abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102463554

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_102463572
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Kijk, dit is toch een aardig compliment naar mij toe. _O_
Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.
pi_102463605
Die topics gaan hard zeg hahaha.
Heb moeite om het allemaal bij te lezen.

enne The Singles (R&P Band)
Hebben we al een zanger / zangeres?
Do what you love, love what you do!
pi_102463745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo enorm extreem onaangepast als jij het stelt? Lijkt me stug.
Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.
Je werkte bij een callcenter dus jij kan het ook. Mensen overtuigen, goed praten. :P
pi_102463759
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef kree het volgende:
Die topics gaan hard zeg hahaha.
Heb moeite om het allemaal bij te lezen.

enne The Singles (R&P Band)
Hebben we al een zanger / zangeres?
Okay daar ga ik niet aan meedoen. :') dat SC gebeuren is even een R&P probleem, laten we daar MUZ nou niet lastig mee vallen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:48:26 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102463803
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Na de volgende 27 keer niet meer hoor.
This doesn't make you feel better, right? ;(
27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor. :')
En nee. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee hoe je het nu deed was een goede oplossing. ;)
Je hoeft ook niet exact te doen wat ik zeg natuurlijk, maar er meer een grap van maken ipv drama is al een vooruitgang.
Daar heb je gelijk in.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102463825
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:

[..]

27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor. :')
En nee. ;(

[..]

Daar heb je gelijk in.
Ik vind je lief, voel je je nu beter? O+
pi_102463826
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?
Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.
Als het enkel over blozen, stotteren en dommige opmerkingen maken ging vind ik dat je een beetje overdrijft. Laat die kerels lekker hun ding oefenen, als ze wat zekerder gaan voelen dankzij die modellen is er helemaal niks mis mee om het (ook) op hen te oefenen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:49:54 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102463862
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind je lief, voel je je nu beter? O+
Nee je maakt het erger. :*
C'est la vie
pi_102463880
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Godverdomme, jij bent ook niet easy to please.
pi_102463899
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind je ook lief :)
maar dat wil je ook weer niet horen natuurlijk :(
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:52:31 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102463970
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Godverdomme, jij bent ook niet easy to please.
Het ligt niet aan jou hoor. :*
Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.

Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Snap je het is zo ontzettend tegenstrijdig.
C'est la vie
pi_102463984
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.

Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Omdat je niet flirt.
Je bent die ene goede vriend, niet die ene leuke jongen met potentie.
pi_102464037
quote:

[..]

Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemen :)
En dat is wel zonde.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:54:36 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind je ook lief :)
maar dat wil je ook weer niet horen natuurlijk :(
Inderdaad, zegt dat maar tegen Newbie. :P
C'est la vie
pi_102464074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.
Als het enkel over blozen, stotteren en dommige opmerkingen maken ging vind ik dat je een beetje overdrijft. Laat die kerels lekker hun ding oefenen, als ze wat zekerder gaan voelen dankzij die modellen is er helemaal niks mis mee om het (ook) op hen te oefenen.
Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.

quote:

[..]

Nu loop je trouwens al de hele avond te zeuren in dit topic. Je had er ook voor kunnen kiezen om iets leuks te doen met vrienden tot dit tijdstip. Uiteten, ergens wat drinken, ik noem maar wat. Kan je ook meteen oefenen op de serveerster ( :') ).
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:58:08 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464167
Ja ik zeik vandaag enorm, dat weet ik.
Nou ik heb alleen huismussen als vrienden in de buurt dus dat had niet gekund. :')
C'est la vie
pi_102464191
quote:

[..]

As ik dat eens wist. Ik was een paar jaar terug ook altijd verbaasd waarom het andere wel lukte en mij niet. Maar ineens ging alles heel snel terwijl ik zelfs niets veranderd was voor mijn gevoel. Nu heb ik nogsteeds periodes waarin ik meer met vriendinnen ben en periodes waarin ik meerdere keren in de week dates heb.

Achteraf zie ik wel in dat ik zelf soms bewust de afstand opzoek, uit onzekerheid of whatever, dat maakt niet uit, maar uiteindelijk was het wel zo dat ik de afstand hield en niet dat andere mensen ineens heel anders tegen mij aan keken of iets.
pi_102464223
Verdeeje, ik wordt nu versiert door een 15 jarig meisje op facebook. :')
Dit kan niet, waarom kom ik niet dat soort meiden tegen die 10 jaar ouder zijn....
pi_102464257
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.

Je hoeft het er ook helemaal niet mee eens te zijn.
Ik vond vooral dat je de gevolgen overdreef, alsof het alleen maar erger gesteld wordt met iedereen hier als ze een model aanspreken op de RAI. Sowieso gaf ik al aan dat het prima en/en kan zijn, modellen aanspreken en meisjes om de weg (o.i.d.) vragen en dat je het beste een sociaal vaardige vriend kan meenemen voor feedback. Het is allemaal iets wat ze zouden kunnen doen, wat ze uiteindelijk doen moeten ze zelf weten.
Niks mis met meerdere geluiden over tips.
pi_102464274
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
Ja ik zeik vandaag enorm, dat weet ik.
Nou ik heb alleen huismussen als vrienden in de buurt dus dat had niet gekund. :')
Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:05:15 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat je niet flirt.
Je bent die ene goede vriend, niet die ene leuke jongen met potentie.
Flirten lijkt bij de meesten iets normaals te zijn en dan ontstaat er wat.
Alleen ik moet schijnbaar er weer op gaan lopen letten en het geforceerd gaan doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemen :)
En dat is wel zonde.
Tsja ik wil heus wel iniatief zijn maar dan moet ik wel een beetje kunnen aanvoelen dat er interesse is.
Maar ik merk dat nooit van een meisje dat er interesse haar kant is.
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.
Heb ik nooit ontkent, jij hebt volledig gelijk.
C'est la vie
pi_102464417
Hoi ik kom hier weer eens kijken.

Samenvatting vandaag: 2 leuke, langere gesprekken en een aantal kleinere.
1x compleet de mist in gegaan door misplaatst te reageren; spijt van.
Nja en 1 of 2 x dat ik een beetje awkward een gesprek begon :D

Ik vrees dat ik nog eens ubersociaal ga worden :D
pi_102464451
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:

Dat gaat lekker
  woensdag 28 september 2011 @ 00:08:24 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464476
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:

Goed bezig.
C'est la vie
pi_102464517
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Heb ik nooit ontkent, jij hebt volledig gelijk.
Wat wil jij nou eigenlijk dan? :P
pi_102464518
Ik denk overigens dat Heloef al goed kan flirten alleen eerst veilig genoeg bij iemand wil zijn om het ook te doen.

Niet een of andere matcho uit de kroegflirt, maar de combinatie van humor en knuffelerig kan ook enorm goed vallen.
pi_102464559
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat gaat lekker
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Goed bezig.
Heey niet te veel complimentjes he. :D Een van mijn betere dagen. Ik hou best wel van persoonlijke en wat diepgaandere gesprekken, dus ik ben er wel blij mee. :)
  woensdag 28 september 2011 @ 00:12:13 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464589
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat wil jij nou eigenlijk dan? :P
Dat vrouwen het een beetje laten weten dat ze interesse hebben. :P
Maar dat is denk ik teveel gevraagd. :')
C'est la vie
pi_102464592
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Flirten lijkt bij de meesten iets normaals te zijn en dan ontstaat er wat.
Alleen ik moet schijnbaar er weer op gaan lopen letten en het geforceerd gaan doen.
Smoesjes.
En je bent echt niet de enige, sowieso moest je ook leren lopen er eerst opletten hoe je je voetjes bewoog en je knie moest buigen. Dusja, misschien moet je het flirten ook eerst leren. So be it, velen gingen je voor. Maar doe het dan ook als je wat wil bereiken.

quote:
[..]

Tsja ik wil heus wel iniatief zijn maar dan moet ik wel een beetje kunnen aanvoelen dat er interesse is.
Maar ik merk dat nooit van een meisje dat er interesse haar kant is.

Dit is ook gewoon een excuus om dan maar niks te ondernemen want tsjaaa zij moet je toch vast niet. Nonsens.
Sowieso, misschien moet je die interesse dan eens gaan opwekken in plaats van erop te gaan zitten wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2011 00:13:10 ]
pi_102464678
Heey ik snap ook nog steeds weinig van flirten hoor, het enige wat ik zie is of iemand het naar zijn zin heeft. Maar dat kan om duizend redenen zijn. Maar gewoon vriendschappelijk houden vind ik eigenlijk wel net zo leuk :P
  woensdag 28 september 2011 @ 00:16:00 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Smoesjes.
En je bent echt niet de enige, sowieso moest je ook leren lopen er eerst opletten hoe je je voetjes bewoog en je knie moest buigen. Dusja, misschien moet je het flirten ook eerst leren. So be it, velen gingen je voor. Maar doe het dan ook als je wat wil bereiken.
Okee daar heb je gelijk in.
quote:
[..]

Dit is ook gewoon een excuus om dan maar niks te ondernemen want tsjaaa zij moet je toch vast niet. Nonsens.
Sowieso, misschien moet je die interesse dan eens gaan opwekken in plaats van erop te gaan zitten wachten.
Ik zeg toch niet dat ze me per se niet moet?
Alleen ik weet niet of ze me nou wel of niet moet, dus ik moet mijn hoofd maar op het hakblok leggen en maar hopen dat ze het leuk vind en niet afwimpelt.

Ja ik ben nou een maal een lafbek. Ik durf dat nog niet.
C'est la vie
pi_102464747
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Alleen ik weet niet of ze me nou wel of niet moet, dus ik moet mijn hoofd maar op het hakblok leggen en maar hopen dat ze het leuk vind en niet afwimpelt.

Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Sowieso had ik het over vast, niet over perse. Dat impliceert de mogelijkheid dat ze je wel wil, ik bedoel enkel dat je daar niet op lijkt te rekenen als ze niets laat blijken.
Niks hakblok trouwens, zo erg is het allemaal helemaal niet. Als je het nou eens zou proberen zou je daar achter komen, maar nu maak je het van te voren allemaal al erger dan het is voor jezelf. Ja geen wonder dat je dan niks durft.
pi_102464798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Sowieso had ik het over vast, niet over perse. Dat impliceert de mogelijkheid dat ze je wel wil, ik bedoel enkel dat je daar niet op lijkt te rekenen als ze niets laat blijken.
Niks hakblok trouwens, zo erg is het allemaal helemaal niet. Als je het nou eens zou proberen zou je daar achter komen, maar nu maak je het van te voren allemaal al erger dan het is voor jezelf. Ja geen wonder dat je dan niks durft.
Dat hebben toch veel mensen wat jij schetst, niet iedereen is zo extravert. Of is dat het verkeerde woord.
pi_102464815
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Afgewezen worden is niet zo erg als je denkt ;)
pi_102464836
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat hebben toch veel mensen wat jij schetst, niet iedereen is zo extravert. Of is dat het verkeerde woord.
Niks mis mee dat ze zo zijn, totdat ze er zelf niet tevreden mee zijn. Dan moeten ze toch echt wat ondernemen als ze willen veranderen. En wie weet helpt een schopje onder den kont wel. Zo niet, tsja jammer dan. Maar met niets doen gaat het hem sowieso niet worden.
pi_102464843
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Afgewezen worden is niet zo erg als je denkt ;)
Ik heb je niet helemaal meer gevolgd hoor, maar hoe zit het met jou en de mannen?
  woensdag 28 september 2011 @ 00:24:26 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik word afgewezen word ik chagrijnig en onzeker daar ben ik inmiddels achter gekomen.
Ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen "nou ja jammer naar de volgende"
Nee ik mijn hele dag is naar de kloten en ik word een zeikerig kutkind en gedraag me zoals ik me nu gedraag.
C'est la vie
pi_102464876
Afgewezen worden bij verliefdheid is pijnlijk, maar voor die tijd ben je het zo weer kwijt.
pi_102464879
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb je niet helemaal meer gevolgd hoor, maar hoe zit het met jou en de mannen?
Op het moment best wel goed :P
Online dan :')
pi_102464882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niks mis mee dat ze zo zijn, totdat ze er zelf niet tevreden mee zijn. Dan moeten ze toch echt wat ondernemen als ze willen veranderen. En wie weet helpt een schopje onder den kont wel. Zo niet, tsja jammer dan. Maar met niets doen gaat het hem sowieso niet worden.
Hier kan ik niet anders dan mee eens zijn. Lastige is dat er dan dingen in je hoofd om moeten. Dat is dan ook veel meer dan op uitnodigingen ingaan, uitgaan, mensen ontmoeten etc.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:26:27 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Afgewezen worden bij verliefdheid is pijnlijk, maar voor die tijd ben je het zo weer kwijt.
Oh maar verliefdheid verberg ik dan ook gewoon.
C'est la vie
pi_102464901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Op het moment best wel goed :P
Online dan :')
Vertel :D
pi_102464914
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vertel :D
Ik heb Newbie gehosseld 8-)
pi_102464915
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik word afgewezen word ik chagrijnig en onzeker daar ben ik inmiddels achter gekomen.
Ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen "nou ja jammer naar de volgende"
Nee ik mijn hele dag is naar de kloten en ik word een zeikerig kutkind en gedraag me zoals ik me nu gedraag.
Je hoeft ze ook niet ten huwelijk te gaan vragen, ik stel alleen dat je toch echt zal moeten gaan flirten wil je iets bereiken bij de dames.
En flirten kan prima zonder meteen afgewezen te worden en aan de hand van haar reacties op je geflirt kan je ook peilen of ze interesse lijkt te hebben. Win win.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:29:23 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102464954
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

En ik zat achter je aan.
Dus je ligt goed in de internetmarkt.
C'est la vie
pi_102464961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hoe serieus ben je met die stoner :P

(sorry Newbie :D)
pi_102464970
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:29 schreef heloef het volgende:

[..]

En ik zat achter je aan.
Dus je ligt goed in de internetmarkt.
Ik heb het alleen niet gemerkt :P
Deed je toch iets fout...
pi_102464975
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh maar verliefdheid verberg ik dan ook gewoon.
Zonde, echte verliefdheid straal je uit en zorgt dat het flirten vanzelf gaat.

Dat had ik tenminste, maakt me vrolijk en huppelerig maar tegelijkertijd scherper en zelfverzekerd.
pi_102464994
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hier kan ik niet anders dan mee eens zijn. Lastige is dat er dan dingen in je hoofd om moeten. Dat is dan ook veel meer dan op uitnodigingen ingaan, uitgaan, mensen ontmoeten etc.
Ja precies, maar belangrijk is dus dat er ergens mee begonnen wordt. :)
pi_102464996
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe serieus ben je met die stoner :P

(sorry Newbie :D)
Iemand een stoner noemen na drie keer wiet :')
pi_102465001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Iemand een stoner noemen na drie keer wiet :')
Ahh koetsjiekoe je neemt het al voor hem op. O+
pi_102465006
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zonde, echte verliefdheid straal je uit en zorgt dat het flirten vanzelf gaat.

Dat had ik tenminste, maakt me vrolijk en huppelerig maar tegelijkertijd scherper en zelfverzekerd.
Als je iemand echt leuk vindt en hij/zij is ''bereikbaar''' voor je gevoel dan snap ik dat wel :D Denk ik.
pi_102465038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ahh koetsjiekoe je neemt het al voor hem op. O+
hehehe hap hap hap van Eda :P
Wat is er zo leuk aan die jongen Eda?
pi_102465066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja precies, maar belangrijk is dus dat er ergens mee begonnen wordt. :)
Maar hoe vind je de key tussen met veel dingen mee doen (kwantitatief) en echt de knop omzetten(kwalitatief). Buiten dat het ook een beetje van zelf gaat heb ik de sleutel niet echt gevonden.
pi_102465068
Maar alleen nog online?

Mensen kunnen echt tegenvallen irl. :') of meevallen, dat hebk ook meegemaakt
pi_102465103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Maar alleen nog online?

Alleen online ja :) Maar gaat veranderen.
pi_102465105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Maar alleen nog online?

Alle opties dan wel gehad ja. Ik vraag me hard af of chatten een goede basis is voor een date.
EDIT: wat vaker eigenlijk, mee- of tegenvallen?
pi_102465125
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alle opties dan wel gehad ja. Ik vraag me hard af of chatten een goede basis is voor een date.
Wat vind je een goede basis voor een date dan?
pi_102465143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Wat vind je een goede basis voor een date dan?
IRL-ontmoeting, maar goed ik denk dat je wel een punt heb. Misschien werkt het wel, maar naar mijn idee wel iets moeizamer.
pi_102465159
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

EDIT: wat vaker eigenlijk, mee- of tegenvallen?
De 1 op 1, valt eerder tegen. Op groepmeets komen mensen naar voor die juist wel meevallen.
pi_102465176
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

IRL-ontmoeting, maar goed ik denk dat je wel een punt heb. Misschien werkt het wel, maar naar mijn idee wel iets moeizamer.
Ik denk wel personen makkelijker hun innerlijk blootgeven als je ze niet ziet, en dat je ze op een bepaalde manier beter leert kennen dan in het echt, hoewel een IRL-ontmoeting natuurlijk altijd de voorkeur heeft :)
pi_102465181
Ik denk dat het een goede vorm van contact leggen is, maar pas na een ontmoeting begint het elkaar leren kennen imho
pi_102465187
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

De 1 op 1, valt eerder tegen. Op groepmeets komen mensen naar voor die juist wel meevallen.
hmm dit gaat dan over KLB en ONZ meets neem ik aan? Oh en mag ik eens weten wie je gedate hebt via fok?
pi_102465225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat het een goede vorm van contact leggen is, maar pas na een ontmoeting begint het elkaar leren kennen imho
Ik denk idd wel dat je pas na een ontmoeting echt weet of er een klik is en dat je dan beter in staat bent iemand verder te leren kennen, dat kan dan eventueel weer op internet.
pi_102465253
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

hmm dit gaat dan over KLB en ONZ meets neem ik aan? Oh en mag ik eens weten wie je gedate hebt via fok?
Algemene FOK!meets. 11jaars meet en dergelijke.

Ohgawd, ik heb best een aantal gedate, of nouja gedate, ik noem het nooit dates. Gewoon gemeet, 1 op1.
pi_102465273
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Ik had bijvoorbeeld pas bij de tweede meet door dat je eigenlijk best tof bent enzo :P
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102465308
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Ik had bijvoorbeeld pas bij de tweede meet door dat je eigenlijk best tof bent enzo :P
cool :D Zouden jullie elkaar eens kunnen beschrijven dan :D
pi_102465334
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd ja! :)
pi_102465347
quote:

[..]

Mijn beeld van Myraela na 2 meets: Vrij rustig, geestig, sociaal. En best vrolijk.
pi_102465390
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Mijn beeld van Myraela na 2 meets: Vrij rustig, geestig, sociaal. En best vrolijk.
Klinkt als iemand die je er altijd bij zou willen hebben :D
pi_102465410
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ben je wel eens naar meets van ca. 10 personen geweest? Zo ja, wat werd daar zoal gedaan en hoe vond je het?
(even tips vragen, hehe)
Ook een vraag aan Myraela natuurlijk ;)
pi_102465419
quote:

[..]

VH is de grappenmaker van een groep, humor en vrolijk, maar niet vervelend druk of overdreven aanwezig.

Oh en bazenbril, of was die van Faye. :D
pi_102465459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ben je wel eens naar meets van ca. 10 personen geweest? Zo ja, wat werd daar zoal gedaan en hoe vond je het?
(even tips vragen, hehe)
Ik heb 30 FOK!kers in huis gehad. Bier en vlees, dan zijn ze tevreden en vermaken ze zichzelf.
pi_102465469
Als ik het zo hoor zijn jullie echt de meest prettige mensen op fok :P Jullie zouden vrienden moeten worden :)
pi_102465489
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb 30 FOK!kers in huis gehad. Bier en vlees, dan zijn ze tevreden en vermaken ze zichzelf.
Top dat je dat gedaan hebt, maar ik zou die mensen dus echt niet vertrouwen he. Bang dat er iets gejat wordt en dat er eentje bijzit die nooit bier drinkt, maar nu wel mee doet, met de kotsverhalen van dien enz. enz.
pi_102465500
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat past dan weer niet bij mij in huis :')
Maar inderdaad, wat eten en drinken enzo en dan moet het wel vanzelf gaan :)
pi_102465514
Ik ga wel richting bed nu, wekker gaat over 6 uur.

Wat betreft die meet, gewoon simpel houden, niet teveel plannen. Alles loopt wel los.
pi_102465528
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Top dat je dat gedaan hebt, maar ik zou die mensen dus echt niet vertrouwen he. Bang dat er iets gejat wordt en dat er eentje bijzit die nooit bier drinkt, maar nu wel mee doet, met de kotsverhalen van dien enz. enz.
Soms moet je dingen doen die je normaal niet zou doen, vaak is het van positieve invloed op je levenswijze, af en toe wat impulsiviteit :)
pi_102465561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

(even tips vragen, hehe)
Mijn meet geschiedenis:

De 1e (een mannetje of 7,8. Was vrij intiem bij iemand thuis, gewoon wat gezeten en gekletst)
De 2e (Een vrij grote van zo'n 25 mensen in de achtertuin van Myraela)
De 3e (Met zijn zevenen een ijsje gehaald in Utrecht :') )
De 4e (Stappen in Amsterdam met een man of 10)
De 5e (Radiomarathon met in totaal zo'n 20 personen)
De 6e (Kleine meet in Groningen, een mannetje of 10)

En dan nog wat ontmoetingen die ik niet echt als meets beschouw (samen stappen, naar Appelpop etc.)

Het maakt mij persoonlijk vrij weinig uit hoe groot de groep is of wat de samenstelling van die groep is. Elke meet heeft zijn eigen dynamiek en je leert elke meet nieuwe mensen kennen, wat gewoon leuk is. Het begin is wat onwenning, maar je meet vaak mensen die je via FOK! al kent, de gewenningsperiode is altijd vrij kort. Meeten is leuk :)
pi_102465584
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

VH is de grappenmaker van een groep, humor en vrolijk, maar niet vervelend druk of overdreven aanwezig.

Oh en bazenbril, of was die van Faye. :D
Die bril was van Faye :7
  woensdag 28 september 2011 @ 01:01:46 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb het alleen niet gemerkt :P
Deed je toch iets fout...
Zie je naar mijn idee had ik interesse getoond. :')
FML :')
C'est la vie
pi_102465605
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er hebben er 3 of 4 in de tuin gekotst, het was ook echt een tering zooi en buren klaagde, politie aan de deur. Maar wel onwijs gezellig vond ik zelf. Veel mensen kende ik al en er bleven er zoveel slapen dat je over elkaar heen moest lopen, dus wegkomen was lastig geweest. Het was tof, maar nooit meer. :')
pi_102465626
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Zie je naar mijn idee had ik interesse getoond. :')
FML :')
Oke, wat heb je dan allemaal gedaan om haar interesse te wekken? Even voor mijn beeldvorming.
pi_102465632
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er hebben er 3 of 4 in de tuin gekotst, het was ook echt een tering zooi en buren klaagde, politie aan de deur. Maar wel onwijs gezellig vond ik zelf. Veel mensen kende ik al en er bleven er zoveel slapen dat je over elkaar heen moest lopen, dus wegkomen was lastig geweest. Het was tof, maar nooit meer. :')
klinkt als een bazenmeet 8-)
  woensdag 28 september 2011 @ 01:03:59 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hoeft ze ook niet ten huwelijk te gaan vragen, ik stel alleen dat je toch echt zal moeten gaan flirten wil je iets bereiken bij de dames.
En flirten kan prima zonder meteen afgewezen te worden en aan de hand van haar reacties op je geflirt kan je ook peilen of ze interesse lijkt te hebben. Win win.
Ik heb het er nu zo mee gehad dat ik het een keer ga proberen. :')
C'est la vie
pi_102465648
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit was dus precies wat ik verwachtte. Ik zou het in dit geval een bazenmeet vinden behalve voor diegene die alles op mag ruimen :P
  woensdag 28 september 2011 @ 01:08:19 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465698
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Oke, wat heb je dan allemaal gedaan om haar interesse te wekken? Even voor mijn beeldvorming.
Niet genoeg he.
C'est la vie
pi_102465720
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet genoeg he.
Wat wel dan? :P
pi_102465729
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet genoeg he.
Ik wil concrete zaken horen, desnoods via DM. Je moet uit die herfstdepressie kerel.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:10:09 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465731
Mijn manier van e-flirting is gewoon te subtiel denk ik.
Ik dacht dat er met die ik leer je wel dansen opmerking wel iets was gaan rinkelen. _O-
C'est la vie
pi_102465743
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
Ik dacht dat er met die ik leer je wel dansen opmerking wel iets was gaan rinkelen. _O-
Soms ben ik net een man, ik zie dat soort subtiele dingen niet zo :')
  woensdag 28 september 2011 @ 01:13:00 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465777
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Soms ben ik net een man, ik zie dat soort subtiele dingen niet zo :')
Ik had niet door dat ik bij jou wat meer recht toe recht aan tactiek had moeten gebruiken. _O-
Maar goed wat geweest is geweest.
C'est la vie
pi_102465780
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
Dat is wat mij betreft al fout. Internet is als een apenrots waar voor elke 20 mannetjes 1 vrouwtje is. Kijk in de SC's en de "Neuken?" vliegen je om je oren. Je moet niet e-flirten maar juist de diepte in willen gaan. Regel zo snel mogelijk haar msn op een leuke manier, DM een beetje over het topic ofzo, probeer haar aandacht te verkrijgen op een manier zodat ze je ook buiten dit veilige topic wil blijven spreken.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:14:25 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465798
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik wil concrete zaken horen, desnoods via DM. Je moet uit die herfstdepressie kerel.
Je hoort het ik was te subtiel, ze had het niet door hij was wat directer.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 01:16:12 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465822
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat is wat mij betreft al fout. Internet is als een apenrots waar voor elke 20 mannetjes 1 vrouwtje is. Kijk in de SC's en de "Neuken?" vliegen je om je oren. Je moet niet e-flirten maar juist de diepte in willen gaan. Regel zo snel mogelijk haar msn op een leuke manier, DM een beetje over het topic ofzo, probeer haar aandacht te verkrijgen op een manier zodat ze je ook buiten dit veilige topic wil blijven spreken.
Hallo ik was de eerste die haar een PM stuurde. :')
In de rest heb ik gefaald ja.
C'est la vie
pi_102465831
Ik heb zelfs pics van haar heloef :P
pi_102465842
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:
iedereen hier heeft pics van me :')
pi_102465843
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Hallo ik was de eerste die haar een PM stuurde. :')
In de rest heb ik gefaald ja.
Het gaat er niet om of je het het eerst doet, het gaat erom dat je het het best doet.
pi_102465851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

iedereen hier heeft pics van me :')
Ik niet :'(
pi_102465862
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik niet :'(
Tot je pics hebt, heb je hier dus geen recht van spreken meer :P
  woensdag 28 september 2011 @ 01:19:23 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465871
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:
Die had ik dan nog wel kunnen regelen.
Voor de rest ben ik afgetroefd door een 16 jarige snotneus. _O-
C'est la vie
pi_102465891
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach aan dat soort dingen weinig waarde hechten :D
  woensdag 28 september 2011 @ 01:21:38 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465897
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je het het eerst doet, het gaat erom dat je het het best doet.
Ja maar goed dit valt moeilijk terug te draaien he?
En op FOK! zijn ze er niet in overvloed dus ik moet ze maar ergens anders gaan zoeken. Waar? Geen flauw idee.
C'est la vie
pi_102465906
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tot je pics hebt, heb je hier dus geen recht van spreken meer :P
Ik heb recht van spreken B-)
  woensdag 28 september 2011 @ 01:22:55 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465914
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ach aan dat soort dingen weinig waarde hechten :D
Ik voel me al de hele dag kut.
Dus ook wat dat betreft faal ik. :')
C'est la vie
pi_102465939
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Zei onze gefrustreerde 17-jarige :P
pi_102465942
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar goed dit valt moeilijk terug te draaien he?
En op FOK! zijn ze er niet in overvloed dus ik moet ze maar ergens anders gaan zoeken. Waar? Geen flauw idee.
Waarom zoeken als je ze normaal gesproken gewoon tegenkomt. Als je zoekt, kijk je altijd verkeerd. Wie weet meldt ze zich morgen hier in het topic, wie weet kom je haar morgen gewoon tegen op school.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:26:39 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Zei onze gefrustreerde 17-jarige :P
Whehe vergeef me ik voel me vandaag alleen even kut.
Morgen doe ik weer normaal, hoop ik. :P
C'est la vie
pi_102465970
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik slaap. Ga ook slapen en morgen nieuwe dag en cliche bla bla :P
pi_102465985
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Kwam toch niet echt hierdoor, mag ik hopen :')
Maar inderdaad, morgen een nieuwe dag :)
  woensdag 28 september 2011 @ 01:29:00 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102465986
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Waarom zoeken als je ze normaal gesproken gewoon tegenkomt. Als je zoekt, kijk je altijd verkeerd. Wie weet meldt ze zich morgen hier in het topic, wie weet kom je haar morgen gewoon tegen op school.
Ik zoek ze meestal ook niet. Alleen ze zijn er niet. Nu in ieder geval niet en dat zal voorlopig ook niet veranderen want er vinden geen veranderingen plaats voorlopig waarin ik nieuwe mensen ga tegenkomen.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 01:30:36 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466003
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Kwam toch niet echt hierdoor, mag ik hopen :')
Maar inderdaad, morgen een nieuwe dag :)
Toch wel. :')
Maar goed het ergste is ook wel geweest daarnaast vind ik Newbie een prima gast en die gun ik het wel.
C'est la vie
pi_102466012
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zoek ze meestal ook niet. Alleen ze zijn er niet. Nu in ieder geval niet en dat zal voorlopig ook niet veranderen want er vinden geen veranderingen plaats voorlopig waarin ik nieuwe mensen ga tegenkomen.
Bullshit. Ik heb meisjes leren kennen op de meest doodnormale plaatsen.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:32:39 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466028
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik zie ook genoeg leuke meisjes op andere afdelingen van de school.
Alleen die leer ik niet kennen.
C'est la vie
pi_102466047
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Vertel?

Ik kom ze gewoon ook niet tegen (meisjes die vrij zijn) ben effe wat ouder als Heloef dus dat maakt het lastiger.
pi_102466056
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Toch wel. :')
Maar goed het ergste is ook wel geweest daarnaast vind ik Newbie een prima gast en die gun ik het wel.
Ach, je hebt alleen maar wat foto's van me gezien en met me gepraat in dit topic, zo leuk kan je me nou ook weer niet gevonden hebben, dus weinig reden tot neerslachtigheid, denk ik ;)
pi_102466058
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie ook genoeg leuke meisjes op andere afdelingen van de school.
Alleen die leer ik niet kennen.
Verzin een smoes waardoor je die meisjes kan aanspreken in de gang/tijdens de pauze. Waag een poging, probeer het gewoon eens. Ga desnoods gewoon eens vlakbij zo'n groepje meisjes zitten en luister waar ze over spreken zodat je wat gespreksstof kan verzamelen.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:38:16 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466085
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Verzin een smoes waardoor je die meisjes kan aanspreken in de gang/tijdens de pauze. Waag een poging, probeer het gewoon eens. Ga desnoods gewoon eens vlakbij zo'n groepje meisjes zitten en luister waar ze over spreken zodat je wat gespreksstof kan verzamelen.
Dan gaan vrienden weddenschappen op me afsluiten. :')
Maar goed ik vraag aan een van hun waar een lokaal zit bijvoorbeeld dan heb ik dat gevraagd zij geeft antwoord en je gaat weer verder.
C'est la vie
pi_102466096
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:34 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel?

Ik kom ze gewoon ook niet tegen (meisjes die vrij zijn) ben effe wat ouder als Heloef dus dat maakt het lastiger.
In de trein (zij sprak me aan), in de supermarkt (ik begon het gesprek), tijdens het stappen, op school. En ik deed vaak serieus weinig moeite. Ik ben nogal sociaal awkward aangelegd tegenover vreemden, in al deze gevallen maakte ik gebruik van de omstandigheden. Sta je alleen met een meisje op een bus te wachten die te laat is? Mopper samen over die kut bus. Niet elk meisje is een potentiele vriendin weetje, misschien dat de mensen hier nog wat teveel dat gevoel vasthouden. Flirten en sociale interactie is al een geweldige hulp op zichzelf.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:41:05 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:35 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ach, je hebt alleen maar wat foto's van me gezien en met me gepraat in dit topic, zo leuk kan je me nou ook weer niet gevonden hebben, dus weinig reden tot neerslachtigheid, denk ik ;)
Neuh maar mijn interesse was wel gewekt, ach ja het gaat zoals het gaat.
C'est la vie
pi_102466112
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan gaan vrienden weddenschappen op me afsluiten. :')
Maar goed ik vraag aan een van hun waar een lokaal zit bijvoorbeeld dan heb ik dat gevraagd zij geeft antwoord en je gaat weer verder.
En vraag eens 3 dagen achter elkaar een andere vraag aan hetzelfde meisje? Of ze denkt dat je niet zo snugger bent, of ze heeft door dat je aan het flirten bent. Is het het eerste, no biggie, is het het tweede, is het aan haar om er op te reageren. Jij moet het openingetje maken en de rest moet je samen scheuren.
  woensdag 28 september 2011 @ 01:44:05 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466124
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:39 schreef ValHallen het volgende:

[..]

In de trein (zij sprak me aan), in de supermarkt (ik begon het gesprek), tijdens het stappen, op school. En ik deed vaak serieus weinig moeite. Ik ben nogal sociaal awkward aangelegd tegenover vreemden, in al deze gevallen maakte ik gebruik van de omstandigheden. Sta je alleen met een meisje op een bus te wachten die te laat is? Mopper samen over die kut bus. Niet elk meisje is een potentiele vriendin weetje, misschien dat de mensen hier nog wat teveel dat gevoel vasthouden. Flirten en sociale interactie is al een geweldige hulp op zichzelf.
Oh maar sociale interactie is het probleem niet,
Even lullen lukt wel.
Maar daarna zie je die meid toch niet meer.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 01:46:14 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102466135
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:

[..]

En vraag eens 3 dagen achter elkaar een andere vraag aan hetzelfde meisje? Of ze denkt dat je niet zo snugger bent, of ze heeft door dat je aan het flirten bent. Is het het eerste, no biggie, is het het tweede, is het aan haar om er op te reageren. Jij moet het openingetje maken en de rest moet je samen scheuren.
Leuk idee weer Stephan. :')
Ik zal het eens proberen.
C'est la vie
pi_102466178
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Leuk idee weer Stephan. :')
Ik zal het eens proberen.
Ik zit vol geniale ideeën :7
pi_102466191
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:39 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Nouja die dingen maak ik ook wel mee.
Effe voorop ik heb geen moeite om een vrouw (of gleufdier zoals flepke het noemde) aan te spreken.
Ja leuk hoor bij de bushalte of where ever, iemand aan te spreken maar verder als een paar woorden komt het niet.

Denk ook dat dat komt omdat ik die persoon helemaal niet ken.
En dat is het probleem bij mij, aanspreken geen probleem, en dan kunnen we een leuk praatje hebben. (over blababla etc dus iets waar iedereen over mee kan praten)
Maar ik kan gewoon niet gelijk "all the way" gaan als ik verder niks over die persoon weet.

Wat ik me afvraag, komt dat omdat ik dan in een ongemakkelijke situatie kom (voor mijn idee dan)?
Of gewoon gebrek aan initiatief?

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 28-09-2011 02:01:58 ]
pi_102466481
Wat een ramp vannacht. Debiele engelsen die me niet met rust lieten. Ik, saai.

Ik snap nu een beetje wat mensen bedoelen met in een groep en toch eenzaam zijn.

Misschien ben ik nu dronken, of zo.
pi_102467382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 03:20 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik snap nu een beetje wat mensen bedoelen met in een groep en toch eenzaam zijn.

haha, dit verhaal verdient uitleg :D

En wilden ze allemaal dingen van je en zat je er niet op te wachten? En wat betreft eenzaam zijn in de groep dat gebeurd mij ook wel eens, zo raar is dat niet.

Of heb je nu al weer spijt dat je het op internet hebt gegooid? :D
pi_102467466
Ik droomde dat ik een man achter de kassa versierde. Alleen dat sloeg nergens op want die man was (wakker) al een vriend van me. :')

Maar ik heb me wel een uur verslapen. ;(
pi_102467814
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:30 schreef Myraela het volgende:
Ik droomde dat ik een man achter de kassa versierde. Alleen dat sloeg nergens op want die man was (wakker) al een vriend van me. :')

Maar ik heb me wel een uur verslapen. ;(
Ook zeven keer op snooze gedrukt hier :'(
Ik had weer eens een nachtmerrie ;(
Ik zat opgesloten in een lift met een enge piccolo :') die claimde dat hij magere hein was.
pi_102467919
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:52 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ook zeven keer op snooze gedrukt hier :'(
Ik had weer eens een nachtmerrie ;(
Ik zat opgesloten in een lift met een enge piccolo :') die claimde dat hij magere hein was.
Ik kan me niet eens herinneren te snoozen. Maar misschien was dat het moment in mijn droom dat ik begon te smsen maar het niet lukte want ik liep. :')

Dat klinkt eng. :')
pi_102467986
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan me niet eens herinneren te snoozen. Maar misschien was dat het moment in mijn droom dat ik begon te smsen maar het niet lukte want ik liep. :')

Dat klinkt eng. :')
Gisteren was het precies hetzelfde, maar dan met een treinconducteur :')
En ik had nog wel beloofd dat ik over Newbie zou dromen :'(
:P
pi_102468042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef Edarrawen het volgende:

En ik had nog wel beloofd dat ik over Newbie zou dromen :'(
Was dat echt minder eng geweest dan? ;(
pi_102468111
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was dat echt minder eng geweest dan? ;(
Als het net zo leuk was als in zijn verhaal wel ja! :D
pi_102468259
Trouwens meer vrouwen in dit topic maakt het topic wel leuker :D
Er is op dit moment wel een leuke mix van mensen in dit topic, leuke dynamiek :)
pi_102468332
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:16 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens meer vrouwen in dit topic maakt het topic wel leuker :D
Er is op dit moment wel een leuke mix van mensen in dit topic, leuke dynamiek :)
Vrouwen maken alles beter! :P
Sommigen hier willen het alleen niet geloven en zien vrouwen als oversubtiele wezens van een andere planeet :')
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:14 #137
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102468350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 03:20 schreef -Strawberry- het volgende:

Heb je daarom ook de tekst onder je ava veranderd in "boring cunt" ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102468406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Sommigen hier willen het alleen niet geloven en zien vrouwen als oversubtiele wezens van een andere planeet :')
Probleem met vrouwen is dat ze werkelijk alles gedaan kunnen krijgen als ze alleen maar lief met hun ogen knipperen. Ook bij mij, behalve als ik het even helemaal zat ben en nukkig ga doen :D Vervelende wezens ;)
pi_102468446
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Probleem met vrouwen is dat ze werkelijk alles gedaan kunnen krijgen als ze alleen maar lief met hun ogen knipperen. Ook bij mij, behalve als ik het even helemaal zat ben en nukkig ga doen :D Vervelende wezens ;)
Als leuke mannen mij met smekende ogen aankijken, krijgen ze ook heel wat gedaan hoor! :P
  woensdag 28 september 2011 @ 09:30:45 #140
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102468511
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik kan de denkwijze idd niet volgen van vrouwen af en toe. :') Zoals gister bijv. ik sta op de hardloopband in de sportschool en links van me is een band vrij en 5 banden rechts van me waren vrij. Zij gaat naast mij op de hardloopband staan en kijkt me een paar keer aan.

Verwacht ze dan dan dat ik haar aanspreek en dat de man initiatief toont ?
pi_102468552
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik kan de denkwijze idd niet volgen van vrouwen af en toe. :') Zoals gister bijv. ik sta op de hardloopband in de sportschool en links van me is een band vrij en 5 banden rechts van me waren vrij. Zij gaat naast mij op de hardloopband staan en kijkt me een paar keer aan.

Ik geloof dat vrouwen soms ook afwachtende en onzekere wezens zijn. Dus ik denk dat ze wel zin had in een leuk gesprekje ;)

Gokje hoor :)
pi_102468591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef kedge het volgende:

[..]

Zij nam toch initiatief met oogcontact?
Sorry, maar veel duidelijker dat ze wel wil dat je haar aanspreekt zal het niet worden, als je dan niks tegen haar zegt denkt ze natuurlijk dat je geen interesse hebt... ;)
pi_102468642
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:34 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Zij nam toch initiatief met oogcontact?
Sorry, maar veel duidelijker dat ze wel wil dat je haar aanspreekt zal het niet worden, als je dan niks tegen haar zegt denkt ze natuurlijk dat je geen interesse hebt... ;)
Hier ben ik het niet mee eens. Waarom denk je dat 1x lief kijken initiatief nemen is. Zoveel mensen die gewoon glimlachen hoor. Ik vind het een beetje lafjes :P
pi_102468671
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Waarom denk je dat 1x lief kijken initiatief nemen is. Zoveel mensen die gewoon glimlachen hoor. Ik vind het een beetje lafjes :P
Oke, dan moet de volgende vrouw die jou wel ziet zitten maar meteen vragen of je wilt neuken, weet je in elk geval zeker wat ze bedoelt :')
pi_102468724
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:38 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Oke, dan moet de volgende vrouw die jou wel ziet zitten maar meteen vragen of je wilt neuken, weet je in elk geval zeker wat ze bedoelt :')
Ja laten we gelijk naar het andere uiterste gaan :') Een tussenweg voor jou geen optie?
pi_102468755
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja laten we gelijk naar het andere uiterste gaan :') Een tussenweg voor jou geen optie?
Jawel maar wat maakt regelmatig aankijken minder initiatief nemen dan iets alledaags vragen tijdens het aanspreken? Waar ligt voor jou die grens?
pi_102468785
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Jawel maar wat maakt regelmatig aankijken minder initiatief nemen dan iets alledaags vragen tijdens het aanspreken? Waar ligt voor jou die grens?
Omdat mensen die signalen gewoon niet altijd kunnen doorgronden en als je gewoon gaat aanspreken is het al veel duidelijker.
pi_102468809
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omdat mensen die signalen gewoon niet altijd kunnen doorgronden en als je gewoon gaat aanspreken is het al veel duidelijker.
Ik zou er nu niet bepaald waarde aan gaan hechten en het als groter initiatief beschouwen als iemand me gewoon iets zou vragen... Zou ik minder achter zoeken dan achter subtiel oogcontact, denk ik :)
pi_102468826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:44 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik zou er nu niet bepaald waarde aan gaan hechten en het als groter initiatief beschouwen als iemand me gewoon iets zou vragen... Zou ik minder achter zoeken dan achter subtiel oogcontact, denk ik :)
Ik bedoel als je met iemand praat de intenties veel eerder duidelijk zijn. En ik houd van duidelijkheid :)
pi_102468899
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik bedoel als je met iemand praat de intenties veel eerder duidelijk zijn. En ik houd van duidelijkheid :)
Ligt eraan, ik denk dat iemands lichaamshouding of manier van kijken je veel beter vertellen wat diegene van je vindt dan de woorden die hij zegt doen :)
Ik ben alleen niet zo sterk in het interpreteren ervan :')
  woensdag 28 september 2011 @ 09:51:05 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102468952
Ik heb mezelf weer uit de put gepraat.
Goedemorgen iedereen!
C'est la vie
pi_102468977
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb mezelf weer uit de put gepraat.
Goedemorgen iedereen!
Goedemorgen heloefje! :W
  woensdag 28 september 2011 @ 09:53:24 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Goedemorgen heloefje! :W
Goedemorgen Edje.

Trouwens kan ik het iedereen aanraden, voel je je even kut.
Ga tegen jezelf positief aanpraten. :')
C'est la vie
pi_102469060
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Goedemorgen Edje.

Trouwens kan ik het iedereen aanraden, voel je je even kut.
Ga in tegen jezelf positief aanpraten. :')
Wat heb je tegen jezelf gezegd dan? :P
  woensdag 28 september 2011 @ 09:56:54 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:55 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Wat heb je tegen jezelf gezegd dan? :P
Nou ja vooral dat het wel goed komt en dat de leuke meisjes vast nog niet uitgestorven/bezet zijn.
C'est la vie
pi_102469147
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja vooral dat het wel goed komt en dat de leuke meisjes vast nog niet uitgestorven/bezet zijn.
Leuke vrouwen zijn net als dodo's heloef, onthoud dat :P
Beide uitgestorven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 28 september 2011 @ 10:00:35 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469167
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net als dodo's heloef, onthoud dat :P
Mijn dag is nog nooit verpest door een dodo anders.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:01:01 #158
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102469180
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Tijdens het uitgaan zie ik ook altijd meisjes van jouw leeftijd heloef en dat ziet er echt niet verkeerd uit !
  woensdag 28 september 2011 @ 10:01:57 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469199
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:

SPOILER
Ze eten allebei zaad.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:02:17 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef kedge het volgende:

[..]

Tijdens het uitgaan zie ik ook altijd meisjes van jouw leeftijd heloef en dat ziet er echt niet verkeerd uit !
Ja maar op FOK! is het wat makkelijker dan in de kroeg he. :') _O-
C'est la vie
pi_102469221
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze eten allebei zaad.
_O-
pi_102469252
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze eten allebei zaad.
Die grap heb ik hier eerder langs zien komen :D

Ik moet eens stoppen in deze reeks ;(
  woensdag 28 september 2011 @ 10:04:20 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469276
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die grap heb ik hier eerder langs zien komen :D

Ik moet eens stoppen in deze reeks ;(
Ik ook denk ik. :')
Of wachten tot de volgende dame van mijn leeftijd zich meld, kan ook nog.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:05:15 #164
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102469294
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Was het allemaal maar zo duidelijk. Nu geven vrouwen en mannen elkaar subtiele hints en wordt er vrijwel altijd verwacht dat de man het initiatief neemt. En het probleem van hints is dat je ze bijna altijd op meerdere manieren kan interpreteren.
pi_102469307
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Als er hier nog dames lurken, vraag ik ze bij deze dringend te gaan posten voor je en heloef, iets duidelijker zijn de volgende keer! :P
pi_102469318
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet zo wanhopig worden heloefje! Zie het ook eens van de positieve kant; je hebt vrienden, je gaat komend jaar naar Sziget, je hebt een leuke radiohobby etc. etc.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:06:30 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als er hier nog dames lurken, vraag ik ze bij deze dringend te gaan posten voor je en heloef, iets duidelijker zijn de volgende keer! :P
Het lag niet aan mij, ik ben te subtiel voor jou. :6
C'est la vie
pi_102469376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef kedge het volgende:

[..]

Was het allemaal maar zo duidelijk. Nu geven vrouwen en mannen elkaar subtiele hints en wordt er vrijwel altijd verwacht dat de man het initiatief neemt. En het probleem van hints is dat je ze bijna altijd op meerdere manieren kan interpreteren.
Mwa ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een relatie of iets dergelijks met mij zag zitten. Alleen wel dat ik een leuke gesprekspartner was ;) Dus ja voor mij is het iets anders.
pi_102469380
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Het lag niet aan mij, ik ben te subtiel voor jou. :6
Klopt... Het was waarschijnlijk toch nooit wat geworden tussen ons ;(
  woensdag 28 september 2011 @ 10:10:23 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469424
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet zo wanhopig worden heloefje! Zie het ook eens van de positieve kant; je hebt vrienden, je gaat komend jaar naar Sziget, je hebt een leuke radiohobby etc. etc.
Oh maar ik ben ook heel blij met mijn leven.
Behalve dan hoe het met de dames loop dan, anders zat ik hier niet he.
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:11:19 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469444
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Klopt... Het was waarschijnlijk toch nooit wat geworden tussen ons ;(
Nee ik zou allemaal subtiel leuke dingen doen voor je.
Jij zou ze niet door hebben.
Ik zou me genegeerd voelen en in de steek gelaten.
En dan zou het uitgaan.

Het was nooit wat geworden nee. ;(
C'est la vie
pi_102469450
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh maar ik ben ook heel blij met mijn leven.
Behalve dan hoe het met de dames loop dan, anders zat ik hier niet he.
Nou je komt laatste paar deeltjes niet echt vrolijk over. No offense.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:12:04 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469459
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee gisteren was ik ook alles behalve vrolijk.
C'est la vie
pi_102469467
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat was alleen gisteren.. ;)
Nu gaat hij weer blij doen, toch heloef? :)
  woensdag 28 september 2011 @ 10:14:06 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat was alleen gisteren.. ;)
Nu gaat hij weer blij doen, toch heloef? :)
Nee ik word verbitterd en eenzaam. Allemaal door jou! :(
SPOILER
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:21:38 #176
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102469691
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar op FOK! is het wat makkelijker dan in de kroeg he. :') _O-
Je geeft aan dat het moeilijk is een leuke meid te vinden, maar kijkt eigenlijk niet verder dan je neus lang is :P
  woensdag 28 september 2011 @ 10:24:06 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102469745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Je geeft aan dat het moeilijk is een leuke meid te vinden, maar kijkt eigenlijk niet verder dan je neus lang is :P
Oh nee maar dan heb ik het ook over school, werk, festivals.
Heb ik ze ook niet gezien. :P
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:24:12 #178
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102469748
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mwa ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een relatie of iets dergelijks met mij zag zitten. Alleen wel dat ik een leuke gesprekspartner was ;) Dus ja voor mij is het iets anders.
Heb je nog nooit een vriendin gehad ? Je lijkt me idd wel een leuke gesprekspartner en komt ook normaal over, dus daar kan het niet aan liggen :)

+ dat jij je dates met mij wil delen, dus zelfzuchtig ben je ook niet :P
pi_102469827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:24 schreef kedge het volgende:

[..]

Heb je nog nooit een vriendin gehad ? Je lijkt me idd wel een leuke gesprekspartner en komt ook normaal over, dus daar kan het niet aan liggen :)

Misschien is heloef wel té veel een nice guy.
pi_102469833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat sowieso.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:37:00 #181
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102470027
quote:

[..]

Ik quote DBB niet heloef, maar bij heloef ligt het daar ongetwijfeld aan. :)
pi_102470042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:24 schreef kedge het volgende:

[..]

Nee, zelfs niet iets wat er op lijkt. Ik begin nu eindelijk een beetje makkelijker met vrouwen te worden. Maar toch betrap ik me er op dat ik nog vaak genoeg leuke meiden ontwijk uit een soort van angst.

Ik ga geen dates met je delen hoor :D Maar ik gun iedereen zijn eigen geluk, dat wel. Ik ben dus echt niet van de alles-kan-kapot-mentaliteit.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:40:20 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102470104
quote:

[..]

Heloef is 17, logisch dat de meeste vrouwen hem niet willen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102470115
Misschien een rare vraag maar...waarom ontwijken sommigen van ons juist die leuke meiden?
pi_102470130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heloef is 17, logisch dat de meeste vrouwen hem niet willen.
HIj ziet er op de foto wel ouder uit anders :D
  woensdag 28 september 2011 @ 10:42:16 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102470151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien een rare vraag maar...waarom ontwijken sommigen van ons juist die leuke meiden?
wie ontwijken leuke meiden?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102470158
@MK
Bang dat ze je niet zien staan.
Bang dat ze lelijk reageren.
Bang dat je niks te vertellen hebt.
Bang om uit de comfort zone te stappen.
Bang dat je awkward reageert.

Zo iets.
pi_102470206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wie ontwijken leuke meiden?
Ik. Vooral de potentieel leuke meiden, die ik niet echt eerder gesproken heb.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:47:02 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470258
quote:

[..]

Ik denk het. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:28 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat sowieso.
En bedankt. :')
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 10:47:49 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102470287
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

HIj ziet er op de foto wel ouder uit anders :D
oja het is die neger!
Een gedicht over Maanvis
pi_102470293
En wat is de comfort zone?

Edit:Heb 't even opgezocht
pi_102470310
goedemorgen allemaal :)
Nieuwe dag nieuwe kansen ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 10:49:21 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102470338
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik. Vooral de potentieel leuke meiden, die ik niet echt eerder gesproken heb.
nouja dat deed ik vroeger ook, ik dacht dat bepaalde supermooie meiden 'out of my league' waren. Maar het blijkt gewoon dat juist die 'out of my league' meiden mij weer veel sneller leuk vinden. Misschien omdat ze zelf al alles hebben en dat dus niet meer in een man hoeven te zoeken?
Een gedicht over Maanvis
pi_102470360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat is de comfort zone?

Edit:Heb 't even opgezocht
Bijvoorbeeld alleen met je eigen groepje bekenden/vrienden je vermaken tijdens het uitgaan. Niet de moeite nemen iets te doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. Alles bij het oude houden.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:51:24 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470388
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oja het is die neger!
Ja hoi.
C'est la vie
pi_102470404
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld alleen met je eigen groepje bekenden/vrienden je vermaken tijdens het uitgaan. Niet de moeite nemen iets te doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. Alles bij het oude houden.
Bedankt voor je antwoorden DBB, weer wat nieuws geleerd :)

En wat out of your league vrouwen betreft:'t kan net zo goed dat uiterlijk voor hun niet zo belangrijk is, ook al zijn ze zelf wel erg knap ;)
pi_102470425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nouja dat deed ik vroeger ook, ik dacht dat bepaalde supermooie meiden 'out of my league' waren. Maar het blijkt gewoon dat juist die 'out of my league' meiden mij weer veel sneller leuk vinden. Misschien omdat ze zelf al alles hebben en dat dus niet meer in een man hoeven te zoeken?
Nou dat je in ieder geval niet zo veel zorgen moet maken als je met ze wil praten, maar toch blijft het lastig. Trouwens bitches uitgezonderd, maar die pik je er zo uit.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:54:49 #198
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102470483
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:42 schreef debeterebob het volgende:
@MK
Bang dat ze je niet zien staan.
Bang dat ze lelijk reageren.
Bang dat je niks te vertellen hebt.
Bang om uit de comfort zone te stappen.
Bang dat je awkward reageert.

Zo iets.
Ach ligt er ook aan hoe je het interpreteert. Een maat van me zei een keer "hallo dames" waarop de dames zeiden: Doei lelijkerd. Hij is niet eens lelijk, maar goed. Je kunt er om wakker liggen of je denkt boeiend als iemand zo wil reageren, dan lekker laten.
pi_102470496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoorden DBB, weer wat nieuws geleerd :)

Valt trouwens wel op als je met een groep uitgaat. Sommigen spreken buiten het groepje echt niemand en anderen staan meer dan de helft van de tijd met iemand anders te lullen. Wel grappig altijd.
pi_102470526
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Valt trouwens wel op als je met een groep uitgaat. Sommigen spreken buiten het groepje echt niemand en anderen staan meer dan de helft van de tijd met iemand anders te lullen. Wel grappig altijd.
Zo simpel, en toch heb ik hier nooit bij stil gestaan..maar het is wel waar! :D
pi_102470528
Goeiesmorgens!
Wat gaan jullie hard zeg..

Heloef doet me echt denken aan een vroeger potentieel vriendje van me. Overigens de enige die jonger was die ik echt leuk vond, volgens mij. Heeeel lang om heen gedraaid, het was het neefje van mijn buurvrouw dus we zagen elkaar niet vaak maar hadden wel dezelfde passie (ajax :P) dus dat was het grootste gespreksonderwerp :')
En het was een schatje. Maar hij was té lief om inititiatief te nemen dus uiteindelijk is het nooit wat geworden :+ En ik te verlegen om initiatief te nemen overigens.
pi_102470541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef kedge het volgende:

[..]

Ach ligt er ook aan hoe je het interpreteert. Een maat van me zei een keer "hallo dames" waarop de dames zeiden: Doei lelijkerd. Hij is niet eens lelijk, maar goed. Je kunt er om wakker liggen of je denkt boeiend als iemand zo wil reageren, dan lekker laten.
Ander puntje, maar ik loop ook de mensen met wie ik het best kan vaak ook half uit te schelden :D
  woensdag 28 september 2011 @ 10:58:19 #203
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102470591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiesmorgens!

Heloef doet me echt denken aan een vroeger potentieel vriendje van me. Overigens de enige die jonger was die ik echt leuk vond, volgens mij. Heeeel lang om heen gedraaid, het was het neefje van mijn buurvrouw dus we zagen elkaar niet vaak maar hadden wel dezelfde passie (ajax :P) dus dat was het grootste gespreksonderwerp :')
En het was een schatje. Maar hij was té lief om inititiatief te nemen dus uiteindelijk is het nooit wat geworden :+ En ik te verlegen om initiatief te nemen overigens.
Ajax :7 Hier in twente krijg ik altijd om mijn oren: BEN JE NIET VOOR TWENTE ?
  woensdag 28 september 2011 @ 10:58:39 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470607
Maar jongens ik ben dus te aardig hoor ik?
Ik word wel gewoon een klootzak dan. :')
C'est la vie
pi_102470631
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Ja, je moet gewoon wat meer een badaas muthafucka worden heloef :P
Al is 't maar voor de grap ;D
pi_102470632
quote:
Denk dat het wel kan werken om de "klootzak" te spelen.
Volgens mij vallen sommige vrouwen daarop
  woensdag 28 september 2011 @ 10:59:37 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiesmorgens!

Godallejezus dat ben ik gewoon. :')
C'est la vie
pi_102470661
Heloef kom je wel voor je mening uit? Want een lieve vent is niet verkeerd natuurlijk *;
Maar iemand die té lief is en dus altijd met je mee praat, zogezegd geen ruggegraat heeft, mag wat mij betreft het broertje blijven.
pi_102470663
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef kree het volgende:

[..]

Bij zo iets denk ik al snel: blijf maar gewoon een nice guy :)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:00:35 #210
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102470670
quote:
Je durft geen initiatief te tonen en je komt behoorlijk zacht over. Ik denk dat je niet opgewassen bent tegen je concurrentie.

Je hebt volgens mij wat meer zelfvertrouwen nodig en er zit een duidelijk verschil tussen klootzak en zelfverzekerd :)
pi_102470672
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Godallejezus dat ben ik gewoon. :')
Gewoon grapjes maken heloef, is altijd een mooie manier om aandacht te trekken en een gesprek op gang te houden (en om er 1 te openen ;) ).
  woensdag 28 september 2011 @ 11:01:05 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, je moet gewoon wat meer een badaas muthafucka worden heloef :P
Al is 't maar voor de grap ;D
Ja maar god dat ben ik niet, zal ik ook niet worden. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef kree het volgende:

[..]

Ach ja een act op voeren is ook niet mijn ding.
C'est la vie
pi_102470698
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Nouja mijn ding ook niet, maar als het kan werken....
pi_102470702
Ja zoooo jong was ie niet hoor heloef :P Ik was 16, hij 15 :P
Of 17 en 16. Maar ik val op oudere mannen O+
pi_102470710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
en daar was ik ;)
pi_102470719
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Het is niet een act, maar jezelf een beetje in de zeik nemen. Dat heeft niets met trots oid te maken ;)
pi_102470729
Hoe oud ben jij Kree? :9
Ohnee ik heb al een ouwe vent thuis zitten O+ Das waar ook
pi_102470730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef kree het volgende:

[..]

en daar was ik ;)
Moet gelijk aan die bavaria reclame denken met die pornobaas :D
  woensdag 28 september 2011 @ 11:02:37 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102470732
Je moet lef hebben, durf gewoon duidelijk te zijn in wat je wilt.

Nodig iemand uit.

Ik heb je toen al gezegt van pm haar fix haar msn.

Lul wat met haar kijk of het klikt en zeg gewoon van. Theetje ergens gaan doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102470737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap dat echt niet he... :N
Wat maakt oudere mannen nou aantrekkelijk als je zelf jong bent :?
pi_102470746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Cassandra87 het volgende:
28

En voor de rest, ja dat hoor ik vaker :)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:03:10 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Je moet lef hebben, durf gewoon duidelijk te zijn in wat je wilt.

Nodig iemand uit.

Ik heb je toen al gezegt van pm haar fix haar msn.

Lul wat met haar kijk of het klikt en zeg gewoon van. Theetje ergens gaan doen?
Daar is Newbie beter in ben ik achter gekomen. :')
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 11:03:31 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102470767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Alles kan kapot!

En ik ben goed in geheimen bewaren ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102470784
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb eerst zijn hyves gefixt :D
  woensdag 28 september 2011 @ 11:04:39 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef kedge het volgende:

[..]

Je durft geen initiatief te tonen en je komt behoorlijk zacht over. Ik denk dat je niet opgewassen bent tegen je concurrentie.
Klopt, ik word toch altijd afgetroefd door alles en iedereen. :')

quote:
Je hebt volgens mij wat meer zelfvertrouwen nodig en er zit een duidelijk verschil tussen klootzak en zelfverzekerd :)
Tsja je hebt het of je hebt het niet, al kan het wel groeien natuurlijk.
C'est la vie
pi_102470814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb eerst zijn hyves gefixt :D
Zo...je laat er geen gras over groeien he Edarrawen :P

P.s., hoe kom je aan je naam Edarrawen?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:05:20 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102470829
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Die gaat het toch wel verpedten voor zich zelf!

En waarom opgeven? Jij bent toch leuker dan hem!

Hop nodig jaar uit om wat te drinken. Laat haar maar dr agenda leeg maken. Hoppa!
pi_102470836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo...je laat er geen gras over groeien he Edarrawen :P

P.s., hoe kom je aan je naam Edarrawen?
Mijn Dungeons and Dragons Online main character heette zo :')
pi_102470850
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hop nodig jaar uit om wat te drinken. Laat haar maar dr agenda leeg maken. Hoppa!
Nou een voordeel, Edaw zei dat ze toch niet veel te doen had in haar leven :P
  woensdag 28 september 2011 @ 11:06:15 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102470855
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iets te laat vriend, iets te laat. :')

Ze vind hem mij al leuk, mij niet.

Op naar de volgende!
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 11:06:17 #231
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102470857
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles kan kapot!

En ik ben goed in geheimen bewaren ;)
Dat zei ik laatst als grap en zei antwoordde vrij serieus: Ja, dat klopt. Niks is voor eeuwig. :?

Het is niet juist, maar als ik een dame echt leuk vind en de vriend zich niet in mijn kennisenkring begeeft, ga ik er gewoon voor :X
pi_102470861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Mijn Dungeons and Dragons Online main character heette zo :')
O god, RPG's. DAAR gaat een hoop tijd in zitten haha!
Dacht dat 't iets met LotR te maken had
pi_102470873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O god, RPG's. DAAR gaat een hoop tijd in zitten haha!
Ik ben BIJNA gestopt ;(
pi_102470899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben BIJNA gestopt ;(
O god, heb je wel eens van die filmpjes gezien waar de vriendin al iemands accounts heeft gedelete?
pi_102470918
hè ik voel me steeds maar zo oud hier :')
Gister ook zit ik met een meisje te chatten van 15 (toevallig tegengekomen op een bruiloft)
Niet dat ik wat met haar wil, (edit: wel dus als ik 10 jaar jonger was) maar dan denk ik kon ik maar eens 10 jaar terug in de tijd ofzo.

Dan had ik het heel anders aangepakt
pi_102470922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O god, heb je wel eens van die filmpjes gezien waar de vriendin al iemands accounts heeft gedelete?
Ja :')
Ik kan mezelf er niet toe zetten de troep van mijn computer te halen, maar zou het eigenlijk allemaal moeten deleten :')
Er zitten bijna duizend uur in sommige van die characters :'(
pi_102470938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef kedge het volgende:

[..]

Dat zei ik laatst als grap en zei antwoordde vrij serieus: Ja, dat klopt. Niks is voor eeuwig. :?

Het is niet juist, maar als ik een dame echt leuk vind en de vriend zich niet in mijn kennisenkring begeeft, ga ik er gewoon voor :X
Is dat effectief ja?
pi_102470953
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik kan mezelf er niet toe zetten de troep van mijn computer te halen, maar zou het eigenlijk allemaal moeten deleten :')
Kan ik ook wel voor je doen hoor haha :P
pi_102470971
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Er zitten bijna duizend uur in sommige van die characters :'(
Duizend!!!
Tjezus...

Krijg je daar geen RSI van of zo?
pi_102470996
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Duizend!!!
Tjezus...

Krijg je daar geen RSI van of zo?
Het is niet eens de enige RPG, in Lord of the Rings Online was ik erger :')
Maar daar kan ik inmiddels al afblijven ;)
pi_102471010
Huh ik ben mijn tekst kwijt. Maar wat ik in oudere mannen zie.. Ik vraag niet eerst de leeftijd hoor :P Maar over het algemeen ben ik vrij volwassen voor mijn leeftijd. En, uitzonderingen daargelaten, mannen lopen af en toe achter in de ontwikkeling. Mijn vriend scheelt 10 jaar met mij, dat was wel absurd, maar hij is zoo jong qua uiterlijk en gedrag dat hij makkelijk voor 28 door kan gaan. En de mooiste leeftijd vind ik rond de 26-28
Jong, wel wat levenservaring. Ik denk niet dat ik 'zelf nog zo jong ben' maar ik heb wel een hoop ellende meegemaakt (ook mooie dingen overigens), dan hoef ik niet zo zeer een thuis wonende student die niet verder heeft gekeken dan zijn slaapkamer en het klaslokaal :@ sorry.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:12:04 #242
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471024
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is dat effectief ja?
Het is me al eens met een collega gelukt. Alhoewel we er daarna achterkwamen dat we toch niet zo goed elkaar pasten. Zij is nu overigens ook getrouwd en heeft nu een kindje.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:12:49 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102471047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

D&D online, tering zeg, jij zei dat je slechte motoriek had. Mijn dwarf priest had dat ook daar. Hoevaak ik niet vast zat in instances omdat dat collission detection bugde.
Een gedicht over Maanvis
pi_102471058
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Iets te laat vriend, iets te laat. :')

Ze vind hem mij al leuk, mij niet.

Op naar de volgende!
Thats the spirit
Anonimity is a bliss
pi_102471061
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh ik ben mijn tekst kwijt. Maar wat ik in oudere mannen zie.. Ik vraag niet eerst de leeftijd hoor :P Maar over het algemeen ben ik vrij volwassen voor mijn leeftijd. En, uitzonderingen daargelaten, mannen lopen af en toe achter in de ontwikkeling. Mijn vriend scheelt 10 jaar met mij, dat was wel absurd, maar hij is zoo jong qua uiterlijk en gedrag dat hij makkelijk voor 28 door kan gaan. En de mooiste leeftijd vind ik rond de 26-28
Jong, wel wat levenservaring. Ik denk niet dat ik 'zelf nog zo jong ben' maar ik heb wel een hoop ellende meegemaakt (ook mooie dingen overigens), dan hoef ik niet zo zeer een thuis wonende student die niet verder heeft gekeken dan zijn slaapkamer en het klaslokaal :@ sorry.
Oh dan snap ik het wel ja.
Volgens mij loop ik nog erger achter in mijn ontwikkeling dan de meeste jongens van mijn leeftijd :')
Dus ga ik maar voor jong ^O^
pi_102471066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus er is toch nog kans voor mij van dat meisje van 15 :s)
Nee hoor grapje, die is echt te jong, als ze al in de 20 was geweest en ik in de 30 zou het verhaal wel anders zijn denk
pi_102471080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

D&D online, tering zeg, jij zei dat je slechte motoriek had. Mijn dwarf priest had dat ook daar. Hoevaak ik niet vast zat in instances omdat dat collission detection bugde.
Faal! :D
Fijne motoriek is prima trouwens, dus gamen lukt wel ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:14:17 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102471086
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als ik uitga dan ben ik ook gewoon bezig met een leuke tijd hebben, niet zozeer met een relatie krijgen.
Een gedicht over Maanvis
pi_102471087
Wie had er nu laatst een foto in zijn fobo, was dat kree of kedge? Dat was best wel een leuke foto volgens mij

@kree: Nu maakt het inderdaad ook niet uit, we waren 22 en 32. Maar 17 en 27 had ik toch wel zoiets van.. mmm.. \

Misschien over 10 jaar? :P
pi_102471110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie had er nu laatst een foto in zijn fobo, was dat kree of kedge? Dat was best wel een leuke foto volgens mij

@kree: Nu maakt het inderdaad ook niet uit, we waren 22 en 32. Maar 17 en 27 had ik toch wel zoiets van.. mmm.. \

Ik heb geen foto's maar 10 jaar wil ik niet wachten eigenlijk :)
  woensdag 28 september 2011 @ 11:15:34 #251
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Online spelletjes werken zo verslavend :N Ik ken ook een meisje die met haar "clan" altijd bij haar thuis met 5 man gaan gamen. In teamverband knallen. Die zijn ook helemaal verslaafd.
pi_102471162
Ik heb nare ervaringen met gamers :') Dat heeft een hele relatie verknalt, tot ie veranderde, toen had ik zoiets van, ik heb nu alles wat en hoe ik het altijd heb gewild, en ik ben nog steeds niet gelukkig, dus de koek is op :W
  woensdag 28 september 2011 @ 11:17:19 #253
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471177
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:

Die heb ik uit redenen voor anonimiteit verwijderd.
pi_102471184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef kedge het volgende:

[..]

Online spelletjes werken zo verslavend :N Ik ken ook een meisje die met haar "clan" altijd bij haar thuis met 5 man gaan gamen. In teamverband knallen. Die zijn ook helemaal verslaafd.
In LotRO zat ik drie avonden per week te raiden in mijn fellowship...
Dat liep uit de hand, dus hebben mijn ouders me laten stoppen :')
Mijn geld ging er ook nog aan op namelijk.
En mede daarom heb ik dus nooit een vriendje gehad :')
pi_102471187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nare ervaringen met gamers :') Dat heeft een hele relatie verknalt, tot ie veranderde, toen had ik zoiets van, ik heb nu alles wat en hoe ik het altijd heb gewild, en ik ben nog steeds niet gelukkig, dus de koek is op :W
gamers, serieus nog erger dan hardcore fokkers
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 september 2011 @ 11:17:59 #256
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga weleens met haar gamen, maar ik ben te slecht volgens haar omdat ik het bijna nooit doe _O-
pi_102471208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik uitga dan ben ik ook gewoon bezig met een leuke tijd hebben, niet zozeer met een relatie krijgen.
Goede nuance ja. Ik bedoelde dat sommigen bewust zich terug trekken in de groep, omdat ze niet durven. En ik ben volledig mee eens dat met een groepje uitgaan alleen ook heel tof is.
Maar met een leuke tijd is het soms ook goed uit de comfort zone te stappen.
pi_102471219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik ga weleens met haar gamen, maar ik ben te slecht volgens haar omdat ik het bijna nooit doe _O-
houwe zo
Anonimity is a bliss
pi_102471227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef kedge het volgende:

[..]

Die heb ik uit redenen voor anonimiteit verwijderd.
Precies dat is ook waarom ik geen foto's op fok! gooi.
Vind het wel lekker om zo anoniem even een beetje te posten.

(leuke dames kunnen zich overigens altijd melden via pm :) )
pi_102471236
Ik heb zelf ook m'n ervaringen met online RPG's. Die zijn echt enorm verslavend, ook omdat je nooit "klaar" bent. Er is altijd wel wat meer te doen.

En wat relaties betreft heb ik zelf liever iemand die ook haar leeftijd wat vooruit is, maar nog wel min of meer mijn leeftijd heeft.
Naarmate je ouder wordt, gaat leeftijd sowiezo minder een rol spelen
  woensdag 28 september 2011 @ 11:20:04 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471269
Ik game te weinig. ;(
Maar ik zit ook te wachten op de nieuwe Football Manager.
Dan ben ik weer verdwenen van FOK denk ik. :')
C'est la vie
pi_102471287
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
Ik game te weinig. ;(
Gamen kan nooit te weinig ;)
pi_102471293
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
Ik game te weinig. ;(
Ah,heloef is dus ook zo'n gameverslaafde...:P
  woensdag 28 september 2011 @ 11:20:57 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471304
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Thats the spirit
Daarnaast had het toch niet gewerkt.
Ze kan mijn subtiliteit niet aan.
C'est la vie
pi_102471309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zelf ook m'n ervaringen met online RPG's. Die zijn echt enorm verslavend, ook omdat je nooit "klaar" bent. Er is altijd wel wat meer te doen.

En wat relaties betreft heb ik zelf liever iemand die ook haar leeftijd wat vooruit is, maar nog wel min of meer mijn leeftijd heeft.
Naarmate je ouder wordt, gaat leeftijd sowiezo minder een rol spelen
Het lijkt wel een beetje op het fok forum :)
pi_102471319
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

houwe zo
hehe met z;n vieren trackmania doen en dan dolblij zijn als je derde wordt :D
pi_102471331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef kree het volgende:

[..]

Het lijkt wel een beetje op het fok forum :)
Ja, alleen kom ik hier niet elke dag :P
pi_102471347
Ik wel bijna :')
pi_102471360
ik ook
pi_102471382
Haha. Ik heb overigens wel eens zombies lopen knallen met RE4, dat vond ik wel tof :P

Maar het enige wat ik gezellig samen met mijn ex deed was een potje DOA of RE4, en bij hoge uitzondering hielp hij mij door een level van harry potter :')
Op het laatst leefden we dus ook een beetje langs elkaar heen
pi_102471383
ik nu ook, zonder 7 uur per dag te gamen moet mijn tijd ergens anders aan op :')
pi_102471387
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik wel bijna :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef kree het volgende:
ik ook
En tegen mensen die vragen "wat loop jij de hele dag te doen?" antwoord je steevast "Ik zit de hele dag met mensen te fokken!" _O-
pi_102471392
Wordt pas erg als je voor MSN, facebook, game of Fok thuis blijft. Ik kan niet ontkennen dat dat al eens gebeurd is :')
pi_102471396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Edarrawen het volgende:
ik nu ook, zonder 7 uur per dag te gamen moet mijn tijd ergens anders aan op :')
Heb je geen andere hobbies ofzo? :')
  woensdag 28 september 2011 @ 11:23:32 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471398
quote:
En daar is FOK!
C'est la vie
pi_102471407
Nou dbb je liet mij wel stikken, ik voel mij beledigd ;(
pi_102471414
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb je geen andere hobbies ofzo? :')
Nee :')
btw, toch wel, ik hou van naaien :)
Alleen geen machine hier :'(
  woensdag 28 september 2011 @ 11:24:03 #278
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471416
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

houwe zo
Als het goed is ontgroei je zulke dingen ook. Vroeger zag ik mezelf nog wel ff tot 1 uur s' nachts gamen, maar nu moet ik er niet aan denken.
pi_102471422
quote:
7 uur?

Waarom ik gestopt ben is omdat ik op 1 van m'n characters "You have played 1000 hours over the last 3 months" had...

Ik kon zelfs met links gamen :P
  woensdag 28 september 2011 @ 11:24:17 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471426
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

hehe met z;n vieren trackmania doen en dan dolblij zijn als je derde wordt :D
Dat spelen we hier ook op school. _O_
C'est la vie
  woensdag 28 september 2011 @ 11:24:38 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102471438
quote:

[..]

Saaie muts. :') :D
C'est la vie
pi_102471447
quote:

[..]

Dan lijkt het me een goed idee als je eens een dagbesteding gaat zoeken als je niet op school zit.

Voor mij is het een enorme afknapper als een vrouw niets doet naast werk of school. Get out more.
pi_102471459
Ik ben wel serieverslaafd.. Of het nu een nieuwe Chuck is of de oude baywatch serie :')
pi_102471464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

7 uur?

Waarom ik gestopt ben is omdat ik op 1 van m'n characters "You have played 1000 hours over the last 3 months" had...

Ik kon zelfs met links gamen :P
zodat je met rechts kon fappen?
Anonimity is a bliss
pi_102471475
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

#winning
pi_102471478
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan lijkt het me een goed idee als je eens een dagbesteding gaat zoeken als je niet op school zit.

Voor mij is het een enorme afknapper als een vrouw niets doet naast werk of school. Get out more.
Zie edit. Ik heb net een hobby van me bedacht, maar kan nu niet, want geen machine :'(
pi_102471485
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ehm..nee :P

Zodat ik geen RSI kreeg :P
Ja, zo erg was 't dus -_-
pi_102471493
Nu het toch over gamen gaat.
Vroeger was het ruzie tussen mij broertje en mij wie er red alert op de computer mocht spelen.

Uiteraard hebben we nu allemaal zelf laptops etc maargoed. Er zijn toen flinke rellen geweest
1 uur computer tijd van de ouders haha
  woensdag 28 september 2011 @ 11:26:10 #289
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel serieverslaafd.. Of het nu een nieuwe Chuck is of de oude baywatch serie :')
Series download ik altijd, zodat ik niet thuis hoef te blijven om het op tv te kijken en ik wil niet wachten tot de volgende ep. :P
pi_102471512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou dbb je liet mij wel stikken, ik voel mij beledigd ;(
Jij ging roken, dus ik ging ''even'' wat anders doen. Dat werd 3 uur :D
Kan je me vergeven ?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:27:25 #291
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471532
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef kree het volgende:
Nu het toch over gamen gaat.
Vroeger was het ruzie tussen mij broertje en mij wie er red alert op de computer mocht spelen.

Uiteraard hebben we nu allemaal zelf laptops etc maargoed. Er zijn toen flinke rellen geweest
1 uur computer tijd van de ouders haha
_O- Red alert... gelijkwaardige situatie hier thuis gehad op zo'n oude pc, wat toendertijd hypermodern was.
pi_102471540
oh ja, ik speel ook een muziekinstrument. :)
Valt het toch weer mee met mijn saaiheid.
pi_102471552
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Zie edit. Ik heb net een hobby van me bedacht, maar kan nu niet, want geen machine :'(
Duidelijk. Dan ga je er eentje regelen. Je kan je niet verstoppen achter het niet hebben van iets.
pi_102471559
Ja dat heb ik ook, maar het liefst seizoen 1 tot en met 8, en dan natuurlijk met t slechte weer niet verspreid maar een hele marathon houden

*Dbb ik ga er over nadenken. Misschien verwijder ik je wel uit mijn favo fokkers lijstje :6
SPOILER
ps vet irritant als ik niet kan quoten en jullie gaan zo hard..
  woensdag 28 september 2011 @ 11:28:08 #295
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102471562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Edarrawen het volgende:
oh ja, ik speel ook een muziekinstrument. :)
keyboard ?
pi_102471571
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Duidelijk. Dan ga je er eentje regelen. Je kan je niet verstoppen achter het niet hebben van iets.
Ik heb geen 500 euro :')
En ik hoef geen paupermachine.
pi_102471599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef kedge het volgende:

[..]

keyboard ?
toetsen en accordeon volgens mij
pi_102471603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb geen 500 euro :')
En ik hoef geen paupermachine.
Beter een paupermachine dan geen machine.

Waarom ik dit zeg is omdat mij opvalt dat voor alles wat iedereen aan tips geeft jij een externe factor als excuus aandraagt.
pi_102471608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef kedge het volgende:

[..]

keyboard ?
Piano en accordeon :)
pi_102471630
Ik heb een fotocamera O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')