De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtequote:
topicnakkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
Dalando de Nazi's hebben dat daadwerkelijk gemaakt/getest hoor.
* PamSwynfordDeBeaufort zoent Boterbartjequote:
Kut, je hebt me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
unidentified flying object, kan vanalles zijn dus
quote:
Die was leukerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
Ik had als TT: UDOWU deel 318: Afspraken: Coban, en pam & boterbatje fjietfjoee
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De banken en overheid vertrouwen
quote:
Hetzelfde doen ":')quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Elkaar afzeiken en telkens met een smiley eindigen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
1024quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kijk net even in het lijstje met 'top-users'. OmdatAppel heeft een voor ICT-ers toffe postcount.![]()
[ afbeelding ]
Uhuquote:
SMeggieeeeequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Zeg dat tegen ConscienceNL. Dankjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
tis wat hequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komt omdat ik de waarheid weet
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zeg dat tegen ConscienceNL. Dankje
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zeg dat tegen ConscienceNL en Plastic_zak. Dankje
quote:
1 2 4 8 32 64 128 256 512 1024quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kijk net even in het lijstje met 'top-users'. OmdatAppel heeft een voor ICT-ers toffe postcount.![]()
[ afbeelding ]
Smeg neem je me nog eens mee naar zevenhuizen ?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
* PamSwynfordDeBeaufort zoent Boterbartje
Eerste keer is altijd een beetje gek ja.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
Mensen die denken iets van computers te weten maar niets weten.
Haha Dalando.quote:
HAHAH OMG WAT GOED MAN!quote:
4096quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HAHAH OMG WAT GOED MAN!
2048! !!
De sauna-meet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Smeg neem je me nog eens mee naar zevenhuizen ?
quote:Laboratoriumtesten laten zien dat chemtrails aluminium bevatten!
In 2008 werden in een gecertificeerd Staatslaboratorium monsters getest uit de buurt van Lake Shasta in Californie en de Pit River Arm zijrivier, na weken van vluchten over het gebied en chemtrails. De resultaten van de watermonsters lieten 4.610.000 deeltjes aluminium per miljoen zien - 4.610 keer het maximale vervuilingsniveau!
Bij een ander meertje, gevuld met gefilterd water en een bevestigd niveau van "0" deeltjes aluminium, lieten testen 375.000 deeltjes aluminium per miljoen zien (375 keer het maximum vervuilingsniveau) na maar 18 maanden blootstelling aan het sproeien vanuit de lucht.
Het normaal gesproken ongerepte sneeuwdek van het Ski Bowl gebied van Mount Shasta liet 61.000 deeltjes aluminium per miljoen zien!
Waarom aluminium? Geheimen worden onthuld...
Op het eerste gezicht lijkt de logica voor het brengen van fijne deeltjes aluminium in de atmosfeer vreemd. Maar enig onderzoek laat zien dat over dit plan al vele decennia geleden nagedacht werd. In feite, voor het idee van het sproeien van aluminiumoxide uit een straalvliegtuig werd patent aangevraagd door Hughes Aircraft in 1990 (zie www.uspto.gov, patent #5003186). Het plan: Om de metalen deeltjes te zaaien zouden er zeer kleine deeltjes toegevoegd worden aan de kerosine van de straalvliegtuigen, zodat de deeltjes zouden worden uitgestoten uit de uitlaatgassen van de straalmotor terwijl het vliegtuig op kruishoogte zat.
SAMENVATTING VAN DE UITVINDING: Patent #5003186
Er is een methode ontdekt voor de vermindering van atmosferische warmte als gevolg van het broeikaseffect die het gevolg is van een broeikasgassen laag. De methode bestaat uit het bezaaien van die laag broeikasgassen met een hoeveelheid kleine deeltjes van materialen die worden gekenmerkt door een golflengteafhankelijke emissie [dit is de relatieve kracht van het oppervlak om warmte uit te zenden door straling] of reflectie. In die genoemde materialen zitten hoge emissies in het zichtbare en lange infrarode golflengte gebied, en lage emissies in het korte infrarode golflengte gebied. Zulke materialen kunnen de klasse materialen bevatten die bekend zijn als Welsbach materialen. De oxidanten van metaal, bijvoorbeeld aluminiumoxide, zijn ook bruikbaar voor dit doel. De lagen broeikasgassen strekken zich specifiek uit tussen de zeven en dertien kilometer hoogte boven het aardoppervlak. Het zaaien van de stratosfeer vindt plaats in deze laag. De zwevende deeltjes in de strat osfeer als gevolg van het zaaien, voorzien in een mechanisme voor het omzetten van de blackbody straling [blackbody = een hypothetisch object dat alle elektromagnetische straling die erop valt kan absorberen] die wordt uitgezonden door de Aarde op korte infrarode golflengten, naar straling in het zichtbare en lange infrarode golflengtegebied zodat deze warmte-energie opnieuw kan worden uitgestraald naar de ruimte, waardoor de opwarming van de aarde verminderd die wordt veroorzaakt door het broeikaseffect.
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HAHAH OMG WAT GOED MAN!
2048! !!
harde racisme voor de 16quote:
Als er zo'n zin als deze halverwege staat,quote:
dan ga ik niet eens de moeite doen om het te lezen.quote:Waarom aluminium? Geheimen worden onthuld...
Hihi in de winter lijkt me wel wat.quote:
Maar dan krimpt je geslachtsorgaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hihi in de winter lijkt me wel wat.
als het sneeuwt ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hihi in de winter lijkt me wel wat.
dat zeg ik dus, wassiknietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn pckennis onderschatten![]()
is ook gewoon kut 16.quote:
In de sauna is het wel warm.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan krimpt je geslachtsorgaan.
Wel stijve tepels.
Nog beterquote:
smeg, woon jij in harbrinkhoek?quote:
juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is ook gewoon kut 16.
16 euro kun je bijna niets mee
16 liter benzine komt je nergens
16 negers werken net zo slecht als 1
16 liter bier is maar 2 kratjes
16 kratten bier is teveel gesleep waarom niet vaten
16 mag je alcohol kopen maar dat zuipt iedereen al vanaf 13
dus
Conclusie; een wortel is oranje maar geen peer
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
smeg, woon jij in harbrinkhoek?
Wat valt er te leren dan, gewoon het vorige getal x2 en dan heb je het volgende getal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Dalando het volgende:
Ik moest die leren op 4 havo, net zoals ik tafels moest leren op de basisschool
Met 16L benzine kan ik meer dan 400km rijden hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is ook gewoon kut 16.
16 euro kun je bijna niets mee
16 liter benzine komt je nergens
16 negers werken net zo slecht als 1
16 liter bier is maar 2 kratjes
16 kratten bier is teveel gesleep waarom niet vaten
16 mag je alcohol kopen maar dat zuipt iedereen al vanaf 13
dus
Conclusie; een wortel is oranje maar geen peer
Wat is dit?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
1 2 4 8 16 32 64 128 256 512 1024 2048 4096 8192 en verder ken ik het niet uit mijn kop.
Waar kom ik te staan als ik mod ben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
1; GGMM
2; iBenny
3; Remlof
4; Smeg
5; Myr
En oja, helemaal onderaan is de afdeling "Murp en zulks"
gaafquote:
Niet met Romana op de scooter!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat valt er te leren dan, gewoon het vorige getal x2 en dan heb je het volgende getal.
[..]
Met 16L benzine kan ik meer dan 400km rijden hoor.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
En oja, helemaal onderaan is de afdeling "Murp en zulks"
Alsof jij ooit mod wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar kom ik te staan als ik mod ben?
Jij wordt geen mod.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
een prius rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat valt er te leren dan, gewoon het vorige getal x2 en dan heb je het volgende getal.
[..]
Nee, met haar achterop gaat dat inderdaad niet lukken.quote:
Prius.quote:
berouw, spijt etc is grief joh wausquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
To give grief = toch iemand afsnauwen?
Ok.quote:
Scooter rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, met haar achterop gaat dat inderdaad niet lukken.
[..]
Prius.Ik rij scooter.
![]()
ja DAT SNAP IKquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
berouw, spijt etc is grief joh waus
Aan wat?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
To give grief = toch iemand afsnauwen?
Dat is een zin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja DAT SNAP IK
maar het woord was TO GIVE SOMEONE GRIEF
Nou die moest ik dus binnen 1 seconden kunnen opzeggen. Volgensmij had je maar 1 of 2 minuten om een toets te maken en dan alle vermenigvuldingen op te schrijven tot en met "een getal rond de 250000"quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dan geef je hem gebakken aardappels, duhquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja DAT SNAP IK
maar het woord was TO GIVE SOMEONE GRIEF
hhahahaahhahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan geef je hem gebakken aardappels, duh
Daar hoef ik toch niet over na te denken, jij wordt toch nooit mod.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ook al die ecoflex, bluemotion en onzin. Je wilt toch gewoon op je gaspedaal trappen en vooruit komen? Alsof zo'n ecoflex beest een boom redquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Want alleen een Prius rijdt minstens 1 op 25?
smeg kan ik ooit modje worden van onz ?quote:
Tregte klagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet zinnen maken met die kutwoordjes van engels :")
Ja, want een auto is echt beter in het centrum van de stad waar geen parkeerplekken zijn en alles 's ochtends vast staat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Scooter rijdenp
jij proletariėr
Trein + fiets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook al die ecoflex, bluemotion en onzin. Je wilt toch gewoon op je gaspedaal trappen en vooruit komen? Alsof zo'n ecoflex beest een boom red
Je hebt gwn geen idee hoeveel beestjens er in 1 boom zitten!!!~quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook al die ecoflex, bluemotion en onzin. Je wilt toch gewoon op je gaspedaal trappen en vooruit komen? Alsof zo'n ecoflex beest een boom red
Fietsen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een auto is echt beter in het centrum van de stad waar geen parkeerplekken zijn en alles 's ochtends vast staat.
Cuntwords?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet zinnen maken met die kutwoordjes van engels :")
Niet op maandagochtend, ben ik te lui voor.quote:
Moet je wel bbc kijken anders leer je amerikaansquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
Engels leren doe je door te gamen en tv te kijken, niet door woordjes te leren.
is hwquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
Ja eindelijk al die kut processie rupsen en zulks dood. gewoon plank gas.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gwn geen idee hoeveel beestjens er in 1 boom zitten!!!~
dittequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
Eetsmakkelijk enzo!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik ga raspatat halen
brb
Ja, en?quote:
lekker lkkr lekkrquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik ga raspatat halen
brb
Wat jij nu moet maken staat letterlijk in een dik boek met veel blaadjes erin, genaamd een woordenboek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn engels woordjes:
He decided to ______________ when he with started a new study.
It was my own choice, so ___________________.
________________ that she is a very sensitive person, so don't bother her too much.
Antwoorden:Jij kunt zo naar Engeland verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn engels woordjes:
He decided to ______________ when he started with a new study.
________________ that she is a very sensitive person, so don't bother her too much.
Antwoorden:WTF basisschool ofzo omg wat een kut oefeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij kunt zo naar Engeland verhuizen
idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
WTF basisschool ofzo omg wat een kut oefening
mijn engels woordjes:
Antwoorden:It was my own choice, so move out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
XD XD XD XDquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
It was my own choice, so move out.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spouwer en ik zijn homo met elkaar, allemaal dankzij coban.
Ja, betrap ik mezelf ook steeds vaker op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
BBQ post twee keer en is weer weg, echt typisch van hem.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
It was my own choice, so move out.
Dat slaat toch nergens op joh. Als je aan ander woord met dezelfde betekenis wel weet, dan is dat toch ook gewoon goed?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar aan het einde van het semester moeten we 200 woordjes ofzo kennen en die invullen, en je mag niet eens synoniemen ofzo
Ja echt dom maar ja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op joh. Als je aan ander woord met dezelfde betekenis wel weet, dan is dat toch ook gewoon goed?
DITTEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar aan het einde van het semester moeten we 200 woordjes ofzo kennen en die invullen, en je mag niet eens synoniemen ofzo
Nee, coban heeft ons gekoppeld, omdat Spouwer en ik een serieuze discussie op niveau aan het voeren waren in het midden van het gebagger van de rest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ben je de no-homo vergeten?
[..]
Ja, betrap ik mezelf ook steeds vaker op.
Nee ook gewoon eckt synoniemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DITTE
Als er ergens staat
He was going to buy something at his local ________
En je vulde in supermarket maar in het boek had butcher gestaan dan was het fout
gewoon omdat in het boek stond 'streven naar uiterste perfectie ofzo'quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
Of als er stond idealistic en je moet dit vertalen en je zei; idealistisch. was het fout
LERAREN, GA GEWOON DOOD ENZO
lol goeie zo onverwachts mooie timing goed gepland mooie voorbereiding ook heel goed supergoede grap ga ik gelijk doorvertellen aan mijn omgeving echt top je krijgt een 8+!quote:
het is trouwens patatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb net friet gegeten, dus nee dankje.
mijn engels woordjes:
Antwoorden:He decided to get laid when he started with a new study.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was my own choice, so no condoms where used.
He kept in mind that she is a very sensitive person, so don't bothered her too much.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
He decided to get laid when he started with a new study.
He kept in mind that she is a very sensitive person, so don't bothered her too much.
Where ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
He kept in mind that she is a very sensitive person, so don't bothered her too much.
Opbokken met je kansloze discussie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
het is trouwens patat
met frikaNdel
HET IS WEREquote:
Hhahaha omgquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
whahahah goeien garpquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sorriej mai frend mai englisj is not so very goed i has opend a topic where is sjoowed of mai englisj schills: Foutief engelsquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
whahahah goeien garp
hihi
haha
hoho
jaja
Dankuquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
Facebook van user
Liefste user die er is.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
Facebook van user
Liefste user die er is.
wtf is deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
Facebook van user
Liefste user die er is.
Gelukkig wel ja. Ik hoef geen Aidsbook te zien.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
Facebook maakt misbruik van mijn autisme.
Al die veranderingen.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Ja ik heb geen Feestboek.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ha haquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
whaha zeker krantenwijk 1 euro per uur
Kutje, ik heb een krantenwijk en je krijgt echt wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
whaha zeker krantenwijk 1 euro per uur
thumbs up if you agreequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
krantenwijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kutje, ik heb een krantenwijk en je krijgt echt wel meer dan dat.
jij hebt toch die puike foe functiequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Dalando het volgende:
Mensen asjeblieft kap het het quoten van Conscience, dan zie ik die teringsmilie telkens weer
Wat doe jij dan?quote:
Ik haal die smiley wel weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Dalando het volgende:
Mensen asjeblieft kap het het quoten van Conscience, dan zie ik die teringsmilie telkens weer
Nou nouquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Dalando het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij hebt toch die puike foe functie
IK HEB EEN OPLOSSING VOOR DIE SMILIEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?
[..]
Ik haal die smiley wel weg.
ConscienceNL?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist voor de eerste keer iemand aan mijn foes toegevoegd.
SNEL BEL DE BRANDWEERquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Trollscience het volgende:
Godverdomme, er zit een of andere enge vliegende kakkerlak op mijn kamer...
op je kamer? dan is het geen probleem tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Trollscience het volgende:
Godverdomme, er zit een of andere enge vliegende kakkerlak op mijn kamer...
Conscience?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist voor de eerste keer iemand aan mijn foes toegevoegd.
Ah, serieus discussiėren, dat zou ik nou nooit doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, coban heeft ons gekoppeld, omdat Spouwer en ik een serieuze discussie op niveau aan het voeren waren in het midden van het gebagger van de rest.
STRAKS OH OH CHERSO!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
Ben even eten, zo terug. Straks Real - Ajax!
Niemand, inclusief coban, waardeerde het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, serieus discussiėren, dat zou ik nou nooit doen.
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
STRAKS OH OH CHERSO!!!!
Wordt het gewaardeerd als ik een top topic open zodat we daar over de dolle capriolen van deze op en top Nederlandse jongeren kunnen praten?
NEEquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
STRAKS OH OH CHERSO!!!!
Wordt het gewaardeerd als ik een top topic open zodat we daar over de dolle capriolen van deze op en top Nederlandse jongeren kunnen praten?
BBQ!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, serieus discussiėren, dat zou ik nou nooit doen.
En sinds wanneer heb je op je profiel "vrouw" ingevuld?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb je op je profiel "vrouw" ingevuld?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef Trollscience het volgende:
Wat vinden jullie van mijn geslachtsverandering?
Vampieren en raspatatquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
BEN IK WEERRRRR
LEKKER LEKKER LEKKERR RASPATATTENTJES GEHAD![]()
![]()
debunkt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vampieren en raspatat![]()
Je bent debunkt!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is ondertussen al zo vaak langsgekomen
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is ondertussen al zo vaak langsgekomen
Jammer wel, ik dacht een keer grappig en origineel te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Ik vind jou Facebook toch echt wel klachtenswaardig!
Het spijt mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer wel, ik dacht een keer grappig en origineel te zijn.
Hehe, die was mooi ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
Hier was mijn troll wel gelukt: Wie of wat zie jij als ''perfectie''?
Je kontje verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn geld is waarschijnlijk over 4 maanden op
Wat nu?
Voor 4,50, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kontje verkopen achter het station.
Dan moet ik condooms kopen en die zijn veels te duur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kontje verkopen achter het station.
doe dan 4,90, snel, simpel en makkelijk!quote:
Welnee man, die nemen de klanten wel meequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan moet ik condooms kopen en die zijn veels te duur.
Het troll ben jij nou een man of vrouw?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Welnee man, die nemen de klanten wel mee
Zie FoBoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Het troll ben jij nou een man of vrouw?
Koop er gewoon helemaal geen, dan maak je meer winst. Je winst maximaliseren heet dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan moet ik condooms kopen en die zijn veels te duur.
En het levert meer op, wat geweldig!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
doe dan 4,90, snel, simpel en makkelijk!
fantastisch, nietwaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Koop er gewoon helemaal geen, dan maak je meer winst. Je winst maximaliseren heet dat.
[..]
En het levert meer op, wat geweldig!
een man dus? wrm dan vrouw icoon?quote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
een man dus? wrm dan vrouw icoon?
En wat erg van je mammie
Halloquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan
Dankje
Halloquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aardig gekke avatar heb je trouwens
die nog niet kennen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aardig gekke avatar heb je trouwens
hihihhihi okquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan
Dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |