SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kijk, dit is toch een aardig compliment naar mij toe.
Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo enorm extreem onaangepast als jij het stelt? Lijkt me stug.
Je werkte bij een callcenter dus jij kan het ook. Mensen overtuigen, goed praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik heb alleen maar respect voor mensen die dat zo kunnen. Dus, kudo's.
Okay daar ga ik niet aan meedoen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef kree het volgende:
Die topics gaan hard zeg hahaha.
Heb moeite om het allemaal bij te lezen.
enne The Singles (R&P Band)
Hebben we al een zanger / zangeres?
27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de volgende 27 keer niet meer hoor.
This doesn't make you feel better, right?
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoe je het nu deed was een goede oplossing.
Je hoeft ook niet exact te doen wat ik zeg natuurlijk, maar er meer een grap van maken ipv drama is al een vooruitgang.
Ik vind je lief, voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
27 keer ga ik in mijn hele leven niet halen hoor.![]()
En nee.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Extreem onaangepast? Gewoon simpele jongens/mannen die onzeker zijn en zich daarom stuntelig gaan gedragen (stotteren, blozen) en domme opmerkingen gaan maken. Die komen wel veel voor en IRL worden die eerder afgewezen dan op zo'n beurs. Zijn we het daar over eens?
Nee je maakt het erger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je lief, voel je je nu beter?
Ik vind je ook liefquote:
Het ligt niet aan jou hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, jij bent ook niet easy to please.
Omdat je niet flirt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor.![]()
Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.
Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Snap je het is zo ontzettend tegenstrijdig.
Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar iedereen zegt continu dat leuk, grappig, gevat, aardig, tof en nog wat ben.
Als dat zo is? Kan iemand mij dan uitleggen waarom als en iedereen om mij heen een relatie krijg ik dan alleen nog een meisje geknuffeld heb?
Inderdaad, zegt dat maar tegen Newbie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief
maar dat wil je ook weer niet horen natuurlijk
Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je deed het overkomen alsof ze echt ernstig gedrag vertoonden en ver over de grenzen gingen van wat sociaal geaccepteerd is.
Als het enkel over blozen, stotteren en dommige opmerkingen maken ging vind ik dat je een beetje overdrijft. Laat die kerels lekker hun ding oefenen, als ze wat zekerder gaan voelen dankzij die modellen is er helemaal niks mis mee om het (ook) op hen te oefenen.
Nu loop je trouwens al de hele avond te zeuren in dit topic. Je had er ook voor kunnen kiezen om iets leuks te doen met vrienden tot dit tijdstip. Uiteten, ergens wat drinken, ik noem maar wat. Kan je ook meteen oefenen op de serveerster (quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
As ik dat eens wist. Ik was een paar jaar terug ook altijd verbaasd waarom het andere wel lukte en mij niet. Maar ineens ging alles heel snel terwijl ik zelfs niets veranderd was voor mijn gevoel. Nu heb ik nogsteeds periodes waarin ik meer met vriendinnen ben en periodes waarin ik meerdere keren in de week dates heb.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook helemaal niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet tactische opmerkingen. Ik gaf ook aan: niet perse respectloos. Okay, ben ik het dus niet mee eens maar goed, laat de mensen in dit topic eerst maar eens het lef hebben om zoiets ook daadwerkelijk te doen.
Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
Ja ik zeik vandaag enorm, dat weet ik.
Nou ik heb alleen huismussen als vrienden in de buurt dus dat had niet gekund.
Flirten lijkt bij de meesten iets normaals te zijn en dan ontstaat er wat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je niet flirt.
Je bent die ene goede vriend, niet die ene leuke jongen met potentie.
Tsja ik wil heus wel iniatief zijn maar dan moet ik wel een beetje kunnen aanvoelen dat er interesse is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Omdat je leuk, tof, grappig, gevat, etc bent, maar geen initiatief durft te nemen
En dat is wel zonde.
Heb ik nooit ontkent, jij hebt volledig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Makkelijk om je daar altijd maar achter te verschuilen. Neem jij geen initiatief qua versieren, gebeurt er bij de meeste mannen ook niets, maar klaag dan ook niet. Je doet het toch echt zelf, hoe hard dat ook klinkt.
Dat gaat lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Hoi ik kom hier weer eens kijken.
Samenvatting vandaag: 2 leuke, langere gesprekken en een aantal kleinere.
1x compleet de mist in gegaan door misplaatst te reageren; spijt van.
Nja en 1 of 2 x dat ik een beetje awkward een gesprek begon
Ik vrees dat ik nog eens ubersociaal ga worden
Goed bezig.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Hoi ik kom hier weer eens kijken.
Samenvatting vandaag: 2 leuke, langere gesprekken en een aantal kleinere.
1x compleet de mist in gegaan door misplaatst te reageren; spijt van.
Nja en 1 of 2 x dat ik een beetje awkward een gesprek begon
Ik vrees dat ik nog eens ubersociaal ga worden
Wat wil jij nou eigenlijk dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkent, jij hebt volledig gelijk.
quote:
Heey niet te veel complimentjes he.quote:
Dat vrouwen het een beetje laten weten dat ze interesse hebben.quote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Flirten lijkt bij de meesten iets normaals te zijn en dan ontstaat er wat.
Alleen ik moet schijnbaar er weer op gaan lopen letten en het geforceerd gaan doen.
Dit is ook gewoon een excuus om dan maar niks te ondernemen want tsjaaa zij moet je toch vast niet. Nonsens.quote:[..]
Tsja ik wil heus wel iniatief zijn maar dan moet ik wel een beetje kunnen aanvoelen dat er interesse is.
Maar ik merk dat nooit van een meisje dat er interesse haar kant is.
Okee daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Smoesjes.
En je bent echt niet de enige, sowieso moest je ook leren lopen er eerst opletten hoe je je voetjes bewoog en je knie moest buigen. Dusja, misschien moet je het flirten ook eerst leren. So be it, velen gingen je voor. Maar doe het dan ook als je wat wil bereiken.
Ik zeg toch niet dat ze me per se niet moet?quote:[..]
Dit is ook gewoon een excuus om dan maar niks te ondernemen want tsjaaa zij moet je toch vast niet. Nonsens.
Sowieso, misschien moet je die interesse dan eens gaan opwekken in plaats van erop te gaan zitten wachten.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Sowieso had ik het over vast, niet over perse. Dat impliceert de mogelijkheid dat ze je wel wil, ik bedoel enkel dat je daar niet op lijkt te rekenen als ze niets laat blijken.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee daar heb je gelijk in.
[..]
Ik zeg toch niet dat ze me per se niet moet?
Alleen ik weet niet of ze me nou wel of niet moet, dus ik moet mijn hoofd maar op het hakblok leggen en maar hopen dat ze het leuk vind en niet afwimpelt.
Ja ik ben nou een maal een lafbek. Ik durf dat nog niet.
Dat hebben toch veel mensen wat jij schetst, niet iedereen is zo extravert. Of is dat het verkeerde woord.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Sowieso had ik het over vast, niet over perse. Dat impliceert de mogelijkheid dat ze je wel wil, ik bedoel enkel dat je daar niet op lijkt te rekenen als ze niets laat blijken.
Niks hakblok trouwens, zo erg is het allemaal helemaal niet. Als je het nou eens zou proberen zou je daar achter komen, maar nu maak je het van te voren allemaal al erger dan het is voor jezelf. Ja geen wonder dat je dan niks durft.
Afgewezen worden is niet zo erg als je denktquote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee daar heb je gelijk in.
[..]
Ik zeg toch niet dat ze me per se niet moet?
Alleen ik weet niet of ze me nou wel of niet moet, dus ik moet mijn hoofd maar op het hakblok leggen en maar hopen dat ze het leuk vind en niet afwimpelt.
Ja ik ben nou een maal een lafbek. Ik durf dat nog niet.
Niks mis mee dat ze zo zijn, totdat ze er zelf niet tevreden mee zijn. Dan moeten ze toch echt wat ondernemen als ze willen veranderen. En wie weet helpt een schopje onder den kont wel. Zo niet, tsja jammer dan. Maar met niets doen gaat het hem sowieso niet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat hebben toch veel mensen wat jij schetst, niet iedereen is zo extravert. Of is dat het verkeerde woord.
Ik heb je niet helemaal meer gevolgd hoor, maar hoe zit het met jou en de mannen?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Afgewezen worden is niet zo erg als je denkt
Als ik word afgewezen word ik chagrijnig en onzeker daar ben ik inmiddels achter gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Sowieso had ik het over vast, niet over perse. Dat impliceert de mogelijkheid dat ze je wel wil, ik bedoel enkel dat je daar niet op lijkt te rekenen als ze niets laat blijken.
Niks hakblok trouwens, zo erg is het allemaal helemaal niet. Als je het nou eens zou proberen zou je daar achter komen, maar nu maak je het van te voren allemaal al erger dan het is voor jezelf. Ja geen wonder dat je dan niks durft.
Op het moment best wel goedquote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je niet helemaal meer gevolgd hoor, maar hoe zit het met jou en de mannen?
Hier kan ik niet anders dan mee eens zijn. Lastige is dat er dan dingen in je hoofd om moeten. Dat is dan ook veel meer dan op uitnodigingen ingaan, uitgaan, mensen ontmoeten etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis mee dat ze zo zijn, totdat ze er zelf niet tevreden mee zijn. Dan moeten ze toch echt wat ondernemen als ze willen veranderen. En wie weet helpt een schopje onder den kont wel. Zo niet, tsja jammer dan. Maar met niets doen gaat het hem sowieso niet worden.
Oh maar verliefdheid verberg ik dan ook gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Afgewezen worden bij verliefdheid is pijnlijk, maar voor die tijd ben je het zo weer kwijt.
Vertelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op het moment best wel goed
Online dan
Ik heb Newbie gehosseldquote:
Je hoeft ze ook niet ten huwelijk te gaan vragen, ik stel alleen dat je toch echt zal moeten gaan flirten wil je iets bereiken bij de dames.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik word afgewezen word ik chagrijnig en onzeker daar ben ik inmiddels achter gekomen.
Ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen "nou ja jammer naar de volgende"
Nee ik mijn hele dag is naar de kloten en ik word een zeikerig kutkind en gedraag me zoals ik me nu gedraag.
En ik zat achter je aan.quote:
Ik heb het alleen niet gemerktquote:Op woensdag 28 september 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zat achter je aan.
Dus je ligt goed in de internetmarkt.
Zonde, echte verliefdheid straal je uit en zorgt dat het flirten vanzelf gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar verliefdheid verberg ik dan ook gewoon.
Ja precies, maar belangrijk is dus dat er ergens mee begonnen wordt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier kan ik niet anders dan mee eens zijn. Lastige is dat er dan dingen in je hoofd om moeten. Dat is dan ook veel meer dan op uitnodigingen ingaan, uitgaan, mensen ontmoeten etc.
Iemand een stoner noemen na drie keer wietquote:Op woensdag 28 september 2011 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe serieus ben je met die stoner
(sorry Newbie)
Ahh koetsjiekoe je neemt het al voor hem op.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Iemand een stoner noemen na drie keer wiet
Als je iemand echt leuk vindt en hij/zij is ''bereikbaar''' voor je gevoel dan snap ik dat welquote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde, echte verliefdheid straal je uit en zorgt dat het flirten vanzelf gaat.
Dat had ik tenminste, maakt me vrolijk en huppelerig maar tegelijkertijd scherper en zelfverzekerd.
hehehe hap hap hap van Edaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh koetsjiekoe je neemt het al voor hem op.
Maar hoe vind je de key tussen met veel dingen mee doen (kwantitatief) en echt de knop omzetten(kwalitatief). Buiten dat het ook een beetje van zelf gaat heb ik de sleutel niet echt gevonden.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies, maar belangrijk is dus dat er ergens mee begonnen wordt.
Alleen online jaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Maar alleen nog online?
Mensen kunnen echt tegenvallen irl.of meevallen, dat hebk ook meegemaakt
Alle opties dan wel gehad ja. Ik vraag me hard af of chatten een goede basis is voor een date.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Maar alleen nog online?
Mensen kunnen echt tegenvallen irl.of meevallen, dat hebk ook meegemaakt
Wat vind je een goede basis voor een date dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle opties dan wel gehad ja. Ik vraag me hard af of chatten een goede basis is voor een date.
IRL-ontmoeting, maar goed ik denk dat je wel een punt heb. Misschien werkt het wel, maar naar mijn idee wel iets moeizamer.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat vind je een goede basis voor een date dan?
De 1 op 1, valt eerder tegen. Op groepmeets komen mensen naar voor die juist wel meevallen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle opties dan wel gehad ja. Ik vraag me hard af of chatten een goede basis is voor een date.
EDIT: wat vaker eigenlijk, mee- of tegenvallen?
Ik denk wel personen makkelijker hun innerlijk blootgeven als je ze niet ziet, en dat je ze op een bepaalde manier beter leert kennen dan in het echt, hoewel een IRL-ontmoeting natuurlijk altijd de voorkeur heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
IRL-ontmoeting, maar goed ik denk dat je wel een punt heb. Misschien werkt het wel, maar naar mijn idee wel iets moeizamer.
hmm dit gaat dan over KLB en ONZ meets neem ik aan? Oh en mag ik eens weten wie je gedate hebt via fok?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1 op 1, valt eerder tegen. Op groepmeets komen mensen naar voor die juist wel meevallen.
Ik denk idd wel dat je pas na een ontmoeting echt weet of er een klik is en dat je dan beter in staat bent iemand verder te leren kennen, dat kan dan eventueel weer op internet.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat het een goede vorm van contact leggen is, maar pas na een ontmoeting begint het elkaar leren kennen imho
Algemene FOK!meets. 11jaars meet en dergelijke.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hmm dit gaat dan over KLB en ONZ meets neem ik aan? Oh en mag ik eens weten wie je gedate hebt via fok?
Hier ben ik het mee eens. Ik had bijvoorbeeld pas bij de tweede meet door dat je eigenlijk best tof bent enzoquote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1 op 1, valt eerder tegen. Op groepmeets komen mensen naar voor die juist wel meevallen.
coolquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik had bijvoorbeeld pas bij de tweede meet door dat je eigenlijk best tof bent enzo
Ben ook wel benieuwd ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
coolZouden jullie elkaar eens kunnen beschrijven dan
Mijn beeld van Myraela na 2 meets: Vrij rustig, geestig, sociaal. En best vrolijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die je er altijd bij zou willen hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn beeld van Myraela na 2 meets: Vrij rustig, geestig, sociaal. En best vrolijk.
Ben je wel eens naar meets van ca. 10 personen geweest? Zo ja, wat werd daar zoal gedaan en hoe vond je het?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn beeld van Myraela na 2 meets: Vrij rustig, geestig, sociaal. En best vrolijk.
VH is de grappenmaker van een groep, humor en vrolijk, maar niet vervelend druk of overdreven aanwezig.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb 30 FOK!kers in huis gehad. Bier en vlees, dan zijn ze tevreden en vermaken ze zichzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar meets van ca. 10 personen geweest? Zo ja, wat werd daar zoal gedaan en hoe vond je het?
(even tips vragen, hehe)
Top dat je dat gedaan hebt, maar ik zou die mensen dus echt niet vertrouwen he. Bang dat er iets gejat wordt en dat er eentje bijzit die nooit bier drinkt, maar nu wel mee doet, met de kotsverhalen van dien enz. enz.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 30 FOK!kers in huis gehad. Bier en vlees, dan zijn ze tevreden en vermaken ze zichzelf.
Dat past dan weer niet bij mij in huisquote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 30 FOK!kers in huis gehad. Bier en vlees, dan zijn ze tevreden en vermaken ze zichzelf.
Soms moet je dingen doen die je normaal niet zou doen, vaak is het van positieve invloed op je levenswijze, af en toe wat impulsiviteitquote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Top dat je dat gedaan hebt, maar ik zou die mensen dus echt niet vertrouwen he. Bang dat er iets gejat wordt en dat er eentje bijzit die nooit bier drinkt, maar nu wel mee doet, met de kotsverhalen van dien enz. enz.
Mijn meet geschiedenis:quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar meets van ca. 10 personen geweest? Zo ja, wat werd daar zoal gedaan en hoe vond je het?
(even tips vragen, hehe)
Die bril was van Fayequote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
VH is de grappenmaker van een groep, humor en vrolijk, maar niet vervelend druk of overdreven aanwezig.
Oh en bazenbril, of was die van Faye.
Zie je naar mijn idee had ik interesse getoond.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb het alleen niet gemerkt
Deed je toch iets fout...
Er hebben er 3 of 4 in de tuin gekotst, het was ook echt een tering zooi en buren klaagde, politie aan de deur. Maar wel onwijs gezellig vond ik zelf. Veel mensen kende ik al en er bleven er zoveel slapen dat je over elkaar heen moest lopen, dus wegkomen was lastig geweest. Het was tof, maar nooit meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Top dat je dat gedaan hebt, maar ik zou die mensen dus echt niet vertrouwen he. Bang dat er iets gejat wordt en dat er eentje bijzit die nooit bier drinkt, maar nu wel mee doet, met de kotsverhalen van dien enz. enz.
Oke, wat heb je dan allemaal gedaan om haar interesse te wekken? Even voor mijn beeldvorming.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je naar mijn idee had ik interesse getoond.
FML
klinkt als een bazenmeetquote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hebben er 3 of 4 in de tuin gekotst, het was ook echt een tering zooi en buren klaagde, politie aan de deur. Maar wel onwijs gezellig vond ik zelf. Veel mensen kende ik al en er bleven er zoveel slapen dat je over elkaar heen moest lopen, dus wegkomen was lastig geweest. Het was tof, maar nooit meer.
Ik heb het er nu zo mee gehad dat ik het een keer ga proberen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet ten huwelijk te gaan vragen, ik stel alleen dat je toch echt zal moeten gaan flirten wil je iets bereiken bij de dames.
En flirten kan prima zonder meteen afgewezen te worden en aan de hand van haar reacties op je geflirt kan je ook peilen of ze interesse lijkt te hebben. Win win.
Dit was dus precies wat ik verwachtte. Ik zou het in dit geval een bazenmeet vinden behalve voor diegene die alles op mag ruimenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hebben er 3 of 4 in de tuin gekotst, het was ook echt een tering zooi en buren klaagde, politie aan de deur. Maar wel onwijs gezellig vond ik zelf. Veel mensen kende ik al en er bleven er zoveel slapen dat je over elkaar heen moest lopen, dus wegkomen was lastig geweest. Het was tof, maar nooit meer.
Niet genoeg he.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oke, wat heb je dan allemaal gedaan om haar interesse te wekken? Even voor mijn beeldvorming.
Wat wel dan?quote:
Soms ben ik net een man, ik zie dat soort subtiele dingen niet zoquote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
Mijn manier van e-flirting is gewoon te subtiel denk ik.
Ik dacht dat er met die ik leer je wel dansen opmerking wel iets was gaan rinkelen.
Ik had niet door dat ik bij jou wat meer recht toe recht aan tactiek had moeten gebruiken.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Soms ben ik net een man, ik zie dat soort subtiele dingen niet zo
Dat is wat mij betreft al fout. Internet is als een apenrots waar voor elke 20 mannetjes 1 vrouwtje is. Kijk in de SC's en de "Neuken?" vliegen je om je oren. Je moet niet e-flirten maar juist de diepte in willen gaan. Regel zo snel mogelijk haar msn op een leuke manier, DM een beetje over het topic ofzo, probeer haar aandacht te verkrijgen op een manier zodat ze je ook buiten dit veilige topic wil blijven spreken.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
Mijn manier van e-flirting is gewoon te subtiel denk ik.
Ik dacht dat er met die ik leer je wel dansen opmerking wel iets was gaan rinkelen.
Je hoort het ik was te subtiel, ze had het niet door hij was wat directer.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil concrete zaken horen, desnoods via DM. Je moet uit die herfstdepressie kerel.
Hallo ik was de eerste die haar een PM stuurde.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft al fout. Internet is als een apenrots waar voor elke 20 mannetjes 1 vrouwtje is. Kijk in de SC's en de "Neuken?" vliegen je om je oren. Je moet niet e-flirten maar juist de diepte in willen gaan. Regel zo snel mogelijk haar msn op een leuke manier, DM een beetje over het topic ofzo, probeer haar aandacht te verkrijgen op een manier zodat ze je ook buiten dit veilige topic wil blijven spreken.
iedereen hier heeft pics van mequote:Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb zelfs pics van haar heloef
Het gaat er niet om of je het het eerst doet, het gaat erom dat je het het best doet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hallo ik was de eerste die haar een PM stuurde.
In de rest heb ik gefaald ja.
Ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
iedereen hier heeft pics van me
Die had ik dan nog wel kunnen regelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb zelfs pics van haar heloef
Ach aan dat soort dingen weinig waarde hechtenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Die had ik dan nog wel kunnen regelen.
Voor de rest ben ik afgetroefd door een 16 jarige snotneus.
Ja maar goed dit valt moeilijk terug te draaien he?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je het het eerst doet, het gaat erom dat je het het best doet.
Ik heb recht van sprekenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tot je pics hebt, heb je hier dus geen recht van spreken meer
Ik voel me al de hele dag kut.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach aan dat soort dingen weinig waarde hechten
Zei onze gefrustreerde 17-jarigequote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Die had ik dan nog wel kunnen regelen.
Voor de rest ben ik afgetroefd door een 16 jarige snotneus.
Waarom zoeken als je ze normaal gesproken gewoon tegenkomt. Als je zoekt, kijk je altijd verkeerd. Wie weet meldt ze zich morgen hier in het topic, wie weet kom je haar morgen gewoon tegen op school.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar goed dit valt moeilijk terug te draaien he?
En op FOK! zijn ze er niet in overvloed dus ik moet ze maar ergens anders gaan zoeken. Waar? Geen flauw idee.
Whehe vergeef me ik voel me vandaag alleen even kut.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zei onze gefrustreerde 17-jarige
Ik slaap. Ga ook slapen en morgen nieuwe dag en cliche bla blaquote:Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe vergeef me ik voel me vandaag alleen even kut.
Morgen doe ik weer normaal, hoop ik.
Kwam toch niet echt hierdoor, mag ik hopenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe vergeef me ik voel me vandaag alleen even kut.
Morgen doe ik weer normaal, hoop ik.
Ik zoek ze meestal ook niet. Alleen ze zijn er niet. Nu in ieder geval niet en dat zal voorlopig ook niet veranderen want er vinden geen veranderingen plaats voorlopig waarin ik nieuwe mensen ga tegenkomen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zoeken als je ze normaal gesproken gewoon tegenkomt. Als je zoekt, kijk je altijd verkeerd. Wie weet meldt ze zich morgen hier in het topic, wie weet kom je haar morgen gewoon tegen op school.
Toch wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kwam toch niet echt hierdoor, mag ik hopen
Maar inderdaad, morgen een nieuwe dag
Bullshit. Ik heb meisjes leren kennen op de meest doodnormale plaatsen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek ze meestal ook niet. Alleen ze zijn er niet. Nu in ieder geval niet en dat zal voorlopig ook niet veranderen want er vinden geen veranderingen plaats voorlopig waarin ik nieuwe mensen ga tegenkomen.
Ik zie ook genoeg leuke meisjes op andere afdelingen van de school.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb meisjes leren kennen op de meest doodnormale plaatsen.
Vertel?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb meisjes leren kennen op de meest doodnormale plaatsen.
Ach, je hebt alleen maar wat foto's van me gezien en met me gepraat in dit topic, zo leuk kan je me nou ook weer niet gevonden hebben, dus weinig reden tot neerslachtigheid, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel.
Maar goed het ergste is ook wel geweest daarnaast vind ik Newbie een prima gast en die gun ik het wel.
Verzin een smoes waardoor je die meisjes kan aanspreken in de gang/tijdens de pauze. Waag een poging, probeer het gewoon eens. Ga desnoods gewoon eens vlakbij zo'n groepje meisjes zitten en luister waar ze over spreken zodat je wat gespreksstof kan verzamelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie ook genoeg leuke meisjes op andere afdelingen van de school.
Alleen die leer ik niet kennen.
Dan gaan vrienden weddenschappen op me afsluiten.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verzin een smoes waardoor je die meisjes kan aanspreken in de gang/tijdens de pauze. Waag een poging, probeer het gewoon eens. Ga desnoods gewoon eens vlakbij zo'n groepje meisjes zitten en luister waar ze over spreken zodat je wat gespreksstof kan verzamelen.
In de trein (zij sprak me aan), in de supermarkt (ik begon het gesprek), tijdens het stappen, op school. En ik deed vaak serieus weinig moeite. Ik ben nogal sociaal awkward aangelegd tegenover vreemden, in al deze gevallen maakte ik gebruik van de omstandigheden. Sta je alleen met een meisje op een bus te wachten die te laat is? Mopper samen over die kut bus. Niet elk meisje is een potentiele vriendin weetje, misschien dat de mensen hier nog wat teveel dat gevoel vasthouden. Flirten en sociale interactie is al een geweldige hulp op zichzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel?
Ik kom ze gewoon ook niet tegen (meisjes die vrij zijn) ben effe wat ouder als Heloef dus dat maakt het lastiger.
Neuh maar mijn interesse was wel gewekt, ach ja het gaat zoals het gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, je hebt alleen maar wat foto's van me gezien en met me gepraat in dit topic, zo leuk kan je me nou ook weer niet gevonden hebben, dus weinig reden tot neerslachtigheid, denk ik
En vraag eens 3 dagen achter elkaar een andere vraag aan hetzelfde meisje? Of ze denkt dat je niet zo snugger bent, of ze heeft door dat je aan het flirten bent. Is het het eerste, no biggie, is het het tweede, is het aan haar om er op te reageren. Jij moet het openingetje maken en de rest moet je samen scheuren.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan gaan vrienden weddenschappen op me afsluiten.
Maar goed ik vraag aan een van hun waar een lokaal zit bijvoorbeeld dan heb ik dat gevraagd zij geeft antwoord en je gaat weer verder.
Oh maar sociale interactie is het probleem niet,quote:Op woensdag 28 september 2011 01:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In de trein (zij sprak me aan), in de supermarkt (ik begon het gesprek), tijdens het stappen, op school. En ik deed vaak serieus weinig moeite. Ik ben nogal sociaal awkward aangelegd tegenover vreemden, in al deze gevallen maakte ik gebruik van de omstandigheden. Sta je alleen met een meisje op een bus te wachten die te laat is? Mopper samen over die kut bus. Niet elk meisje is een potentiele vriendin weetje, misschien dat de mensen hier nog wat teveel dat gevoel vasthouden. Flirten en sociale interactie is al een geweldige hulp op zichzelf.
Leuk idee weer Stephan.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En vraag eens 3 dagen achter elkaar een andere vraag aan hetzelfde meisje? Of ze denkt dat je niet zo snugger bent, of ze heeft door dat je aan het flirten bent. Is het het eerste, no biggie, is het het tweede, is het aan haar om er op te reageren. Jij moet het openingetje maken en de rest moet je samen scheuren.
Ik zit vol geniale ideeënquote:Op woensdag 28 september 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk idee weer Stephan.
Ik zal het eens proberen.
Nouja die dingen maak ik ook wel mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In de trein (zij sprak me aan), in de supermarkt (ik begon het gesprek), tijdens het stappen, op school. En ik deed vaak serieus weinig moeite. Ik ben nogal sociaal awkward aangelegd tegenover vreemden, in al deze gevallen maakte ik gebruik van de omstandigheden. Sta je alleen met een meisje op een bus te wachten die te laat is? Mopper samen over die kut bus. Niet elk meisje is een potentiele vriendin weetje, misschien dat de mensen hier nog wat teveel dat gevoel vasthouden. Flirten en sociale interactie is al een geweldige hulp op zichzelf.
haha, dit verhaal verdient uitlegquote:Op woensdag 28 september 2011 03:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een ramp vannacht. Debiele engelsen die me niet met rust lieten. Ik, saai.
Ik snap nu een beetje wat mensen bedoelen met in een groep en toch eenzaam zijn.
Misschien ben ik nu dronken, of zo.
Ook zeven keer op snooze gedrukt hierquote:Op woensdag 28 september 2011 08:30 schreef Myraela het volgende:
Ik droomde dat ik een man achter de kassa versierde. Alleen dat sloeg nergens op want die man was (wakker) al een vriend van me.
Maar ik heb me wel een uur verslapen.
Ik kan me niet eens herinneren te snoozen. Maar misschien was dat het moment in mijn droom dat ik begon te smsen maar het niet lukte want ik liep.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook zeven keer op snooze gedrukt hier
Ik had weer eens een nachtmerrie
Ik zat opgesloten in een lift met een enge piccolodie claimde dat hij magere hein was.
Gisteren was het precies hetzelfde, maar dan met een treinconducteurquote:Op woensdag 28 september 2011 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren te snoozen. Maar misschien was dat het moment in mijn droom dat ik begon te smsen maar het niet lukte want ik liep.
Dat klinkt eng.
Was dat echt minder eng geweest dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef Edarrawen het volgende:
En ik had nog wel beloofd dat ik over Newbie zou dromen
Als het net zo leuk was als in zijn verhaal wel ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat echt minder eng geweest dan?
Vrouwen maken alles beter!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:16 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens meer vrouwen in dit topic maakt het topic wel leuker![]()
Er is op dit moment wel een leuke mix van mensen in dit topic, leuke dynamiek
Heb je daarom ook de tekst onder je ava veranderd in "boring cunt" ?quote:Op woensdag 28 september 2011 03:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een ramp vannacht. Debiele engelsen die me niet met rust lieten. Ik, saai.
Ik snap nu een beetje wat mensen bedoelen met in een groep en toch eenzaam zijn.
Misschien ben ik nu dronken, of zo.
Probleem met vrouwen is dat ze werkelijk alles gedaan kunnen krijgen als ze alleen maar lief met hun ogen knipperen. Ook bij mij, behalve als ik het even helemaal zat ben en nukkig ga doenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vrouwen maken alles beter!
Sommigen hier willen het alleen niet geloven en zien vrouwen als oversubtiele wezens van een andere planeet
Als leuke mannen mij met smekende ogen aankijken, krijgen ze ook heel wat gedaan hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem met vrouwen is dat ze werkelijk alles gedaan kunnen krijgen als ze alleen maar lief met hun ogen knipperen. Ook bij mij, behalve als ik het even helemaal zat ben en nukkig ga doenVervelende wezens
Ik kan de denkwijze idd niet volgen van vrouwen af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vrouwen maken alles beter!
Sommigen hier willen het alleen niet geloven en zien vrouwen als oversubtiele wezens van een andere planeet
Ik geloof dat vrouwen soms ook afwachtende en onzekere wezens zijn. Dus ik denk dat ze wel zin had in een leuk gesprekjequote:Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik kan de denkwijze idd niet volgen van vrouwen af en toe.Zoals gister bijv. ik sta op de hardloopband in de sportschool en links van me is een band vrij en 5 banden rechts van me waren vrij. Zij gaat naast mij op de hardloopband staan en kijkt me een paar keer aan.
Verwacht ze dan dan dat ik haar aanspreek en dat de man initiatief toont ?
Zij nam toch initiatief met oogcontact?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik kan de denkwijze idd niet volgen van vrouwen af en toe.Zoals gister bijv. ik sta op de hardloopband in de sportschool en links van me is een band vrij en 5 banden rechts van me waren vrij. Zij gaat naast mij op de hardloopband staan en kijkt me een paar keer aan.
Verwacht ze dan dan dat ik haar aanspreek en dat de man initiatief toont ?
Hier ben ik het niet mee eens. Waarom denk je dat 1x lief kijken initiatief nemen is. Zoveel mensen die gewoon glimlachen hoor. Ik vind het een beetje lafjesquote:Op woensdag 28 september 2011 09:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zij nam toch initiatief met oogcontact?
Sorry, maar veel duidelijker dat ze wel wil dat je haar aanspreekt zal het niet worden, als je dan niks tegen haar zegt denkt ze natuurlijk dat je geen interesse hebt...
Oke, dan moet de volgende vrouw die jou wel ziet zitten maar meteen vragen of je wilt neuken, weet je in elk geval zeker wat ze bedoeltquote:Op woensdag 28 september 2011 09:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Waarom denk je dat 1x lief kijken initiatief nemen is. Zoveel mensen die gewoon glimlachen hoor. Ik vind het een beetje lafjes
Ja laten we gelijk naar het andere uiterste gaanquote:Op woensdag 28 september 2011 09:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oke, dan moet de volgende vrouw die jou wel ziet zitten maar meteen vragen of je wilt neuken, weet je in elk geval zeker wat ze bedoelt
Jawel maar wat maakt regelmatig aankijken minder initiatief nemen dan iets alledaags vragen tijdens het aanspreken? Waar ligt voor jou die grens?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja laten we gelijk naar het andere uiterste gaanEen tussenweg voor jou geen optie?
Omdat mensen die signalen gewoon niet altijd kunnen doorgronden en als je gewoon gaat aanspreken is het al veel duidelijker.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel maar wat maakt regelmatig aankijken minder initiatief nemen dan iets alledaags vragen tijdens het aanspreken? Waar ligt voor jou die grens?
Ik zou er nu niet bepaald waarde aan gaan hechten en het als groter initiatief beschouwen als iemand me gewoon iets zou vragen... Zou ik minder achter zoeken dan achter subtiel oogcontact, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat mensen die signalen gewoon niet altijd kunnen doorgronden en als je gewoon gaat aanspreken is het al veel duidelijker.
Ik bedoel als je met iemand praat de intenties veel eerder duidelijk zijn. En ik houd van duidelijkheidquote:Op woensdag 28 september 2011 09:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou er nu niet bepaald waarde aan gaan hechten en het als groter initiatief beschouwen als iemand me gewoon iets zou vragen... Zou ik minder achter zoeken dan achter subtiel oogcontact, denk ik
Ligt eraan, ik denk dat iemands lichaamshouding of manier van kijken je veel beter vertellen wat diegene van je vindt dan de woorden die hij zegt doenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel als je met iemand praat de intenties veel eerder duidelijk zijn. En ik houd van duidelijkheid
Goedemorgen heloefje!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb mezelf weer uit de put gepraat.
Goedemorgen iedereen!
Goedemorgen Edje.quote:
Wat heb je tegen jezelf gezegd dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Goedemorgen Edje.
Trouwens kan ik het iedereen aanraden, voel je je even kut.
Ga in tegen jezelf positief aanpraten.
Nou ja vooral dat het wel goed komt en dat de leuke meisjes vast nog niet uitgestorven/bezet zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat heb je tegen jezelf gezegd dan?
Leuke vrouwen zijn net als dodo's heloef, onthoud datquote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja vooral dat het wel goed komt en dat de leuke meisjes vast nog niet uitgestorven/bezet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dag is nog nooit verpest door een dodo anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als dodo's heloef, onthoud dat
Tijdens het uitgaan zie ik ook altijd meisjes van jouw leeftijd heloef en dat ziet er echt niet verkeerd uit !quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja vooral dat het wel goed komt en dat de leuke meisjes vast nog niet uitgestorven/bezet zijn.
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:
Ze eten allebei zaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja maar op FOK! is het wat makkelijker dan in de kroeg he.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan zie ik ook altijd meisjes van jouw leeftijd heloef en dat ziet er echt niet verkeerd uit !
quote:
Ik ook denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die grap heb ik hier eerder langs zien komen
Ik moet eens stoppen in deze reeks
Was het allemaal maar zo duidelijk. Nu geven vrouwen en mannen elkaar subtiele hints en wordt er vrijwel altijd verwacht dat de man het initiatief neemt. En het probleem van hints is dat je ze bijna altijd op meerdere manieren kan interpreteren.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel als je met iemand praat de intenties veel eerder duidelijk zijn. En ik houd van duidelijkheid
Als er hier nog dames lurken, vraag ik ze bij deze dringend te gaan posten voor je en heloef, iets duidelijker zijn de volgende keer!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook denk ik.![]()
Of wachten tot de volgende dame van mijn leeftijd zich meld, kan ook nog.
Niet zo wanhopig worden heloefje! Zie het ook eens van de positieve kant; je hebt vrienden, je gaat komend jaar naar Sziget, je hebt een leuke radiohobby etc. etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook denk ik.![]()
Of wachten tot de volgende dame van mijn leeftijd zich meld, kan ook nog.
Het lag niet aan mij, ik ben te subtiel voor jou.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als er hier nog dames lurken, vraag ik ze bij deze dringend te gaan posten voor je en heloef, iets duidelijker zijn de volgende keer!
Mwa ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een relatie of iets dergelijks met mij zag zitten. Alleen wel dat ik een leuke gesprekspartner wasquote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo duidelijk. Nu geven vrouwen en mannen elkaar subtiele hints en wordt er vrijwel altijd verwacht dat de man het initiatief neemt. En het probleem van hints is dat je ze bijna altijd op meerdere manieren kan interpreteren.
Klopt... Het was waarschijnlijk toch nooit wat geworden tussen onsquote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lag niet aan mij, ik ben te subtiel voor jou.
Oh maar ik ben ook heel blij met mijn leven.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig worden heloefje! Zie het ook eens van de positieve kant; je hebt vrienden, je gaat komend jaar naar Sziget, je hebt een leuke radiohobby etc. etc.
Nee ik zou allemaal subtiel leuke dingen doen voor je.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt... Het was waarschijnlijk toch nooit wat geworden tussen ons
Nou je komt laatste paar deeltjes niet echt vrolijk over. No offense.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik ben ook heel blij met mijn leven.
Behalve dan hoe het met de dames loop dan, anders zat ik hier niet he.
Nee gisteren was ik ook alles behalve vrolijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou je komt laatste paar deeltjes niet echt vrolijk over. No offense.
Dat was alleen gisteren..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou je komt laatste paar deeltjes niet echt vrolijk over. No offense.
Nee ik word verbitterd en eenzaam. Allemaal door jou!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat was alleen gisteren..
Nu gaat hij weer blij doen, toch heloef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je geeft aan dat het moeilijk is een leuke meid te vinden, maar kijkt eigenlijk niet verder dan je neus lang isquote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar op FOK! is het wat makkelijker dan in de kroeg he.![]()
Oh nee maar dan heb ik het ook over school, werk, festivals.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het moeilijk is een leuke meid te vinden, maar kijkt eigenlijk niet verder dan je neus lang is
Heb je nog nooit een vriendin gehad ? Je lijkt me idd wel een leuke gesprekspartner en komt ook normaal over, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een relatie of iets dergelijks met mij zag zitten. Alleen wel dat ik een leuke gesprekspartner wasDus ja voor mij is het iets anders.
Misschien is heloef wel té veel een nice guy.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vriendin gehad ? Je lijkt me idd wel een leuke gesprekspartner en komt ook normaal over, dus daar kan het niet aan liggen![]()
+ dat jij je dates met mij wil delen, dus zelfzuchtig ben je ook niet
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien is heloef wel té veel een nice guy.
Ik quote DBB niet heloef, maar bij heloef ligt het daar ongetwijfeld aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet iets wat er op lijkt. Ik begin nu eindelijk een beetje makkelijker met vrouwen te worden. Maar toch betrap ik me er op dat ik nog vaak genoeg leuke meiden ontwijk uit een soort van angst.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vriendin gehad ? Je lijkt me idd wel een leuke gesprekspartner en komt ook normaal over, dus daar kan het niet aan liggen![]()
+ dat jij je dates met mij wil delen, dus zelfzuchtig ben je ook niet
Heloef is 17, logisch dat de meeste vrouwen hem niet willen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
HIj ziet er op de foto wel ouder uit andersquote:Op woensdag 28 september 2011 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heloef is 17, logisch dat de meeste vrouwen hem niet willen.
wie ontwijken leuke meiden?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien een rare vraag maar...waarom ontwijken sommigen van ons juist die leuke meiden?
Ik denk het.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En bedankt.quote:
oja het is die neger!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
HIj ziet er op de foto wel ouder uit anders
nouja dat deed ik vroeger ook, ik dacht dat bepaalde supermooie meiden 'out of my league' waren. Maar het blijkt gewoon dat juist die 'out of my league' meiden mij weer veel sneller leuk vinden. Misschien omdat ze zelf al alles hebben en dat dus niet meer in een man hoeven te zoeken?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik. Vooral de potentieel leuke meiden, die ik niet echt eerder gesproken heb.
Bijvoorbeeld alleen met je eigen groepje bekenden/vrienden je vermaken tijdens het uitgaan. Niet de moeite nemen iets te doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. Alles bij het oude houden.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat is de comfort zone?
Edit:Heb 't even opgezocht
Ja hoi.quote:
Bedankt voor je antwoorden DBB, weer wat nieuws geleerdquote:Op woensdag 28 september 2011 10:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen met je eigen groepje bekenden/vrienden je vermaken tijdens het uitgaan. Niet de moeite nemen iets te doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. Alles bij het oude houden.
Nou dat je in ieder geval niet zo veel zorgen moet maken als je met ze wil praten, maar toch blijft het lastig. Trouwens bitches uitgezonderd, maar die pik je er zo uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja dat deed ik vroeger ook, ik dacht dat bepaalde supermooie meiden 'out of my league' waren. Maar het blijkt gewoon dat juist die 'out of my league' meiden mij weer veel sneller leuk vinden. Misschien omdat ze zelf al alles hebben en dat dus niet meer in een man hoeven te zoeken?
Ach ligt er ook aan hoe je het interpreteert. Een maat van me zei een keer "hallo dames" waarop de dames zeiden: Doei lelijkerd. Hij is niet eens lelijk, maar goed. Je kunt er om wakker liggen of je denkt boeiend als iemand zo wil reageren, dan lekker laten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:42 schreef debeterebob het volgende:
@MK
Bang dat ze je niet zien staan.
Bang dat ze lelijk reageren.
Bang dat je niks te vertellen hebt.
Bang om uit de comfort zone te stappen.
Bang dat je awkward reageert.
Zo iets.
Valt trouwens wel op als je met een groep uitgaat. Sommigen spreken buiten het groepje echt niemand en anderen staan meer dan de helft van de tijd met iemand anders te lullen. Wel grappig altijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden DBB, weer wat nieuws geleerd
Zo simpel, en toch heb ik hier nooit bij stil gestaan..maar het is wel waar!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt trouwens wel op als je met een groep uitgaat. Sommigen spreken buiten het groepje echt niemand en anderen staan meer dan de helft van de tijd met iemand anders te lullen. Wel grappig altijd.
Ander puntje, maar ik loop ook de mensen met wie ik het best kan vaak ook half uit te scheldenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Ach ligt er ook aan hoe je het interpreteert. Een maat van me zei een keer "hallo dames" waarop de dames zeiden: Doei lelijkerd. Hij is niet eens lelijk, maar goed. Je kunt er om wakker liggen of je denkt boeiend als iemand zo wil reageren, dan lekker laten.
Ajaxquote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wat gaan jullie hard zeg..
Heloef doet me echt denken aan een vroeger potentieel vriendje van me. Overigens de enige die jonger was die ik echt leuk vond, volgens mij. Heeeel lang om heen gedraaid, het was het neefje van mijn buurvrouw dus we zagen elkaar niet vaak maar hadden wel dezelfde passie (ajax) dus dat was het grootste gespreksonderwerp
En het was een schatje. Maar hij was té lief om inititiatief te nemen dus uiteindelijk is het nooit wat gewordenEn ik te verlegen om initiatief te nemen overigens.
Ja, je moet gewoon wat meer een badaas muthafucka worden heloefquote:Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Maar jongens ik ben dus te aardig hoor ik?
Ik word wel gewoon een klootzak dan.
Denk dat het wel kan werken om de "klootzak" te spelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Godallejezus dat ben ik gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiesmorgens!
Wat gaan jullie hard zeg..
Heloef doet me echt denken aan een vroeger potentieel vriendje van me. Overigens de enige die jonger was die ik echt leuk vond, volgens mij. Heeeel lang om heen gedraaid, het was het neefje van mijn buurvrouw dus we zagen elkaar niet vaak maar hadden wel dezelfde passie (ajax) dus dat was het grootste gespreksonderwerp
En het was een schatje. Maar hij was té lief om inititiatief te nemen dus uiteindelijk is het nooit wat gewordenEn ik te verlegen om initiatief te nemen overigens.
Bij zo iets denk ik al snel: blijf maar gewoon een nice guyquote:Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan werken om de "klootzak" te spelen.
Volgens mij vallen sommige vrouwen daarop
Je durft geen initiatief te tonen en je komt behoorlijk zacht over. Ik denk dat je niet opgewassen bent tegen je concurrentie.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Gewoon grapjes maken heloef, is altijd een mooie manier om aandacht te trekken en een gesprek op gang te houden (en om er 1 te openenquote:
Ja maar god dat ben ik niet, zal ik ook niet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon wat meer een badaas muthafucka worden heloef
Al is 't maar voor de grap ;D
Ach ja een act op voeren is ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan werken om de "klootzak" te spelen.
Volgens mij vallen sommige vrouwen daarop
Nouja mijn ding ook niet, maar als het kan werken....quote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar god dat ben ik niet, zal ik ook niet worden.
[..]
Ach ja een act op voeren is ook niet mijn ding.
en daar was ikquote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja zoooo jong was ie niet hoor heloefIk was 16, hij 15
Of 17 en 16. Maar ik val op oudere mannen
Het is niet een act, maar jezelf een beetje in de zeik nemen. Dat heeft niets met trots oid te makenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar god dat ben ik niet, zal ik ook niet worden.
[..]
Ach ja een act op voeren is ook niet mijn ding.
Ik snap dat echt niet he...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja zoooo jong was ie niet hoor heloefIk was 16, hij 15
Of 17 en 16. Maar ik val op oudere mannen
28quote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe oud ben jij Kree?
Ohnee ik heb al een ouwe vent thuis zittenDas waar ook
Daar is Newbie beter in ben ik achter gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Je moet lef hebben, durf gewoon duidelijk te zijn in wat je wilt.
Nodig iemand uit.
Ik heb je toen al gezegt van pm haar fix haar msn.
Lul wat met haar kijk of het klikt en zeg gewoon van. Theetje ergens gaan doen?
Alles kan kapot!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe oud ben jij Kree?
Ohnee ik heb al een ouwe vent thuis zittenDas waar ook
Ik heb eerst zijn hyves gefixtquote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar is Newbie beter in ben ik achter gekomen.
Klopt, ik word toch altijd afgetroefd door alles en iedereen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Je durft geen initiatief te tonen en je komt behoorlijk zacht over. Ik denk dat je niet opgewassen bent tegen je concurrentie.
Tsja je hebt het of je hebt het niet, al kan het wel groeien natuurlijk.quote:Je hebt volgens mij wat meer zelfvertrouwen nodig en er zit een duidelijk verschil tussen klootzak en zelfverzekerd
Zo...je laat er geen gras over groeien he Edarrawenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb eerst zijn hyves gefixt
Die gaat het toch wel verpedten voor zich zelf!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar is Newbie beter in ben ik achter gekomen.
Mijn Dungeons and Dragons Online main character heette zoquote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo...je laat er geen gras over groeien he Edarrawen
P.s., hoe kom je aan je naam Edarrawen?
Nou een voordeel, Edaw zei dat ze toch niet veel te doen had in haar levenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die gaat het toch wel verpedten voor zich zelf!
En waarom opgeven? Jij bent toch leuker dan hem!
Hop nodig jaar uit om wat te drinken. Laat haar maar dr agenda leeg maken. Hoppa!
Iets te laat vriend, iets te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die gaat het toch wel verpedten voor zich zelf!
En waarom opgeven? Jij bent toch leuker dan hem!
Hop nodig jaar uit om wat te drinken. Laat haar maar dr agenda leeg maken. Hoppa!
Dat zei ik laatst als grap en zei antwoordde vrij serieus: Ja, dat klopt. Niks is voor eeuwig.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles kan kapot!
En ik ben goed in geheimen bewaren
O god, RPG's. DAAR gaat een hoop tijd in zitten haha!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn Dungeons and Dragons Online main character heette zo
Ik ben BIJNA gestoptquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, RPG's. DAAR gaat een hoop tijd in zitten haha!
O god, heb je wel eens van die filmpjes gezien waar de vriendin al iemands accounts heeft gedelete?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, heb je wel eens van die filmpjes gezien waar de vriendin al iemands accounts heeft gedelete?
Is dat effectief ja?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst als grap en zei antwoordde vrij serieus: Ja, dat klopt. Niks is voor eeuwig.![]()
Het is niet juist, maar als ik een dame echt leuk vind en de vriend zich niet in mijn kennisenkring begeeft, ga ik er gewoon voor
Kan ik ook wel voor je doen hoor hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja
Ik kan mezelf er niet toe zetten de troep van mijn computer te halen, maar zou het eigenlijk allemaal moeten deleten
Duizend!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja
Ik kan mezelf er niet toe zetten de troep van mijn computer te halen, maar zou het eigenlijk allemaal moeten deleten
Er zitten bijna duizend uur in sommige van die characters
Het is niet eens de enige RPG, in Lord of the Rings Online was ik ergerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duizend!!!
Tjezus...
Krijg je daar geen RSI van of zo?
Het is me al eens met een collega gelukt. Alhoewel we er daarna achterkwamen dat we toch niet zo goed elkaar pasten. Zij is nu overigens ook getrouwd en heeft nu een kindje.quote:
D&D online, tering zeg, jij zei dat je slechte motoriek had. Mijn dwarf priest had dat ook daar. Hoevaak ik niet vast zat in instances omdat dat collission detection bugde.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is niet eens de enige RPG, in Lord of the Rings Online was ik erger
Maar daar kan ik inmiddels al afblijven
Thats the spiritquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets te laat vriend, iets te laat.![]()
Ze vind hem mij al leuk, mij niet.
Op naar de volgende!
Oh dan snap ik het wel ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh ik ben mijn tekst kwijt. Maar wat ik in oudere mannen zie.. Ik vraag niet eerst de leeftijd hoorMaar over het algemeen ben ik vrij volwassen voor mijn leeftijd. En, uitzonderingen daargelaten, mannen lopen af en toe achter in de ontwikkeling. Mijn vriend scheelt 10 jaar met mij, dat was wel absurd, maar hij is zoo jong qua uiterlijk en gedrag dat hij makkelijk voor 28 door kan gaan. En de mooiste leeftijd vind ik rond de 26-28
Jong, wel wat levenservaring. Ik denk niet dat ik 'zelf nog zo jong ben' maar ik heb wel een hoop ellende meegemaakt (ook mooie dingen overigens), dan hoef ik niet zo zeer een thuis wonende student die niet verder heeft gekeken dan zijn slaapkamer en het klaslokaalsorry.
Dus er is toch nog kans voor mij van dat meisje van 15quote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh ik ben mijn tekst kwijt. Maar wat ik in oudere mannen zie.. Ik vraag niet eerst de leeftijd hoorMaar over het algemeen ben ik vrij volwassen voor mijn leeftijd. En, uitzonderingen daargelaten, mannen lopen af en toe achter in de ontwikkeling. Mijn vriend scheelt 10 jaar met mij, dat was wel absurd, maar hij is zoo jong qua uiterlijk en gedrag dat hij makkelijk voor 28 door kan gaan. En de mooiste leeftijd vind ik rond de 26-28
Jong, wel wat levenservaring. Ik denk niet dat ik 'zelf nog zo jong ben' maar ik heb wel een hoop ellende meegemaakt (ook mooie dingen overigens), dan hoef ik niet zo zeer een thuis wonende student die niet verder heeft gekeken dan zijn slaapkamer en het klaslokaalsorry.
Faal!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
D&D online, tering zeg, jij zei dat je slechte motoriek had. Mijn dwarf priest had dat ook daar. Hoevaak ik niet vast zat in instances omdat dat collission detection bugde.
Als ik uitga dan ben ik ook gewoon bezig met een leuke tijd hebben, niet zozeer met een relatie krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen met je eigen groepje bekenden/vrienden je vermaken tijdens het uitgaan. Niet de moeite nemen iets te doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. Alles bij het oude houden.
Ik heb geen foto's maar 10 jaar wil ik niet wachten eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie had er nu laatst een foto in zijn fobo, was dat kree of kedge? Dat was best wel een leuke foto volgens mij
@kree: Nu maakt het inderdaad ook niet uit, we waren 22 en 32. Maar 17 en 27 had ik toch wel zoiets van.. mmm.. \
Misschien over 10 jaar?
Online spelletjes werken zo verslavendquote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is niet eens de enige RPG, in Lord of the Rings Online was ik erger
Maar daar kan ik inmiddels al afblijven
Die heb ik uit redenen voor anonimiteit verwijderd.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie had er nu laatst een foto in zijn fobo, was dat kree of kedge? Dat was best wel een leuke foto volgens mij
@kree: Nu maakt het inderdaad ook niet uit, we waren 22 en 32. Maar 17 en 27 had ik toch wel zoiets van.. mmm.. \
Misschien over 10 jaar?
In LotRO zat ik drie avonden per week te raiden in mijn fellowship...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Online spelletjes werken zo verslavendIk ken ook een meisje die met haar "clan" altijd bij haar thuis met 5 man gaan gamen. In teamverband knallen. Die zijn ook helemaal verslaafd.
gamers, serieus nog erger dan hardcore fokkersquote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nare ervaringen met gamersDat heeft een hele relatie verknalt, tot ie veranderde, toen had ik zoiets van, ik heb nu alles wat en hoe ik het altijd heb gewild, en ik ben nog steeds niet gelukkig, dus de koek is op
Ik ga weleens met haar gamen, maar ik ben te slecht volgens haar omdat ik het bijna nooit doequote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nare ervaringen met gamersDat heeft een hele relatie verknalt, tot ie veranderde, toen had ik zoiets van, ik heb nu alles wat en hoe ik het altijd heb gewild, en ik ben nog steeds niet gelukkig, dus de koek is op
Goede nuance ja. Ik bedoelde dat sommigen bewust zich terug trekken in de groep, omdat ze niet durven. En ik ben volledig mee eens dat met een groepje uitgaan alleen ook heel tof is.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik uitga dan ben ik ook gewoon bezig met een leuke tijd hebben, niet zozeer met een relatie krijgen.
houwe zoquote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ga weleens met haar gamen, maar ik ben te slecht volgens haar omdat ik het bijna nooit doe
Precies dat is ook waarom ik geen foto's op fok! gooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Die heb ik uit redenen voor anonimiteit verwijderd.
Gamen kan nooit te weinigquote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
Ik game te weinig.![]()
Maar ik zit ook te wachten op de nieuwe Football Manager.
Dan ben ik weer verdwenen van FOK denk ik.
Ah,heloef is dus ook zo'n gameverslaafde...:Pquote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
Ik game te weinig.![]()
Maar ik zit ook te wachten op de nieuwe Football Manager.
Dan ben ik weer verdwenen van FOK denk ik.
Daarnaast had het toch niet gewerkt.quote:
Het lijkt wel een beetje op het fok forumquote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zelf ook m'n ervaringen met online RPG's. Die zijn echt enorm verslavend, ook omdat je nooit "klaar" bent. Er is altijd wel wat meer te doen.
En wat relaties betreft heb ik zelf liever iemand die ook haar leeftijd wat vooruit is, maar nog wel min of meer mijn leeftijd heeft.
Naarmate je ouder wordt, gaat leeftijd sowiezo minder een rol spelen
Ja, alleen kom ik hier niet elke dagquote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef kree het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje op het fok forum
quote:
En tegen mensen die vragen "wat loop jij de hele dag te doen?" antwoord je steevast "Ik zit de hele dag met mensen te fokken!"quote:
Heb je geen andere hobbies ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Edarrawen het volgende:
ik nu ook, zonder 7 uur per dag te gamen moet mijn tijd ergens anders aan op
En daar is FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Edarrawen het volgende:
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je geen andere hobbies ofzo?
Als het goed is ontgroei je zulke dingen ook. Vroeger zag ik mezelf nog wel ff tot 1 uur s' nachts gamen, maar nu moet ik er niet aan denken.quote:
7 uur?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Edarrawen het volgende:
Dat spelen we hier ook op school.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe met z;n vieren trackmania doen en dan dolblij zijn als je derde wordt
Dan lijkt het me een goed idee als je eens een dagbesteding gaat zoeken als je niet op school zit.quote:
zodat je met rechts kon fappen?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
7 uur?
Waarom ik gestopt ben is omdat ik op 1 van m'n characters "You have played 1000 hours over the last 3 months" had...
Ik kon zelfs met links gamen
#winningquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zodat je met rechts kon fappen?
Zie edit. Ik heb net een hobby van me bedacht, maar kan nu niet, want geen machinequote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan lijkt het me een goed idee als je eens een dagbesteding gaat zoeken als je niet op school zit.
Voor mij is het een enorme afknapper als een vrouw niets doet naast werk of school. Get out more.
Ehm..neequote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zodat je met rechts kon fappen?
Series download ik altijd, zodat ik niet thuis hoef te blijven om het op tv te kijken en ik wil niet wachten tot de volgende ep.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel serieverslaafd.. Of het nu een nieuwe Chuck is of de oude baywatch serie
Jij ging roken, dus ik ging ''even'' wat anders doen. Dat werd 3 uurquote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou dbb je liet mij wel stikken, ik voel mij beledigd
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef kree het volgende:
Nu het toch over gamen gaat.
Vroeger was het ruzie tussen mij broertje en mij wie er red alert op de computer mocht spelen.
Uiteraard hebben we nu allemaal zelf laptops etc maargoed. Er zijn toen flinke rellen geweest
1 uur computer tijd van de ouders haha
Duidelijk. Dan ga je er eentje regelen. Je kan je niet verstoppen achter het niet hebben van iets.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zie edit. Ik heb net een hobby van me bedacht, maar kan nu niet, want geen machine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps vet irritant als ik niet kan quoten en jullie gaan zo hard..
keyboard ?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Edarrawen het volgende:
oh ja, ik speel ook een muziekinstrument.
Ik heb geen 500 euroquote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan ga je er eentje regelen. Je kan je niet verstoppen achter het niet hebben van iets.
Beter een paupermachine dan geen machine.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb geen 500 euro
En ik hoef geen paupermachine.
Piano en accordeonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |