SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierAnonimity is a bliss
Met oogcontact heb ik niet zo gek veel moeite. Lichaamstaal wellicht wat meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je moeite met oogcontact en lichaamstaal in het algemeen of alleen als je wil flirten ?
That's the spiritquote:
Kak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NooitI luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv him
Met wie ga jij daten dan?quote:
Wees blij dat je niet bij mij in de klas zit, er zitten maar 4 meisjes ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Kak op Facebook ook al niks.![]()
Mijn omgeving is totaal potentieelloos.
bij mij 4 in 3 jaarlagenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij mij in de klas zit, er zitten maar 4 meisjes ofzo
Ze komt nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Kak op Facebook ook al niks.![]()
Mijn omgeving is totaal potentieelloos.
Niet dat ik weet?quote:
In mijn klas zitten er ook maar 5.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En die andere bezet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij mij 4 in 3 jaarlagenen 3 ervan zijn super lelijk
Eentje is genoeg. Bovendien is het niet altijd handigquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil haar nu.quote:
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij mij 4 in 3 jaarlagenen 3 ervan zijn super lelijk
Jij ging daten zeg je, ik nietquote:
Maar jij bent een meisje he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaar
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebbenquote:
Jaquote:
Ga psychologie studeren danquote:
Op mijn werk even denken eigenlijk maar eentje die ik leuk vind de rest is te oud of bezetquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit 51 in hetzelfde jaar
Nee joh dat wist ik allang.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebben
Meisjes in mijn klas zou ik persoonlijk ook niet op vallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn klas zitten er ook maar 5.![]()
En allemaal irritant of oninteressant.
Zou het makkelijker zijn als je hem iedere dag kan zien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry schatje, ookal word ik zo boos dat ik per direct 100 km afleg met de trein om hem een uurtje face-to-face te kunnen spreken, ik ben echt te dol op hem. We worden hier steeds beter in, dat relatie hebben
Maar dat vind ik oninteressant.quote:
Maar goed er beginnen genoeg stelletjes in de schoolbanken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meisjes in mijn klas zou ik persoonlijk ook niet op vallen.
Dat zou nu gewoon niet goed gaan. Het is nu nog steeds gewoon gloedjenieuw voor mijn gevoel en dan wil ik hem iedere dag zien en dan komen er snel irritaties enzo. Nu kan ik eerst het glimmende laagje laten verdwijnen en dan als het eenmaal wel kan, is het ook veel relaxter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou het makkelijker zijn als je hem iedere dag kan zien?
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat vind ik oninteressant.
Daarnaast ben ik een dom jochie van het MBO, dus ik kan helemaal niet naar Psychologie.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.
Hmmkay?
Dat is zijn zelfbeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ho es ff. Dat je het MBO gedaan hebt wil niet zeggen dat je dom bent.
Hmmkay?
Een relatie hebben lijkt mij raar en beangstigendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou nu gewoon niet goed gaan. Het is nu nog steeds gewoon gloedjenieuw voor mijn gevoel en dan wil ik hem iedere dag zien en dan komen er snel irritaties enzo. Nu kan ik eerst het glimmende laagje laten verdwijnen en dan als het eenmaal wel kan, is het ook veel relaxter.
Bovendien ben ik er nu veel bewuster mee bezig, ik kan er nu meer over nadenken.
Nee joh meestal vind ik me veel te slim voor alles en iedereen.quote:
Ik ook, al die nerds bij mijn studie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh meestal vind ik me veel te slim voor alles en iedereen.
Alleen vandaag even niet.
Goed zo, dan komen de dames vanzelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik ga douchen en naar bed. Morgen weer verder werken aan m'n eerste miljoen
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie hebben lijkt mij raar en beangstigend
Als ze me dan pas willen, hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed zo, dan komen de dames vanzelf
Trusten!
Het moeilijkste lijkt mij communiceren over gevoelens en luisteren naar de anderquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doen
Waar denk jij allemaal over na zeg....quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het soms best beangstigend. Zeker omdat ik weet dat ik iets heel speciaals in mijn handen heb en ik weet ook dat het enorm kwetsbaar is. Ik hoef maar dit te doen en het is kapot, snap je? Ik zou het niet erg vinden als ik wist dat dit met 3 maand voorbij was, maar de afgelopen 5 maanden had ik voor geen goud willen missen. Ik ben 17, ik weet het, ik ben naief enzo, maar ik denk wel dat ik niet zo 1-2-3 weer single ben. Hij doet het alleen voor het serieuze werk en ik wil alles of niets. En dat beangstigt nog het meest: ik moet verantwoordelijk doen
Volgens mij denkt iedereen dat soort dingen wel. Zeker als je nog jong bent en niet zo veel ervaring hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal over na zeg....
Welkom in het hoofd van iemand die alles zwart wit ziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal over na zeg....
Wordt later voor mij ook een valkuil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat soort dingen wel. Zeker als je nog jong bent en niet zo veel ervaring hebt
Ik hou monologen, dan komt hij met een tekort aan emotie, dan kom ik met een overschot aan emotie en dan is mijn punt duidelijk, doet meneer het de volgende keer anders en ben ik weer voorzien van een beter perspectiefquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het moeilijkste lijkt mij communiceren over gevoelens en luisteren naar de ander
Ik denk daar echt niet zo diep over na. Komt misschien ook omdat het op dit moment goed gaat tussen haar en mij. Ik ben gewoon verliefd, ik zie niks negatief nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat soort dingen wel. Zeker als je nog jong bent en niet zo veel ervaring hebt
Ik ben ook wel vaak bang dat ik vriendschap kapot maak door mijn eeuwige stomme, impulsieve acties. Ik denk dat ik dat in een relatie zelfs nog erger zou voelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook goed hoor, ik ga alleen standaard uit van het doemscenarioquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk daar echt niet zo diep over na. Komt misschien ook omdat het op dit moment goed gaat tussen haar en mij. Ik ben gewoon verliefd, ik zie niks negatief nu.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel vaak bang dat ik vriendschap kapot maak door mijn eeuwige stomme, impulsieve acties. Ik denk dat ik dat in een relatie zelfs nog erger zou voelen.
Lol, wat doe je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel vaak bang dat ik vriendschap kapot maak door mijn eeuwige stomme, impulsieve acties. Ik denk dat ik dat in een relatie zelfs nog erger zou voelen.
Ik was graag wat impulsiever geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zo voorzie ik dat het bij mij in een relatie zal gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hou monologen, dan komt hij met een tekort aan emotie, dan kom ik met een overschot aan emotie en dan is mijn punt duidelijk, doet meneer het de volgende keer anders en ben ik weer voorzien van een beter perspectief
Ik ook niet meestal, met 16 bier wel maar dan begin ik een beetje te falenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was graag wat impulsiever geweest.
Zelfs met 8 bier op spreek ik nog geen vrouw aan.
Ik overval anderen wel eens met dingen die ik er per ongeluk uit flap, en die ik eigenlijk niet had moeten zeggen of gewoon verkeerd aankomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lol, wat doe je dan?
Ik zie niet in hoe impulsieve dingen je relatie kunnen verpesten, zolang het niet vreemdgaan betreft.
Nee, maar echt, mijn vriend heeft echt een gebrek aan tact, verder soms gewoon sociaal een beetje lastig en enorm rationeel. Echt dat je denkt van: Y U NO EMOTIE!?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo voorzie ik dat het bij mij in een relatie zal gaan.Hopelijk heb ik iemand die begrip en geduld kan opbrengen voor mijn onvermogen om goed met gevoelens om te gaan.
Edarrawen en newbie114quote:
Ik en Newbiequote:
Live date, op de meetquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh, feli! Hopelijk wordt 't leuk. We willen wel een verslag hebben k?
Nou, ik wens je veel succes danquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Live date, op de meet![]()
je kunt zelfs toekijken
Guiltyquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik overval anderen wel eens met dingen die ik er per ongeluk uit flap, en die ik eigenlijk niet had moeten zeggen of gewoon verkeerd aankomen
Zo lang je maar goed praat over wat je dwars zit en eentje kan inzien dat de ander soms iets kan dan komt het wel goed. Dan moet de ander wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar echt, mijn vriend heeft echt een gebrek aan tact, verder soms gewoon sociaal een beetje lastig en enorm rationeel. Echt dat je denkt van: Y U NO EMOTIE!?
Ik leef op emotie, ik doe alles op gevoel.
Ik heb gewoon heel veel geduld, soms vergeet ik dat ik zijn eerste vriendin ben, tja, als je dan ook gelijk mij treft..Met vallen en opstaan kom je er wel, soms moet je alleen je trots opzij zetten
Waar ik benieuwd naar ben, waar je (toekomstige) vriendin/vriend mee te maken krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo voorzie ik dat het bij mij in een relatie zal gaan.Hopelijk heb ik iemand die begrip en geduld kan opbrengen voor mijn onvermogen om goed met gevoelens om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im quite a catch.![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh dan kom ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
je kunt zelfs toekijken
Het zit je wel héél erg dwars hequote:
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het zit je wel héél erg dwars he
kom ik er wel kk stoned bijzittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
je kunt zelfs toekijken
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ik benieuwd naar ben hoe waar je (toekomstige) vriendin/vriend mee te maken krijgt.
Als je zo gek bent om mij als vriend te nemen krijg je een:Ik ga ook zo'n lijstje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im quite a catch.![]()
handig een soort gebruiksaanwijzing
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoho ik kom niet he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kom ik er wel kk stoned bijzitten![]()
En heloef hosseltips geven terwijl we in een hoekje aant FOK!en zijn.,
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ik benieuwd naar ben hoe waar je (toekomstige) vriendin/vriend mee te maken krijgt.
Als je zo gek bent om mij als vriend te nemen krijg je een:Je hebt alles wat een maatje nodig heeft, je moet alleen jezelf ook nog op de manier aantrekkelijk maken dat je als potentieel wordt gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im quite a catch.
Anonimity is a bliss
Ja god wist ik maar eens hoe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt alles wat een maatje nodig heeft, je moet alleen jezelf ook nog op de manier aantrekkelijk maken dat je als potentieel wordt gezien!
Praat met ze over seks, kan niet missen dat ze het doorhebben dan!quote:
Praat met ze over seks?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Praat met ze over seks, kan niet missen dat ze het doorhebben dan!
Weetje, ik wist dat hij zo was. Ik moet accepteren dat het zo is en dat ik aan sommige dingen nou eenmaal niks kan doen. Of het werkt is een tweede, maar tot die tijd kan ik alleen maar meebuigen met de wind en hopen dat ik niet knakquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty
[..]
Zo lang je maar goed praat over wat je dwars zit en eentje kan inzien dat de ander soms iets kan dan komt het wel goed. Dan moet de ander wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnen
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Praat met ze over seks?![]()
Weet je hoe ongemakkelijk dat is met iemand die je leuk vind?
Jij praat met jongens die jij leuk vind in het "echte leven" om het maar zo even te zeggen ook gezellig over seks?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Je wilt het wel doen, maar er niet over praten?
Kijk, naat was de enige die op vrijdagnacht nog online was en ik had net de meest walgelijke ervaring met mijn ex achter de rug. 1 keer raden bij wie ik mijn hart uitstortte. Ik had alles al verteld en toen zat hij in mijn hoofd, tja, toen werd het akward. Maar die eerlijkheid in het begin heeft me echt geholpen. No way dat ik alles had durven zeggen andersquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Praat met ze over seks?![]()
Weet je hoe ongemakkelijk dat is met iemand die je leuk vind?
Heb ik wel eens gedaan ja, er is alleen niks uit voortgekomen die keerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij praat met jongens die jij leuk vind in het "echte leven" om het maar zo even te zeggen ook gezellig over seks?
Ja en? Zo ramp is het echt niet dat je nog geen ervaring hebt. Geen ervaring betekend niet dat je er niet over kan praten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Daarnaast als je het al over seks zou hebben komt vanzelf de vraag "heb je het al gedaan?"
Ik heb er ook vertrouwen in dat als ik een relatie krijg dat het goed gaat komen. Ik weet waar mijn zwakke punten liggen ongeveer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje, ik wist dat hij zo was. Ik moet accepteren dat het zo is en dat ik aan sommige dingen nou eenmaal niks kan doen. Of het werkt is een tweede, maar tot die tijd kan ik alleen maar meebuigen met de wind en hopen dat ik niet knak
Neemt niet weg dat ik het ongemakkelijk vind omdat te moeten vertellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Edarrawen het volgende:
En op jouw leeftijd is het niet raar om maagd te zijn (net als op de mijne trouwens).
En weten dat je fout zit. Dat is een lifesaverquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Zo ramp is het echt niet dat je nog geen ervaring hebt. Geen ervaring betekend niet dat je er niet over kan praten hoor.
[..]
Ik heb er ook vertrouwen in dat als ik een relatie krijg dat het goed gaat komen. Ik weet waar mijn zwakke punten liggen ongeveer.
Mijn leeftijd is het hoogstens wat raar. Maar geen ramp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
En op jouw leeftijd is het niet raar om maagd te zijn (net als op de mijne trouwens).
Ik praat al amper met meisjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ja, er is alleen niks uit voortgekomen die keer
Niet denken, gewoon doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praat al amper met meisjes.
Dus als ik ze een keer spreek ga ik het niet met ze over seks hebben.
Je mag wel op mij oefenen met het pratenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praat al amper met meisjes.
Dus als ik ze een keer spreek ga ik het niet met ze over seks hebben.
Dat is wel moeilijk maar daar word je vanzelf beter inquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En weten dat je fout zit. Dat is een lifesaver
Maar goed ik vind niemand leuk op het moment dus dat hoeft voorlopig niet gelukkig.quote:
Ach, daar moet je ff doorheen. Wat Edar zegt is wel gewoon waar. Je dringt jezelf op de voorgrond als potentieeltje als je over seks begint. Want hoe aardig je ook bent, ze moeten wel een beetje warm van je worden. Soms moet je ze even helpen door het gesprek op seks te brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het ongemakkelijk vind omdat te moeten vertellen.
Dat is echt het lastigst. Vooral als je je realiseert wat voor een oen je 5 minuten geleden wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk maar daar word je vanzelf beter in
Ik vond jou leuk, tot dat ik hoorde dat je een vriend had.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag wel op mij oefenen met het praten
Maar je vindt mij niet leuk
Hier op Fok! in singles vaak genoeg mee gepraat over seks. Vooral leukquote:
Dan kun je wel met haar praten toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond jou leuk, tot dat ik hoorde dat je een vriend had.
Een hoop geklieder...:Pquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! in singles vaak genoeg mee gepraat over seks. Vooral leukjij als maagd weet niet wat seks is en je weet niet wat je mist
Faye en ik praten al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kun je wel met haar praten toch?
Daarom gewoon juist oefenen met praten met meisjes. Het is een kwestie van doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar goed ik vind niemand leuk op het moment dus dat hoeft voorlopig niet gelukkig.
Dat is lastig inderdaad. Nog geen ervaring mee overigensquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt het lastigst. Vooral als je je realiseert wat voor een oen je 5 minuten geleden was
Maar goed ik begin wel gewoon bij het begin: überhaupt een leuk meisje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, daar moet je ff doorheen. Wat Edar zegt is wel gewoon waar. Je dringt jezelf op de voorgrond als potentieeltje als je over seks begint. Want hoe aardig je ook bent, ze moeten wel een beetje warm van je worden. Soms moet je ze even helpen door het gesprek op seks te brengen.
Gewoon eens proberen. Zijn vaak ook nog leuke gesprekken, zeker met een paar biertjes op
Dat ookquote:
Zou dat meer belemmeren dat ze dikker is geworden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens een leuk gesprekje gehad met een vrouw op wie ik een (klein, dat wel) oogje had. Gesprek ging lekker (was lekker oefenen voor mij). Had haar een aantal jaar niet meer gezien...sjonge wat is zij ontploft zeg...jammer weer
Ik bedoelde ontploft als in "dik geworden"
Ik vermoedde al zoiets...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedoelde ontploft als in "dik geworden"
Wel prima oefening daar m'n interesse sowiezo nooit qua karakter was. Ze was een beetje raar t5ypetje met verder wel een leuk figuurquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat meer belemmeren dat ze dikker is geworden?
Dat vonden ze in mijn klas toen wel toen ik eens bekend maakte dat ik nog maagd was. HBO tweede jaars toen. De meeste mensen vonden het maar vreemd van mij en ze dachten allemaal wel dat ik al ontmaagd was blabla.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Ik snap dat echt nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond jou leuk, tot dat ik hoorde dat je een vriend had.
Nee (niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij wellicht zelfmoordterroristen kende.
Dat ik jou leuk vond toen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nog steeds niet
Je weet het nooitquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel prima oefening daar m'n interesse sowiezo nooit qua karakter was. Ze was een beetje raar t5ypetje met verder wel een leuk figuur
Wees blij, echt single zijn heeft zn voordelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon juist oefenen met praten met meisjes. Het is een kwestie van doen
[..]
Dat is lastig inderdaad. Nog geen ervaring mee overigens
En toch heb ik in mijn klas (die hecht was) best vaak over seks gepraat. Wat je bijvoorbeeld hebt gedaan, wat afknappers zijne tc. Dat komt er gewoon van als je een tussenuurtje hebt ofzo. Op mijn werk zal ik dat nooit doen, met vrienden uiteraard wel - niet uitgebreid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
Oh wat voel ik me toch een enorm ervaren puber.
Maar goed toen ik 14 was begon ik wel ooit over seks tegen een meisje.
Haar reactie "eh kunnen we het ergens anders over hebben?"![]()
Maar ik snap ook niet hoe je dat naar boven haalt in een gesprek.
Ik zou me doodschrikken als een vrouw opeens begint te lullen over seks als we in gesprek zijn.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet het nooitmaar goed dat je met haar gesproken hebt
nee toch nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wees blij, echt single zijn heeft zn voordelen
Dat maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Het is toch ook wel hengeltjes uitgooien en kijken of er wat bijt...al lag het haakje in haar geval nog aan de oppervlakte!
Je had een leuke foto op Skype.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat voor elkaar?
En toen zag je haar als relatie materiaal of gewoon vermoedelijk een leuk meisje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had een leuke foto op Skype.
Daarnaast heb jij zo'n lief en schattig stemmetje.
Kort gezegd: het ging over seksquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:22 schreef kree het volgende:
Zo dat is hard gegaan, weer een paar topics verder
Iemand een korte samenvatting?
Ga geen 300 nog wat posts doorlezen.
Er was er ook 1tje die ik heel wat leuker vond. Ze zou ook veel beter bij me passen (qua leeftijd en zo), maar ze had nooit interesse in mij getoond. Maar wie weet hoe 't later gaat, om de 1 of andere reden kom ik haar om de zoveel tijd steeds weer tegenquote:
Ik lul altijd over vrouwen en seks eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En toch heb ik in mijn klas (die hecht was) best vaak over seks gepraat. Wat je bijvoorbeeld hebt gedaan, wat afknappers zijne tc. Dat komt er gewoon van als je een tussenuurtje hebt ofzo. Op mijn werk zal ik dat nooit doen, met vrienden uiteraard wel - niet uitgebreid.
Ik dacht: dat is een leuk meisje ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En toen zag je haar als relatie materiaal of gewoon vermoedelijk een leuk meisje?
Faye is een meisje, dus ja dat telt mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lul altijd over vrouwen en seks eigenlijk.![]()
Maar nooit met meisje, of nou ja of je moet Faye meetellen.
zo binnen 1 post weer op de hoogte, hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kort gezegd: het ging over seks
Ja goh zo bedoel ik dat niet he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faye is een meisje, dus ja dat telt mee.
Oja, want mij vindt je toch helemaal niets. Nou bedankt weer he Heloef!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja goh zo bedoel ik dat niet he.![]()
Met jou kan ik ook gerust over seks lullen IRL.
Zeker maar iemand waarmee je dingen kan delen is ook erg leuk fijn geweldigquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel! Single zijn kan echt enorm lekker zijn!
Gewoon een keertje een gesprek aanknopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er was er ook 1tje die ik heel wat leuker vond. Ze zou ook veel beter bij me passen (qua leeftijd en zo), maar ze had nooit interesse in mij getoond. Maar wie weet hoe 't later gaat, om de 1 of andere reden kom ik haar om de zoveel tijd steeds weer tegen
Hoho dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, want mij vindt je toch helemaal niets. Nou bedankt weer he Heloef!
Nee dat is me gelukkig nog bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heloef, ben je trouwens autistisch?
Wou ik ook, maar ze was met iemand anders in gesprek en al weg voor ik haar kom 'onderscheppen'...naja, kom haar vast wel weer een keer tegen en er zijn meer vissen in de zeequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon een keertje een gesprek aanknopen
Hehe, okquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is me gelukkig nog bespaard gebleven.
Ohja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho dat heb ik nooit gezegd.
Alleen jij valt op mannen.
Dat had ik zaterdag ook. Ik wilde een meisje aanspreken maar ik zag haar niet meer die dag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wou ik ook, maar ze was met iemand anders in gesprek en al weg voor ik haar kom 'onderscheppen'...naja, kom haar vast wel weer een keer tegen en er zijn meer vissen in de zee
Denk je dat je haar nog wel een keer tegen gaat komen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag ook. Ik wilde een meisje aanspreken maar ik zag haar niet meer die dag.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat je haar nog wel een keer tegen gaat komen?
Dan snap ik het alsnog niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had een leuke foto op Skype.
Daarnaast heb jij zo'n lief en schattig stemmetje.
Myra is leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Over een jaartje proberen we het.
Wat begrijp je daar niet aan? Het is toch echt helder geformuleerd. Hij vond jou toen overkomen als een leuk meisje, that's it.quote:
Nee joh dan moet je me alles leren, ik ook niet leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Over een jaartje proberen we het.
Ik wil jullie ook meeten!quote:
Dat is erger dan het lijkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je me alles leren, ik ook niet leuk.
Jij bent gewoon heel lief en schattig en leuk.quote:
Ik ken ook nog lang niet alles hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je me alles leren, ik ook niet leuk.
Okee wie opent er een topic voor een AutoRAI meet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik was laatst op de IAA in Franfurt, autobeurs, dat is wel een mooie gelegenheid om te oefenen. Je word daar continue aangesproken door die modellen die daar op die stands werken. Dat is natuurlijk hun job maar het is wel een mooie gelegenheid om te oefenen in gesprekken aan de gang houden met hele mooie vrouwen. Dus dat is wel een aanrader denk ik.
Nee, ik zie niet wat er leuk aan mij is. Ik heb een mooie kont and thats about itquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat begrijp je daar niet aan? Het is toch echt helder geformuleerd. Hij vond jou toen overkomen als een leuk meisje, that's it.
Volgens mij zoek je hier gewoon aandacht/bevestiging.
Dat is eigenlijk best wel een tof idee, was ik nooit opgekomen. Maar juist omdat het hun werk is kan je niet echt iets fout doen en toch een beetje reacties peilen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik was laatst op de IAA in Franfurt, autobeurs, dat is wel een mooie gelegenheid om te oefenen. Je word daar continue aangesproken door die modellen die daar op die stands werken. Dat is natuurlijk hun job maar het is wel een mooie gelegenheid om te oefenen in gesprekken aan de gang houden met hele mooie vrouwen. Dus dat is wel een aanrader denk ik.
pics.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet wat er leuk aan mij is. Ik heb een mooie kont and thats about it
Je bent sowieso gewoon een mooi meisje hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet wat er leuk aan mij is. Ik heb een mooie kont and thats about it
De AutoRAI!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee wie opent er een topic voor een AutoRAI meet?
Geen idee. Lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Straks ga je nog zeggen dat je van voetbal houdt.quote:
Je bent spontaan. Je kan luisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik haat voetbalquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je van voetbal houdt.
Dan word ik gek.
Je hebt een vrolijke lieftallige uitstraling.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Amen.quote:
En andere sporten? Niet dat het relevant is ofzoquote:
Je zal allicht niet zo'n model aan de haak slaan maar sommigen hier durven nauwelijks met mooie vrouwen te praten heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt mij niet eigenlijk.
Ja, aandacht en bevestiging dus. Jij vindt van jezelf dat je een mooie kont hebt of heeft iemand jou dat gezegd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik durf wel met ze te praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Je zal allicht niet zo'n model aan de haak slaan maar sommigen hier durven nauwelijks met mooie vrouwen te praten heb ik de indruk.
Daaromquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Je zal allicht niet zo'n model aan de haak slaan maar sommigen hier durven nauwelijks met mooie vrouwen te praten heb ik de indruk.
Ik ben motorisch gestoord, wat denk je wat ik van sport vind?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andere sporten? Niet dat het relevant is ofzo
Zolang je het niet zelf hoeft te doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben motorisch gestoord, wat denk je wat ik van sport vind?
Heloef en myr hebben mijn kont gezienquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, aandacht en bevestiging dus. Jij vindt van jezelf dat je een mooie kont hebt of heeft iemand jou dat gezegd?
Wat mijn zusje vorig jaar tweette en wat ik heb opgeslagen omdat ik het heb gemarkeerd als favoriete tweetquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Bovendien is zoiets natuurlijk ook niet te vergelijken met de kroeg ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat mijn zusje vorig jaar tweette en wat ik heb opgeslagen omdat ik het heb gemarkeerd als favoriete tweet: werken als boothbabe op de nachtelijke release van World of Warcraft. Aldus nerdjes kijken. En heel veel van die nerdjes gingen haar dus ook aanspreken; proberen te flirten enzovoort. Ze ging er leuk mee om op dat moment maar achteraf hebben we wel gelachen om sommige briljante verhalen die ze vertelde.
![]()
Ik zou het dus niet proberen bij meisjes die ergens werken als model of wat dan ook aangezien ze jou niet serieus nemen. En ik denk dat dat ook wel te merken is.
Als je op de nachtelijke release bent van WoW neem ik je al niet serieus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat mijn zusje vorig jaar tweette en wat ik heb opgeslagen omdat ik het heb gemarkeerd als favoriete tweet: werken als boothbabe op de nachtelijke release van World of Warcraft. Aldus nerdjes kijken. En heel veel van die nerdjes gingen haar dus ook aanspreken; proberen te flirten enzovoort. Ze ging er leuk mee om op dat moment maar achteraf hebben we wel gelachen om sommige briljante verhalen die ze vertelde.
![]()
Ik zou het dus niet proberen bij meisjes die ergens werken als model of wat dan ook aangezien ze jou niet serieus nemen. En ik denk dat dat ook wel te merken is.
Ik heb het ook niet over versieren maar sommige mensen hier lijken als de dood te zijn om met een vrouw te praten en in zo'n setting is dat een stuk makkelijk dan bij het bakkertje op de hoek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
![]()
Het hoeft toch ook niet meteen serieus te zijn, je kan prima voor de lol gaan flirten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer ga ik mee. Puur om het eens mee te maken, kan je echt wel lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je op de nachtelijke release bent van WoW neem ik je al niet serieus.
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over versieren maar sommige mensen hier lijken als de dood te zijn om met een vrouw te praten en in zo'n setting is dat een stuk makkelijk dan bij het bakkertje op de hoek.
Dit jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je op de nachtelijke release bent van WoW neem ik je al niet serieus.
Volgens mij kan je toch beter de weg ofzo vragen op straat dan een praatje maken met zo'n modelquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over versieren maar sommige mensen hier lijken als de dood te zijn om met een vrouw te praten en in zo'n setting is dat een stuk makkelijk dan bij het bakkertje op de hoek.
Waarom of/of, doe het gewoon allebei een keertje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch beter de weg ofzo vragen op straat dan een praatje maken met zo'n model
Alsof jij zou flirten terwijl je de weg vraagtquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch beter de weg ofzo vragen op straat dan een praatje maken met zo'n model
Denk het ook ja, dat is toch iets ''veiliger''.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou daar eerlijk gezegd niet over beginnen, tenzij het heel duidelijk is dat zij dat graag wil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus jongens.
Maar dat beginnen over seks in gesprek met een meisje.
Leer me, hoe doe ik dat?
Maar dan praat je tenminste wel met zo'n iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof jij zou flirten terwijl je de weg vraagt
Je kan het bij mij toch ook?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Leer me, hoe doe ik dat?
Ja maar goed maar hoe vaak hadden we het daarvoor op FOK! en MSN al over seks gehad?quote:
Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Leer me, hoe doe ik dat?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof jij zou flirten terwijl je de weg vraagt
Laat ik eerst maar eens gewoon de weg vragen ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom of/of, doe het gewoon allebei een keertje.
Ga dat dan ook eens doen dan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
[..]
Laat ik eerst maar eens gewoon de weg vragen ofzo.
Dat schijnt te moeten hoor ik net.quote:
Dat zei ik drie maanden geleden al tegen hem!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga dat dan ook eens doen!
Daarvoor hoef je niet perse letterlijk over seks te beginnen hoor, gewoon flirten is ook prima.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat schijnt te moeten hoor ik net.![]()
Of in ieder geval een manier om niet te zoals nu altijd te eindigen als "alleen maar een toffe kerel"
En wat als ik het niet doe? Krijg ik dan straf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga dat dan ook eens doen dan!
En ik tegen jouquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik drie maanden geleden al tegen hem!
Ja god dat lukt zowel IRL als op internet niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet perse letterlijk over seks te beginnen hoor, gewoon flirten is ook prima.
Ik vind dat niet altijd even tof hoor. Keertje iemand die de eerste keer dat ik hem zag al wilde weten of ik dominantie wel aankon en wat voor dingen ik had gedaan en maar door blijven vragen en alles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Leer me, hoe doe ik dat?
Ja daarom juist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik drie maanden geleden al tegen hem!
Maar daar moet je subtiel voor zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet perse letterlijk over seks te beginnen hoor, gewoon flirten is ook prima.
Flirten is het makkelijkste wat er is, al vind ik het voor meisjes makkelijkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god dat lukt zowel IRL als op internet niet.
Je hebt er alleen jezelf mee hoor, als jij graag Remi blijft moet je het vooral laten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als ik het niet doe? Krijg ik dan straf?
Hehe ik durf gewoon een vrouw de weg te vragen.quote:
Met mannen? Hoe gaat dat dan bij jou?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet zeggen dat ik als ik ga shoppen, een terrasje pak en daarna ruzie heb met de kaartjesautomaat bij de ns toch zeker wel 15x op die dag 'flirt'
Dit weekend vroeg een meisje mij de weg naar de mac donalds en ik heb een lang gesprek met haar gehad. Het begon over dat de mac donalds niet in de stad was en dat dat onhandig was en zo kom je op een gegeven moment op een heel ander gesprek. Al met al toch een halfuur gepraat. Niet over een date gehad en ik bezit ook geen skills of wat dan ook maar met sommige mensen heb je gewoon een ''klik'' en dan gaat het (hoe raar het ook mag klinken) vanzelf aangezien je je op je gemak voelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk dat je wel wat skills in huis moet hebben om een gesprek van naar de weg vragen om te buigen in een date of iets dergelijks.
En jij denkt dat ik niets doe omdat te veranderen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt er alleen jezelf mee hoor, als jij graag Remi blijft moet je het vooral laten.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe ik durf gewoon een vrouw de weg te vragen.
Dan weten we dus waar je aan kan gaan werken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god dat lukt zowel IRL als op internet niet.
Precies, vreselijk is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat niet altijd even tof hoor. Keertje iemand die de eerste keer dat ik hem zag al wilde weten of ik dominantie wel aankon en wat voor dingen ik had gedaan en maar door blijven vragen en alles.Ongemakkelijk.
Subtiel flirten gebeurt volgens mij wel het meest, maar je kan het er ook best dik op leggen als je denkt dat je wel binnen bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar daar moet je subtiel voor zijn!
Dat dacht ik niet eens, maar je wijst sommige opties wel bij voorbaat al af terwijl het prima tips zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niets doe omdat te veranderen?
[..]
Ik ook
Als jij van jezelf al 'n beetje onzeker bent en niet zo sociaal bent, kan je toch echt beter iemand op straat de weg gaan vragen dan dat je een gesprek probeert aan te knopen met meerdere modellen imo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja daarom juist.
Kun je wel het boothbabe verhaal afdoen als drie keer niks, omdat je beter een meisje op straat kan aanspreken. Maarja als je dat laatste al niet eens doet dan wordt het ook niks.
Zulke idiote gesprekken was ik dan ook niet van plan te houden he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat niet altijd even tof hoor. Keertje iemand die de eerste keer dat ik hem zag al wilde weten of ik dominantie wel aankon en wat voor dingen ik had gedaan en maar door blijven vragen en alles.Ongemakkelijk.
En waarom is dat zoveel beter?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als jij van jezelf al 'n beetje onzeker bent en niet zo sociaal bent, kan je toch echt beter iemand op straat de weg gaan vragen dan dat je een gesprek probeert aan te knopen met meerdere modellen imo.
Ja maar hoe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan weten we dus waar je aan kan gaan werken.
Oh, nouja, ergens deed hij het wel goed, want ondanks de ongemakkelijke vragen voelde ik me genoeg op mijn gemak om ze te beantwoorden en gewoon open over seks te kunnen praten. Heb hem daarna ook nog wel vaker gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zulke idiote gesprekken was ik dan ook niet van plan te houden he.
Nou, heel makkelijk, al bedoel ik er niks mee. Maar gewoon een lief lachje bij het afrekenen, "nu maar hopen dat ik nog saldo brb, hihihi" dan begint een gesprek vanzelf, "hoii *glimlach* mag ik wat vragen?"quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met mannen? Hoe gaat dat dan bij jou?
Daar kun je over discussieren want als je verstand van auto's hebt bijvoorbeeld schud je de gespreksonderwerpen uit je mouw terwijl de meeste meisjes er niet zo van houden om op straat door wildvreemden aangesproken te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als jij van jezelf al 'n beetje onzeker bent en niet zo sociaal bent, kan je toch echt beter iemand op straat de weg gaan vragen dan dat je een gesprek probeert aan te knopen met meerdere modellen imo.
Dat klopt dat ik dat doe. Alleen niet iedere tip is voor iedereen bruikbaar. Die tip van die beurs is gewoon niets voor mij. Op zo'n manier mensen aanspreken ik zou knettergek worden en mijzelf geen houding weten te geven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet eens, maar je wijst sommige opties wel bij voorbaat al af terwijl het prima tips zijn.
Maar vooruit, wat doe je zoal dan?
Maar dat is toch gewoon leven?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, heel makkelijk, al bedoel ik er niks mee. Maar gewoon een lief lachje bij het afrekenen, "nu maar hopen dat ik nog saldo brb, hihihi" dan begint een gesprek vanzelf, "hoii *glimlach* mag ik wat vragen?"
Meestal hoe onnozeler en meisjesachtiger, hoe meer jongens erop lijken te kicken. Voorzichtige lachjes, dat is echt de sleutel. Flirten is niet iemands nummer vragen, tis iemand naar je hand zetten
Je moet ook heus niet perse elke tip in de praktijk uitvoeren, maar als je het niet eens wil proberen heb je er alleen jezelf mee. Dat is mijn punt, en je 'ohnee krijg ik nu straf' of sm opmerkingen zijn niet echt grappig dan hoor, het is namelijk niet mijn probleem maar het jouwe. Als je er niks mee wil is dat prima, maar goed als je wil veranderen zal je soms wat grotere stappen moeten proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat ik dat doe. Alleen niet iedere tip is voor iedereen bruikbaar. Die tip van die beurs is gewoon niets voor mij. Op zo'n manier mensen aanspreken ik zou knettergek worden en mijzelf geen houding weten te geven.
Ik wilde zaterdag een meisje aanspreken maar dat lukte niet, niet genoeg lef. Volgende keer probeer ik het weer.
Verder ben ik online bezig met chatten met een aantal meisjes
Klopt je moet toch ergens beginnenquote:
Ik stond dus in Walibi in de rij voor de achtbaan he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
Jongens, vandaag lachte er een meisje lief naar me![]()
Ik zat op de fiets op het fietspad, moest links gaan afslaan, maar een meisje kwam me tegemoet. In plaats van haar als een botte hork af te snijden remde ik bijna tot stilstand af en wachtte ik even. Terwijl ik dat deed keek ik haar per ongeluk aan en toen lachte ze lief naar me.
Beste dag van de week
Zie je wel dat oogcontact leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
Jongens, vandaag lachte er een meisje lief naar me![]()
Ik zat op de fiets op het fietspad, moest links gaan afslaan, maar een meisje kwam me tegemoet. In plaats van haar als een botte hork af te snijden remde ik bijna tot stilstand af en wachtte ik even. Terwijl ik dat deed keek ik haar per ongeluk aan en toen lachte ze lief naar me.
Beste dag van de week
Ja hallo dan flirt ik met iedere cassiere en buschauffeur die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, heel makkelijk, al bedoel ik er niks mee. Maar gewoon een lief lachje bij het afrekenen, "nu maar hopen dat ik nog saldo brb, hihihi" dan begint een gesprek vanzelf, "hoii *glimlach* mag ik wat vragen?"
Meestal hoe onnozeler en meisjesachtiger, hoe meer jongens erop lijken te kicken. Voorzichtige lachjes, dat is echt de sleutel. Flirten is niet iemands nummer vragen, tis iemand naar je hand zetten
Nouja, flirt je überhaupt wel? Zoniet weten we waarom je niet zomaar interessant bent voor meer, zoja hoe flirt ja dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hoe.
Ik doe schijnbaar iets verkeerd wat weet ik niet want ik ben schijnbaar nooit interessant.
Flirten is gewoon leven. Maar ik weet heus mijn saldo wel en ik kan ook gewoon lomp wat vragen. Tis een houding. Voor een meisje is de hulpeloze houding het beste. Ik ging laatst naar de bank voor een nieuwe pinpas. Net iets hoger praten, net iets dommer doen en net iets meer lachen et voila gratis nieuwe pasquote:
Nee want ik zit te wachten tot zij enigszins laten merken dat ik een kans maak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, flirt je überhaupt wel? Zoniet weten we waarom je niet zomaar interessant bent voor meer, zoja hoe flirt ja dan?
De meeste mensen flirten onbewustquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo dan flirt ik met iedere cassiere en buschauffeur die ik tegenkom.
Ik ben ook bezig om te veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet ook heus niet perse elke tip in de praktijk uitvoeren, maar als je het niet eens wil proberen heb je er alleen jezelf mee. Dat is mijn punt, en je 'ohnee krijg ik nu straf' of sm opmerkingen zijn niet echt grappig dan hoor, het is namelijk niet mijn probleem maar het jouwe. Als je er niks mee wil is dat prima, maar goed als je wil veranderen zal je soms wat grotere stappen moeten proberen.
Ik ben gewoon beleefd dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De meeste mensen flirten onbewust
Ik kreeg als vent ook een nieuwe pas. Heeft vrij weinig te maken met flirten. Maar met service naar je klanten toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Flirten is gewoon leven. Maar ik weet heus mijn saldo wel en ik kan ook gewoon lomp wat vragen. Tis een houding. Voor een meisje is de hulpeloze houding het beste. Ik ging laatst naar de bank voor een nieuwe pinpas. Net iets hoger praten, net iets dommer doen en net iets meer lachen et voila gratis nieuwe pas
Heb je deels gelijk in, maar toch zal dat model altijd beleefd tegen jou blijven, ook als je totaal niet tactische opmerkingen maakt plus raar gedrag. Dan kan zo iemand die daar ''oefent'' dus in de veronderstelling zijn dat wat hij doet bij die modellen helemaal correct is qua versieren aangezien die meiden er lekker in meegaan/positief op reageren en probeert die persoon zoiets in real life met ook zulk raar gedrag en niet tactische opmerkingen, wordt er sowieso niet zo beleefd op gereageerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom is dat zoveel beter?
Het zijn beide wildvreemden, maar het model dat op zo'n RAI aan het werk is zal een stuk beter meewerken dan een meisje dat haar eigen ding aan het doen is ergens in de stad.
Vooral als je met een vriend mee bent die sociaal wat sterker is kan je best wat opsteken van wat geflirt met zo'n model.
Nou daar gaat het dus fout, je moet niet gaan afwachten maar gewoon een beetje gaan flirten. En dan niet alleen met meiden waar je hoteldebotel van bent, maar inderdaad ook met het kassameisje of iemand die achter je in de rij staat waar je een opmerking tegen maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik zit te wachten tot zij enigszins laten merken dat ik een kans maak.
Nou goedzo dan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig om te veranderen.Het is nu nog gewoon een kwestie van dat soort dingen proberen.
Dat is zonde hoor, de meeste meisjes wachten juist ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik zit te wachten tot zij enigszins laten merken dat ik een kans maak.
Jij ziet het als flirten, ik zie het als normaal en alledaags.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De meeste mensen flirten onbewust
Ook voor nop?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kreeg als vent ook een nieuwe pas. Heeft vrij weinig te maken met flirten. Maar met service naar je klanten toe.
Jullie meisjes krijgen ook alles voor elkaar he?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Voor een meisje is de hulpeloze houding het beste. Ik ging laatst naar de bank voor een nieuwe pinpas. Net iets hoger praten, net iets dommer doen en net iets meer lachen et voila gratis nieuwe pas
Ja, vond het wel leuk. Ik denk dat ik ook terug glimlachte, maar ben niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Zie je wel dat oogcontact leuk kan zijn.
Als vent ja, daar heb je het al. Als vrouw/meisje is het gewoon zo makkelijk om te flirten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kreeg als vent ook een nieuwe pas. Heeft vrij weinig te maken met flirten. Maar met service naar je klanten toe.
Ja en dan komen we weer bij de angst voor afwijzing enzovoort.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou daar gaat het dus fout, je moet niet gaan afwachten maar gewoon een beetje gaan flirten. En dan niet alleen met meiden waar je hoteldebotel van bent, maar inderdaad ook met het kassameisje of iemand die achter je in de rij staat waar je een opmerking tegen maakt.
Als je bij de ING zit wel in ieder geval.quote:
Ik kan het ook niet uitleggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij ziet het als flirten, ik zie het als normaal en alledaags.
Daarom zei ik ook dat het nog beter is om een sociaal vaardige vriend mee te nemen voor de nodige feedback. Maar ook die modellen hebben zo hun grenzen, die laten ook wel blijken als het ze echt te gek worden. Je blaast het aanspreken van modellen teveel op lijkt het wel, het is puur voor de lol en om wat te oefenen met het hele sociale gebeuren. Zo extreem raar zijn de users hier ook weer niet dat ze echt zulk enorm afwijkend flirtgedrag gaan vertonen denk ik hoor, ze zijn eerder te schuchter en onzeker dan echt raar. En dan is het een prima manier om wat te oefenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb je deels gelijk in, maar toch zal dat model altijd beleefd tegen jou blijven, ook als je totaal niet tactische opmerkingen maakt plus raar gedrag. Dan kan zo iemand die daar ''oefent'' dus in de veronderstelling zijn dat wat hij doet bij die modellen helemaal correct is qua versieren aangezien die meiden er lekker in meegaan/positief op reageren en probeert die persoon zoiets in real life met ook zulk raar gedrag en niet tactische opmerkingen, wordt er sowieso niet zo beleefd op gereageerd.
je verward flirten met normaal sociaal gedrag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen
Hoezo moet dat? Je kan toch gewoon een knipoog/vette smile aan dat kassameisje geven, dat ze daar niet meteen enorm van begint te soppen is logisch maar dat hoeft toch ook niet perse. Het gaat er meer om dat jij het flirten oefent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan komen we weer bij de angst voor afwijzing enzovoort.
Daarnaast moet het ook wel een beetje van twee kanten komen neem ik aan?
[..]
Als je bij de ING zit wel in ieder geval.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zonde hoor, de meeste meisjes wachten juist ook.
Jij verwart t met d.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je verward flirten met normaal sociaal gedrag.
Mwoa, wat zij beschrijft is gewoon subtiel flirten wat veel vrouwen nou eenmaal vaak doen. Zo krijg je nou eenmaal net wat meer gedaan en mannen happen bijna altijd wel tenzij ze echt stront chagrijnig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je verward flirten met normaal sociaal gedrag.
Ja het gaat er ook niet om dat je ze probeert te versieren want dat lukt toch niet maar dat je gewoon een gesprek met zo'n iemand aanknoopt en inziet dat hun ook gewoon hele normale mensen zijn waar je niet bang voor hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het nog beter is om een sociaal vaardige vriend mee te nemen voor de nodige feedback. Maar ook die modellen hebben zo hun grenzen, die laten ook wel blijken als het ze echt te gek worden. Je blaast het aanspreken van modellen teveel op lijkt het wel, het is puur voor de lol en om wat te oefenen met het hele sociale gebeuren. Zo extreem raar zijn de users hier ook weer niet dat ze echt zulk enorm afwijkend flirtgedrag gaan vertonen denk ik hoor, ze zijn eerder te schuchter en onzeker dan echt raar. En dan is het een prima manier om wat te oefenen.
Ik heb dat vorig jaar gedaan een keer toen ik een meisje iets aangaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Je kan toch gewoon een knipoog/vette smile aan dat kassameisje geven, dat ze daar niet meteen enorm van begint te soppen is logisch maar dat hoeft toch ook niet perse. Het gaat er meer om dat jij het flirten oefent.
Ja precies, er hoeven geen dates uitgesleept te worden, totaal niet juist. Het is gewoon de drempel waar ze dan overheen gaan waardoor andere interacties met het andere geslacht wat soepeler kunnen gaan verlopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja het gaat er ook niet om dat je ze probeert te versieren want dat lukt toch niet maar dat je gewoon een gesprek met zo'n iemand aanknoopt en inziet dat hun ook gewoon hele normale mensen zijn waar je niet bang voor hoeft te zijn.
Ik weet het niet met die kassa meisjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Je kan toch gewoon een knipoog/vette smile aan dat kassameisje geven, dat ze daar niet meteen enorm van begint te soppen is logisch maar dat hoeft toch ook niet perse. Het gaat er meer om dat jij het flirten oefent.
Ik begrijp jou wel maar ik zie dat niet als flirten maar meer als beleefdheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen
Ik bedoel het echt andersquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik begrijp jou wel maar ik zie dat niet als flirten maar meer als beleefdheid.
Dan geef je geen knipoog maar een glimlach of zeg je net wat vrolijker gedag. Of je maakt een opmerking over wat er op dat moment gebeurt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar gedaan een keer toen ik een meisje iets aangaf.
Ze vond dat zo grappig dat ze vroeg of ik het nog een keer wou doen.![]()
Praten over seks en knipogen geven gingen niet echt lekker bij mij.
Lekker boeiend of ze er op zit te wachten, je gaat haar toch al niet zomaar meteen mee naar huis krijgen. Punt is dat dit een situatie is waarmee je zo goed als 1 op 1 even wat aandacht krijgt van een meisje, maak daar gebruik van in plaats van goedemiddag te mompelen en zo snel mogelijk af te rekenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet met die kassa meisjes.
Ja hoor er zitten leuke tussen, maar ik heb toch het idee dat ze er niet op zitten te wachten.
Waarschijnlijk komen er 20 gasten per dag langs die flirterig doen.
Bovendien zijn die meiden vaak wezenlozen omdat ze de hele dag alleen maar "piep piep piep" horen.
Kan dat ook wel aan ze zien, zo van blij als het weer einde werktijd is.
Die zijn echt gemeen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef mrk.n het volgende:
Soms loop ik in de stad om mensen iets aan te smeren (maandelijks geld overmaken naar Afrika e.d.) via een uitzendbureau en dan ga ik ook ''flirten'' met meisjes omdat ze op die manier stoppen en ik ze mogelijk iets aan kan smeren. Voor mij betekent dat niks (alleen maar meer geld) maar voor sommige meiden betekent het veel, maar zo kan je dan ook weer oefenen.
Ook een tip trouwens maar dan moet je eerst ook weer sociaal en een beetje zelfverzekerd worden.
Ja dat risico probeer ik dus ook te vermijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem zelf liever nooit het risico afgewezen te worden.
Waar wacht je nu nog op dan, eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat risico probeer ik dus ook te vermijden.
Maar wil ik wat moet ik wel eerst een paar keer op mijn bek.
Ik ben het glashard gaan ontkennen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan geef je geen knipoog maar een glimlach of zeg je net wat vrolijker gedag. Of je maakt een opmerking over wat er op dat moment gebeurt.
Het is allemaal niet zo moeilijk, die ene keer dat die knipoog voor jou gevoel niet zo lekker ging boeit niet voor de rest van de opties. En dan nog, je had haar toch aan het lachen? Maak er een grapje van ofzo en er is niks aan de hand.
Mijn werkgever zegt ook; gewoon beetje flirten enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn echt gemeen.Een keertje een jongen met zulke mooie blauwe ogen, ik smolt gewoon en moest die arme kindjes wel redden.
Zo staan ze hier ook regelmatig, sommige zijn toch net wat te opdringerig. Laatst ook weer eentje die toch even mijn handen vast moest pakken en me moest bedanken terwijl hij me diep in mijn ogen staarde toen ik zei dat ik al lid was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn echt gemeen.Een keertje een jongen met zulke mooie blauwe ogen, ik smolt gewoon en moest die arme kindjes wel redden.
Ik ken dat. Ik ben door zoiets donateur van Greenpeace geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil niet op mijn bek gaan dat is het probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waar wacht je nu nog op dan, eigenlijk?
Volgende keer niks ontkennen maar vragen wat je krijgt als je het nog een keer doet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het glashard gaan ontkennen.![]()
Het was enorm ongemakkelijk.
Ik kan het wel begrijpen, sowieso leer je precies hoe je dingen moet zeggen, tenminste dat had ik in het callcenter wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn werkgever zegt ook; gewoon beetje flirten enzo.![]()
Je denkt toch niet dat meisjes altijd omringd worden door jongens die ze wel willenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet op mijn bek gaan dat is het probleem.
Echt qua versieren is het echt niet leuk om een jongen te zijn.
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat meisjes altijd omringd worden door jongens die ze wel willen
Ik ben ook wel eens afgewezen.
Ik blaas niets op maar als jij gewoon een onnoemelijke kneus bent, en je hebt een kneuzige vriend die net zo onsociaal is en je maakt simpelweg domme en niet tactische opmerkingen die niet per definitie respectloos zijn dan geeft dat model haar grens niet aan hoor, die lult gewoon lekker mee omdat het simpelweg vermakelijk is. Vandaar ook de leuke verhalen van mijn zusje en vriendinnen die ik krijg te horen. Maar goed, dan gaat die persoon IRL sowieso wel op z'n bek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het nog beter is om een sociaal vaardige vriend mee te nemen voor de nodige feedback. Maar ook die modellen hebben zo hun grenzen, die laten ook wel blijken als het ze echt te gek worden. Je blaast het aanspreken van modellen teveel op lijkt het wel, het is puur voor de lol en om wat te oefenen met het hele sociale gebeuren. Zo extreem raar zijn de users hier ook weer niet dat ze echt zulk enorm afwijkend flirtgedrag gaan vertonen denk ik hoor, ze zijn eerder te schuchter en onzeker dan echt raar. En dan is het een prima manier om wat te oefenen.
Dat ga ik dus echt niet doen midden in de klas he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgende keer niks ontkennen maar vragen wat je krijgt als je het nog een keer doet.
Dat, denk dat als ik een meid was dat ik allang al een vent aan de haak had geslagen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Maar jullie hebben het toch meestal net wat makkelijker.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Maar jullie hebben het toch meestal net wat makkelijker.
Omdat van jullie geen initiatief verwacht wordt.quote:
Dan heb je het wel over hele extreme gevallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik blaas niets op maar als jij gewoon een onnoemelijke kneus bent, en je hebt een kneuzige vriend die net zo onsociaal is en je maakt simpelweg domme en niet tactische opmerkingen die niet per definitie respectloos zijn dan geeft dat model haar grens niet aan hoor, die lult gewoon lekker mee omdat het simpelweg vermakelijk is. Vandaar ook de leuke verhalen van mijn zusje en vriendinnen die ik krijg te horen. Maar goed, dan gaat die persoon IRL sowieso wel op z'n bek.
Dat klopt. Je wordt wel handiger in mensen aanspreken en leuke opmerkingen, maar het is geen aanrader als je sowieso al onzeker bent. Dan ga je geen mensen aanspreken of je gaat stotteren of wat dan ook, maar denk dat ze je dan niet eens aannemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, sowieso leer je precies hoe je dingen moet zeggen, tenminste dat had ik in het callcenter wel.
Die zijn er blijkbaar veel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over hele extreme gevallen.
Waarom denk je dat ik het had over een sociaal vaardige vriend? Dat is dus juist geen kneuzige vriend die net zo onsociaal is. En er zitten hier juist veel onzekere mensen, dus voor hen is het een prima tip. Nou zijn we het daar over eens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik blaas niets op maar als jij gewoon een onnoemelijke kneus bent, en je hebt een kneuzige vriend die net zo onsociaal is en je maakt simpelweg domme en niet tactische opmerkingen die niet per definitie respectloos zijn dan geeft dat model haar grens niet aan hoor, die lult gewoon lekker mee omdat het simpelweg vermakelijk is. Vandaar ook de leuke verhalen van mijn zusje en vriendinnen die ik krijg te horen. Maar goed, dan gaat die persoon IRL sowieso wel op z'n bek.
Maar als jij gewoon een normaal persoon bent die alleen 'n beetje onzeker is, kan het wel werken.
Als je de mensen ziet die het werk doen, dan nemen ze je niet zomaar aan nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat klopt. Je wordt wel handiger in mensen aanspreken en leuke opmerkingen, maar het is geen aanrader als je sowieso al onzeker bent. Dan ga je geen mensen aanspreken of je gaat stotteren of wat dan ook, maar denk dat ze je dan niet eens aannemen.
Nee ik word er zeurderig, depressief en negatief van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een paar keer op je bek gaan en dan krijg je vanzelf de /care gedachte en gaat het lukken.
Kijk, dit is toch een aardig compliment naar mij toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je de mensen ziet die het werk doen, dan nemen ze je niet zomaar aan nee.Het zijn altijd mensen die gewoon al voordat ze praten spontaan lijken en als ze dan praten kan je het gewoon niet anders dan met hun eens zijn.
Na de volgende 27 keer niet meer hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik word er zeurderige, depressief en negatief van.
Zo zagen we vandaag nog maar eens.
Nee hoe je het nu deed was een goede oplossing.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen midden in de klas he.![]()
Daarnaast heb ik haar al weken niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |