Ook die is mooi hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
En de tweede taart! Iets minder goed gelukt, ik vind ronde taarten makkelijker
[ afbeelding ]
en de zijkant
[ afbeelding ]
toch leuk gedaan voor de eerste keer? Ik doe het je niet naquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn allereerste minipoging tot het versieren van cupcakes. (Met ontzettend mislukte cupcakes eronder, maar het ging even om het versieren).![]()
[ http://img254.imageshack.us/img254/2300/dsc01201i.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat klopt. Imageshack blokt Fok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dank je. Lukt alleen even niet om mijn foto te embedden op fok. Of kan dat niet met imageshack?
wat lief! Vooral die twee linkse zijn heel erg leuk voor als er een meisje geboren wordquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn allereerste minipoging tot het versieren van cupcakes. (Met ontzettend mislukte cupcakes eronder, maar het ging even om het versieren).![]()
[ afbeelding ]
Ik weet dat ze bij hema een mini cupcake vorm hebben en daar zou je dit misschien ook wel in kunnen maken?quote:Op zondag 13 november 2011 12:16 schreef Tegan het volgende:
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?
http://www.amazon.com/Chi(...)id=1321183028&sr=1-5
In mijn oven draait de plaat sowieso niet rondquote:Op zondag 13 november 2011 14:03 schreef Troel het volgende:
Ja, zo wil ik eigenlijk nog wel een cupcakesblikOf een grotere, zodat er 12 in een blik gaan
(maar of het dan nog goed ronddraait in de oven is een tweede natuurlijk
)
[ afbeelding ]
Wat mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Even nog een foto van de binnenkant van de paars/witte bruidstaart hihi
[ afbeelding ]
Ik krijg hem van de Sint!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik heb net stout gedaan en een keukenmachine besteldhij was echt betaalbaar en nog best om naar te kijken ook
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Even nog een foto van de binnenkant van de paars/witte bruidstaart hihi
[ afbeelding ]
Die is mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik heb net stout gedaan en een keukenmachine besteldhij was echt betaalbaar en nog best om naar te kijken ook
[ afbeelding ]
op de foto klikken, dan zie je waar die vandaan komtquote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is mooi
heb je een linkje?
Ik heb deze van Silverwood:quote:Op zondag 13 november 2011 12:16 schreef Tegan het volgende:
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?
http://www.amazon.com/Chi(...)id=1321183028&sr=1-5
ik heb hem via iChica.nl besteld, was gisteren een eendaagse actie .quote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is mooi
heb je een linkje?
Zoiets moet ik ook hebben! Als ik botercrème maak, zit mijn hele keuken onder de poedersuikerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
[ afbeelding ]
Hahaha! Ja bij mij ook. En mijn handmixer kan het niet goed aan. Ik krijg een rode Kenwood. <3 Kan niet wachten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef DanToenOoitNu het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook hebben! Als ik botercrème maak, zit mijn hele keuken onder de poedersuiker
Dat gaat ook prima fout met een standmixer hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hahaha! Ja bij mij ook. En mijn handmixer kan het niet goed aan. Ik krijg een rode Kenwood. <3 Kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |