Druk aan't werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
Zeg, ik heb Doff al een tijd niet meer zien posten?
Had al een TR gezet, was snel gefixedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef hornage het volgende:
Nummer van nieuwe topic klopt niet he....
huh?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef picodealion het volgende:
Imgur heeft een en ander veranderd waardoor het nu ook beter op de telefoon/iPad werkt. Tinypic hoeft dus voortaan niet meer.
ok dan gebruik ik voortaan ook imgur voor die paar FMTersquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef picodealion het volgende:
Bij mij thuis ook maar op m'n werk niet. Bij FF1 werkt het ook niet, en ik geloof 1 of 2 andere FMTers hebben er ook last mee.
quote:
Dank Uquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Tem het volgende:
[..]
ok dan gebruik ik voortaan ook imgur voor die paar FMTers
Gebandquote:
Het was me wel opgevallen dat je al een tijdje niet meer postte. Best lang dan toch? Dacht dat je misschien met vakantie was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:59 schreef FireFox1 het volgende:
Geband
Volgens mij viel het je niet eens op![]()
Omdat ik een mod uitschold in VBL waar ik al heel lang mee in de clinch lig. Tja, van de mannen en vrouwen in het blauw win je het nooitquote:
Idd, dit is geen democratisch Forum natuurlijk. Welkom terug.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik een mod uitschold in VBL waar ik al heel lang mee in de clinch lig. Tja, van de mannen en vrouwen in het blauw win je het nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |