Ik heb bijna alleen maar gebakken in een combi-oven en met de funcakes mix zelfs ook daarin geen problemen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb met een gewoon cupcake recept ook al wel gehad dat ze instorten maar met de funcakes mix gaat het nooit fout idd!
Te koop bij Jamin tegenwoordig.
Nu heb ik een combi oven en dat is sowieso niks
Oh wat een leuk taartjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Pas weer eens een taartje gemaakt. Voor de eerste keer als opdrachtWas wel gewoon voor een collega. Dit is mijn 7e taart geloof ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awesome taartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Pas weer eens een taartje gemaakt. Voor de eerste keer als opdrachtWas wel gewoon voor een collega. Dit is mijn 7e taart geloof ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaah die laatste, lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een geweldige taart! <3
Vandaag cupcakes voor mijn moeder d'r werk gemaakt.
After Eight cupcakes met munt topping:
[ afbeelding ]
En speculaaskruiden cupcakes met stukjes kruidnoot en een toppung met speculaaskruiden en stukjes kruidnoot:
[ afbeelding ]
Oeh ik heb eergisteren een appeltaart met speculaaskruiden gemaakt, ik denk dat er ook wel een muffinvariatie moet komen jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb gewoon een basiscupcake recept gebruikt en speculaas kruiden toegevoegd en wat grof gehakte kruidnootjes.Ze zijn nog lekker knapperig van binnen. Echt noms.
het is ook echt alleen de marsepein en de wilton icing tubes die in de aanbieding zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef MarjoBlabla het volgende:
Whieeee, morgenochtend de Makro plunderen @ Groningen! Nu maar hopen dat ze een voorraadje van bakspullen hebben.. In Amsterdam wel gezien, maar nog niet in Groningen geweest. Stond wel in het krantje (marsepijn en wilton icing..) dus dan zullen ze het wel hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |