Weer vet gedaan zeg! Even snel geluisterd en er zijn wat herkenbare dingen maar erg lastig om dan op de titels te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *
Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....
15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o
[ afbeelding ]
Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html
Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.
Moet toch te doen zijn dacht ik zo
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand trouwens die dit weekend M.I gaat bekijken?
https://partyflock.nl/party/204871:Strangerz.html
Ik wil er wel heen, maar ik heb niemand om mee te gaan.
3 is voor mij echt te obscuurquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Weer vet gedaan zeg! Even snel geluisterd en er zijn wat herkenbare dingen maar erg lastig om dan op de titels te komen.
Bij 3 bijvoorbeeld had ik dat hele geniale stukje dat daar gelijk achteraan komt in mijn hoofd en ging helemaal los maar wist niet welke plaat het was.Na een half uur dat stuk in mijn hoofd te hebben gehad ben ik mijn oude hardstylemappen door gaan spitten, waardoor er opeens een lampje ging branden. Zeer relaxed want nu kan ik die plaat ten minste ff luisteren.
---
Iemand trouwens die dit weekend M.I gaat bekijken?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Misschien komt Krullie ook, maar ik wil sowieso wel!
Alles behalve Raw...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef 16meter het volgende:
Hoe was de raw set van Stephanie @ XQ dan?
vet dark ensoquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef 16meter het volgende:
Easy one als je hem weet, probeer in je hoofd het melodietje af te makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef robuust89 het volgende:
Kutverdikkie, ik kan niet op nummer 6 komen
Helft van de set meegekregen. Vond het niet verkeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef 16meter het volgende:
ligt eraan. Wacht nog even mail van 25 YRS Prophet af. Maar zal wel retedruk zijn met aanvragenquote:Iemand trouwens die dit weekend M.I gaat bekijken?
Ik weet 'm al!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Easy one als je hem weet, probeer in je hoofd het melodietje af te makenJe weet de rest wel? Zoja, heb ik toch een ernstige concurrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oordelen over een live act kun je t beste doen als je n live act hebt meegemaakt
Sowieso is t erg leuk om hier aan te werken om creatief met je eigen tracks bezig te zijn, maar goed dan is t natuurlijk wel handig als je ook eigen tracks maakt![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef DjThera het volgende:
Sodeknetter Syndicate was vet zeg! Heerlijk zuiver belachelijk hard geluid en ik mocht nog 90 minuten draaien ookDit was mn tracklist
Afsluiten met Tymon.. Wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oordelen over een live act kun je t beste doen als je n live act hebt meegemaakt
Sowieso is t erg leuk om hier aan te werken om creatief met je eigen tracks bezig te zijn, maar goed dan is t natuurlijk wel handig als je ook eigen tracks maakt
The Outside Agency
Das inderdaad fraai industrial werkquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef T-Force het volgende:
Thera, hele hele hele vette tracklistEen aantal ken ik niet, maar hetgene wat ik ken en de (op)bouw van de set is fraai!
Mag ik alleen een opmerking maken over je hardcore/industrial afsluiters? Je draait daarbij nogal vaak dezelfde nummers. Art of Fighters - Oh my sun en Tymon - Gucci zie ik regelmatig voorbij komen, niks mis mee, vooral de laatste niet. Toch post ik hierbij wat nieuwe Industrial, om je wat meer inspiratie te geven![]()
stuiteren![]()
![]()
![]()
Weapons Of Warquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef T-Force het volgende:
Thera, hele hele hele vette tracklistEen aantal ken ik niet, maar hetgene wat ik ken en de (op)bouw van de set is fraai!
Mag ik alleen een opmerking maken over je hardcore/industrial afsluiters? Je draait daarbij nogal vaak dezelfde nummers. Art of Fighters - Oh my sun en Tymon - Gucci zie ik regelmatig voorbij komen, niks mis mee, vooral de laatste niet. Toch post ik hierbij wat nieuwe Industrial, om je wat meer inspiratie te geven![]()
stuiteren![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef DjThera het volgende:
Sodeknetter Syndicate was vet zeg! Heerlijk zuiver belachelijk hard geluid en ik mocht nog 90 minuten draaien ookDit was mn tracklist
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oordelen over een live act kun je t beste doen als je n live act hebt meegemaakt
Sowieso is t erg leuk om hier aan te werken om creatief met je eigen tracks bezig te zijn, maar goed dan is t natuurlijk wel handig als je ook eigen tracks maakt
altijd vet dat jullie dat soort platen er tussen doen
Wie gaan hier heen:
https://partyflock.nl/party/202058:Hardnation.html ?
Ik zat er wel naar te kijken maar waarom houden ze dat soort feestjes nu (vrijwel) nooit in het midden van het land!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
altijd vet dat jullie dat soort platen er tussen doen
Wie gaan hier heen:
Of Unexist!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das inderdaad fraai industrial werk
Je zou ook voor de iets mainstream industrial kunnen kijken bij Negative A
Life blood pain death draaide hij op dreamfields nog, als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef T-Force het volgende:
stuiteren![]()
![]()
![]()
Yeeehaaaa! Krullie en ik zijn van de partijquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan hier heen:
StM moet dit een keer live horen op een goed geluidssysteemquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:05 schreef StM het volgende:
* StM zal wss nooit snappen wat er leuk is aan industrial...
Verrek ja, nu je het zegt, die tracklist heeft online gestaan jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Life blood pain death draaide hij op dreamfields nog, als ik het me goed herinner
Precies dat bedacht ik me ook toen ik hem gisteren terug luisterdequote:Op maandag 3 oktober 2011 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij 3 bijvoorbeeld had ik dat hele geniale stukje dat daar gelijk achteraan komt in mijn hoofd en ging helemaal los maar wist niet welke plaat het was.![]()
Moet zaterdags weer werken, dus nee.. ik zet alles als optie, gewoon zodat ik het snel terug kan vindenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]![]()
Ik zie het op PF idd.
DV heeft hem ook nog als optie staan. Gaat het hem worden voor jou of niet?
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan hier heen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |