Ik zou een expres een Miele nemen die ook al wasdroger kan werkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt een duur jaar voor mijn ouders, mijn broer een wasmasjien en wij een wasmasjien
Goed idee, ik ook! Slaap lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Met fipo, met censuur!Die wasmachine herken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seksquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kun je dat in godsnaam voor elkaar krijgen
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef BGTes het volgende:
Sinds ik een keer van de machine afgedonderd ben en zo mijn enkelband scheurde durf ik het niet meer aan
Ze zet hem scheef gaat erop zitten en zet hem dan op lange was en extra spoelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaal
Dan geef je IB een por dan kan ie jou weer porren!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan niet slapen. Veelte wakker en druk in mijn hoofd over werk (rooster en beschikbaarheid enzo) en natuurlijk t appartement. Voelt nog zo onwerkelijk
quote:Beste Cali, Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 27-09-2011. Je bent nu officieel ingeschreven. Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding: Opleidingsnaam (instelling): Master Medical Biology
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig vanquote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
Wat is het toch mooi buiten, Met het zonnetje en alle bomen in herfstkleuren en steeds minder blad
Onze ramen ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig van
Bij mij liep het zelfs van men zadel af...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend zelfs een beetje vochtig van
Tot zover het gebeurde was het goed ja. Maar handdoekjes zijn glad en toen ik er dus per ongeluk afschoof kwam ik totaal verkeerd terecht en kon ik naar de eerste hulp xD Heb maar gewoon gezegd dat ik van de trap viel ofzoiets.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om steengoede seks gaat, anders is het een sneu verhaal
Elke dag qua pijn een beetje beter...alleen mn energie is niet je van het...Dat moet ik dus nog even bespreken...Of ik niet opgehoogd kan worden qua medicatiequote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij mij liep het zelfs van men zadel af...![]()
@ laysa hoe is het intussen eigenlijk?
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elke dag qua pijn een beetje beter...alleen mn energie is niet je van het...Dat moet ik dus nog even bespreken...Of ik niet opgehoogd kan worden qua medicatie
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuisquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral dat zonnetje.
Hoe zit het met die BBQ zaterdag, Yashi en IB?
[..]
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?
Voor mijn rust doen ze er een snuifje dormicum bij!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuis
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stokenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ze verhogen de meuk die in mn pomp zit....daar moet ik juist meer energie mee krijgen...Tenzij DK het een en ander achter mn rug om heeft geregeld met de arts in kader van dan is het zo lekker rustig thuis
deed je dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stoken.
Subtiel, bro.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh ok, dan zal ik verder niet meer stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand Game of Thrones gezien/gelezen?
Ik lag in een deuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fucking genius. Geniale serie ook. Nog van plan om de boeken te bestellen (ooit)!
Als iemand anders dan wij de supplies halen ben je wat mij betreft welkom, weet alleen niet wat Ib vindquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral dat zonnetje.
Hoe zit het met die BBQ zaterdag, Yashi en IB?
[..]
Maar meer medicatie betekent vaak toch ook meer sedatie?
Argggh! Kapitein!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met een beetje mazzel ben ik zaterdag op zee te vinden, dus niet aanwezig
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand Game of Thrones gezien/gelezen?
Ik lag in een deuk
Jep gezien, niet gelezen. Ben benieuwd naar seizoen 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En plaatje
Vijf sterren microgolfovenkok
Je moet de plank lopen? Arggh!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Afterparty van surfvakantie, als het weer goed is huur ik een plank
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft iemand nog een back-up van die serie liggen. Ik heb natuurlijk het origineel, maar dat kan ik niet zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Mochten we zaterdag meet hebben, en mochten jullie komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ik het wel even neerladen voor je?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |