Ik zou een expres een Miele nemen die ook al wasdroger kan werkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt een duur jaar voor mijn ouders, mijn broer een wasmasjien en wij een wasmasjien
Goed idee, ik ook! Slaap lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Met fipo, met censuur!Die wasmachine herken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seksquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kun je dat in godsnaam voor elkaar krijgen
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef BGTes het volgende:
Sinds ik een keer van de machine afgedonderd ben en zo mijn enkelband scheurde durf ik het niet meer aan
Ze zet hem scheef gaat erop zitten en zet hem dan op lange was en extra spoelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaal
Dan geef je IB een por dan kan ie jou weer porren!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan niet slapen. Veelte wakker en druk in mijn hoofd over werk (rooster en beschikbaarheid enzo) en natuurlijk t appartement. Voelt nog zo onwerkelijk
quote:Beste Cali, Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 27-09-2011. Je bent nu officieel ingeschreven. Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding: Opleidingsnaam (instelling): Master Medical Biology
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig vanquote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
Wat is het toch mooi buiten, Met het zonnetje en alle bomen in herfstkleuren en steeds minder blad
Onze ramen ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig van
Bij mij liep het zelfs van men zadel af...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig van
Tot zover het gebeurde was het goed ja. Maar handdoekjes zijn glad en toen ik er dus per ongeluk afschoof kwam ik totaal verkeerd terecht en kon ik naar de eerste hulp xD Heb maar gewoon gezegd dat ik van de trap viel ofzoiets.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaal
Elke dag qua pijn een beetje beter...alleen mn energie is niet je van het...Dat moet ik dus nog even bespreken...Of ik niet opgehoogd kan worden qua medicatiequote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij mij liep het zelfs van men zadel af...![]()
@ laysa hoe is het intussen eigenlijk?
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elke dag qua pijn een beetje beter...alleen mn energie is niet je van het...Dat moet ik dus nog even bespreken...Of ik niet opgehoogd kan worden qua medicatie
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuisquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral dat zonnetje.
Hoe zit het met die BBQ zaterdag, Yashi en IB?
[..]
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?
Voor mijn rust doen ze er een snuifje dormicum bij!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuis
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stokenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuis
deed je dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stoken.
Subtiel, bro.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand Game of Thrones gezien/gelezen?
Ik lag in een deuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fucking genius. Geniale serie ook. Nog van plan om de boeken te bestellen (ooit)!
Als iemand anders dan wij de supplies halen ben je wat mij betreft welkom, weet alleen niet wat Ib vindquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral dat zonnetje.
Hoe zit het met die BBQ zaterdag, Yashi en IB?
[..]
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?
Argggh! Kapitein!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met een beetje mazzel ben ik zaterdag op zee te vinden, dus niet aanwezig
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand Game of Thrones gezien/gelezen?
Ik lag in een deuk
Jep gezien, niet gelezen. Ben benieuwd naar seizoen 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En plaatje
Vijf sterren microgolfovenkok
Je moet de plank lopen? Arggh!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Afterparty van surfvakantie, als het weer goed is huur ik een plank
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft iemand nog een back-up van die serie liggen. Ik heb natuurlijk het origineel, maar dat kan ik niet zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Mochten we zaterdag meet hebben, en mochten jullie komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ik het wel even neerladen voor je?
![]()
Hmmm, animo valt nog wat tegen merk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als iemand anders dan wij de supplies halen ben je wat mij betreft welkom, weet alleen niet wat Ib vind
Tot zoquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Laysa het volgende:
Zo....ff een half uur gewandeld.
En dan ga ik nu een salade met zalm,rivierkreeftjes en eitjes in elkaar flansen
Oeh, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Laysa het volgende:
Zo....ff een half uur gewandeld.
En dan ga ik nu een salade met zalm,rivierkreeftjes en eitjes in elkaar flansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het verzoek gister ingediend. Hoor ik pas maandag iets van aangezien ik niet meer voor maandag werk. Snap dat jij verder dingen wilt plannen, maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik heb nu al een verzoek ingediend voor dat ik die avond niet ingepland wordt (wat nog goedgekeurd moet worden) dit doe ik speciaal voor jou en als jij dan niet ff de moeite wilt nemen om te wachten hoeft het voor mij niet zo meerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, animo valt nog wat tegen merk ik.
Overigens: hoe staat 't nou met de 11e/12e? Dit, omdat er alweer andere planning om de hoek komt kijken... En ik wil de 11e best vrij houden, maar niet als ik over een paar dagen alsnog hoor dat 't niet doorgaat
Yay! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj! getekend, dus nu is het officieel
Ah ok, heb natuurlijk niet helemaal helder hoe het zit met vrij vragen bij jouquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek gister ingediend. Hoor ik pas maandag iets van aangezien ik niet meer voor maandag werk. Snap dat jij verder dingen wilt plannen, maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik heb nu al een verzoek ingediend voor dat ik die avond niet ingepland wordt (wat nog goedgekeurd moet worden) dit doe ik speciaal voor jou en als jij dan niet ff de moeite wilt nemen om te wachten hoeft het voor mij niet zo meer
Ja en de bewijslast ligt bij jou. Dat wordt dus een uittreksel van de GBA en die is natuurlijk niet gratis.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
Ik word GEK van DUO! Sinds ik ben verhuisd gaat alles mis en nu heb ik ineens post dat ik weer thuiswonende beurs krijg en van alles moet gaan terugbetalen. Morgen maar even bellen.
Is het niet bewijs genoeg dat ik sinds juni wel goed sta ingeschreven bij de gemeente? Wat een gedoe allemaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en de bewijslast ligt bij jou. Dat wordt dus een uittreksel van de GBA en die is natuurlijk niet gratis.
Wat voor bewijs heb je dan precies?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Is het niet bewijs genoeg dat ik sinds juni wel goed sta ingeschreven bij de gemeente? Wat een gedoe allemaal.
Als ik op 'mijn pagina' kijk bij DUO staat er bij 'adres GBA' het goede adres en bij 'woonadres studiefinanciering' mijn oude adres. En ik weet wel zeker dat ik dat veranderd heb. Blijkbaar mis gegaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor bewijs heb je dan precies?
Ga leren joh, maandag 3 oktober kan je jezelf hier druk over gaan makenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
Ik word GEK van DUO! Sinds ik ben verhuisd gaat alles mis en nu heb ik ineens post dat ik weer thuiswonende beurs krijg en van alles moet gaan terugbetalen. Morgen maar even bellen.
Dan zal je waarschijnlijk een uittreksel uit de GBA moeten overhandigen zodat ze kunnen zien waar je woonachtig was en wanneer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ik op 'mijn pagina' kijk bij DUO staat er bij 'adres GBA' het goede adres en bij 'woonadres studiefinanciering' mijn oude adres. En ik weet wel zeker dat ik dat veranderd heb. Blijkbaar mis gegaan.
Ik had het mailtje met 'je hebt post op de website' al 5 dagen geleden ontvangenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Ga leren joh, maandag 3 oktober kan je jezelf hier druk over gaan maken
Blugh. Ik zal er morgen eens over bellen. Dankjewel!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zal je waarschijnlijk een uittreksel uit de GBA moeten overhandigen zodat ze kunnen zien waar je woonachtig was en wanneer.
Weet je wat je beter kan doen? Mailen, dat is gratis en dan krijg je het zwart op wit en dat is altijd lastig als DUO later weer wat anders te melden heeft.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Blugh. Ik zal er morgen eens over bellen. Dankjewel!
Ik dacht bellen = sneller, maar ik ga meteen mailenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je wat je beter kan doen? Mailen, dat is gratis en dan krijg je het zwart op wit en dat is altijd lastig als DUO later weer wat anders te melden heeft.
lastig = handig.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht bellen = sneller, maar ik ga meteen mailen.
Hoe verloopt het bij jou?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Rituals het volgende:
Vrijdag tentamen, dus tijdtechnisch komt dat heel slecht uit.
Cool!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Dupje het volgende:
Maandag naar de studio van produces Guido Aalbers in Soest. Daar cello opnemen op de cd Lorrainville! http://www.lorrainville.nl/
Ik vind het ook belachelijk maar doe er helaas niet zo veel aan..quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah ok, heb natuurlijk niet helemaal helder hoe het zit met vrij vragen bij jou. Al moet ik zeggen dat ik het wel bizar vind dat je je rooster pas een week van tevoren krijgt... Ik vind een maand van tevoren vaak al krap!
Maar goed, als je speciaal hebt vrij gehouden mikken we gewoon op de 11e en hou ik die ook vrij. In 't ergste geval heb ik een compleet vrije avond
Moet swarmi 'm ook vrij houden dus!
Ik heb vandaag nog wel nodig om te leren zeg maarquote:
Dus de ander heb je afgeblazen?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:26 schreef Dupje het volgende:
Dinsdag weer kijken bij een appartement
http://huizen.marktplaats(...)1drMi&fta_ind=7&fs=1
Oh, ik dacht dat de servicekosten ook g/w/l inhielden, dat verandert de zaak nogal. Zeker met het verhaal van Laysa en jou kennende zou ik het dan wel even goed overwegenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:43 schreef Dupje het volgende:
Mja, die administratiekosten/bemiddelingskosten zijn bij particuliere huur bijna altijd 1 keer de kale huur. Soms zelfs nog met btw erop. Dus daar kom je bijna niet onderuit.
Ik ben heel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet. Hij is wel 60m2, 5m2 groter dan die andere. We hebben daar trouwens nog geen definitieve beslissing over gemaakt, maar denk dat we m idd niet meer doen. Hij is trouwens niet 800 euro inclusief, er moet nog gwl betaald worden. De servicekosten zitten er wel in. Dus ik denk dat je ook aan de 900 gaat komen ofzo.
Eens. Veelkleurig is wel een rare omschrijving, want er staan gewoon visjes opquote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30203355
Die willik als we er één moeten kopen IB
Ik zit op werk ook te kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat de site van Ikea bekijken en vraagt zich meteen af of dat wel verstandig is zonder IB
Wat ik namelijk ook erg belangrijk vind is om het huisje iets vrouwelijker aan te kleden.. Oftewel iets gezelliger te maken met kaarsjes enzo.. Maar goed daarvoor ga ik (gaan we) denk ik naar de Action of Xenos ofzo
Vraag me ook af waar ik dat dan allemaal neer moet gaan zetten maar dat komt vanaaf wel goed als ik de ruimte gezien heb
Ik vind het zo spannend allemaal
Hmm, ja, eigenlijk zou ik dan moeten vragen wat de kale huur is, en dat dat eigenlijk de bemiddelingskosten zijn, maarja dan komt er weer 19% btw op en dan zit je zo weer aan die 800 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de servicekosten ook g/w/l inhielden, dat verandert de zaak nogal. Zeker met het verhaal van Laysa en jou kennende zou ik het dan wel even goed overwegen
Kale huur is dus niet die 800 euro die ze willen hebben,want dat is inclusief servicekosten. wel zuur dat zulke dingen vragen zo normaal is
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Veelkleurig is wel een rare omschrijving, want er staan gewoon visjes op
[..]
Ik zit op werk ook te kijken
True, uitzuigersquote:Op donderdag 29 september 2011 11:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm, ja, eigenlijk zou ik dan moeten vragen wat de kale huur is, en dat dat eigenlijk de bemiddelingskosten zijn, maarja dan komt er weer 19% btw op en dan zit je zo weer aan die 800 waarschijnlijk.
Mijn kookeiland is op dit moment onbereikbaar.. Het is de week van het tentamen.. Ben vanochtend aan mijn laatste bestek begonnen geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2011 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
Swine of Rituals, hebben jullie enig idee of de kookplaat op krachtstroom aangesloten zit? Of zou een van jullie anders eens onderop de plaat kunnen kijken hoeveel vermogen hij trekt/de afzonderlijke pitten zijn?
Als ik zo op de site van de Ikea kijk zie ik dat gewone electrische kookplaten vaak nog meer vermogen vragen dan bijvoorbeeld inductie, en voor die 300 euro waar je bij de Ikea al een inductie plaat voor hebt vind ik dat nog wel een overweging
De keuken zit bij jullie achterin de woonkamer.. Bij ons aan de zijkant in een punt van een woonkamer die al zonder punt breder is dan jullie woonkamer.. Dan heb je toch altijd al meer ruimte dan een eenpersoonsunit?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
Jullie moeten even goed gaan nadenken wat je met de punthoek in de keuken doet. Als je dat niet praktisch oplost heb je uiteindelijk amper meer ruimte dan een eenpersoonsunit
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn kookeiland is op dit moment onbereikbaar.. Het is de week van het tentamen.. Ben vanochtend aan mijn laatste bestek begonnen geloof ik
Snap wat je bedoelt, maar of je die punt nou gebruikt om spullen in te zetten (zoals een koelkast/vriezer) of niet, een 'open' gedeelte zorgt ook voor ruimtelijkheidquote:Op donderdag 29 september 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
Jullie moeten even goed gaan nadenken wat je met de punthoek in de keuken doet. Als je dat niet praktisch oplost heb je uiteindelijk amper meer ruimte dan een eenpersoonsunit
Tuurlijk heb je meer vierkante meters, vooral ook in je hal, maar je zit ook met die paal midden in je kamer. Dat beperkt je wel in je indeling, dat ding is gewoon waanzinnig onpraktischquote:Op donderdag 29 september 2011 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De keuken zit bij jullie achterin de woonkamer.. Bij ons aan de zijkant in een punt van een woonkamer die al zonder punt breder is dan jullie woonkamer.. Dan heb je toch altijd al meer ruimte dan een eenpersoonsunit?
Zit ie ook wel, kijk maar gewoon vanavondquote:Op donderdag 29 september 2011 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanaaf eerst wel eens kijken..
Dacht overigens wel dat die paal meer in de keuken zat?
Och, dan zet je daar bijvoorbeeld je eettafel tegenaanquote:Op donderdag 29 september 2011 11:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je meer vierkante meters, vooral ook in je hal, maar je zit ook met die paal midden in je kamer. Dat beperkt je wel in je indeling, dat ding is gewoon waanzinnig onpraktisch
Ja maar je moet natuurlijk ook een beetje loopruimte bij je keuken hebben.. En hopelijk kan de eettafel daar nog net tegen aanstaan..quote:Op donderdag 29 september 2011 11:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Zit ie ook wel, kijk maar gewoon vanavond
Ga jij nou maar weer verder met lerenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Zit ie ook wel, kijk maar gewoon vanavond
Bah.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, matig verhaal
Tweede verdachte in zaak chlamydiameisje
Dan mag je gaan klussenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nu best engwat als ik t niet mooi vind
Nou, het is dat jullie en kast langs die wand gezet hebben, want anders is het een heel aantal meters dat nogal nutteloos is. Je wordt dan namelijk wel 'verplicht' om alles verder in het stuk ervoor te zetten aan eettafel enzo. Heb het idee dat je dat hier iets beter kunt schikken, maar kan tegenvallenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:51 schreef Californium het volgende:
Zoveel ruimte verliezen wij ook wel weer niet met de keuken
Maar idd, benieuwd hoe het gaat worden
Eens.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Hoe kan iets van nieuwbouw nou tegenvallen?
En net wat moblo zegt: je kan een hele hoop met stellingskasten...en dan niet te vergeten wat een mooi uitzicht jullie hebben + een eigen keuken, douche en toilet...nee dat kan echt niet tegenvallen!
Een ledikant?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zeg niets meer aan doen! Prima plan!
En dan dit in de woonkamer aan de muur:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Das bij de Entree ook hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het blijft gewoon stom dat je moet reageren op een fucking plattegrond
Ja maar daar mag je toch afwijzen of niet?quote:
Bij Entree mag je weigeren behalve als je als urgent geregistreerd staat meen ik. En dan nog mag je maar een aantal maal weigeren of zoiets.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je toch afwijzen of niet?
Blijkbaar hadden een aantal koppels toch gewoon aangebeld bij die mensen om het appartement te bekijken.. Die wisten ook bijna wel zeker dat ze het zouden worden.. Nouwij hadden 10 punten meer dan degene onder ons
In Mexico zijn ze heel handig om het dit soort personen in één keer af te leren. Een kettingzaag en een mes is alles wat nodig is..quote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, matig verhaal
Tweede verdachte in zaak chlamydiameisje
Voordeel is wel dat je mocht 'klussen'. Dat is wel echt een van de nadelen van de SSHN, bijvoorbeeld een schuifwand maken voor een kast is best een (betaalbare) optie om een grote kast te maken, maar dat kan natuurlijk niet omdat je dan door je vaste vloerbedekking heen boort enzoquote:Op donderdag 29 september 2011 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben zelfs van een Tolhuisappartement een woning kunnen maken naar onze zin!Dan moet dat op die locatie toch zeker wel lukken me dunkt!
Redelijk terecht, in dit soort gevallenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef Swine het volgende:
[..]
In Mexico zijn ze heel handig om het dit soort personen in één keer af te leren. Een kettingzaag en een mes is alles wat nodig is..
Dit! Helemaal geen spijt mee!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Redelijk terecht, in dit soort gevallen
Ah, dat zou chill zijn. Was ook wat ik in de enige post op de huurdersbelangen site kon vindenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij is dat kookeiland gekoppeld aan krachtstroom. Tenminste zo zag het eruit. Ik heb dat hele eiland nooit gebruikt.
Zijn die inductieplaten dan ook op krachtstroom?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, dat zou chill zijn. Was ook wat ik in de enige post op de huurdersbelangen site kon vindenIn dat geval kunnen we er sowieso wel iets anders aanhangen. Verwacht eigenlijk dat die standaard electrische pitten overigens ook al vrij veel trekken, zo niet meer dan een inductieplaat
Volgens mij is dat over het algemeen op drie fasen aan te sluiten jaquote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn die inductieplaten dan ook op krachtstroom?
Gewoon even normaal gaan doen nu hè. Zijn hartstikke mooie en grote appartementen waar je van gaat genieten. Feit blijft dat die paal er staat en dat je keuken in een punt loopt. Misschien niet heel praktisch maar oplosbaar. Denk er even goed over na en je komt er wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja naja als de kamer een beetje normale vormen zou hebben.. zou het al anders zijn.
Swine heeft me bang gemaakt nu
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:12 schreef Mikkie het volgende:
_!
Maar inderdaad zuur als je met die punt niets kan. Ik bedoel... dadelijk heb je voor niets gereageerd en je punten verspeeld. Want een beetje klussen in zo'n hoekje om er iets van te maken is niet te doen natuurlijk!
Je hebt gelijk, ik zou er ook een punthoofd van krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dank je. Heel grappig bedoeld, maar maak me maar weer belachelijk..
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar gaat het over? Ik heb denk ik het hele punt gemist?
Punthoofd had ik al gedaanquote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zou er ook een punthoofd van krijgen
goed punt!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben bv een brandtrap aan de voorkant voor het keukenraam...Nou echt mensen die dat zien vinden het DRAAAAAAAAAAAAAAMAaaaaaaaaaaaaaaaa.....maar wij niet want het scheelt een hele hoop inkijk en licht hebben we echt genoeg...ik bedoel maar te zeggen dat dingen vaak erger lijken dan dat ze zijn
Maar even serieus, wie maakt er nou een brandtrap voor een raamquote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben bv een brandtrap aan de voorkant voor het keukenraam...Nou echt mensen die dat zien vinden het DRAAAAAAAAAAAAAAMAaaaaaaaaaaaaaaaa.....maar wij niet want het scheelt een hele hoop inkijk en licht hebben we echt genoeg...ik bedoel maar te zeggen dat dingen vaak erger lijken dan dat ze zijn
Precies!quote:
Talisquote:Op donderdag 29 september 2011 13:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar even serieus, wie maakt er nou een brandtrap voor een raam
Dat denk ik ook wel, maar ik kan het me nu gewoon niet echt goed voorstellen en eigenlijk vind ik het dus raar dat je dan aan iets vast zit terwijl je niet eens weet hoe je het moet voorstellen.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:19 schreef Laysa het volgende:
Joh ik durf te wedden dat als je straks gaat kijken dat je he-le-maal verliefd zult zijn....En dat je Probleempjes die je nu denkt te zien echt als sneeuw voor de zon verdwijnt....Komt echt helemaal goed..
Terecht. Harde designfaalquote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Laysa het volgende:
Mind you....er zijn dus best wel wat bejaarden geweest die deze woning hebben afgewezen vanwege die brandtrap
Dit gebouw is oa ontwikkeld voor mensen die wat minder ter been zijn...dus dan is dat niet altijd even makkelijk...maar serieus....met de overburen die wij hebben hadden er wat min betreft nog wel 2 trappen bij gemogenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Terecht. Harde designfaaldoe hem dan voor een loos stukje muur
Maar aan de andere kant, anders hadden jullie het niet gehad
Vind ik een goede ruil!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
In ruil voor de brandtrap zijn we wel de enige met 2 balkons
+ veel meer ramen en dus veel meer licht....en wij hebben gelukkig de slaapkamer met een dichte wand ipv een glazen wandquote:Op donderdag 29 september 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
In ruil voor de brandtrap zijn we wel de enige met 2 balkons
Das meestal met een trap...maar dat doen die bejaardjes gelukkig nietquote:Op donderdag 29 september 2011 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Je bedoelt dat je ook op die trap kunt zitten?
1tje zonder glazen wand...dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 september 2011 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Slaapkamer met glazen wand, gekker moet het echt niet wordenWtf hebben jullie voor appartement zeg
Meid, komt allemaal goed! En ja, het is vreemd dat je via een plattegrond en zonder bezichtiging moet beslissen. En ja, het is spannend of het allemaal wel goed komt. Maar stiekem weet jij ook wel dat als je daar vanavond binnen loopt, je meteen helemaal blij bent en allemaal creatieve oplossingen gaat verzinnen voor wat je niet helemaal zint.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik kan het me nu gewoon niet echt goed voorstellen en eigenlijk vind ik het dus raar dat je dan aan iets vast zit terwijl je niet eens weet hoe je het moet voorstellen.
Ik zie het ook niet als probleem, heb ook nergens gezegd dat ik er geen oplossing voor zie (heb juist al gezegd van een bureau daar maken ofzo) Maar het is wel de plek waar we nog zo'n 2 a 3 jaar gaan wonen dus ik wil wel dat alles 100% oke is. En op dit moment kan ik mij niet echt een beeld vormen dus ja.
Maar goed als ik hier toch steeds belachelijk gemaakt wordt, en mensen maar door blijven gaan (onder andere moblo) terwijl diegene mij onderhand wel een beetje kennen en weten hoe ik in elkaar steek. Dan heb ik zoiets van flikker maar ff een eind op.
Dit!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, komt allemaal goed! En ja, het is vreemd dat je via een plattegrond en zonder bezichtiging moet beslissen. En ja, het is spannend of het allemaal wel goed komt. Maar stiekem weet jij ook wel dat als je daar vanavond binnen loopt, je meteen helemaal blij bent en allemaal creatieve oplossingen gaat verzinnen voor wat je niet helemaal zint.
En wees eerlijk: het is maar een huurappartementje hè. Het is geen koophuis waar je twintig jaar aan vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Yash kom op je laat je nu echt opnaaien door helemaal niks. Mensen maken wat woordgrapjes, meer niet... Iedereen weet dat je zenuwachtig bent en dat het kut is dat je voor zoiets moet kiezen zonder het gezien te hebben, maar je zo druk maken is nergens goed voor. Je gaat vanavond lekker kijken en volgens mij valt overal wel mee te werken, je moet je even indenken hoe sip jullie waren elke keer als jullie het niet werden... Nu heb je het wel, heb er dan ook zin in! Na vanavond weet je beter hoe je kunt gaan inrichten en over drie weken komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik kan het me nu gewoon niet echt goed voorstellen en eigenlijk vind ik het dus raar dat je dan aan iets vast zit terwijl je niet eens weet hoe je het moet voorstellen.
Ik zie het ook niet als probleem, heb ook nergens gezegd dat ik er geen oplossing voor zie (heb juist al gezegd van een bureau daar maken ofzo) Maar het is wel de plek waar we nog zo'n 2 a 3 jaar gaan wonen dus ik wil wel dat alles 100% oke is. En op dit moment kan ik mij niet echt een beeld vormen dus ja.
Maar goed als ik hier toch steeds belachelijk gemaakt wordt, en mensen maar door blijven gaan (onder andere moblo) terwijl diegene mij onderhand wel een beetje kennen en weten hoe ik in elkaar steek. Dan heb ik zoiets van flikker maar ff een eind op.
En dan heb je ook nog van die rotzakken hier die niets liever doen dan kwetsbare meisjes stangen. Als piranha's op een bloedend koeien karkas.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben op de een of andere manier de laatste tijd iedere keer zwaar emotioneel. Geen idee waar dat vandaan komt.. (en nee ik ben niet zwanger). Maar goed daardoor vat ik dingen wss ook verkeerd op. Excuses daarvoor dan. Maar het helpt niet altijd dat sommige van jullie nog extra doorgaan
Het komt waarschijnlijk over alsof ik allemaal problemen zie, maar dat heb ik niet zo bedoeld. Ik zie juist helemaal niks voor meen dat is juist "een probleem", maar dat komt vanavond vanzelf ook wel goed inderdaad.
En IB is enorm handig en heeft ook goede inzicht enzo en dat komt dus ook allemaal wel goed
En ook al kunnen we niks met die hoek of whatever dan kunnen we genoeg met de rest van het appartement. Dus ik bedoel verder niet negatief over te komen ofzo..
Ik zit mezelf gewoon een beetje in de weg de laatste tijd, en meestal ga ik dan van me afschrijven (liefdagboekidee) maar dat werkt ook niet echt
Dat zijn helemaal eikels. Van die lui die nog even olie op het vuur gooien!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die rotzakken hier die niets liever doen dan kwetsbare meisjes stangen. Als piranha's op een bloedend koeien karkas.
we bedoelen het goed hoor![]()
Zit jij nou Yashi te vergelijken met een koequote:Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die rotzakken hier die niets liever doen dan kwetsbare meisjes stangen. Als piranha's op een bloedend koeien karkas.
we bedoelen het goed hoor![]()
Jamaar, weet je hoe lekkar koe is?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zit jij nou Yashi te vergelijken met een koe
Als jij er niet was, i'd be on that, like white on rice.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Zit je nou te zeggen dat Yashi kei lekker is?
ik zat de vind ik leuk knop al te zoekenquote:
Dude, snor=awesomeness, period.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:29 schreef IrishBastard het volgende:
Toont maar weer aan dat de snor van Tom Selleck echt alles beter kan maken
Heb jij er al 1 laten groeien?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, snor=awesomeness, period.
Kan ik nietquote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij er al 1 laten groeien?
Oja, jij hebt echt van dat schaamhaar achtige baardgroei op rare plekkenquote:
tmi.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, jij hebt echt van dat schaamhaar achtige baardgroei op rare plekken
Schaamhaarachtig? SCHAAMHAARACHTIG???quote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Faal der evolutiequote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti heb een snor om ze piemol.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schaamhaarachtig? SCHAAMHAARACHTIG???
Neen, pruster, mijn pik en omstreken is kaal, mijn 'baard' daarentegen is nog nooit echt omschreven als zijnde 'vol' of 'weelderig'.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hosti heb een snor om ze piemol.
Ik heb helemaal niet zo'n grote neus.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Hosti heb een neus als een piemol, want z'n baard is van schaamhaar.
'Bijgehouden' dan. Whateverquote:
Ken je Tom Selleck?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk hoe het er bij IB bijstaat
Rimshot.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo'n grote neus.
We shall meet again, young grasshopper.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
Dus....
Ik heb besloten een baard te laten staan naar aanleiding van dit topic.
Osama zou jaloers zijn (RIP)quote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We shall meet again, young grasshopper.
Je hebt niet zoveel gemist. Het was niet extreem nuttig dit keer wat mij betreft. Het heeft ook geen twee uur geduurd.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:46 schreef Swine het volgende:
Kut, ben het college van vandaag met vragenuur compleet vergeten
Top!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel gemist. Het was niet extreem nuttig dit keer wat mij betreft. Het heeft ook geen twee uur geduurd.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
Dus....
Ik heb besloten een baard te laten staan naar aanleiding van dit topic.
Heb jij die oefentoets op BB al gemaakt? Zat op 63% (vanwege die heerlijke 2keuzevragenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel gemist. Het was niet extreem nuttig dit keer wat mij betreft. Het heeft ook geen twee uur geduurd.
Ja, maar sommige vragen kwamen uit een ander tentamen dat ik had geoefend, dus ik heb hem niet kunnen nakijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb jij die oefentoets op BB al gemaakt? Zat op 63% (vanwege die heerlijke 2keuzevragen)
http://owiwebserver.umcn.nl/advalvas/detail.php?select=4083quote:Op donderdag 29 september 2011 18:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, maar sommige vragen kwamen uit een ander tentamen dat ik had geoefend, dus ik heb hem niet kunnen nakijken. Ik vind 63% netjes! Ik haat tweekeuzevragen. Hopelijk hebben ze dat dit jaar een beetje aangepast, maar ik heb zo'n vermoeden van niet
.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Swine het volgende:
[..]
http://owiwebserver.umcn.nl/advalvas/detail.php?select=4083
Lekkerrrrrr op tijd
Hoeveel mensen hebben morgen geen HB potlood bij. Ik denk 40%
geen inkt en ganzeveer?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb denk ik een potlood of 30 op voorraad. Ik schrijf alleen maar met potlood eigenlijk.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mogen we in ieder geval die boekenkastjes die in de berging staan van jou meenemen
Technisch gesproken hadden jullie alleen één grote woon/slaapkamer en de rest gedeeld. Als jullie in die kamer ook een privé badkamer en keuken kwijt moesten dan hadden jullie ook heel wat minder ruimte gehad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meevaller: De paal staat niet echt midden in de kamer/keuken maar dicht bij de muur
Minder meevaller: Het is wel echt veel kleiner dan we nu hebben, vond de gang en woonkamer ook kleiner dan ik dacht en de slaapkamer helemaal, maar goed zij hadden het ook wel propvol staan, 2 grote banken, grote tafel, duizend kasten.. en ook een bed van 1,90 bij 2 terwijl wij 1.40 bij 2 hebben dus ja.
Ben benieuwd hoe het is als het leeg is.
Ja deels. We kregen geld terug omdat de electriciteit van de gezamelijke ruimten in de hoogtse belastingsschaal was geplaatst ipv de laagste. Feit blijft dat het persoonlijk verbruik dan nog steeds te hoog ligt als wat met de voorschotten verrekend wordt. Zijn heel wat klachten over richting de huurcommissie gegaan, maar daarna niets meer van gehoord..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Technisch gesproken hadden jullie alleen één grote woon/slaapkamer en de rest gedeeld. Als jullie in die kamer ook een privé badkamer en keuken kwijt moesten dan hadden jullie ook heel wat minder ruimte gehad.![]()
Over de gouverneur gesproken, is dat nog ooit opgelost met die servicekosten?
Wat zijn de kleuren? Doet namelijk ook een hoop met je ruimte.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meevaller: De paal staat niet echt midden in de kamer/keuken maar dicht bij de muur
Minder meevaller: Het is wel echt veel kleiner dan we nu hebben, vond de gang en woonkamer ook kleiner dan ik dacht en de slaapkamer helemaal, maar goed zij hadden het ook wel propvol staan, 2 grote banken, grote tafel, duizend kasten.. en ook een bed van 1,90 bij 2 terwijl wij 1.40 bij 2 hebben dus ja.
Vooral als je het lelijk vindt. Laat ze het er maar uit halen! Ik weet niet eens wat een realistische prijs is voor gordijnen (nieuw of tweedehands). Ik betaalde voor mijn vloer en ondervloer 100 euro aan de vorige bewoner.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt, die praktisch zwarte vloer helpt niet echt mee. Net als het feit dat ze de kamers behoorlijk volgepropt hadden
Waarschijnlijk zullen we trouwens niets van ze overnemen, leken echt de personen die overal de hoofdprijs voor wilden hebben
En meteen overal benoemen dat 'de gordijnen 300 euro waren, de vloer 400' etc
Nou, dan neem je het toch mooi mee
Met spiegeldeurquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Enige hoge wat we kopen OS een pax kast
Toen ik voor het eerst in deze kamer kwam kijken bij de vorige bewoonster vond ik het ook tegenvallen, het leek erg klein. Ook zij had erg veel meubels. Ik vind de kamer met mijn inrichting ruimer ogen. Kortom: komt vast goed!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dacht dat ik wel op tijd wakker wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst in deze kamer kwam kijken bij de vorige bewoonster vond ik het ook tegenvallen, het leek erg klein. Ook zij had erg veel meubels. Ik vind de kamer met mijn inrichting ruimer ogen. Kortom: komt vast goed!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Dacht dat ik wel op tijd wakker was
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:06 schreef Rituals het volgende:
[..].
Denk dat jij gisteren langer bent doorgegaan, ik lag erg vroeg in bed (al duurde het even voordat ik echt sliep).
Ik heb volgens mij nog nooit geleerd tot half 2 's nachtsquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:14 schreef Swine het volgende:
[..]
WaarschijnlijkGeloof dat ik rond half 2 afhaakte.
Had nog her 2011 doorgenomen.
Ach, 1 nachtje wat minderquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit geleerd tot half 2 's nachts. Ik slaap liever
![]()
.
Ik zag tijdens de VGT wel mensen gaan! Die moesten hun naam op een briefje schrijvenquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Ach, 1 nachtje wat minder![]()
Kan wel nu alweer druk gaan maken over het niet mogen plassen tijdens tentamen
Die gok durfde ik niet te maken, wist niet hoe moeilijk ze daarover zouden gaan doen. Heb gewoon die ochtend niets gedronken. Was ook niet echt concentratiebevorderendquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag tijdens de VGT wel mensen gaan! Die moesten hun naam op een briefje schrijven.
Ik weet ook niet hoe moeilijk ze doen. Vervelend. Misschien vandaag wel even wat drinken? Als je nu drinkt kun je vast nog even naar de wc voor de toets begint.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Die gok durfde ik niet te maken, wist niet hoe moeilijk ze daarover zouden gaan doen. Heb gewoon die ochtend niets gedronken. Was ook niet echt concentratiebevorderend
Drie?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe moeilijk ze doen. Vervelend. Misschien vandaag wel even wat drinken? Als je nu drinkt kun je vast nog even naar de wc voor de toets begint.
Ik zag dat de jongen die naast me zat bij de VGT binnen één uur drie blikjes Red Bull had gedronken en vroeg me al af wanneer hij naar de wc zou gaan. Dat gebeurde inderdaad niet veel later.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Drie?!![]()
Dan kom ik niet meer van de wc af denk ik
Jij lag er niet om kwart over negen al inquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Dacht dat ik wel op tijd wakker was
mensen met een epilipetische aanval in de voorgeschiedenis van minder dan een half jaar geleden mogen ook niet rijden..quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Oude mensen mogen niet meer rijden. Serieus hoe fucking blind ben je als je mij over het hoofd ziet, op de fiets.
Gaat t niet om, ik ben een heel kalm mens en totaal niet agressief. Maar ik heb behoefte om de eerstvolgende persoon die me aanspreekt te vierendelen en dingen te doen die beter niet uitgeschreven dienen te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:17 schreef Swine het volgende:
[..]
mensen met een epilipetische aanval in de voorgeschiedenis van minder dan een half jaar geleden mogen ook niet rijden..
OT; je leeft nog
2 vrienden van mij hebben ooit een tattoo laten zetten bij Skin-o-matic in nijmegen en waren daar zeer tevreden over, verders kan ik je niet helpen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:39 schreef BGTes het volgende:
* BGTes aait Hosti![]()
On another note: wie heeft er ervaringen met Nijmeegse tattooshops? (Of Arnhem, als het maar in die buurt ligt) Welke zijn betrouwbaar? Ben bereid meer te betalen als ze betrouwbaarder zijn. Ze hoeven niet de beste tekenaars te zijn want mijn tattoo wordt geen ingewikkelde tekening en die van mn vriendin ook niet
Hmm die naam komt vaker voorbij. Denk dat ik er komende week eens langsga dan, thanksquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:16 schreef Difficult het volgende:
[..]
2 vrienden van mij hebben ooit een tattoo laten zetten bij Skin-o-matic in nijmegen en waren daar zeer tevreden over, verders kan ik je niet helpen.
En gods tering dat script tegen Adblock word steeds triester... Kan geen spoilers meer zien als het aan staat en ik kan niet meer quoten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |