abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102646991
Kutverdikkie, ik kan niet op nummer 6 komen :(
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_102647481
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *

Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....

15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o *O*

[ afbeelding ]

Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html

Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.

Moet toch te doen zijn dacht ik zo ;)
Weer vet gedaan zeg! Even snel geluisterd en er zijn wat herkenbare dingen maar erg lastig om dan op de titels te komen.

Bij 3 bijvoorbeeld had ik dat hele geniale stukje dat daar gelijk achteraan komt in mijn hoofd en ging helemaal los maar wist niet welke plaat het was. :o Na een half uur dat stuk in mijn hoofd te hebben gehad ben ik mijn oude hardstylemappen door gaan spitten, waardoor er opeens een lampje ging branden. Zeer relaxed want nu kan ik die plaat ten minste ff luisteren. :9

---

Iemand trouwens die dit weekend M.I gaat bekijken?
https://partyflock.nl/party/204871:Strangerz.html
Ik wil er wel heen, maar ik heb niemand om mee te gaan. :P
gr gr
pi_102647590
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
:W
Misschien komt Krullie ook, maar ik wil sowieso wel!
pi_102648275
quote:

[..]

Weer vet gedaan zeg! Even snel geluisterd en er zijn wat herkenbare dingen maar erg lastig om dan op de titels te komen.

Bij 3 bijvoorbeeld had ik dat hele geniale stukje dat daar gelijk achteraan komt in mijn hoofd en ging helemaal los maar wist niet welke plaat het was. :o Na een half uur dat stuk in mijn hoofd te hebben gehad ben ik mijn oude hardstylemappen door gaan spitten, waardoor er opeens een lampje ging branden. Zeer relaxed want nu kan ik die plaat ten minste ff luisteren. :9

---

3 is voor mij echt te obscuur :P Zeker voor mijn tijd :P
pi_102648677
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef T-Force het volgende:

[..]

:W
Misschien komt Krullie ook, maar ik wil sowieso wel!
*O*

Ik zie het op PF idd.
DV heeft hem ook nog als optie staan. Gaat het hem worden voor jou of niet?
gr gr
pi_102648702
Hoe was de raw set van Stephanie @ XQ dan?
pi_102648771
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef 16meter het volgende:
Alles behalve Raw...
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:48:51 #258
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102649522
quote:
vet dark enso
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:26:10 #259
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_102650694
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef robuust89 het volgende:
Kutverdikkie, ik kan niet op nummer 6 komen :(
Easy one als je hem weet, probeer in je hoofd het melodietje af te maken :P Je weet de rest wel? Zoja, heb ik toch een ernstige concurrent :P
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_102650792
quote:
Helft van de set meegekregen. Vond het niet verkeerd.

Maar zeker als je haar zo op die manier neerzet ga je hoge en speciale verwachtingen krijgen. Dus het was het misschien nét niet...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_102652455
quote:
ligt eraan. Wacht nog even mail van 25 YRS Prophet af. Maar zal wel retedruk zijn met aanvragen
pi_102653907
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Easy one als je hem weet, probeer in je hoofd het melodietje af te maken :P Je weet de rest wel? Zoja, heb ik toch een ernstige concurrent :P
Ik weet 'm al! :P (paar uur geleden achter gekomen :P )

Nu dat "krakende schip" nog :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:32:09 #263
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_102655003
Sodeknetter Syndicate was vet zeg! Heerlijk zuiver belachelijk hard geluid en ik mocht nog 90 minuten draaien ook :D Dit was mn tracklist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oordelen over een live act kun je t beste doen als je n live act hebt meegemaakt
Sowieso is t erg leuk om hier aan te werken om creatief met je eigen tracks bezig te zijn, maar goed dan is t natuurlijk wel handig als je ook eigen tracks maakt :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:34 #264
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102655111
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef DjThera het volgende:
Sodeknetter Syndicate was vet zeg! Heerlijk zuiver belachelijk hard geluid en ik mocht nog 90 minuten draaien ook :D Dit was mn tracklist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oordelen over een live act kun je t beste doen als je n live act hebt meegemaakt
Sowieso is t erg leuk om hier aan te werken om creatief met je eigen tracks bezig te zijn, maar goed dan is t natuurlijk wel handig als je ook eigen tracks maakt :P
Afsluiten met Tymon.. Wat een held _O_
The Outside Agency
pi_102655484
Thera, hele hele hele vette tracklist _O_ Een aantal ken ik niet, maar hetgene wat ik ken en de (op)bouw van de set is fraai!

Mag ik alleen een opmerking maken over je hardcore/industrial afsluiters? Je draait daarbij nogal vaak dezelfde nummers. Art of Fighters - Oh my sun en Tymon - Gucci zie ik regelmatig voorbij komen, niks mis mee, vooral de laatste niet. Toch post ik hierbij wat nieuwe Industrial, om je wat meer inspiratie te geven :7

stuiteren :D :D :D :D
pi_102655755
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef T-Force het volgende:
Thera, hele hele hele vette tracklist _O_ Een aantal ken ik niet, maar hetgene wat ik ken en de (op)bouw van de set is fraai!

Mag ik alleen een opmerking maken over je hardcore/industrial afsluiters? Je draait daarbij nogal vaak dezelfde nummers. Art of Fighters - Oh my sun en Tymon - Gucci zie ik regelmatig voorbij komen, niks mis mee, vooral de laatste niet. Toch post ik hierbij wat nieuwe Industrial, om je wat meer inspiratie te geven :7

Das inderdaad fraai industrial werk ;)
Je zou ook voor de iets mainstream industrial kunnen kijken bij Negative A ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102655901
quote:

Weapons Of War :9, heerlijke plaat _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_102655975
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef DjThera het volgende:

SPOILER
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix) _O_

altijd vet dat jullie dat soort platen er tussen doen

Wie gaan hier heen:
https://partyflock.nl/party/202058:Hardnation.html ?
pi_102656039
* StM zal wss nooit snappen wat er leuk is aan industrial...

Dus zetten we maar lekkere early op :D

En de rest van Bitte ein Beat 9 CD 2 :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:

[..]

15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix) _O_

altijd vet dat jullie dat soort platen er tussen doen

Wie gaan hier heen:
https://partyflock.nl/party/202058:Hardnation.html ?
Ik zat er wel naar te kijken maar waarom houden ze dat soort feestjes nu (vrijwel) nooit in het midden van het land! :P

[ Bericht 24% gewijzigd door StM op 03-10-2011 18:11:22 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:15:31 #270
213010 haakon
pi_102656313
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Das inderdaad fraai industrial werk ;)
Je zou ook voor de iets mainstream industrial kunnen kijken bij Negative A ;)
Of Unexist!
The Outside Agency
pi_102656329
quote:

Life blood pain death draaide hij op dreamfields nog, als ik het me goed herinner :D
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:16:55 #272
213010 haakon
pi_102656360
edit: laat maar
The Outside Agency
pi_102656586
quote:
Yeeehaaaa! Krullie en ik zijn van de partij :Y
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:05 schreef StM het volgende:
* StM zal wss nooit snappen wat er leuk is aan industrial...
StM moet dit een keer live horen op een goed geluidssysteem :D
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Life blood pain death draaide hij op dreamfields nog, als ik het me goed herinner :D
Verrek ja, nu je het zegt, die tracklist heeft online gestaan ja :)
pi_102656982
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_102657261
quote:

Bij 3 bijvoorbeeld had ik dat hele geniale stukje dat daar gelijk achteraan komt in mijn hoofd en ging helemaal los maar wist niet welke plaat het was. :o
Precies dat bedacht ik me ook toen ik hem gisteren terug luisterde :D

Maar zo moeilijk is het toch niet? Ik heb misschien makkelijk praten maar alles behalve 9 is toch meteen te herkennen? 9 ook wel als ie ietsjes langer was ;)

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

*O*

Ik zie het op PF idd.
DV heeft hem ook nog als optie staan. Gaat het hem worden voor jou of niet?
Moet zaterdags weer werken, dus nee.. ik zet alles als optie, gewoon zodat ik het snel terug kan vinden :P
quote:
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie. :Y

Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')