Cobra zal je iig maandag ook wel tegenkomen daarquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja knuppel, die bagger moet je dan ook niet drinken
[..]
Ja dat is nu al vanaf gister aan de gang4 dagen zuipen en schreeuw in de stad.
Overdag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cobra zal je iig maandag ook wel tegenkomen daar
Geen idee..... maar ik dacht dat hij daar altijd wel naartoe ging.quote:
Ik ben maandag Roeiboten uit het water aan het trekken, hij kan altijd een bakkie komen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee..... maar ik dacht dat hij daar altijd wel naartoe ging.
Anyway... ik ga slapen... truste iedereen!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben maandag Roeiboten uit het water aan het trekken, hij kan altijd een bakkie komen doen.
Jawel, maar kom niet op een serverquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoezo?
Draait niet lekker bij jou?
Muah, valt wel mee. Ik ben er tot nu toe nog altijd wel opgekomen. Alleen nog niet helemaal geoptimaliseerd en het is een beetje Bad Company 3..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jawel, maar kom niet op een server
Verder is dat launchgebeuren buggy via die website
Krantenmeppen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef Thaboel het volgende:
Yey, een kennismakingsspel bedenken....
Oudquote:
Nee, origineel is het niet neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oud
Moet origineel zijn en helaas is krantenmeppen dat niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, origineel is het niet nee.
Iedereen op zijn beurt 20 pushups laten doen terwijl diegene z'n naam, leeftijd, waar die vandaan komt en z'n hobby's opnoemt?
Worden ze hard van!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]opzicht een goeie! Maar leeftijdscategorie 12/16 ?
Haha, da's wel een goeie. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef Thaboel het volgende:
Rug aan rug. Laat 10ers in tweetallen rug aan rug staan en laat ze zonder handen te gebruiken gaan zitten. Ze hebben daarbij de steun van elkaar hard nodig. Dit gaat meestal wel, maar dan vanuit het zitten op de grond, rug-aan-rug op gaan staan is stukken moeilijker. Voor de meer ervaren 10ers kun je ook proberen dit met z'n drieën of zelfs met meer te doen!
Is het geworden
Jullie horen het maandagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, da's wel een goeie. Ben benieuwd.
Lange verslagen zijn voor echte mannen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jullie horen het maandagNu verder genieten van m'n weekend (begin nog maar niet aan me 15blz tellende verslag =[ )
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lange verslagen zijn voor echte mannen!
Hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:16 schreef Thaboel het volgende:
Huilen van het lachen:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_een_geit_.html
Same here.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |