Oops, verkeerd gequote.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben bezig met dvd 3, dus ik ben nog lááááááááng niet toe aan disc 11
Geeft nietquote:
Vreemdquote:Anita's shot uit versie 1 hapert trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
VreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 30 afleveringen later issie weer weg
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Maar eerst zorgt-ie voor hommeles tussen Mickey en Mariekequote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En 30 afleveringen later issie weer weg
Ik vind Mickey en Marieke samen wel bij elkaar passen, allebei zo kinderlijk, maar ook weer niet, ze zijn niet echt elkaar type.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar eerst zorgt-ie voor hommeles tussen Mickey en Marieke
Ik vind juist Marieke en Mark niet echt bij elkaar passenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind Mickey en Marieke samen wel bij elkaar passen, allebei zo kinderlijk, maar ook weer niet, ze zijn niet echt elkaar type.
Marieke en Mark vind ik wel leuk samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind juist Marieke en Mark niet echt bij elkaar passenMickey en Marieke wel, je legt het op de juiste manier uit.
Spoiler over Mickey:Vandaar dat hij geen eigen shot had in versie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Yep, en wel vanwege deze reden:quote:Op donderdag 29 september 2011 14:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vandaar dat hij geen eigen shot had in versie 2
Daarom was Mickey een tijdje weg en verdween Mark ook al snel na zijn comebackquote:Mark en Mickey blijven in GTST
ANDRE BOSMAN; BERT VAN PANHUIS (BIJDRAGEN) − 24/06/93, 00:00
Gaat Mickey dit najaar voor zijn krant grote reportages schrijven, waarvoor hij met enige regelmaat langdurig in het buitenland moet zijn?
Voor 1 september moeten de makers van GTST met een paar aanpassingen komen voor het lopende verhaal, want de acteurs Martin van Steijn (Mickey) en Tim Immers (Mark) gaan hun dienstplicht vervullen. Lange tijd hebben ze met een procedure bij de Raad van State het tijdelijk verstek laten gaan weten uit te stellen, maar dat college heeft het verweer van de twee acteurs tegen de oproep om onder de wapenen te komen als niet terzake doend van tafel geveegd.
Immers richtte zich een jaar geleden tot het ministerie van Sociale Zaken met het verzoek als erkend gewetensbezwaarde te worden gevrijwaard van vervangende dienst. Zijn bazen bij Joop van den Ende deden er nog een schepje bovenop en bestempelden Immers, met een verwijzing naar artikel 15 van de wet Gewetensbezwaarden Militaire Dienst als 'bijzonder geval'. De acteur zou onmisbaar zijn in de serie. Oftewel: als Mark verdwijnt stort het verhaal in of wordt het op zijn minst onwaarschijnlijk.
Sociale Zaken was niet gevoelig voor deze argumenten, maar wilde ook niet kinderachtig zijn en verleende eerst uitstel tot 1 maart dit jaar en vervolgens tot 1 september.
Immers, en in zijn kielzog Van Steijn, met de producent vervolgens naar de Raad van State voor beroep tegen de beslissing van het departement. Zelfde argumenten: 'Omdat de omvang en betekenis van de rol van de erkend gewetensbezwaarde in de serie als Mark de Moor groot is, heeft zijn afwezigheid tot gevolg dat de serie totaal herschreven moet worden. De rol kan niet worden ingenomen door een ander, zonder dat dit leidt tot een groot verlies aan realiteit van de uitgebeelde situatie.''
Onzin, heeft de Raad geoordeeld. Toen Immers begin vorig jaar een contract afsloot met de makers van GTST wist hij dat hij of in dienst zou moeten of vervangend werk zou gaan verrichten. Dat risico nam hij, daar moet hij nu de gevolgen van dragen. De producent heeft volgens de Raad, door het tweemaal verleende uitstel genoeg tijd gehad om de scripts aan te passen en hem, eventueel tijdelijk, uit de serie te schrijven.
RTL 4, die GTST uitzendt, verwacht geen problemen voor de nieuwe reeks, die na de zomer op het scherm komt. Hooguit krijgen Immers en Van Steijn een kleinere rol. De producent zoekt naar een oplossing die de schade beperkt en met name de bij meisjes populaire blonde Mark in de serie houdt. De scriptschrijvers werken zo'n acht weken vooruit en hadden al alternatieve ideeen voor het verhaal achter de hand. Immers kan misschien 's avonds vervangende dienst doen of op een paar dagen in de week, redeneert Aalsmeer. En als zijn rol wat kleiner wordt komt GTST deze moeilijke tijd ook wel door.
Zo is de affaire-Immers/Van Steijn net het spiegelbeeld van GTST geworden: een eeuwigheid durend en met een inhoud zo dun als water.
Die acteur (Peter de Gelder) speelde ook in het begin van ONM als collega en vriend van Pim Reitsema (Job Redelaar, die in seizoen 2 de rol van Danny Houtsema speelde)quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Mark kreeg wel nog een spannende verhaallijn.![]()
Met een jonge Jacob van de Club van Sinterklaas.
Komt dat stukje echt uit 1993?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en wel vanwege deze reden:
[..]
Daarom was Mickey een tijdje weg en verdween Mark ook al snel na zijn comeback
Yep, hij staat op de website van Trouw. Staan wel meer leuke GTST-artikelen uit die tijd opquote:Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Komt dat stukje echt uit 1993?
Toen hadden weinig mensen internet, ik iig niet.
Grappig!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, hij staat op de website van Trouw. Staan wel meer leuke GTST-artikelen uit die tijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Stan Limburgquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
Het zit ook weer vol stemartiesten.
Olaf Wijnants, Lucas Dietens en nu weer Stan Limburg.
Klein rolletje als bezorger. Maar een paar jaar geleden had hij nog een wat grotere gastrol als mogelijke vader van Vicky.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Stan Limburg
Wie speelt hij dan?
Wie was dat ook alweer? Was dat dat vreeeeeselijke mens wat Amerikaans Nederlands probeerde te praten en iets met Daniel kreegquote:Op donderdag 29 september 2011 12:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aflevering 569, en jij?
Personages die ik nu op hun bek wil slaan; Linda, Frits, Suzanne, Dian en Yolanda![]()
![]()
Is inderdaad meer iets voor Bing of Danny ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een BELACHELIJK idee om Rik te laten verzinnen dat Charlie zwanger is.Rik is daar totaal het personage niet naar om met zo'n volslagen idioot idee op de proppen te komen.
Ja, ze is echt heel irritant en niet leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Was dat dat vreeeeeselijke mens wat Amerikaans Nederlands probeerde te praten en iets met Daniel kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ergerde me als kind al dood aan dat mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |