SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach ik faal altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eerder al![]()
Maar is echt beter idd dat je zegt wat je wilt zeggen.
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Net alsof je alle dames kent. Of doel je op uiterlijk?
Oh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je mag pas kieskeurig zijn als je zelf veel te bieden hebt. Vind ik.
Succes en tot vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
Hup, hup stoppen met fokken dan vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
quote:
Jongens wie voegt ze even toe aan de wie neukt wie lijst?quote:
Ik zou zeggen vertel je situatie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga de tips maar eens goed lezen, versieren is niet bepaald mijn forte.
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal altijd.
Het went.
[..]
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.
Maar alle fotoboeken na lopen pluizen is ook weer niks he.
[..]
Oh.
Dus ik mag geen eisen hebben?
Ja even de intake voor het topic hèquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofdquote:
Geil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
quote:
De verhalen waren inderdaad geil.quote:
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
[ afbeelding ]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ja dat was toen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodel
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was toen.
De laatste paar meisjes die ik leuk/interessant vond waren echt geen fotomodellen hoor.
25. Twee weken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?
Waar staan die verhalen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De verhalen waren inderdaad geil.
Omdat ze op fok zitten, dûh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
En mannelijke fokkers zijn allemaal autistquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mannelijke fokkers zijn allemaal autist
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
True
O wacht, kut nou ben ik ook een autist
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.![]()
Ik weet niet ik kom ze niet tegen in de topics waarin ik post meestal.
Het verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.
True. En ik ben geen van beiden want ik ben gewoon een door jou ingebeelde persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zit
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.
Een foto kan je altijd nog vragen gewoon.
Dat artikel ken ik al een half jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?
lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Waar loopt het op stuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
Het was wel een leuke foto hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lol
Ach, als ik iedereen wilde belazeren had ik wel een betere foto gestuurd
Nice assquote:
Tja, da's wat lastig voor ons dan. Maar je raakt met een meid aan de praat, je vraagt haar nummer, je spreekt af voor een date, etc. Waar 'stokt' het bij jou dan?quote:
quote:
Gewoon netjes vragen aan Edje.quote:
Raak jij je interesse kwijt of zij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
volgens mij heb Ik em al gezien maar not Sure...quote:
Daar stond alleen mijn hoofd op volgens mij...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij heb Ik em al gezien maar not Sure...
Hmm was achter de pc ja. Maar je mag altijd DMenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar stond alleen mijn hoofd op volgens mij...
omdat Jij je niet laat hosselen door hem?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom heeft Herr Heloef nog geen fraulein?!
Dat snapt niemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom heeft Herr Heloef nog geen fraulein?!
Wat? Ik meen het!quote:
Guilty as charged!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vond je van niet danquote:
omdat ik bezet benquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
omdat Jij je niet laat hosselen door hem?
Details...quote:
Haha, nee, ik bedoel dat je bezet zijn slechts een onbelangrijk detail is. Was een garpjequote:
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh trouwens, eddingetje, ben jij hier de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Of myra ook?
oh okequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoel dat je bezet zijn slechts een onbelangrijk detail is. Was een garpje
Jij hebt hosselskills, dat weet ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.
De meet heeft vrouwen nodigquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.
[wingman van heloef modus]Kan jij niet met heloef gaan daten?[/wingman van heloef modus]quote:
Je hebt wat gemist, denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[wingman van heloef modus]Kan jij niet met heloef gaan daten?[/wingman van heloef modus]
Ik hossel nooit, ik ben slechts een gewillig slachtoffer voor de hosselpogingen van leuke mannen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt hosselskills, dat weet ik
Ik zit hier ook voor spek en bonen
Ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Maar, maakt niet uit, daten.quote:
Ja, ik dacht dat er een meet in Utrecht of iets zou komen eigenlijk een paar weken terug. Enschede is me te ver weg.quote:
Good ol' daysquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hossel nooit, ik ben slechts een gewillig slachtoffer voor de hosselpogingen van leuke mannen.
ze is al gehosseltquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Maar, maakt niet uit, daten.
Of ze nu bezet zijn of niet, volgens mij komen hier alleen maar tienerdames. Wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Hoe oud ben jij dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of ze nu bezet zijn of niet, volgens mij komen hier alleen maar tienerdames. Wel een beetje jammer
true dat. Ik weet er alles vanquote:
Jij gaat compleet uit elkaar getrokken worden op die meetquote:
Dat vind ik alleen leuk om te zeggen als het mij uitkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
true dat. Ik weet er alles van
Ik zoek eigenlijk liever een twintiger of dertigerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh trouwens, eddingetje, ben jij hier de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Of myra ook?
samequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen leuk om te zeggen als het mij uitkomtVerder wil ik er niks mee te maken hebben
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga hard richting de dertig...
Je bent ook zo'n sukkel he, je bent zo leuk maar je laat alles gaan. Nouja, pech voor je mogelijke chickiesquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Faye laat maar ik was dom en nu heeft Newbie haar gehosseld of andersom.
Jij lust daar wel pap vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.
Oh ja dat is waar myr valt op oudere meer volwassen mannenquote:
Andersom ook niet, dus dat scheelt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar myr valt op oudere meer volwassen, lekkere, capabele mannen
Oh dan val ik afquote:
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.quote:
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes. Dat is alles, ze hoeven verder niet enorm serieus te zijn of iets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar myr valt op mannen
De mannen die hier zitten zijn zeker niet mans genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.
[..]
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes.
Oh, maar ze mogen wel serieus zijn? Want verder verwijderd van niet-serieus dan bij mij ga je niet komen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.
[..]
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes. Dat is alles, ze hoeven verder niet enorm serieus te zijn of iets.
Weet ik veel, ik ken de helft niet eens. Ik ga geen topics af om te kijken welke mannen wel geschikt zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mannen die hier zitten zijn zeker niet mans genoeg
Ik vind jonger ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes. Dat is alles, ze hoeven verder niet enorm serieus te zijn of iets.
Zelden op het zelfde punt. Soms bij het vragen van contact informatie. Soms bij het opbellen. Soms omdat zij niet zo leuk is. Soms omdat ze mij niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, da's wat lastig voor ons dan. Maar je raakt met een meid aan de praat, je vraagt haar nummer, je spreekt af voor een date, etc. Waar 'stokt' het bij jou dan?
Ik heb het idee dat zij vaker de interesse kwijtraakt dan ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raak jij je interesse kwijt of zij?
Eisen hebben kan wel (die heeft iedereen toch wel) maar ik vind mensen die kieskeurig zijn en zelf niks te bieden hebben dom. Zo kom je nooit aan iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal altijd.
Het went.
[..]
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.
Maar alle fotoboeken na lopen pluizen is ook weer niks he.
[..]
Oh.
Dus ik mag geen eisen hebben?
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken de helft niet eens. Ik ga geen topics af om te kijken welke mannen wel geschikt zijn.
Dat doe ik ook, maar ik vind dat dus helemaal niet leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar ik zie er zelf ook te jong uit voor mijn leeftijd, dus dat scheelt
Serieus zijn is nooit een slecht iets. Mensen die hun leventje op orde hebben en alles, prima. Mensen die nog bezig zijn zichzelf te ontdekken kunnen ook erg leerzaam en boeiend zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, maar ze mogen wel serieus zijn? Want verder verwijderd van niet-serieus dan bij mij ga je niet komen...
Ik ook niet, maar zo vind in elk geval niemand me te oud voor zichzelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik vind dat dus helemaal niet leuk
Ze moet in de basis grappig, slim en enigszins gevat zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Eisen hebben kan wel (die heeft iedereen toch wel) maar ik vind mensen die kieskeurig zijn en zelf niks te bieden hebben dom. Zo kom je nooit aan iemand.
Mja, je vist vaker achter het net dan dat je beet hebt. Ik denk dat je gewoon 't best kunt zorgen dat je veel meiden leert kennen. Aangezien je al een vriendin gehad hebt, is er niet iets 'mis' met je ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelden op het zelfde punt. Soms bij het vragen van contact informatie. Soms bij het opbellen. Soms omdat zij niet zo leuk is. Soms omdat ze mij niet leuk vindt.
Omgekeerd ook trouwens. Mannen met bakvissenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef minibeer het volgende:
tienermeisjes die alleen op 'mannen' vallen. Kom op zeg.
Droevig jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef minibeer het volgende:
Dat stemt me treurig...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien je al een vriendin gehad hebt, is er niet iets 'mis' met je ofzo
Ja een sukkel ben ik zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n sukkel he, je bent zo leuk maar je laat alles gaan. Nouja, pech voor je mogelijke chickies
Geld doet een hoopquote:
Zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
De mannen die hier zitten zijn zeker niet mans genoeg
Ik zeg toch niet dat het omgekeerde per definitie ook waar is?quote:
Bakvissen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omgekeerd ook trouwens. Mannen met bakvissen
Ik ken d'r anders genoeg. Kwestie van dingen ondernemen, leer je genoeg meisjes kennen van jouw leeftijd die aan die eisen voldoen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moet in de basis grappig, slim en enigszins gevat zijn.
Nou dan vallen er al heel veel van mijn leeftijd af.
Wat is daar nou weer raar aan? een 25-jarige heeft een totaal andere uitstraling dan de meeste 18jarige hoor. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef minibeer het volgende:
Je voelt je aangesproken?quote:
Nee juist niet vandaarquote:
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heeft er dan weer helemaal niets mee te maken.
Je voelt je toch niet aangesproken?quote:
Er is met jou volgens mij ook niks mis, behalve die houding.quote:
Meisjes die zich ontzettend volwassen voelen, maar eigenlijk nog maar net haar op hun kut hebben. Zijn ook snel onder de indruk van dingen die volwassen mensen heel normaal vinden maar hebben niet door hoe ongelooflijk kinds ze nog overkomen.quote:
Op FOK kom ik ze wel eens tegen maar mijn falen is ondertussen wel bekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ken d'r anders genoeg. Kwestie van dingen ondernemen, leer je genoeg meisjes kennen van jouw leeftijd die aan die eisen voldoen.
Ik ken genoeg mensen waar iets ''mis'' mee is (vooral sociaal gezien) maar die toch een serieuze relatie hebben of hebben gehad. Soort zoekt soort. Ik zeg niet dat er iets mis is met Capstan, maar het hebben van een vriendin zegt daar niet zo heel veel over imo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien je al een vriendin gehad hebt, is er niet iets 'mis' met je ofzo
Ik vind het sowieso apart als mensen zulke eisen hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer raar aan? een 25-jarige heeft een totaal andere uitstraling dan de meeste 18jarige hoor. Uitzonderingen daargelaten.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK kom ik ze wel eens tegen maar mijn falen is ondertussen wel bekend.
Op school niet.
Festivals en uitgaan ook niet echt dus ja.
Oh ja bij mijn werk nog wel eens maar die bleek 7 jaar ouder te zijn.
Bakvis meldt zich!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken?
[..]
Er is met jou volgens mij ook niks mis, behalve die houding.
[..]
Meisjes die zich ontzettend volwassen voelen, maar eigenlijk nog maar net haar op hun kut hebben. Zijn ook snel onder de indruk van dingen die volwassen mensen heel normaal vinden maar hebben niet door hoe ongelooflijk kinds ze nog overkomen.
Dat ik dus geen leuke meisjes ken op het moment die beschikbaar zijn.quote:
En die van 7 jaar ouder dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik dus geen leuke meisjes ken op het moment die beschikbaar zijn.
Wie niet waagt...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK kom ik ze wel eens tegen maar mijn falen is ondertussen wel bekend.
Op school niet.
Festivals en uitgaan ook niet echt dus ja.
Oh ja bij mijn werk nog wel eens maar die bleek 7 jaar ouder te zijn.
Die houding heb ik in het echt niet, hoor. Hoop ik. Het maakt alleen vooralsnog niet veel verschilquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
Er is met jou volgens mij ook niks mis, behalve die houding.
En dat terwijl er zoveel leuke meisjes/vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik dus geen leuke meisjes ken op het moment die beschikbaar zijn.
Weet je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
Meisjes die zich ontzettend volwassen voelen, maar eigenlijk nog maar net haar op hun kut hebben. Zijn ook snel onder de indruk van dingen die volwassen mensen heel normaal vinden maar hebben niet door hoe ongelooflijk kinds ze nog overkomen.
quote:Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien.
Bakvis kende ik al ver voordat ik op FOK! kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef kedge het volgende:
Wat een leerschool voor nieuwe woorden is FOK zeg...
[..]
"Handelingen", "gleufdieren"quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef kedge het volgende:
Wat een leerschool voor nieuwe woorden is FOK zeg...
[..]
Uitstraling vooral. Er zijn er van 19 die het ook hebben, maar de meeste zijn gewoon in uiterlijk nog enorm kinds.quote:
Een vriend van me gebruikte het woord ook wel eens (maar ik kende het toen ook niet). Raar woord, je zou eerder denken dat het om een lelijk dik wijf ging. Tenminste, dat zou ik denkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Bakvis kende ik al ver voordat ik op FOK! kwam.
Schattig tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uitstraling vooral. Er zijn er van 19 die het ook hebben, maar de meeste zijn gewoon in uiterlijk nog enorm kinds.
Uit jouw persoonlijke omgeving, neequote:
Wat is dat dan nu weer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht bij bakvis aan een stationkoe, maar dat is weer iets anders.
Die was te oud lijkt me logisch.quote:
Ik ga niet aanpappen met iemand die 7 jaar ouder is.quote:
Dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En dat terwijl er zoveel leuke meisjes/vrouwen zijn.
Maar je hebt wel voorkeuren natuurlijk, dus sommige mensen ook voor negerinnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso apart als mensen zulke eisen hebben
"Nee ze is niks voor mij ik val alleen op negerinnen" enzulks
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikte het woord ook wel eens (maar ik kende het toen ook niet). Raar woord, je zou eerder denken dat het om een lelijk dik wijf ging. Tenminste, dat zou ik denken
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schattig vind ik dan ook niet aantrekkelijk.
Ik ben nu 25 en qua looks zijn de meeste 18 jarige meisjes ook niet eens aantrekkelijk, echt kinds. Op mijn leeftijd begin je toch een beetje naar een volwassen dame te zoekenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht bij bakvis aan een stationkoe, maar dat is weer iets anders.
Hoezo te oud? De ene keer is te oud. Te jong. Te whatever.quote:
Jammer dat ik nu niet schattig benquote:
Ja lekker constructief dit ook!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik ken genoeg mensen waar iets ''mis'' mee is (vooral sociaal gezien) maar die toch een serieuze relatie hebben of hebben gehad. Soort zoekt soort. Ik zeg niet dat er iets mis is met Capstan, maar het hebben van een vriendin zegt daar niet zo heel veel over imo.
Veelal oudere vrouwen (40+) die op datingsites zitten en dan afspreken met zo'n man. Altijd 20 kilo zwaarder dan ze beweren te zijn en komen altijd met de trein.quote:
Dat zie ik dan weer niet bij de meeste achttien jarige meisjes, nee. Misschien is dat omdat ik zelf twintig ben of gewoon 'n kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ben nu 25 en qua looks zijn de meeste 18 jarige meisjes ook niet eens aantrekkelijk, echt kinds. Op mijn leeftijd begin je toch een beetje naar een volwassen dame te zoekenGoh wat klink ik nu oud
Dingen ondernemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.
Ik zeg alleen dat ik ze (nog) niet ken.
Te jong heb ik nooit gezegd, maar ik vind haar te oud. Dat is leeftijdverschil is nu gewoon te groot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo te oud? De ene keer is te oud. Te jong. Te whatever.
Hoe oud ben jij, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uitstraling vooral. Er zijn er van 19 die het ook hebben, maar de meeste zijn gewoon in uiterlijk nog enorm kinds.
Ik ga al naar festivals en als ik uit ga kom ik ze ook niet tegen.quote:
Ach, dat vind ik ook wel schattig hoor. Maar meer "kleine zusje" schattig en niet "daar moet een piemel in"-schattig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Edarrawen het volgende:
Bakvis meldt zich!
Ohja, ik heb wel door hoe kinds ik overkom, foutje.
Tja, toen ik 17 was was m'n vriendin ook 23quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Te jong heb ik nooit gezegd, maar ik vind haar te oud. Dat is leeftijdverschil is nu gewoon te groot.
Ik zou ook niet snappen waarom een vrouw van 24 zou aanpappen met een jongetje van 17.
Ja, maar het helpt niet echt, dus hou dat soort dingen lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:
Ja, maar wees nou eerlijk.Zo gaat dat vaak wel.
Meer ondernemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga al naar festivals en als ik uit ga kom ik ze ook niet tegen.
Dus tsja wat wil je dat ik doe?
Staat genoteerd jufquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veelal oudere vrouwen (40+) die op datingsites zitten en dan afspreken met zo'n man. Altijd 20 kilo zwaarder dan ze beweren te zijn en komen altijd met de trein.
Voila daarom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, toen ik 17 was was m'n vriendin ook 23
Niet dat het wat geworden was toen maargoed
Oh dat zou ik voor een keertje niet erg vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veelal oudere vrouwen (40+) die op datingsites zitten en dan afspreken met zo'n man. Altijd 20 kilo zwaarder dan ze beweren te zijn en komen altijd met de trein.
Alleen al die gedachtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Te jong heb ik nooit gezegd, maar ik vind haar te oud. Dat is leeftijdverschil is nu gewoon te groot.
Ik zou ook niet snappen waarom een vrouw van 24 zou aanpappen met een jongetje van 17.
Het is goed met je.quote:
maar ervan uitgaand dat de helft van de mensen vrouw is, in dat soort gelegenheden rond jouw leeftijd en dat een kwart toch wel een beetje aantrekkelijk is, hoe kun je die nu allemaal missen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga al naar festivals en als ik uit ga kom ik ze ook niet tegen.
Dus tsja wat wil je dat ik doe?
Op zich zijn er best wat vrouwen rond de 30 die een kerel van 20 interessant vinden puur voor de seks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
Voila daarom.
Daarnaast heeft ze een eigen bedrijf.
Terwijl ik nog bezig ben een lullige MBO opleiding af te ronden.![]()
Maar goed ik heb haar ook nooit meer gezien na die ene keer op de redactie dus waar hebben we het over.
Je hebt gelijk, ze weten wel beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar het helpt niet echt, dus hou dat soort dingen lekker voor jezelf
Een jongen van 17 heeft vaak veel minder te bieden dan een man van 26 bijv. Mja aan de andere kant je weet maar nooit !quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zou ik voor een keertje niet erg vinden.stiekem zou ik zo'n vrouw nog leuk vinden ook.
[..]
Alleen al die gedachtenje vult alvast in wat de ander zou denken
Ja er zijn helaas niet zoveel chicks bij de LAN partys waar ik naartoe ga,quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
maar ervan uitgaand dat de helft van de mensen vrouw is, in dat soort gelegenheden rond jouw leeftijd en dat een kwart toch wel een beetje aantrekkelijk is, hoe kun je die nu allemaal missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Hoiquote:
Ik ben 19. Overigens vind ik het gedrag minder storend dan gewoon het uiterlijk wat me totaal niet aanstaat als het er jong uitziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
Ik ken dat soort meisjes ook wel, van 20 of 21 die toch vooral een oudere jongen willen omdat die van hun leeftijd nog zo kinderachtig zijn. Dat is vaak wel waar, maar ik zie hun ook niet als het toonbeeld van jong volwassenheid.
Doe mij maar vrouwen van mijn leeftijd, of iets ouder. Ook een enkele uitzondering daargelaten, maar voordat ze 23 zijn vind ik het toch vaak niets.
jeugdige onschuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Een jongen van 17 heeft vaak veel minder te bieden dan een man van 26 bijv. Mja aan de andere kant je weet maar nooit !
Vertel. Wa's het probleem?quote:
Het libido van een jonge hengstquote:
QFTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
welkom bij het meest kansloze topic van Fok!
Nee man, dat zijn die zeiktopics van Schenkie. Da's pas kansloos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi![]()
welkom bij het meest kansloze topic van Fok!
Die jongedame van 24 kan net zo veel of weinig te bieden hebben als een meisje van 18 dus je moet het iig proberen als ze echt leuk genoeg isquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Een jongen van 17 heeft vaak veel minder te bieden dan een man van 26 bijv. Mja aan de andere kant je weet maar nooit !
Oh sorry sarcasme smiley vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn die zeiktopics van Schenkie. Da's pas kansloos.
Hoeft niet hoor, had ik toen ook geen last van. En die 8 keer op een dag lukt me nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
Met het uithoudingsvermogen van een chihuahua omdat ze niks gewend zijn.
Ik vul het niet in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen al die gedachtenje vult alvast in wat de ander zou denken
Ze kunnen het vaker proberen om te oefenen dan toch!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus op zoek naar een volwaardig getrainde hengst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De tweede en derde keren duren langerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar jij en ik waren dan vast ook heel volwassen toen we 17 warenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, had ik toen ook geen last van. En die 8 keer op een dag lukt me nu niet meer.
Ik zou alleen wat met een 17 jarige beginnen als ze erg lekker wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik vul het niet in.
Maar als ik 24 zou zijn en een vriendin van mij zou wat beginnen met iemand van 17 zou ik vragen of die wel helemaal lekker was.
Was ik absoluut niet hoor, ik liep als een hondje achter m'n eerste echte vriendinnetje aan en na 2 maanden was ze dat zatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook niet, maar jij en ik waren dan vast ook heel volwassen toen we 17 waren
Misschien nu niet maar voor de rest wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vul het niet in.
Maar als ik 24 zou zijn en een vriendin van mij zou wat beginnen met iemand van 17 zou ik vragen of die wel helemaal lekker was.
Dan kunnen ze beter iemand nemen met een six-pack.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op zich zijn er best wat vrouwen rond de 30 die een kerel van 20 interessant vinden puur voor de seks.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
maar ervan uitgaand dat de helft van de mensen vrouw is, in dat soort gelegenheden rond jouw leeftijd en dat een kwart toch wel een beetje aantrekkelijk is, hoe kun je die nu allemaal missen?
The usual, I geuss. Weinig sociaal leven, weinig zelfvertrouwen wat betreft het aanknopen van iets met een leuke meid, verleden vol pesttoestanden en tot zekere hoogte sociale nonacceptatie, the works. Heb wel ooit eens een vriendinnetje gehad, maar 't duurde niet lang. En verder ben ik vooral zo'n goeiig friendzone figuur ben ik bangquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vertel. Wa's het probleem?
[..]
Het libido van een jonge hengst
8 keer op een dag gaat mij nooit lukken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, had ik toen ook geen last van. En die 8 keer op een dag lukt me nu niet meer.
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
8 keer op een dag gaat mij nooit lukken.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet eens als 24 was geweest dan he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou alleen wat met een 17 jarige beginnen als ze erg lekker was
Dan zou het vast niets zijn geworden tussen ons...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik een sukkel ben toch?quote:
the usualquote:
Hopen dat die friendzone met benefits is danquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The usual, I geuss. Weinig sociaal leven, weinig zelfvertrouwen wat betreft het aanknopen van iets met een leuke meid, verleden vol pesttoestanden en tot zekere hoogte sociale nonacceptatie, the works. Heb wel ooit eens een vriendinnetje gehad, maar 't duurde niet lang. En verder ben ik vooral zo'n goeiig friendzone figuur ben ik bang
Jij wil zo vaakquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan zou het vast niets zijn geworden tussen ons...
Klinkt wel als het gebruikelijke recept. Wat denk je zelf dat zou werken? Heb je contacten of zit je vooral thuis?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The usual, I geuss. Weinig sociaal leven, weinig zelfvertrouwen wat betreft het aanknopen van iets met een leuke meid, verleden vol pesttoestanden en tot zekere hoogte sociale nonacceptatie, the works. Heb wel ooit eens een vriendinnetje gehad, maar 't duurde niet lang. En verder ben ik vooral zo'n goeiig friendzone figuur ben ik bang
Ah neequote:
Ik vind dat serieus veel te veel.quote:
Misschien leuk om de aankomende meet bij te wonen ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah nee![]()
Ik ben vandaag echt in een bui, ik heb geen idee wat dat is, maar ik ga even de vaatwasser doen. Seksloze bezigheden zijn goed voor me, denk ik
8 keer op een dag? Man, waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus veel te veel.![]()
Ik ben raar he.
Ach ik heb mijn kansen bij jou al verspeeld, dus dat maakt niks meer uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan zou het vast niets zijn geworden tussen ons...
Zit je al lang in singles, je naam klinkt een beetje bekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Holy crap, jullie gaan nog harder dan [singles]
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben raar he.
Dat klinkt mij wel bekend in de oren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En verder ben ik vooral zo'n goeiig friendzone figuur ben ik bang
Ga eens heel snel naar naatje toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
8 keer op een dag? Man, waar kan ik me inschrijven?
Kom je nog wel achter heloef. Misschien niet 8 keer maar in het begin met je eerste vriendinnetje ga je ongetwijfeld ff losquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben raar he.
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
8 keer op een dag? Man, waar kan ik me inschrijven?
Over m'n trauma's uit het verleden stappen en weer actief wat van m'n sociale leven maken. Tijdens m'n studieperiode ging dat heel goed, alleen nu is iedereen weer terug naar waar hij/zij vandaan kwam en is de afstand domweg te groot om intensief contact te houden. Drukke baan ook met plenty overuren waar ik ook niet zomaar onder vandaan kom, dus die combi is niet heel handigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt wel als het gebruikelijke recept. Wat denk je zelf dat zou werken? Heb je contacten of zit je vooral thuis?
Zal eens kijken of het een beetje handig valtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien leuk om de aankomende meet bij te wonen ?
Oh dat wel, zo vriendelijk ben ik natuurlijk wel he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik maar niet 8 keer hoef te komen wil ik haar best 8 keer bevredigen
Tuurlijk kan je het wel, zo'n eerste weekend dat er een vriendin bij je is kom je het bed niet uit. Hooguit omdat je de bank en de keukentafel ook wil proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus Christus.![]()
Ik zou dat echt niet aankunnen.![]()
Zal ik dan toch maar christen worden en liedjes gaan zingen samen met Naats kleine zusje.
4 keer in 24 uur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter heloef. Misschien niet 8 keer maar in het begin met je eerste vriendinnetje ga je ongetwijfeld ff los
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat wel, zo vriendelijk ben ik natuurlijk wel he.
Maar 8 keer klaarkomen op een dag. Gewoon nee.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je het wel, zo'n eerste weekend dat er een vriendin bij je is kom je het bed niet uit. Hooguit omdat je de bank en de keukentafel ook wil proberen.
Onder de douche, wasmachine, stoel, wcquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je het wel, zo'n eerste weekend dat er een vriendin bij je is kom je het bed niet uit. Hooguit omdat je de bank en de keukentafel ook wil proberen.
Dat had ik ook nog even gekeken, maar Enschede is in geen geval handig voor mijquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het een beetje handig valt
lol,quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ook nog voor de nasi van mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja jij en Newbie krijgen het druk.quote:
Hallo ik rijd van Groningen naar Breda in minder dan 3 uur en dan ben ik "heel" Nederland doorgereden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog even gekeken, maar Enschede is in geen geval handig voor mij
Douche is niet zo tof. Bank is beter dan een stoel en een WC is gewoon nasty, die sla ik over. Wasmachine lijkt me wel tof, hoewel de droger meer wiebelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de douche, wasmachine, stoel, wc
Af en aan. Op het moment weer aan, 't is een fasequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je al lang in singles, je naam klinkt een beetje bekend.
Maakt je moeder lekker nasi?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ook nog voor de nasi van mijn moeder.
Oh ja en voetbal.
Onder de wasmachine en de stoel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de douche, wasmachine, stoel, wc
Woon je een beetje centraal of woon je achteraf? In steden is zat te doen. Pak wat op bij een vereniging. Beetje uitgekauwd advies inmiddels maar het is heel erg waar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over m'n trauma's uit het verleden stappen en weer actief wat van m'n sociale leven maken. Tijdens m'n studieperiode ging dat heel goed, alleen nu is iedereen weer terug naar waar hij/zij vandaan kwam en is de afstand domweg te groot om intensief contact te houden. Drukke baan ook met plenty overuren waar ik ook niet zomaar onder vandaan kom, dus die combi is niet heel handig
Wat dacht jij dan?quote:
Zonder rijbewijs is het alweer iets minder makkelijk. En ik zit doordeweeks al genoeg in de treinquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Hallo ik rijd van Groningen naar Breda in minder dan 3 uur en dan ben ik "heel" Nederland doorgereden.
Verenigingen zoals ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder de wasmachine en de stoel?
[..]
Woon je een beetje centraal of woon je achteraf? In steden is zat te doen. Pak wat op bij een vereniging. Beetje uitgekauwd advies inmiddels maar het is heel erg waar.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Af en aan. Op het moment weer aan, 't is een fase
Zo veel plaatsenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Douche is niet zo tof. Bank is beter dan een stoel en een WC is gewoon nasty, die sla ik over. Wasmachine lijkt me wel tof, hoewel de droger meer wiebelt.
Dat dus. Met twee keer gas geven ben je dit kleine kikkerlandje door en wij Hollanders maar klagen dat iets ver weg is als we er langer dan 10 minuten voor in de auto moeten zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Hallo ik rijd van Groningen naar Breda in minder dan 3 uur en dan ben ik "heel" Nederland doorgereden.
Neem je dan wel oordopjes mee zodat ik ongegeneerd mijn dagelijkse quotum kan halen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus Christus.![]()
Ik zou dat echt niet aankunnen.![]()
Zal ik dan toch maar christen worden en liedjes gaan zingen samen met Naats kleine zusje.
Het balkonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Keukentafel. Einde discussiequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Douche is niet zo tof. Bank is beter dan een stoel en een WC is gewoon nasty, die sla ik over. Wasmachine lijkt me wel tof, hoewel de droger meer wiebelt.
Kom dan ook een keer gezellig langs dan.quote:
Zoals een hobby. Toen ik nog een relatie had was ons sociaal leven een beetje aan het inkakken. Ik heb iets bij de lokale cultuur- en popinstellingen opgepakt en letterlijk een telefoonboek vol aan contacten opgedaan. Kom nu tijd te kort buiten mijn werk om.quote:
Van mij welquote:
Nasi-meet bij jou thuis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom dan ook een keer gezellig langs dan.
Ik speel geen monopoly meer aan die tafel.quote:
onder een boom of op een bankjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij weldoe dan ook gelijk in de schuur. Buiten in het park
Het park.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij weldoe dan ook gelijk in de schuur. Buiten in het park
HAHAHAHAHAHAHAHA. SORRRRYquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speel geen monopoly meer aan die tafel.
Hartje achterhoek hier, een koe op de ene hoek van de straat en een kip op de anderequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder de wasmachine en de stoel?
[..]
Woon je een beetje centraal of woon je achteraf? In steden is zat te doen. Pak wat op bij een vereniging. Beetje uitgekauwd advies inmiddels maar het is heel erg waar.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
onder een boom of op een bankje
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja bedankt muts.quote:
Geeft een heel andere dimensie aan een uitgewoond hotel aan de Coolsingelquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speel geen monopoly meer aan die tafel.
Is er überhaupt daar wat te doen? En is het je eigen keus om daar te gaan wonen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hartje achterhoek hier, een koe op de ene hoek van de straat en een kip op de andere
's nachts op de kermis in een draaimolen lijkt me tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ikin een steegje achter de kroeg
Die 8x ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neem je dan wel oordopjes mee zodat ik ongegeneerd mijn dagelijkse quotum kan halen?
Ik moest toch lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geeft een heel andere dimensie aan een uitgewoond hotel aan de Coolsingel
Bij mij hangen er geen kastjes boven het aanrecht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kastjes erboven, minder handig dan de keukentafel.
Sociosquote:
Gewoon de hele kermis afgaan. haha.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
's nachts op de kermis in een draaimolen lijkt me tof
Moet ik hier serieus op ingaan?quote:
Nouja, de keuken hier thuis is sowieso niet handig. En bij de meeste mensen die ik ken hangen er wel kastjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij hangen er geen kastjes boven het aanrecht.
Dagelijks in de trein...en zelfs dat is me nog nooit overkomen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rode bankjes.Maar daar heb ik geen seks gehad. Maar de hele reis samen liggen knuffelen.
Alleen wat losse handjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rode bankjes.Maar daar heb ik geen seks gehad. Maar de hele reis samen liggen knuffelen.
Nou ok, ik overdrijf een beetje. Ik woon hier gewoon in een dorp waar best wel wat te doen is. Er is bijvoorbeeld een wielrenclub, en ik ben wel van het fietsenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geeft een heel andere dimensie aan een uitgewoond hotel aan de Coolsingel
[..]
Is er überhaupt daar wat te doen? En is het je eigen keus om daar te gaan wonen?
Niet op in gaan, anders word ik weer depressief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan?Laten we het erop houden dat ik echt chagrijnig word als ik niks krijg
Je kan vol in onze keuken kijken, maar een rolgordijn doet wonderen, maar dan is het aanrecht alsnog te hoogquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de keuken hier thuis is sowieso niet handig. En bij de meeste mensen die ik ken hangen er wel kastjes.
Je moet er ook niet op zitten hè, maar ervoor staanquote:
Gadverfuckingdamme NEE, Tijnquote:
Maar even, je kan nog wel op de bank zitten, maar sommige plekken zou ik overslaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Ik fap alleen binnen in mijn eigen huis.
Tsja ik moest nog 2,5 uur voor ik thuis was ik moest watquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is gewoon bah. Treinfapper
ZEG DAT NOU NIET MENSquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar even, je kan nog wel op de bank zitten, maar sommige plekken zou ik overslaan
Dat was ook niet iemand die ik tegen kwam in de trein he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dagelijks in de trein...en zelfs dat is me nog nooit overkomen...
En geen hand geven als je binnenkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar even, je kan nog wel op de bank zitten, maar sommige plekken zou ik overslaan
Lees godverdomme een boek zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik moest nog 2,5 uur voor ik thuis was ik moest wat
Daar dacht ik ook meteen aan, maar dacht ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op zitten hè, maar ervoor staan
Ik heb best wel zwakke knieen, ik ben al een keer door mijn benen gezakt. Dat kan ik al krijgen van zoenen, laat staan seksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op zitten hè, maar ervoor staan
[..]
Gadverfuckingdamme NEE, Tijn![]()
Weetje, ergens snap ik je welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik moest nog 2,5 uur voor ik thuis was ik moest wat
Je snapt hem wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Weetje, ergens snap ik je wel![]()
Maar het blijft een vies idee.
Ach, heloef heeft ook op mijn bed gezeten, volgens mij, en ik op dat van hem. Dus het is hypocrietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En geen hand geven als je binnenkomt
Hoe denk je dat het kwam?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Lees godverdomme een boek zoals normale mensen.
Tsjaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Weetje, ergens snap ik je wel![]()
Maar het blijft een vies idee.
wut?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het kwam?
[..]
Tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |