Wat ik wilde zeggen is dat vroeger m'n zussen subtiele hints gebruikten als ze dingen van me wilden, die ik met m'n autistische kop natuurlijk nooit begreep. Want ik dacht dat het letterlijk was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nigga what3 keer lezen en ik begrijp het nog steeds niet.
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja maar als ik strak van de GHB lig te tukken dan heb ik daar net zo min invloed op als op het behoud van m'n nieren he.
Dat zou kut zijn trouwens, EN je nieren weg, EN een kind
Mijn ouders en zusjes zijn ook goed om mij af en toe op de kast te jagen met opmerkingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat vroeger m'n zussen subtiele hints gebruikten als ze dingen van me wilden, die ik met m'n autistische kop natuurlijk nooit begreep. Want ik dacht dat het letterlijk was.
Tips? Je bedoelt hoe je zelf om moet gaan met subtiele hints?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders en zusjes zijn ook goed om mij af en toe op de kast te jagen met opmerkingen.die ik te letterlijk neem.
Maar kom eens met tips
Ja of gewoon nog meer voorbeelden. Ik weet zelf ook naarmate ik iemand beter ken ik de hints eerder oppik of dingen niet zo snel letterlijk neem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tips? Je bedoelt hoe je zelf om moet gaan met subtiele hints?
Het volgende koppel in deze reeks zit er aan te komen mensen.quote:
Dan blijven wij hier straks weer achterquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het volgende koppel in deze reeks zit er aan te komen mensen.
Oh ik blijf niet achter hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijven wij hier straks weer achter
Nog meer voorbeelden....moet ik even over nadenken. Ze zijn tegenwoordig veel directer naar mij dan vroeger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja of gewoon nog meer voorbeelden. Ik weet zelf ook naarmate ik iemand beter ken ik de hints eerder oppik of dingen niet zo snel letterlijk neem.
Teringquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog meer voorbeelden....moet ik even over nadenken. Ze zijn tegenwoordig veel directer naar mij dan vroeger.
Maar nog een voorbeeldje. Zegt m'n zus "Hey, vind je dit hemd ook niet mooi?" terwijl ze eigenlijk bedoelt "Zeg broertje, wordt het niet eens tijd om dat oude t-shirt weg te gooien?".
Dan denk ik dat het over dat hemd gaat, de link naar mijn oude t-shirt leg ik niet (zo snel).
Maar zo waren m'n zussen dus echt. M'n moeder trouwens ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Edarrawen het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar jullie dichten vrouwen teveel tact toe jongens
Misschien, maar zo lijkt het toch te gaan in de praktijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Edarrawen het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar jullie dichten vrouwen teveel tact toe jongens
En mannen doen dat niet zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien, maar zo lijkt het toch te gaan in de praktijk.
Voor mij zijn er veel redenen te bedenken, die eigenlijk allemaal wel logisch zijn. Voorbeeld, als ze doen alsof ze persoonlijk in je geinteresseerd zijn terwijl ze alleen maar geld van je willen "lenen". Zoietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:44 schreef geenvetzak het volgende:
wat is voor jou een afknapper als je nieuwe mensen leert kennen (mannen & vrouwen)? voor mij is het als iemand al snel manipulatief gedrag vertoond. gadverdamme
Nouja het zal wel per persoon afhangen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En mannen doen dat niet zeker
Als ik voor mezelf spreek, herken ik die omslachtigheid totaal niet en zeg ik wat ik bedoel, en dat sommige vrouwen dat niet doen moet je niet als smoes gebruiken om zelf niet op ze af te stappen.
Ik ben wel altijd heel omslachtig met dingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En mannen doen dat niet zeker
Als ik voor mezelf spreek, herken ik die omslachtigheid totaal niet en zeg ik wat ik bedoel, en dat sommige vrouwen dat niet doen moet je niet als smoes gebruiken om zelf niet op ze af te stappen.
Ik denk het ook, maar dat is juist goed, des te meer ruimte laten ze jou om initiatief te tonenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het zal wel per persoon afhangen.
Ik ben altijd wel vrij direct.
Denk toch dat over het algemeen vrouwen meer omslachtig reageren als mannen.
Nouja weet je, het kan een voordeel en een nadeel zijn om heel direct te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd heel omslachtig met dingen.
Je moet altijd risico's durven te nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet je, het kan een voordeel en een nadeel zijn om heel direct te zijn.
Ik ben toch wel is in lastige situaties terecht gekomen door gelijk te zeggen wat ik denk.
(en dan heb ik het nog geneens over potentiele relaties maar ook in andere omstandigheden)
Maar aan de andere kant kan het ook juist goed zijn.
Ik heb altijd maar zoiets van ik zeg wat ik denk want ik wil me niet anders gaan voordoen alsdat ik eigenlijk denk over mezelf.
het zou juist leuk zijn als die vrouwen ook eens wat meer initiatief tonen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar dat is juist goed, des te meer ruimte laten ze jou om initiatief te tonen
Dat mag geen bezwaar zijn als je op zoek bent naar een partner denk ik.
Dat heb ik vandaag wel geleerd ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je moet altijd risico's durven te nemen.
Het is dan beter om te zeggen wat je denkt, als je ermee in de problemen komt is dat bijna altijd oplosbaar, en als je iets niet gezegd hebt wat je wel wilde blijf je er tijden mee rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |