Goede film.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef Clan het volgende:
Oeroeg, Zaterdag om 23.10 uur op Nederland 2
Reservoir Dogsquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Lotusss het volgende:
't Is weer flink rustig... vrijdagavond zeker
Lache, doet je apparaatje het een beetje?quote:
leids ontzet?quote:
Perfect dingetjequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Lache, doet je apparaatje het een beetje?
Ja knuppel, die bagger moet je dan ook niet drinkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Thaboel het volgende:
Godver een date met huiswerk en m'n maag van streek door de whey :S
Ja dat is nu al vanaf gister aan de gangquote:
Cobra zal je iig maandag ook wel tegenkomen daarquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja knuppel, die bagger moet je dan ook niet drinken
[..]
Ja dat is nu al vanaf gister aan de gang4 dagen zuipen en schreeuw in de stad.
Overdag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cobra zal je iig maandag ook wel tegenkomen daar
Geen idee..... maar ik dacht dat hij daar altijd wel naartoe ging.quote:
Ik ben maandag Roeiboten uit het water aan het trekken, hij kan altijd een bakkie komen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee..... maar ik dacht dat hij daar altijd wel naartoe ging.
Anyway... ik ga slapen... truste iedereen!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben maandag Roeiboten uit het water aan het trekken, hij kan altijd een bakkie komen doen.
Jawel, maar kom niet op een serverquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoezo?
Draait niet lekker bij jou?
Muah, valt wel mee. Ik ben er tot nu toe nog altijd wel opgekomen. Alleen nog niet helemaal geoptimaliseerd en het is een beetje Bad Company 3..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jawel, maar kom niet op een server
Verder is dat launchgebeuren buggy via die website
Krantenmeppen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef Thaboel het volgende:
Yey, een kennismakingsspel bedenken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |