SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach ik faal altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eerder al![]()
Maar is echt beter idd dat je zegt wat je wilt zeggen.
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Net alsof je alle dames kent. Of doel je op uiterlijk?
Oh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je mag pas kieskeurig zijn als je zelf veel te bieden hebt. Vind ik.
Succes en tot vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
Hup, hup stoppen met fokken dan vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
quote:
Jongens wie voegt ze even toe aan de wie neukt wie lijst?quote:
Ik zou zeggen vertel je situatie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga de tips maar eens goed lezen, versieren is niet bepaald mijn forte.
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal altijd.
Het went.
[..]
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.
Maar alle fotoboeken na lopen pluizen is ook weer niks he.
[..]
Oh.
Dus ik mag geen eisen hebben?
Ja even de intake voor het topic hèquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofdquote:
Geil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
quote:
De verhalen waren inderdaad geil.quote:
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
[ afbeelding ]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ja dat was toen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodel
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was toen.
De laatste paar meisjes die ik leuk/interessant vond waren echt geen fotomodellen hoor.
25. Twee weken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?
Waar staan die verhalen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De verhalen waren inderdaad geil.
Omdat ze op fok zitten, dûh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
En mannelijke fokkers zijn allemaal autistquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mannelijke fokkers zijn allemaal autist
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
True
O wacht, kut nou ben ik ook een autist
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.![]()
Ik weet niet ik kom ze niet tegen in de topics waarin ik post meestal.
Het verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.
True. En ik ben geen van beiden want ik ben gewoon een door jou ingebeelde persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
En mannelijke fokkers zijn allemaal autist
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zit
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.
Een foto kan je altijd nog vragen gewoon.
Dat artikel ken ik al een half jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?
lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Waar loopt het op stuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
Het was wel een leuke foto hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lol
Ach, als ik iedereen wilde belazeren had ik wel een betere foto gestuurd
Nice assquote:
Tja, da's wat lastig voor ons dan. Maar je raakt met een meid aan de praat, je vraagt haar nummer, je spreekt af voor een date, etc. Waar 'stokt' het bij jou dan?quote:
quote:
Gewoon netjes vragen aan Edje.quote:
Raak jij je interesse kwijt of zij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
volgens mij heb Ik em al gezien maar not Sure...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |