abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 02:19:17 #1
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102466342

Welkom in het Michael Jackson BNW topic

:?Wat is dit?
Dit is een topic waar alle gekkigheden rondom de dood van Michael Jackson besproken kunnen worden.

:?Waarom doen jullie dat?
De dood van Michael Jackson heeft heel veel onopgeloste en op zijn minst heel erg opvallende
zaken om zich heen hangen. Veel dingen kloppen niet en dat vinden wij interessant.

:?Zijn jullie gekke fans die denken dat hij nog leeft?
Nee we zijn geen gekke fans die denken dat hij nog leeft. Nog sterker, je hoeft niet eens perse van zijn muziek te houden om de rariteiten in te kunnen zien. Vanwege alles wat niet klopt sluiten wij echter niet uit dat hij zijn dood in scene heeft gezet. De ene is hier meer van overtuigd dan de ander en samen discussiëren wij over alle bevindingen. De bevindingen wijzen er vaak sterk op dat de dood van Michael Jackson aan alle kanten rammelt en dat iedereen voor de gek gehouden wordt. Door wie weten we niet. Is het een hoax? Is het de industrie? Is het zijn familie? Zijn ze het allemaal? Dit alles bespreken wij met respect en met een open mind.

:? Wie is welkom?
Iedereen is welkom in dit topic. Kritische vragen stellen mag, als er een antwoord op is krijg je die. Zo niet, dan niet :+ . In dit topic zijn we niet mensen aan het overhalen maar samen aan het onderzoeken.

:? Waar kan ik me inlezen?
Inlezen kan hier: http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_nederlands.php
Lang niet alle informatie staat daar, maar het is een mooi begin om te begrijpen wat er aan de hand is ^O^

:? Ik wil meer lezen!Waar kan dat?

Waslijst met rare dingen. Let op, engels. : http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/weird_list.php

Dossier Teddy Riley

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dossier Versprekingen / Vreemde uitspraken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.

LiveStreams van de rechtszaak

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden

Posts die we uit het vorige topic mee nemen :+
wie dat liever niet heeft kan dat aangeven
SPOILER
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 01-10-2011 00:09:57 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:21:37 #2
263682 piepie
Smile
pi_102466360
Je bent een kanjer Moonwalk ... *O*

Verder heb ik eigenlijk geen suggesties (maar dat kan ook aan dit tijdstip liggen, haha). Mensen die echt interesse hebben zullen de vorige topics echt moeten doorlezen om tot het besef te komen dat er heel veel bizarre dingen spelen rondom zijn "dood".
  woensdag 28 september 2011 @ 02:26:54 #3
262978 Moonwalk
pi_102466380
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:27:03 #4
263682 piepie
Smile
pi_102466381
Ik herhaal hier nog even de tweet van Teddy Riley van 27-9-2011 (de openingsdag van het proces):

http://twitter.com/#!/TeddyRiley1/status/118651598430932993
  woensdag 28 september 2011 @ 02:29:39 #5
263682 piepie
Smile
pi_102466387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:26 schreef Moonwalk het volgende:
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Ja dat is waar, zeker omdat we nu ook met de strafzaak te maken hebben.

Wel jammer dat het dit keer saai is in de rechtszaal. Ik heb nog geen pluche beesten en ander speelgoed kunnen ontdekken ... :? 8)7
  woensdag 28 september 2011 @ 02:30:55 #6
262978 Moonwalk
pi_102466389
Ik vind die zonnebloem al maf genoeg hoor ik durf te wedde dat er nog meer aan komt !
  woensdag 28 september 2011 @ 02:32:58 #7
263682 piepie
Smile
pi_102466392
Oh vast wel, we hebben nog 6 weken te gaan .... _O_
We blijven de Yellow Brick Road volgen met argusogen.

Welterusten, ik ga afsluiten ... :W
  woensdag 28 september 2011 @ 02:34:33 #8
316466 MetBas
pi_102466395
Jeej, nieuw topic. ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 02:40:42 #9
262978 Moonwalk
pi_102466403
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

[ Bericht 78% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 03:31:27 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 08:27:42 #10
350786 Angel-Joy
Abc
pi_102467431
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
Surf volledig anoniem met NordVPNBullguard Internet SecurityVeilig met een Dashlane passwordkluis
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:06 #11
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102468349
Piepie, ik ben der ook nog hoor :W
Heb weer alles bijgelezen en gekeken toen ik niet kon slapen. Even tvp dus, en ga vanmiddag weer de live stream kijken.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:40:53 #12
262978 Moonwalk
pi_102473837
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
De kern van dit topic is niet perse dat je moet vinden dat hij niet dood is. Dit topic staat in BNW vanwege alles er omheen, en niet in TRU. Dat is het verschil met die Paul Mccartney / Elvis / Tupac, waar ik zelf totaal niks mee heb. Het gaat er hier om dat er heel veel rare dingen zijn die veel verder gaan dan nummertjes optellen enzo, dat doen wij hier niet echt het gaat hier om hele andere dingen. Er zijn gewoon veel rare dingen die opvallen en die niet kloppen. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij niet dood is, evengoed kan hij wel dood zijn. Hier is gewoon ruimte om erover te praten en dingen te onderzoeken, of je nou wel of niet denkt dat hij dood is, de rare dingen zijn nou eenmaal zo.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:57:39 #13
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102474303
Goed verwoord ja.
Ikzelf denk dat hij, gebaseerd op mijn gevoel, dat hij is overleden..

Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dit topic op BNW omdat er veel onverklaarbare dingen zijn gebeurd rond 1993, 2003-2005 en nu tijdens/na zijn dood.

Ik vraag me af wie de mensen zijn die hem ten gronde wilden richten en waarom ze dit wilden.
Michael verkeerde in hoge (politieke) kringen, zowel in de westerse wereld als in de arabische en hij hield zijn mond niet altijd dicht....ik denk dat we het in die richting moeten zoeken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 28 september 2011 @ 13:05:51 #14
188720 Loppe
yiha
pi_102474544
Die man was uitgeblust en daarmee niet meer rendabel en disposable imo.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:06:19 #15
263682 piepie
Smile
pi_102485646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

Hij is in het verleden ook wel heel duidelijk geweest, ook in een interview. In die berichten van hem sprak hij ook heel duidelijk uit dat Michael nog leefde. Hij was geen beLIEver maar een knower ... ;)
(Veel van zijn tweets staan in het vorige topic.)

In deze link staat het hele twitterbericht. Hij richt zich ook nog rechtstreeks tot Michael:
http://tmi.me/gvBPs

Je hebt de OP mooi uitgebreid Moonwalk, mijn complimenten .... ;)

Leuk dat er nog steeds belangstelling is voor dit topic van o.a. Tass, MetBas, Janena en iedereen die hier meeleest.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 19:12:48 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:35:34 #16
262978 Moonwalk
pi_102486763
Thnks Piepie !

Ik zit de stream te kijken, zijn personal assistent noemt hem aan het begin " Michael Joseph Jackson" ( en zo heet hij niet ). Even in de gaten houden hoe de anderen hem noemen.

Ik ken de vorige tweets van Teddy en ik vind eigenlijk dat als hij meer weet, dat hij het dan gewoon moet vertellen ipv elke keer van die geheimzinnige uitlokkende tweets plaatsen. Begin me een beetje aan hem te irriteren :P Heeft hij hier ooit een interview over gegeven? Lijkt me anders wel tijd

Is het trouwens normaal dat mensen in een rechtszaal bij een troetelnaam genoemd worden? Ik hoor de hele tijd " Blanket, Blanket. Blanket, Blanket " , dat is toch een koosnaampje en geen echte naam van dat kind. Dat werd hier nu gebruikt om Blanket officieel op een foto aan te wijzen als zijnde kind van MJ. Valt me dus op dat ze wel heel soepel doen met de namen daar in de rechtszaak.

Zijn naam op de aanklacht van de rechtszaak in 2003
SPOILER
Officiele uitspraak van de zaak in 2003 op video
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 19:59:45 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:58:56 #17
263682 piepie
Smile
pi_102487780
Ja ik zag het Moonwalk, dat kind wordt overal Blanket genoemd en dat is zeker raar, maar misschien zijn die Amerikanen wel raar in dit soort dingen. Opmerkelijk is het zeker.

Die personal assistent Williams is nu aan het woord en die ziet er gladgestreken uit compleet met gele das en pochet. We volgen de Yellow Brick Road, dus viel me op. Murray en advocaat ook met gele das vandaag, haha. Nou ja, geel is natuurlijk geen vreemde kleur, dus denk niet dat we er iets achter moeten zoeken, maar we houden het gewoon in de smiezen ... *O*

Er is een filmpje waarop Teddy Riley openlijk zegt dat hij denkt (of weet?) dat Michael nog leeft. Volgens mij heb ik dat in het vorige topic geplaatst. Zal er later nog even naar zoeken, ga weer even kijken naar het proces.

Dat Michael Joe versus Michael Joseph blijft me irriteren!!
  woensdag 28 september 2011 @ 20:02:01 #18
262978 Moonwalk
pi_102487930
Ja maar het was een officieel statement wat er afgelegd werd voordat zijn verhoor begon, is toch niet normaal dat iemand dan bij een koosnaam wordt genoemd terwijl je ook geen "uhuh en hmhm" mag zeggen en nog veel meer andere dingen, en dat aan het begin helemaal wordt uitgelegd aan degene die daar zit? 8)7 Maar je mag bij deze rechtszaak blijkbaar wel MJ zijn naam verkeerd noemen en iemand met een koosnaam identificeren

edit: oja dat geel valt me nu pas op ! gezellig samen met de zonnebloem van latoya :D
  woensdag 28 september 2011 @ 20:03:39 #19
263682 piepie
Smile
pi_102487997
Te gek voor woorden is het Moonwalk, ook een punt van irritatie dus.

Ik heb ook nog wat toegevoegd aan mijn vorige berichtjes, net als jij ... ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 20:06:33 #20
262978 Moonwalk
pi_102488131
Ik ga later naar die dingen van Teddy kijken, nu ga ik net als jij weer even verder kijken :)
Surfshark - veilig toegang tot het open internetCyberghost VPNZenmate VPN
  woensdag 28 september 2011 @ 20:09:04 #21
263682 piepie
Smile
pi_102488246
Murray zweet wel peentjes, dat gezicht van hem, het is net een konijn wat in de koplampen van een auto kijkt .... *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 20:19:26 #22
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488697
Ik vind het wel heel mooi om te horen hoe die jongen naar hem refereert als Mister Jackson. Komt respectvol over.
Maar die gele das en pochet zijn wel heel mooi hoor :P
  woensdag 28 september 2011 @ 20:22:26 #23
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488837
Ik vond dit lijstje net in het andere muziek topic hier op fok, de getuigenlijst:

1. Kenneth “Kenny” Ortega – Director/choreographer who was helping to direct Jackson’s upcoming “This Is It” world tour

2. Paul Gongaware – AEG Live CEO
...
3. Michael Williams – Michael Jackson’s Personal Assistant

4. Faheem Muhammad – Head of Michael Jackson’s security detail

5. Alberto Alvarez – Michael Jackson’s director of logistics

6. Kai Chase – Michael Jackson’s personal chef

7. Richard Senneff – Los Angeles fire fighter/paramedic

8. Martin Blount – Los Angeles fire fighter/paramedic

9. Harry Daliwal – Regional retail sales manager with AT&T, retrieved text
messages from Murray’s phone

10. Jeff Strohn – Records custodian for Sprint/Nextel

11. Dr. Richelle Cooper – Physician who was working at the UCLA Medical
Center emergency room the day Michael Jackson was brought in

12. Dr. Thao Nguyen – Cardiology fellow at UCLA, she was present in the
emergency room when Jackson was brought in

13. Dan Myers – Senior Homicide Detective with the LAPD

14. Sade Anding – Houston cocktail waitress who dated Conrad Murray, she
was on the phone with Murray when Michael Jackson went into distress

15. Bridgette Morgan – Friend of Conrad Murray, she called him 30 minutes
before Jackson went into distress

16. Nicole Alvarez – Actress and ex-girlfriend of Conrad Murray, with whom
he had a child in April 2009

17. Elissa Fleak – Investigator for the Los Angeles County Coroner

18. Stephen Marx – DEA computer forensics examiner

19. Tim Lopez – Pharmacist, testified Conrad Murray purchased several drugs
including propofol

20. Jaime Lintemoot – Senior Criminalist for the Los Angeles County Coroner

21. Orlando Martinez – LAPD Detective

22. Dr. Christopher Rogers – Forensic pathologist with the L.A. County
Coroner’s Office

23. Dr. Richard Ruffalo – Anesthesiologist and clinical pharmacologist
  woensdag 28 september 2011 @ 20:32:34 #24
263682 piepie
Smile
pi_102489279
Bedankt Tass, handig die lijst.
Ik ben er nog niet achter hoe laat het proces dagelijks begint (nederlandse tijd) en of het iedere werkdag is de komende tijd. Heeft iemand hier informatie over? (mijn tijd is ook beperkt, ik kan echt niet constant kijken)

Ik ben het met je eens dat Michael Williams heel respectvol over Michael spreekt. Hij is duidelijk dol op hem.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:38:29 #25
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102489550
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
  woensdag 28 september 2011 @ 20:45:05 #26
263682 piepie
Smile
pi_102489868
Oké, interessant.
Ik heb dat net gemist, moest even iets doen hier.

17.30 uur kan ik ook niet gaan kijken, op zijn vroegst rond 19.00-19.30 uur
Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die alles volgen en waar ik dan de belangrijkere info kan lezen.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:49:54 #27
262978 Moonwalk
pi_102490087

Geel is de mode 8-)

woensdag 28 september 2011 @ 20:53:56 #28
263682 piepie
Smile
pi_102490276
Mooie screenshots Moonwalk (daar ben ik zelf niet zo handig in) ... :)

Ik zie steeds meer geel (jasje van een vrouw, gele vellen papier) ... :s)

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 21:00:40 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 21:01:02 #29
262978 Moonwalk
pi_102490609

Deze is even voor eventuele details in de zaal. Ik wist niet dat de rechter zelf ook Michael heet. Ze zitten nu dus een Michael te verhoren over Michael, onder toezicht van een rechter die Michael heet en ze dragen allemaal een gele stropdas. Die dame daar aan de voorkant draagt een gele blouse. Weet verder niet wie ze is oid.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:07:23 #30
263682 piepie
Smile
pi_102490906
Ja 3 x Michael, toeval bestaat toch!!!
Die dame in het geel doet de notulen misschien?
Cyberghost VPNBullguard Internet SecuritySurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 28 september 2011 @ 21:08:53 #31
262978 Moonwalk
pi_102490965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef tass het volgende:
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
Inderdaad raar, zoveel mensen en sowieso is het raar dat echt iedereen z'n mond heeft gehouden en niet naar de roddelpers is gegaan om een flinke bom duiten te vangen.Thnks voor de lijst !
  donderdag 29 september 2011 @ 00:13:14 #32
262978 Moonwalk
pi_102499626
Faheem Muhammad -- Michael Jackson's Bodyguard Testifies
Updated 9/28/11 at 2:05 PM

0928_Faheem_Muhammad_trial3Michael Jackson's head of security Faheem Muhammad claims Prince and Paris witnessed Conrad Murray desperately trying to resuscitate their father and had to be removed from the scene.

Muhammad testified Paris was "on the ground, balled up crying," and Prince "was shocked and slowly crying."

* Muhammad said he saw Murray's silver 645 BMW parked at MJ's house every night but did not know what Murray was treating him for.
* Muhammad was on his way to the bank when he got the call from Michael's assistant that he was having a bad reaction. He immediately called Derrick Cleveland, the security guard on duty -- to check up on MJ, then rushed back to the house.
* When he walked in he saw bodyguard Alberto Alvarez in the room. He could see MJ's feet and Murray -- who appeared to be giving MJ CPR.
* Once Muhammad walked around the bed he could see MJ who appeared to be dead.
* He then noticed Paris and Prince at the doorway. He said "Paris was on the ground balled up crying" and "Prince was shocked slowly crying."
* Muhammad quickly moved the kids away.
* Murray says that's when he heard Murray asking if anyone knew CPR. Alvarez came to his aid.
* Once they arrived at the hospital, Prince, Paris and Blanket were put into a room.
* Once MJ was pronounced dead, MJ's assistant relayed Murray's request to go back and retrieve the "cream."

bron: tmz
  donderdag 29 september 2011 @ 00:52:03 #33
263682 piepie
Smile
pi_102500701
Die samenvattingen zijn wel prettig, want alles volgen is voor mij niet te doen.

Ik heb net wel nog een keer naar die tape zitten luisteren en herken daar toch echt geen Michael Jackson in. Het is of een fake of een slow motion naar mijn mening.

donderdag 29 september 2011 @ 01:33:14 #34
263682 piepie
Smile
pi_102501296
Moonwalk, hier is het filmpje met interviews en tweets van Teddy Riley en Akon.

Vanaf 02.00 min. wordt het echt interessant tot het einde:

Vanavond schoot me nog iets te binnen toen ik die bodyguard zag in de rechtszaal.
Er is een filmpje van 25 juni 2009 waarop je 2 bodyguards elkaar een "high five" ziet geven. Ze stonden buiten bij het huis op een beetje onopvallend plekje.
Ik zal mijn uiterste best doen om dat filmpje terug te vinden. Wel moeilijk, want het fragment zat vast in een filmpje met andere aanwijzingen.
Nu ik er weer aan terug denk vind ik het nog steeds te bizar voor woorden.
Waarover zouden die 2 zo enthousiast zijn geweest? Hun baas was voor "dood" afgevoerd, niet echt iets om trots op te zijn en een high five te geven.
  donderdag 29 september 2011 @ 02:31:42 #35
263682 piepie
Smile
pi_102501720
Teddy Riley is druk aan het twitteren.
Hij noemt het proces A fake soap opera .... _O-

http://tmi.me/gz8Cx

I so believe!!! This #!@%*# trial I'm not watching cause its a fake soap opera. Everyone is going thru motions for what? Fam pls don't waste my time about my friend/bigbro. I'm not worried at all. You all need not to as well. God is in control!!! Much love to you all...now peace be still...if you know god you know this quote. Peace be still...its a gospel song, listen it.

[ Bericht 41% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 15:49:49 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 15:58:50 #36
262978 Moonwalk
pi_102515939
Ik snap niet zoveel van die tweet :(
Dat i so believe is weer een vreemde woordkeuze, het lijkt ver gezocht maar hij blijft dat maar doen die Teddy. Wat daarna volgt is volgens mij meer inhoudelijk, dat snap ik dan wel, maar begrijp niet waarom hij niet kijkt en beweert dat iedereen "voor niks" wordt verhoord.

Ik ga de lyrics van dat nummer opzoeken en kijken wat daar in gezegd wordt
  donderdag 29 september 2011 @ 16:06:26 #37
263682 piepie
Smile
pi_102516200
Ik vind zelf die tweet toch redelijk duidelijk hoor ... ;)
Hij antwoord dit n.a.v. vragen van volgers van hem op twitter (die hij zijn familie noemt).
Komt erop neer dat hij een believer is en het proces fake vindt en zonde van de tijd en de emoties.
Hij maakt zich geen zorgen en raadt dat anderen ook aan.

Moet nu gaan, vanavond kan ik ook pas weer rond 20.00 uur het proces gaan volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 19:30:28 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 16:17:19 #38
262978 Moonwalk
pi_102516610
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 18:51:09 #39
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102521558
Alberto Alvarez' verklaring tot nu toe:
quote:
* Alvarez said on the evening of June 24 -- the night before his death -- Michael was in a great mood.
* After the rehearsal, Alvarez headed back to MJ's house to prepare for Michael's arrival and saw Dr. Murray's BMW parked in the driveway.
* The following day, at around 12:18 pm, as he was sitting at the security trailer, Alvarez got a call from MJ's assistant asking him to rush into the house without creating a "commotion."
* When he got to the second floor, he saw Conrad Murray heading to MJ's bedroom.
* When Murray saw him, he told him, "come, come quick." That's when he said, he understood the seriousness of the situation and hung up the phone with MJ's assistant, Michael Amir Williams.
* When he walked into the room, the first thing he saw was Murray giving MJ chest compressions while MJ was laying on bed.
* Alvarez said MJ was on the far side of the bed, laying on his back with his hands extended to the sides, palms up... his mouth and eyes open and face slightly toward the left.
* Murray was using one hand -- his left -- to do the compressions.
* Murray then said, "We have to get him to the hospital."
* That's when he noticed Paris right behind him crying and screaming "Daddy!"
* He says MJ's face was facing Paris at the time.
* Murray yelled, "Don't let them see their dad that way" ... so Alvarez moved the kids away.
* When he returned to the room, he asked Murray What happened?" Murray said it was bad reaction.
* Alvarez noticed a condom catheter -- a device that collects urine -- attached to MJ's penis.
* Alvarez said he doesn't recall seeing any oxygen tanks or IV stand next to MJ's bed.
Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X
En waarom een urine catheter? :?
Werkelijk waar, als die man zelf on the stand moet om zichzelf te verantwoorden, dan wordt ie afgemaakt waar ie bij zit. Ik sta elke dag steeds meer versteld van wat er nu allemaal wordt gezegd wat er is gebeurtd.......
  donderdag 29 september 2011 @ 19:29:19 #40
263682 piepie
Smile
pi_102522987
En cpr op een zachte ondergrond (het bed).
Het is bijna niet te geloven dat deze man echt een arts is, want het is amateurisme ten top.
Ik heb ook lange tijd gedacht dat hij een acteur was, maar het lijkt erop dat hij wel degelijk cardioloog is. Niet te bevatten deze ... 8)7
Veilig met een Dashlane passwordkluisVeilig met een Dashlane passwordkluisVyprVPN - de snelle VPN
  donderdag 29 september 2011 @ 19:31:06 #41
263682 piepie
Smile
pi_102523043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
Ja goed idee ... ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 20:19:14 #42
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102525265
Alvarez wordt wel het vuur aan de schenen gelegd zeg. Bah bah
Die Chernoff kan echt werkelijk iedereen schuldig laten lijken. :(
  donderdag 29 september 2011 @ 20:41:52 #43
263682 piepie
Smile
pi_102526252
Ja dat is zijn werk ... :)

Mooie blauwe pakken vandaag.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:28:55 #44
262978 Moonwalk
pi_102531625
In de spoiler staat de tekst van de song die Teddy Riley in 1 van zijn recente tweets noemde, hij roept op om daar naar te luisteren. Ik heb me er nog niet in verdiept maar ik zet het hier alvast neer

SPOILER

en hier de song:

+ een klein twitter relletje tussen teddy en iemand die er op in gaat. diegene vraagt waarom Teddy zoveel los laat ( iets wat ik zelf ook niet helemaal kan plaatsen )

Vervolgens komt er een tweet die tussen de regels door illuminatie/nwo verwijtend is, in combinatie met dat de hele wereld een toneelstuk is.

Om deze post zo compleet mogelijk te maken hier nogmaals het filmpje dat Piepie heeft gepost waar in Teddy zelf straight to the point uitspraken doet, vanaf 2.00 minuut vraagt de interviewer naar de tweets en naar de beweringen van Teddy

De interviewer zegt: " You recently tweeted Michael Jackson is alive."
  donderdag 29 september 2011 @ 22:33:39 #45
262978 Moonwalk
pi_102531898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]

Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X

In de helicopter of in de ambulance werd er ook met 1 linkerhand cpr gedaan, weird.....
  donderdag 29 september 2011 @ 23:38:28 #46
277876 gifkwal
pi_102535070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]
Dat is vrij gebruikelijk wanneer iemand onder narcose gaat. Je kan dan wel eens wat laten lopen.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:49:04 #47
263682 piepie
Smile
pi_102535543
Mooi gedaan Moonwalk met die tweets van Teddy Riley.
Moet ik ook maar eens leren hoe dat gaat.

Ik ga zo eens even luisteren naar die Kai Chase die nu in het bankje zit.
Zij heeft eerder beweerd dat de kinderen niet naar boven zijn geweest.
Ben benieuwd of haar verhaal nu anders is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:00:58 #48
357074 Hilde3
pi_102535954
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:02:25 #49
262978 Moonwalk
pi_102536011
Piepie het is heel makkelijk, ik ga er van uit dat je een windows pc hebt en geen apple ( daar is het namelijk nog makkelijker mee )

Uitleg
SPOILER
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:02 #50
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102536068
Ik kan echt niet wachten tot de ambulancemensen komen, maar dat zal er vandaag wel niet meer van komen. Als Chernoff net zo tegen Chase tekeergaat als tegen Alvarez, dan kan dat wel eens pas overmorgen gaan worden :N
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNBullguard Internet Security
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:29 #51
262978 Moonwalk
pi_102536082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Hilde3 het volgende:
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
Welkom :)
Ik heb die foto eigenlijk nog niet eens gezien, staat hij ergens ? De ambulance foto bleek uiteindelijk ook nep te zijn dus ik wil daar idd ook wel even naar kijken
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:10:20 #52
357074 Hilde3
pi_102536261
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:17:50 #53
262978 Moonwalk
pi_102536491
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:20:06 #54
262978 Moonwalk
pi_102536554
quote:
Ligt het aan mij of zijn dat opeens hele korte beentjes die niet in verhouding zijn.
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:18:31 #55
263682 piepie
Smile
pi_102537714
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leefde.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-

Zo jammer dat die ambulancebroeders morgen pas komen. Ik ben er dan niet en zaterdagnacht op zijn vroegst kan ik pas weer kijken wat er gebeurd is.
Ja familie gaat voor en zo hoort het natuurlijk ook ... ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 01:37:58 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:22:24 #56
263682 piepie
Smile
pi_102537772
Ik moet en zal die Youtube vinden waarop die bodyguards elkaar de high five gaven op 25 juni.
Als jullie dat zien dan val je van verbazing achterover. Alsof er iets geweldigs was gebeurd.
(mijn theorie is dan dat ze ook in de hoax zitten en dat alles tot dan toe volgens planning goed is verlopen).
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:45 #57
262978 Moonwalk
pi_102537966
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:18 schreef piepie het volgende:
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leeft.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-
Het is een game geen film :D daarom vind ik het nog extra gekker ! Die foto overtuigt mij ook niet, ik vind het maar een scheve foto maar wat er precies niet klopt weet ik niet, alleen die benen vind ik sowieso dus niet kloppen.

Ik zal proberen om het hier een beetje bij te houden en tass post ook regelmatig inhoudelijke posts mbt de rechtszaak dus je kan hopelijk de hoofdlijnen meepakken als je terug komt ^O^ geen Piepie in dit topic is toch wel altijd een dikke domper :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:57:13 #58
263682 piepie
Smile
pi_102538159
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:07:41 #59
262978 Moonwalk
pi_102538247
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef piepie het volgende:
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
daar zat ik precies net aan te denken !! die omschrijving die helemaal niet bij deze nieuwe foto past

mocht het niet lukken met die printscreen dan hoor ik het wel ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:26:44 #60
263682 piepie
Smile
pi_102538366
Ja ik weet je te vinden als ik daar niet uitkom ... :)

Wat ook wel interessant is, is om Pearl Jr. op twitter te volgen.
Je weet wel, die journaliste die ook in de hoax gelooft en er een boek en een film over heeft gemaakt.
Ze zit elke dag weer in de rechtszaal (net als in 2005), dus die heeft veel te melden.
(ze had een pluche olifant gezien, maar mag geen foto's nemen ... :s) )

Ze had ook al een interview gedaan met die Flanagan buiten de rechtszaal, maar die fans stonden zo hard Justice for Michael te schreeuwen dat het niet allemaal goed te verstaan was.
Zo vroeg Michael (!) :) (weer een Michael) Flanagan waarom Arnold Klein niet ging getuigen en toen antwoordde hij dat de rechter die van de lijst had geschrapt ... :?

Kijken vanaf 01.00 min. (de eerste minuut is promotie voor haar boek en film)

Hier haar twitter:

http://twitter.com/#!/Pearljr

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 02:34:51 ]
Surf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPNVeilig met een Dashlane passwordkluis
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:02:56 #61
357074 Hilde3
pi_102546878
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:21 #62
277876 gifkwal
pi_102547323
Dat is toch gewoon zo'n groet zoals sommige mensen (zoals bijvoorbeeld negers of andere stoere mannen) die vaak gebruiken. Zo'n boks. Ik zie daar niks in verder.
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:45 #63
262978 Moonwalk
pi_102547339
Ik ben niet overtuigd van die high five, het lijkt meer op een stevige hand geven ofzo
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:35:27 #64
263682 piepie
Smile
pi_102549875
Wat goed dat jij dat filmpje hebt gevonden Hilde3 (scheelt mij veel zoekwerk) ... :)

Ik herinnerde het me iets heftiger, maar was lang geleden dat ik het eerder had gezien.

Toch blijf ik het raar vinden, net alsof ze een succesje hadden behaald.
Vraag me ook af wie er in die zwarte limo heeft gezeten.

Fijn en zonnig weekend allemaal ... *O*
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:56:00 #65
-1 #ANONIEM
pi_102550479
Even op die game inhaken: Maker van het spel/uitgever van het spel is Ubisoft. Dezelfde maker (en koper van de rechten op MJ) van Michael Jackson: The Experience.

Leuke vondst!
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:02:45 #66
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102557620
En daar is de 1e paramedic. Ik ben zeer benieuwd!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:49 #67
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102559760
Even kleine samenvatting:
de paramedics komen de slaapkamer in, en Murray en Alvarez zijn net bezig om Michael op de grond te leggen.
Alleen aan de verkeerde kant van het bed waar niemand bij kan, dus moesten ze hem weer verplaatsen naar het voeteneind.
1 collega begint met cpr, 1 collega is bezig met bagging van lucht, en de andere collega is bezig om eeg aan te leggen. Zodra die aan gaat, is er geen hartslag te zien.
Epinefrine word gegeven maar er is geen verandering.
Hij ziet dat er een infuus in de patiënt zijn been zit aangesloten en kijkt of die wel werkt.
Hij vraagt meerdere keren of de patiënt aan medicatie is, waarna Murray zegt: No he is not on any medication, I just gave him a little bit lorazepam to help him sleep.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:19:38 #68
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560342
Even een vraagje aan iedereen: is het gewenst dat ik updates blijf tikken of is het niet nodig?
Of zitten jullie allemaal gekluisterd aan het scherm? :P

Deze man is wel nerveus, maar is zeer en zeer professioneel en zelfverzekerd.

Trouwens, ik schrok toen ik hoorde dat Murray mee ging doen om medicatie toe te dienen via het infuus aan zijn been, en abuis gewoon dat infuus eruit trok! :X
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:27:56 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560699
Jaaaah! Graag updates :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:19 #70
146882 Sideshowbobbie
pi_102560862
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
Jaaaah! Graag updates :Y
Dit dus :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zenmate VPNVeilig met een Dashlane passwordkluisSurf volledig anoniem met NordVPN
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:22 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.

Geeft vast een hoop spanning en stress... en dat ze elkaar als hij dan veilig onderweg is even een schouderklopje/boks geven met een hope for the best houding vind ik dat niet gek. Ik vind hun lichaamstaal ook alles behalve alsof ze een succesje hebben behaald. Meer een pfoeh he slepend loopje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:47 #72
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560955
De paramedic verklaart dat hij vanaf het 1e moment dat hij de patiënt bekeek, het gevoel kreeg dat er iets niet klopte:
hij was al redelijk koud, de ogen waren open en de pupillen waren al verwijd.
Ze waren 12.26 minuten binnen, en nadat hij vroeg hoelang de situatie al zo was, zei Murray dat het was vanaf het moment van bellen! Wat 12.21 was, toen de call binnenkwam op het medisch centrum.
Hun waren positief gestemd omdat na 5 minuten hartstilstand er nog een grote kans was om de patiënt terug te halen.
Nadat het zuurstofmeetapparaat is aangesloten, laat die 16 zien, wat al heel erg laag is.
(kan ook een indicatie zijn dat iemand al langer overleden is)

De rest van de getuigenis gaat over het contact hebben met UCLA en wat nog verder te doen.
Murray wou dat er een central line aangesloten werd (hoofd infuus voor medicatie) maar die hebben de paramedics niet aanwezig.
Murray verklaart dat hij wil dat de patient magnesium toegediend krijgt, maar ook dat hebben ze niet bij zich.

[ Bericht 39% gewijzigd door tass op 30-09-2011 20:40:17 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:50:20 #73
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102561696
Nou daar gaan we met de advocaat van Murray!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:59:38 #74
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102562133
Even een vraagje aan wie het antwoord mag weten:
Bij de autopsie was er geen benzodiazepinen in zijn lichaam aangetroffen toch?

Dan is er al duidelijk dat Murray op het moment van vragen door de paramedic of hij aan medicijnen was, heel duidelijk aan het liegen was.
Want lorazepam blijft heel lang in het lichaam.

Lunchtijd voor iedereen in de rechtszaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door tass op 30-09-2011 21:00:52 (update) ]
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 21:41:18 #75
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_102564231
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?

Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.
Kijk nog maar eens heel goed.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:48:15 #76
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102564575
Ik heb het bandje waarop "Michael" zo verward praat opgenomen en ik ben eens met de snelheid gaan spelen, maar ik kan er echt niet uit opmaken of het Michael is of niet.
De verwardheid blijft, het is duidelijk iemand onder invloed van iets, maar ik kan er echt niet van zeggen dat het 'm is.

Zijn er mensen hier die 'm willen horen op verhoogde snelheid, want anders moet ik gaan zoeken hoe en waar ik dat moet uploaden voor jullie?
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:55:26 #77
33350 Janena
pi_102564976
Mijn moeder heeft jarenlang in het ziekenhuis gewerkt en het filmpje doet haar denken aan iemand die net uit narcose komt. Dan kunnen ze ook zo langzaam praten.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:56:30 #78
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102565025
Ok, gelijk maar even gedaan. Staat op mijnbestand.nl en is een prima site
[urlhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-JDA6I6GTIMWO.mp3[/url] even binnenhalen en afspelen. Ik heb de snelheid dus 1x verhoogd.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:58:19 #79
33350 Janena
pi_102565136
even van het andere MJ topic gekopiëerd:

edit: volgens mij is zelfs de geboortedatum verkeerd? Ik lees 28-08-1958 en dat zou 29-08-1958 moeten zijn...
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:50 #80
357074 Hilde3
pi_102566162
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.
Ja, je hebt gelijk. Heb vandaag het filmpje een aantal keer bekeken en toen zag ik het.
Ik had even beter moeten kijken.
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:28:33 #81
357074 Hilde3
pi_102566751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.

Geeft vast een hoop spanning en stress... en dat ze elkaar als hij dan veilig onderweg is even een schouderklopje/boks geven met een hope for the best houding vind ik dat niet gek. Ik vind hun lichaamstaal ook alles behalve alsof ze een succesje hebben behaald. Meer een pfoeh he slepend loopje.
Of omdat hun plan gelukt is. Dat geeft ook veel stress. Net doen alsof iemand is overleden, is ook niet makkelijk
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:35:02 #82
262978 Moonwalk
pi_102567092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef tass het volgende:
Even een vraagje aan iedereen: is het gewenst dat ik updates blijf tikken of is het niet nodig?
Of zitten jullie allemaal gekluisterd aan het scherm? :P

Deze man is wel nerveus, maar is zeer en zeer professioneel en zelfverzekerd.

Trouwens, ik schrok toen ik hoorde dat Murray mee ging doen om medicatie toe te dienen via het infuus aan zijn been, en abuis gewoon dat infuus eruit trok! :X
Jij bent geweldig met je updates, blijven doen aub en bedankt daarvoor ^O^ ik ga even bijlezen
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:46:29 #83
262978 Moonwalk
pi_102567686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Janena het volgende:
even van het andere MJ topic gekopiëerd:

[ afbeelding ]

edit: volgens mij is zelfs de geboortedatum verkeerd? Ik lees 28-08-1958 en dat zou 29-08-1958 moeten zijn...
Ja , fout geschreven, maar ook wordt zijn naam verkeerd gezegd , Michael Joseph Jackson, terwijl het Michael Joe Jackson is. Heel vreemd dat "Micheal" wordt toegestaan. Ik lees ook 28 !!
serieus what the f... is going on daar met die namen en alles

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Heb er even een screenshot van gemaakt en ik vind dat je gelijk hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door Moonwalk op 30-09-2011 23:22:34 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:49:22 #84
262978 Moonwalk
pi_102567820
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Even op die game inhaken: Maker van het spel/uitgever van het spel is Ubisoft. Dezelfde maker (en koper van de rechten op MJ) van Michael Jackson: The Experience.

Leuke vondst!
Ja dat Ubisoft gedeelte maakt het nog gekker. Ik kan niet wachten tot dat spel uit is om het allemaal nog eens wat beter te bekijken

quote:
vr 30 sep 2011, 09:55

I Am Alive officieel aangekondigd
door onze redactie
Ubisoft heeft de avonturengame I Am Alive opnieuw aangekondigd in een video die de eerste spelbeelden laat zien. De game moet dit jaar verschijnen als downloadbare Xbox 360- en PlayStation 3-game.

In I Am Alive neemt de speler de rol aan van een doorsnee man opzoek naar zijn vrouw en dochter die spoorloos zijn verdwenen sinds het ‘Event’. Deze mysterieuze gebeurtenis heeft de stad Haventon grotendeels verwoest.

Enige vorm van beschaving is verloren gegaan en spelers moeten er allen aan doen om te overleven. Zowel de omgeving als de bewoners ervan zijn vijandig, aldus het officiële persbericht.

Ubisoft kondigde I Am Alive al aan in 2009 maar heeft sindsdien niets meer met het project gedaan. Plannen om de game in spellenwinkels te verkopen zijn van de baan: I Am Alive verschijnt alleen als download voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Over een PC-versie wordt niet gesproken.

“Wij weten dat mensen lang hebben gewacht op deze game en geloof me, het is het wachten waard,” Aldus Adam Novickas, Director of Marketing bij Ubisoft.

“I Am Alive geeft een nieuwe kijk op het post-apocalyptische survival genre door complexe en emotionele situaties aan de speler voor te leggen. Xbox Live Arcade en PlayStation Network zijn de perfecte platformen voor dit soort volwassen en uitdagende spelervaringen.”
http://www.telegraaf.nl/d(...)digd__.html?sn=games
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:04:31 #85
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102568573
Blijkbaar kon de groep van Murray niks tegen de getuigenis inbrengen van de 1e paramedic en zijn ze nu al over naar de getuigenis van Blunth.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:09:05 #86
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102568811
En er gaat al gelijk iets mis, want Blunth verklaart dat de patiënt op het bed lag, terwijl de vorige paramedic Senneff verklaarde dat ze bezig waren om hem op de grond te gaan leggen..... :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:15:14 #87
262978 Moonwalk
pi_102569107
Gewoon even voor wie het gemist heeft:

Paramedic Testifies: WE COULD HAVE SAVED MJ
http://www.tmz.com/videos/0-6qibhjfb?adid=rr_hot_story
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:19:09 #88
262978 Moonwalk
pi_102569302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef tass het volgende:
En er gaat al gelijk iets mis, want Blunth verklaart dat de patiënt op het bed lag, terwijl de vorige paramedic Senneff verklaarde dat ze bezig waren om hem op de grond te gaan leggen..... :?
oh ohhhhh, ik ga even inschakelen
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:20:37 #89
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569382
En nou zegt Blunt dus dat de patient een neuszuurstofmasker op had.... Dat heeft Sennef niet gezegd (of gezien)
Verder verklaart hij hetzelfde als wat Senneff vertelde: het infuus aan zijn been, het staande infuus met een 1000cc zak eraan.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:26:28 #90
262978 Moonwalk
pi_102569634
Gaat het brandalarm nou af? :D

Geen reden tot paniek zegt de rechter, als er gevaar was geweest was hij de eerste die buiten stond, aldus de rechter + wat gelach uit de zaal.

degene in het getuigenbankje:
Malwarebytes - stop malwareSurfshark - veilig toegang tot het open internetBullguard Internet Security
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:27:46 #91
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Gaat het brandalarm nou af? :D
Ja dus.
Gaat die rechter nog grapjes maken dat Hij als 1e de zaal verlaat hoor :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:28:32 #92
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569729
[quote]0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef tass het volgende:

[..]
Gaat die rechter nog grapjes maken dat Hij als 1e de zaal verlaat hoor als er echt wat zou zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door tass op 30-09-2011 23:29:01 (dubbelpost, sorry) ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:31:04 #93
262978 Moonwalk
pi_102569845
Tass ik haak wat later in dan jij, kan jij toelichten wat er met dit bewijsmateriaal is wat nu in beeld is?

vrijdag 30 september 2011 @ 23:31:37 #94
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569877
BINGO!
Blunth verklaart dat hij 2 geopende flesjes met lidocaïne ziet liggen op de grond naast het bed!
Senneff heeft die niet gezien, want die was niet aan die kant van het bed.
Wow, this is BIG!
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:32:56 #95
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569931
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Moonwalk het volgende:
Tass ik haak wat later in dan jij, kan jij toelichten wat er met dit bewijsmateriaal is wat nu in beeld is?

[ afbeelding ]
Dit gaat dus om het aanwijzen waar ze waren toen ze bezig waren met cpr.
De punt die hij aanwijst is dus de plek waar hij met de beademing bezig was.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:38:33 #96
262978 Moonwalk
pi_102570180
Murray moffelde de flesje weg in een zwarte zak

en hij stond hier (rood stipje):

Murray was aan de telefoon en zei tegen iemand over Michael: " Its not looking good"
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:41:15 #97
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102570301
Je ziet echt dat Blunth het er wel moeilijk mee heeft. Hij heeft nu 2x moeten verklaren dat volgens zijn mening de patiënt was overleden en beide keren zie je hem slikken en even zijn ogen dichtdoen. Die man lijkt me geweldig als ambulancemedewerker!
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:42:23 #98
262978 Moonwalk
pi_102570352
Ja hij zit er echt heel ongemakkelijk bij, een beetje angstig vind ik zelfs
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:45:44 #99
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102570507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ja hij zit er echt heel ongemakkelijk bij, een beetje angstig vind ik zelfs
Ja klopt, maar het lijkt me ook niet echt gemakkelijk om daar te zitten en te weten dat wat jij verklaart totaal tegenstrijdig is aan wat Murray heeft verteld.
Je zit daar wel iemand zwart te maken, en dan hebben die gasten best wel ervaring in getuigenissen, maar dan nog lijkt het me echt geen pretje.

Waar gaan ze nou weer voor pauzeren?
c_/ misschien?
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:53:18 #100
262978 Moonwalk
pi_102570802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef tass het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het lijkt me ook niet echt gemakkelijk om daar te zitten en te weten dat wat jij verklaart totaal tegenstrijdig is aan wat Murray heeft verteld.
Je zit daar wel iemand zwart te maken, en dan hebben die gasten best wel ervaring in getuigenissen, maar dan nog lijkt het me echt geen pretje.

Waar gaan ze nou weer voor pauzeren?
c_/ misschien?
Dat is waar, het lijkt me sowieso nog erger omdat je weet dat je gefilmd wordt en dat de hele wereld mee zit te kijken. Wat dat betreft een wereld van verschil met Nederland waar hooguit een tekening voor in de krant van je wordt gemaakt!
Bullguard Internet SecurityVeilig met een Dashlane passwordkluisSurfshark - veilig toegang tot het open internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')