SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierAnonimity is a bliss
Met oogcontact heb ik niet zo gek veel moeite. Lichaamstaal wellicht wat meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je moeite met oogcontact en lichaamstaal in het algemeen of alleen als je wil flirten ?
That's the spiritquote:
Kak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NooitI luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv him
Met wie ga jij daten dan?quote:
Wees blij dat je niet bij mij in de klas zit, er zitten maar 4 meisjes ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Kak op Facebook ook al niks.![]()
Mijn omgeving is totaal potentieelloos.
bij mij 4 in 3 jaarlagenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij mij in de klas zit, er zitten maar 4 meisjes ofzo
Ze komt nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Kak op Facebook ook al niks.![]()
Mijn omgeving is totaal potentieelloos.
Niet dat ik weet?quote:
In mijn klas zitten er ook maar 5.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En die andere bezet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij mij 4 in 3 jaarlagenen 3 ervan zijn super lelijk
Eentje is genoeg. Bovendien is het niet altijd handigquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil haar nu.quote:
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij mij 4 in 3 jaarlagenen 3 ervan zijn super lelijk
Jij ging daten zeg je, ik nietquote:
Maar jij bent een meisje he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaar
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebbenquote:
Jaquote:
Ga psychologie studeren danquote:
Op mijn werk even denken eigenlijk maar eentje die ik leuk vind de rest is te oud of bezetquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaar
Nee joh dat wist ik allang.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebben
Meisjes in mijn klas zou ik persoonlijk ook niet op vallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn klas zitten er ook maar 5.![]()
En allemaal irritant of oninteressant.
Zou het makkelijker zijn als je hem iedere dag kan zien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebben
Maar dat vind ik oninteressant.quote:
Maar goed er beginnen genoeg stelletjes in de schoolbanken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meisjes in mijn klas zou ik persoonlijk ook niet op vallen.
Dat zou nu gewoon niet goed gaan. Het is nu nog steeds gewoon gloedjenieuw voor mijn gevoel en dan wil ik hem iedere dag zien en dan komen er snel irritaties enzo. Nu kan ik eerst het glimmende laagje laten verdwijnen en dan als het eenmaal wel kan, is het ook veel relaxter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou het makkelijker zijn als je hem iedere dag kan zien?
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat vind ik oninteressant.
Daarnaast ben ik een dom jochie van het MBO, dus ik kan helemaal niet naar Psychologie.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.
Hmmkay?
Dat is zijn zelfbeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.
Hmmkay?
Een relatie hebben lijkt mij raar en beangstigendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou nu gewoon niet goed gaan. Het is nu nog steeds gewoon gloedjenieuw voor mijn gevoel en dan wil ik hem iedere dag zien en dan komen er snel irritaties enzo. Nu kan ik eerst het glimmende laagje laten verdwijnen en dan als het eenmaal wel kan, is het ook veel relaxter.
Bovendien ben ik er nu veel bewuster mee bezig, ik kan er nu meer over nadenken.
Nee joh meestal vind ik me veel te slim voor alles en iedereen.quote:
Ik ook, al die nerds bij mijn studie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh meestal vind ik me veel te slim voor alles en iedereen.
Alleen vandaag even niet.
Goed zo, dan komen de dames vanzelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik ga douchen en naar bed. Morgen weer verder werken aan m'n eerste miljoen
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie hebben lijkt mij raar en beangstigend
Als ze me dan pas willen, hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed zo, dan komen de dames vanzelf
Trusten!
Het moeilijkste lijkt mij communiceren over gevoelens en luisteren naar de anderquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doen
Waar denk jij allemaal over na zeg....quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doen
Volgens mij denkt iedereen dat soort dingen wel. Zeker als je nog jong bent en niet zo veel ervaring hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal over na zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |