103057047
Jaaa Moonwalk is onmisbaar in deze reeks *O*

Maar vergeet Tass en MetBas niet he.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_103061019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaaa Moonwalk is onmisbaar in deze reeks *O*

Maar vergeet Tass en MetBas niet he.
Nee zeker niet, die horen er ook bij en er zijn er meer dan ik dacht die alleen maar lezen hier ... ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:55:45 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_103061099
Doe normaal zeg, het is een internetforum.

Edit: Mensen die dreigen met niet meer posten willen alleen maar aandacht.
Het gaat hier over MJ en de -misschien- vreemde zaken rondom de rechtzaak, niet over personen hier die ook aandacht willen.

[ Bericht 72% gewijzigd door APK op 14-10-2011 00:00:49 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')