Oudquote:
Nee, origineel is het niet neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oud
Moet origineel zijn en helaas is krantenmeppen dat niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, origineel is het niet nee.
Iedereen op zijn beurt 20 pushups laten doen terwijl diegene z'n naam, leeftijd, waar die vandaan komt en z'n hobby's opnoemt?
Worden ze hard van!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]opzicht een goeie! Maar leeftijdscategorie 12/16 ?
Haha, da's wel een goeie. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef Thaboel het volgende:
Rug aan rug. Laat 10ers in tweetallen rug aan rug staan en laat ze zonder handen te gebruiken gaan zitten. Ze hebben daarbij de steun van elkaar hard nodig. Dit gaat meestal wel, maar dan vanuit het zitten op de grond, rug-aan-rug op gaan staan is stukken moeilijker. Voor de meer ervaren 10ers kun je ook proberen dit met z'n drieën of zelfs met meer te doen!
Is het geworden
Jullie horen het maandagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, da's wel een goeie. Ben benieuwd.
Lange verslagen zijn voor echte mannen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jullie horen het maandagNu verder genieten van m'n weekend (begin nog maar niet aan me 15blz tellende verslag =[ )
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lange verslagen zijn voor echte mannen!
Hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:16 schreef Thaboel het volgende:
Huilen van het lachen:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_een_geit_.html
Same here.quote:
Ik dacht dat het bij jou standaard 30 graden moest zijn?quote:
Klopt, hoe heter hoe beter!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij jou standaard 30 graden moest zijn?
Zomers nooit té warm kerel! Ik hou van de hitte, maar na een dag werken is het héérlijk in een koel huis te zittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:03 schreef Thaboel het volgende:
oh god ER winter te koud zomers te warmRare indo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |