In mijn oven draait de plaat sowieso niet rondquote:Op zondag 13 november 2011 14:03 schreef Troel het volgende:
Ja, zo wil ik eigenlijk nog wel een cupcakesblikOf een grotere, zodat er 12 in een blik gaan
(maar of het dan nog goed ronddraait in de oven is een tweede natuurlijk
)
[ afbeelding ]
Wat mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Even nog een foto van de binnenkant van de paars/witte bruidstaart hihi
[ afbeelding ]
Ik krijg hem van de Sint!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik heb net stout gedaan en een keukenmachine besteldhij was echt betaalbaar en nog best om naar te kijken ook
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Even nog een foto van de binnenkant van de paars/witte bruidstaart hihi
[ afbeelding ]
Die is mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik heb net stout gedaan en een keukenmachine besteldhij was echt betaalbaar en nog best om naar te kijken ook
[ afbeelding ]
op de foto klikken, dan zie je waar die vandaan komtquote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is mooi
heb je een linkje?
Ik heb deze van Silverwood:quote:Op zondag 13 november 2011 12:16 schreef Tegan het volgende:
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?
http://www.amazon.com/Chi(...)id=1321183028&sr=1-5
ik heb hem via iChica.nl besteld, was gisteren een eendaagse actie .quote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is mooi
heb je een linkje?
Zoiets moet ik ook hebben! Als ik botercrème maak, zit mijn hele keuken onder de poedersuikerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat mooi
[ afbeelding ]
Hahaha! Ja bij mij ook. En mijn handmixer kan het niet goed aan. Ik krijg een rode Kenwood. <3 Kan niet wachten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef DanToenOoitNu het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook hebben! Als ik botercrème maak, zit mijn hele keuken onder de poedersuiker
Dat gaat ook prima fout met een standmixer hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hahaha! Ja bij mij ook. En mijn handmixer kan het niet goed aan. Ik krijg een rode Kenwood. <3 Kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |