De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou het nog bij de TT doen maar anders ging hij weer topics jatten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
En optiefen met je gehunt Pizza
Nah.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/happy_hardcore_docu_part_1/
Tof.
Ik heb hem toch jist niet gepakt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
En optiefen met je gehunt Pizza
Dat is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doe je een lampje in de tuin aan en heb je schijt aan dat het donker is.
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb hem toch jist niet gepakt?
Of wel dan?
Ik was juist van plan geen lapo te pakken.
Boooh das die fabienne van tmfquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/happy_hardcore_docu_part_1/
Tof.
op die blonde?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Boooh das die fabienne van tmfDaar heb ik vroeger veel op gefapt
Ja,ik heb hem toch niet gepaktquote:
Ik had het over pizza.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg, laat Plastic_zak even zijn momentje hebben zeg
Ieder deel als jij er bent zie ik je lapohunten, topics kapen, etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja,ik heb hem toch niet gepakt
Of is kijken in het vorige topic teveel gevraagd
Ik ga niet verder emogiffen gewoon omdat je baas bent, maar persoonlijk val ik meer op brunettes met niet al te grote tieten van ongeveer 1.68cmquote:
Topics kapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ieder deel als jij er bent zie ik je lapohunten, topics kapen, etc.
Kappen ermee of gewoon opflikkeren.
ik ben alleen 6 cm te grootquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga niet verder emogiffen gewoon omdat je baas bent, maar persoonlijk val ik meer op brunettes met niet al te grote tieten van ongeveer 1.68cm
UDOWU deel 282: geen lapo :Pquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Topics kapen
Waanbeelden?
Maar goed ik hou ermee op, want ik zie wel graag een leuk deel
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga niet verder emogiffen gewoon omdat je baas bent, maar persoonlijk val ik meer op brunettes met niet al te grote tieten van ongeveer 1.68cm
Ze is best lang voor een meisje. Maar anders moest ik echt door m'n knieënquote:
Heldennummer, dat.quote:
Oh.. Hoeveel centimeter ben jij dan? 3quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze is best lang voor een meisje. Maar anders moest ik echt door m'n knieën
Ik zag em in jouw linkje op het begin staanquote:
Wat ben jij een zuur mannetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je vraagt er toch zelf om door te hunten?
Iets langer dan ~1.80quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef coban het volgende:
[..]
Oh.. Hoeveel centimeter ben jij dan? 3
Welke lengte bedoeNee, te makkelijk ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef coban het volgende:
[..]
Oh.. Hoeveel centimeter ben jij dan? 3
Die melding staat er niet voor niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Let op: Trollscience wil geen berichtjes van jou ontvangen.
gr gr
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welke lengte bedoeNee, te makkelijk dit
Hou je bek dan maar want je stinkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die melding staat er niet voor niks.
Dr. Rude @ Early Rave Megamix 15-07-'11quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:08 schreef Dalando het volgende:
http://lsdb.nl/list/genre/37.html
iemand kies voor mij
HAHAHAHAhquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:09 schreef coban het volgende:
ZIJN JULLIE ECHT DEBIEL?
Meisjes van 1.68 CENTIMETER bestaan toch niet gosh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Nee, dit is een uitzondering. Echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef coban het volgende:
Ik heb het gevoel dat spouwerranger altijd heel sarcastisch lacht bij mij
figuurlijk hoop ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Dan voel ik echt steken in mijn hart weetje, bij elke HA een steek
hartaanvalquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Dan voel ik echt steken in mijn hart weetje, bij elke HA een steek
soms, vroeger wat vaker dan tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij PI's?
ok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef speedking het volgende:
[..]
soms, vroeger wat vaker dan tegenwoordig
peppi en cokkiquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Toet toet boing boing hakke en zage
Hangt zeker een lekker luchtje in de straatquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef LompeHork het volgende:
Gadverdamme hebben ze net het riool gereinigd
Te ranzig gewoon, en niet alleen in de straat, ook beide WC's meuren naar pure baggerquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt zeker een lekker luchtje in de straat
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef speedking het volgende:
[..]
behalve met normen en waarden of niet?
ONZ in je WC.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te ranzig gewoon, en niet alleen in de straat, ook beide WC's meuren naar pure bagger
Herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te ranzig gewoon, en niet alleen in de straat, ook beide WC's meuren naar pure bagger
lueken filmpje maar linkdumpquote:
Echt hatelijk! Ik en mijn buren zijn ook de enige die er last van hebben (we wonen soort van tegenover de put)quote:
Dat is subjectief he, iedereen heeft andere normen en waardenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
[..]
nou als je je houdt aan de normen en waarden doe je dus "normaal"
kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is subjectief he, iedereen heeft andere normen en waarden
Alle kutusers zijn weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:39 schreef Intronic het volgende:
Holy shit, wat gebeurt hier nou. Het niveau schiet ineens omhoog!
Alleen jij nog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie er nog voldoende hoor.
Je zou maar net op dat moment even flink aan het schijten zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt hatelijk! Ik en mijn buren zijn ook de enige die er last van hebben (we wonen soort van tegenover de put)
En natuurlijk kondigt de gemeente dit soort dingen niet aan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je zou maar net op dat moment even flink aan het schijten zijn
Dat is niet nodig als FOK! schoon is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw TR's maken
NSB'er spelen is ook niet nodig, de nazi's zijn er niet voor niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat is niet nodig als FOK! schoon is.
Gewoon als een baas op straat een drukje doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]Gelukkig niet, maar ik durf nu niet meer naar de WC te gaan
Voor het Gemeentehuis ja, even mijn klacht droppenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon als een baas op straat een drukje doen.
Spiegel op je bureau + schizofremie?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie er nog voldoende hoor.
Ga in de zandbak spelen, achterlijke mongool.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
NSB'er spelen is ook niet nodig, de nazi's zijn er niet voor niks.
wahahquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon als een baas op straat een drukje doen.
Ik wou je al gaan zoeknquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Hey hebben jullie mij gemist? Zeg maar gewoon ja. Oke bedankt kusjes.
Wat is schizofremie?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Spiegel op je bureau + schizofremie?
Een beetje, maar toen heb ik gemasturbeerd en toen was het overquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Hey hebben jullie mij gemist? Zeg maar gewoon ja. Oke bedankt kusjes.
Gewoon bij Truus voor de baliequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor het Gemeentehuis ja, even mijn klacht droppen
Een spellingsfout, ga nu maar lekker een SwJ stanbeeld in je achtertuin bouwen kleuter.quote:
Ja ik ben wel wat baas.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer levens dan een kat.
Wat een geluk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een beetje, maar toen heb ik gemasturbeerd en toen was het over
Ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
jij zou toch stoppen met posten?
Ik snap niet wat schizofrenie te maken heeft met de geschetste situatie, aangezien schizofrenie een gespleten persoonlijkheid betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een spellingsfout, ga nu maar lekker een SwJ stanbeeld in je achtertuin bouwen kleuter.
Stop maar weer, je weet er niks vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik snap niet wat schizofrenie te maken heeft met de geschetste situatie, aangezien schizofrenie een gespleten persoonlijkheid betreft.
Misschien bedoelde je PDNOS, een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Niet verwarren met PDD-NOS trouwens, dat valt onder ASS.
Moet je hem niet wijzen op het feit dat hij standbeeld verkeerd gespeld heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik snap niet wat schizofrenie te maken heeft met de geschetste situatie, aangezien schizofrenie een gespleten persoonlijkheid betreft.
Ja ik begrijp het wel, als je zo alleen bent en rez er niet is tsja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel he. Ik ben echt trots op mezelf
faal, jij snapt kennelijk niet wat schizofrenie is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zegt wie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stop maar weer, je weet er niks van
Schizofrenie is geen gespleten persoonlijkheid vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad. Normaal doet rez het voor me en dus vandaar die trotsquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel, als je zo alleen bent en rez er niet is tsja.
Wat als ik er niet ben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel, als je zo alleen bent en rez er niet is tsja.
Dat snap ik wel. Jij wilt niet snappen dat je eigenlijk iets anders bedoelde.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
faal, jij snapt kennelijk niet wat schizofrenie is.
Bron?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Schizofrenie is geen gespleten persoonlijkheid vriend.
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Schizofrenie is geen gespleten persoonlijkheid idioot.
Hup nu terug naar vmbo!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Jij wilt niet snappen dat je eigenlijk iets anders bedoelde.
Iemand die heel goed ken van dichtbij en dus uit ervaring weet dat het hier niets mee te maken heeft.quote:
De meerderheid gelijk geven in plaats van een eigen mening durven te hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
3 mensen zeggen het alGeef gewoon toe dat je ongelijk hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_identiteitsstoornisquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De meerderheid gelijk geven in plaats van een eigen mening durven te hebben
quote:Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben namelijk géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren. Ook is inmiddels bekend dat deze mensen géén gespleten persoonlijkheid hebben; ze bestaan niet uit meerdere, verschillende personen. Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
Oh, wat lekker geil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Dan gaat spouwer dingen doen die jij normaal doet.
Dat ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_identiteitsstoornis
Dit bedoel jij denk ik.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
Ik ben best trots op mijzelf. Ik heb gewoon homo's gemaakt.
He wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
Dat was ook helemaal niet moeilijk als je van mijn theorie uitgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
Spouwer is wel een baas maar Rezania is heel erg zuurquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef coban het volgende:
Spouwer en rezania. Ze houden echt van elkaar, ze hebben zelfs koosnaampjes. Mama en papabeer.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef coban het volgende:
Spouwer en rezania. Ze houden echt van elkaar, ze hebben zelfs koosnaampjes. Mama en papabeer.
En jij bent onze fag hag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef coban het volgende:
Ze vullen elkaar aan. Liefdequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Spouwer is wel een baas maar Rezania is heel erg zuur
Mijn gemiddelde dag:quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef coban het volgende:
Flikker toch op man. Alsof jij je nooit vergist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat lach je? Zoek eerst wat dingen uit voordat je iets gaat zeggen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Spouwer is wel een baas maar Rezania is heel erg zuur
En ik maar hard werken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde dag:
[ afbeelding ]
Nee, jij bent de mama beer. Jij moet als een vrouw in keuken voor rez de papabeer bier halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde dag:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, maar hij gaat dan niet meteen zeggen dat wat hij zegt per definitief is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Alsof jij je nooit vergist.
Oh zo, dan is het goed schat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, omdat er beer staat en jij bent ook een beer
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hij gaat dan niet meteen zeggen dat wat hij zegt per definitief is.
Op dezelfde manier als koningin beatrix en hans teeuwen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:01 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, jij bent de mama beer. Jij moet als een vrouw in keuken voor rez de papabeer bier halen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Jij wilt niet snappen dat je eigenlijk iets anders bedoelde.
quote:
Is wel een verbetering hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
Hoe ben ik eigenlijk van Dictator Rezania naar Papa Beer Rez gegaan?
Dan moet je vaker wNee, te makkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom is het zo vies klef benauwd
Nu heb ik geen macht meer en is Dalando niet meer bang voor mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is wel een verbetering hoor
BUITEN BEDOEL IKquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je vaker wNee, te makkelijk
Daarom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen macht meer en is Dalando niet meer bang voor mij.
Maar ik heb wel een Mama Beer nu.
Ik kon hem eerlijk gezegd niet radenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je vaker wNee, te makkelijk
Ik wilde typen; dan moet je vaker wasssen daar beneden, maar dat heb ik maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kon hem eerlijk gezegd niet raden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde typen; dan moet je vaker wasssen daar beneden, maar dat heb ik maar niet gedaan.
En de bagger neemt weer toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JA IDD HOUDT JE MONT COBAN TANTOE ZEMMEL A TFOE
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En de bagger neemt weer toe.
Ik wil ook zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Wie gaat er mee naar de Lion King volgende week in de bioscoop
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En de bagger neemt weer toe.
Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag ook weer op school, van die kansloze heksen die het in de kranten zagen staan en spontaan begonnen te gillen en te springenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Wat? Dat is echt kansloos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vandaag ook weer op school, van die kansloze heksen die het in de kranten zagen staan en spontaan begonnen te gillen en te springen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nietus
[..]
Oke, dan is het goed.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vandaag ook weer op school, van die kansloze heksen die het in de kranten zagen staan en spontaan begonnen te gillen en te springen.
Ik wilde sowieso gaan. Maar purmerend, hmmquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is de voornaamste reden dat hij ook in de bios weer wordt uitgebracht.
ABO.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is er niet zo'n truuk om users te ignoren?
Abo nemen en dan foe lijstje maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
Ja, dat was dus ook mijn reactie en de reactie van de mensen waarmee in zat.quote:
kusjengquote:
ABOquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja, gewoon niet reageren. Werkt echt als een trein.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Daarvoor gaan gillen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
in de spits. Paginagroot de reclame van de nieuwe lion king
Vanaf A'dam maar anderhalf uur reizen van Tilburg af. En nee ik stalk je niet maar ik moest een keer naar Tilburg voor Carnavalquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso gaan. Maar purmerend, hmm.
Hihi, stalkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf A'dam maar anderhalf uur reizen van Tilburg af. En nee ik stalk je niet maar ik moest een keer naar Tilburg voor Carnaval
Ik eet het vanavond, omdat jij het er gisteren over had.quote:
Telegraafquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
In onze Maatschappij-methode staan alleen maar Telegraaf berichten
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
Talitha van Zon is opgepakt, wat een verrassing.
Ja, ik vind sowieso al pasta's niet lekker. Ik kan het wel eten, maar lekker is anders.quote:
Dat is toch die aspergeboer die polen uitbuitten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
Talitha van Zon is opgepakt, wat een verrassing.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik vind sowieso al pasta's niet lekker. Ik kan het wel eten, maar lekker is anders.
Nee, dat voormalige model dat in Libië van een balkon was afgedonderd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch die aspergeboer die polen uitbuitten.
BBQ.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
Anders mis ik even 12 delen, holla.
Ja, ik zag het. Voor mensenhandelquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat voormalige model dat in Libië van een balkon was afgedonderd.
Haha, je zei lama.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Nee, lama. Ik heb talitha al opgezocht
Spouwer en ik zijn homo met elkaar, allemaal dankzij coban.quote:
Geen idee, ik weet alleen dat hij 5 oktober weer in de bios isquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi, stalker. Wanneer wil je er heen dan?
Mijn naam is sloot, mijn naam is joran joran van de sloot, en mijn vriend die heeft een hele mooie boot....quote:
6 oktober komt ook een leuke film uit, weet alleen niet meer hoe hij heet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat hij 5 oktober weer in de bios is
Oh dan komt Lion King ook 6 oktober. Ben niet zo goed met dataquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
6 oktober komt ook een leuke film uit, weet alleen niet meer hoe hij heet.
TWPquote:
Dag Mama Beer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, lieven schatjes. Ik ben naar mijn ajax liefhebbende vrienden om ze zo op een vernederende manier uit te kunnen lachen. Toedels
:Squote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, lieven schatjes. Ik ben naar mijn ajax liefhebbende vrienden om ze zo op een vernederende manier uit te kunnen lachen. Toedels
niks, hoezoquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat maakt de fipo hebben precies uit?
lol hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
wat een teringstem hebben de meeste machinisten
AIDSquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat maakt de fipo hebben precies uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |