Ik ben geėmancipeerd, ik hosselde Newbiequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
het zou juist leuk zijn als die vrouwen ook eens wat meer initiatief tonen.
Dat zou een hoop mannen aan een vrouw helpen denk ik.
Maarja, hmmm zit effe te twijfelen of ik dat hier wel moet zeggen maargoed.
Kijk iedere vrouw ziet zich tegenwoordig als geėmancipeerd, daar is opzich niks mis mee.
Welnee de man doet gewoon mee in het huishouden.
Maar vervolgens, de vrouw heeft een lekke band met haar fiets (of andere technische problemen)
En dan is het weer de man die het moet opknappen.
Zit ik er nu helemaal naast met deze gedachte of wat
haha elektro, een collegaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben geėmancipeerd, ik hosselde Newbie![]()
![]()
En ik studeer elektrotechniek, dus ik laat echt anderen mijn technische klusjes niet opknappen
En volgens mij zijn er wel meer vrouwen die niet zo in jouw beeld passen, zoek ze op, zou ik zeggen!
Jij bent gewoon niet vrouwelijk genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Edarrawen het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar jullie dichten vrouwen teveel tact toe jongens
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
![]()
Heb ik meteen al gemeld ja, toch zie je aan de buitenkant het verschil niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet vrouwelijk genoegdat is het verschil
Nog nooit meegemaakt wanneer ik iemand leer kennen. Alhoewel, wel in het buitenland maar dat kan ik niet eens serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij zijn er veel redenen te bedenken, die eigenlijk allemaal wel logisch zijn. Voorbeeld, als ze doen alsof ze persoonlijk in je geinteresseerd zijn terwijl ze alleen maar geld van je willen "lenen". Zoiets
De vraag is, waar vind je diequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Edarrawen het volgende:
En volgens mij zijn er wel meer vrouwen die niet zo in jouw beeld passen, zoek ze op, zou ik zeggen!
Op FOK!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is, waar vind je die
Ik zie het nog niet gebeuren.quote:
Nee joh niet voor iedereen.quote:
Je bent te oud voor mequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren.
(hoe oud zij je ook alweer dat je was?)
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent te oud voor me
achttien
Ik al helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent te oud voor me
achttien
meisjes genoeg op FOK!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh niet voor iedereen.![]()
Althans zelfs daar faal ik en word ik afgetroefd.
Ik ben niet te oud.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent te oud voor me
achttien
Er willen alleen maar mannen komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik al helemaal
Kun je misschien nog iemand van mijn leeftijd hosselen voor de meet?
Leuke kom ik er anders amper tegen.quote:
Net alsof je alle dames kent. Of doel je op uiterlijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke kom ik er anders amper tegen.
Hoho.quote:
leuke studie, lijkt mequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
![]()
En ik studeer elektrotechniek, dus ik laat echt anderen mijn technische klusjes niet opknappen
Ik eerder alquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag wel geleerd ja.
Je bent gewoon te kieskeurigquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke kom ik er anders amper tegen.
Kieskeurig? Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |